Sari la conținut

Accident mortal in Timisoara


Un_vizitator
 Share

Postări Recomandate

PS. sunteti toti pe langa subiect ..daca nu sunteti aici sa spuneti un RIP din respect..parasiti discutia

 

am putea spune multe vorbe frumoase...dar am fi ipocriti si cred ca ar fi si nedrept fata de cei care au permis, circula relativ normal, nu au comportament de racer frustrat care crede ca societatea e de vina ca si-a ratat cariera in motoGP, etc.

Cum zice parazitu: "eu nu sunt ma-ta sa-mi cenzurez in fata ta limbajul"(nu te lega de cuvantul "ma-ta"...nu e vorba de mama ta ... )

 

Tu spui un RIP pentru ca asa se spune? Ei zic asta doar personelor care-mi sunt indiferente. Iar genul astora, ca vrei tu sau nu, aduc destule prejudicii de imagine comunitatii moto, din care fara nici un fel de mandrie fac si eu parte ca si posesor de motocicleta(si permis).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 196
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dimitris, n-ai prins ironia (sau cel putin asa pare), da' nu ma supar eu dintr-atat. Este si permis, este si Transalp, sunt si vreo cateva j'de mii de kilometri, si totul numai cu o cazatura pe linia de tramvai, la viteza mica si cand eram "verde" tare. aia m-a invatat sa ma tin dracului de ghidon si sa casc ochii; nu de alta, dar fierul "se costa" si loviturile "doare". Ama vut noroc d eun om care m-a invat ca daca sunt pe doua roti nu inseamna ca tre sa fiu si Ceac Noris :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimitris, n-ai prins ironia (sau cel putin asa pare), da' nu ma supar eu dintr-atat. Este si permis, este si Transalp, sunt si vreo cateva j'de mii de kilometri, si totul numai cu o cazatura pe linia de tramvai, la viteza mica si cand eram "verde" tare. aia m-a invatat sa ma tin dracului de ghidon si sa casc ochii; nu de alta, dar fierul "se costa" si loviturile "doare". Ama vut noroc d eun om care m-a invat ca daca sunt pe doua roti nu inseamna ca tre sa fiu si Ceac Noris :D

Spre rusinea mea nu am prins ironia. M-am saturat de topicul asta, incerc sa ma retrag... ce am avut de invatat, am invatat.

 

Distractie placuta baieti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai barbateste sa nu ascundem rahatul in ghivecis

Barbatule care esti sa dai vina pe morti.

 

Intamplator am multe de a face cu protectia muncii, si iti pot spune ca fiecare accident are multe cauze care concura la producerea lui, in afara unei eventuale greselii umane a celui implicat.

 

Iti mai pot spune niciodata masurile care se iau in urma unui accident de munca nu sunt de a da vina pe mort si a inchide dosarul, ci privesc intotdeauna eliminarea cauzelor.

 

In industria in care lucrez se folosesc multi necalificati care lasati de capul lor ar muri pe capete. Ei bine nu se procedeaza asa.

Similar orice tanar de 20 de ani are o doza de inconstienta si e predispus catre viteza. Din pacate ei sunt lasati sa faca ce-i taie capul.

 

In ziua de azi iti iei cu 1000 de euro un bolid care merge 250, si il poti conduce peste tot cum ai chef fara sa te intrebe nimeni daca ai voie sau nu, in cel mai rau caz scapi cu o spaga. Anturajul de asemenea incurajaza astfel de comportamente.

 

Se vede ca nu ai copii. Cand o sa ai o sa vezi problema altfel. Te vei gandi la educatie, te vei gandi la o tara unde copiii nu vor putea merge fara permis si fara casca pentru vor fi siguri ca o incurca grav, te vei gandi la un anturaj care sa-i intoarca spatele cand se comporta periculos. Ma indoiesc ca te vei gandi la modul "daca e inconstient sa crape".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce frumoase discutii purtati aici despre ce si cum...

totusi..ce atata filozofie...

ce va tot da-ti cu parerea cand nu are rost.ca certati ca niste copii pe mirc.

nu am avut rabdare sa citesc 16 pagini... forumul asta se cam duce..... ca bursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Barbatule care esti sa dai vina pe morti.

 

Intamplator am multe de a face cu protectia muncii, si iti pot spune ca fiecare accident are multe cauze care concura la producerea lui, in afara unei eventuale greselii umane a celui implicat.

 

Iti mai pot spune niciodata masurile care se iau in urma unui accident de munca nu sunt de a da vina pe mort si a inchide dosarul, ci privesc intotdeauna eliminarea cauzelor.

 

In industria in care lucrez se folosesc multi necalificati care lasati de capul lor ar muri pe capete. Ei bine nu se procedeaza asa.

Similar orice tanar de 20 de ani are o doza de inconstienta si e predispus catre viteza. Din pacate ei sunt lasati sa faca ce-i taie capul.

 

In ziua de azi iti iei cu 1000 de euro un bolid care merge 250, si il poti conduce peste tot cum ai chef fara sa te intrebe nimeni daca ai voie sau nu, in cel mai rau caz scapi cu o spaga. Anturajul de asemenea incurajaza astfel de comportamente.

 

Se vede ca nu ai copii. Cand o sa ai o sa vezi problema altfel. Te vei gandi la educatie, te vei gandi la o tara unde copiii nu vor putea merge fara permis si fara casca pentru vor fi siguri ca o incurca grav, te vei gandi la un anturaj care sa-i intoarca spatele cand se comporta periculos. Ma indoiesc ca te vei gandi la modul "daca e inconstient sa crape".

 

Mda. S-a pervertit topicul asa intr-un hal fara de hal. Ca de altfel toata rubrica de accidente.

Rezumat: Crivat are un vecin Ion. Dimitris nu intelege ironiile. Melciu le stie cu pulifricii. E unu care sterge posturile lu' mac. Ceac noris are enduro. Sebic le rupe fisul (daca are timp le umfla si mucii). In Timisoara ninge viscolit (sau doar se fac baietii ca ploua). Arhanghelul se crede Dumnezeu.

Dani31 nu-i de pe forumul asta(aici nu se cauta cauze, se cauta vinovati. Nu conteaza cine zice ceva, conteaza cine scrie mai mult).

 

Ce se stie:

Baietii nu erau pe drum public. In consecinta discutia despre carnete se poate duce doar in privinta venirii pina acolo. Totusi accidentul s-a produs acolo.

Din poze reiese ca nu erau echipati corespunzator.

Din poze reiese ca impactul a fost extrem de violent.

 

 

Ce nu se stie:

Ce motoare erau. Mie cel galben imi pare tl (e un v2, dar nu recunosc rama). Daca e un tl, tl-ul e numit si "widow maker", ceea ce poate explica anumite ciudatenii. Poate nu e cazul.

Ce experienta aveau.

Ce virsta aveau.

Cum s-a intimplat.

 

 

Ce griji avem:

Ca de ce se dadeau tare intr-un loc neamenajat corespunzator.

De ce s-au dus sa se dea tare.

De ce nu s-au dus pe circuit.

De ce nu s-au organizat inainte.

De ce se circula in ambele sensuri.

De ce au murit.

Dilema circuitului facut din bani publici vs capital privat.

Ce face capra lui Ion.

Daca in loc sa moara, ne omorau pe noi si ei scapau?

Daca inainte sa moara, ne omorau pe noi?

Daca ne omorau un cunoscut/ruda?

De ce se sinucid balenele.

Care e diferenta intre un sinucigas si un criminal.

 

Daca mai e ceva de completat, va rog. Eventual pe un topic separat, aici e accidente.

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda. S-a pervertit topicul asa intr-un hal fara de hal. Ca de altfel toata rubrica de accidente.

Rezumat: Crivat are un vecin Ion. Dimitris nu intelege ironiile. Melciu le stie cu pulifricii. E unu care sterge posturile lu' mac. Ceac noris are enduro. Sebic le rupe fisul (daca are timp le umfla si mucii). In Timisoara ninge viscolit (sau doar se fac baietii ca ploua).

Dani31 nu-i de pe forumul asta(aici nu se cauta cauze, se cauta vinovati. Nu conteaza cine zice ceva, conteaza cine scrie mai mult).

 

 

.........................................................................................................................................................................................

 

Daca mai e ceva de completat, va rog. Eventual pe un topic separat, aici e accidente.

 

Daca aveai profilul completat poate mi-as fi explicat postul tau ilogic

 

Cauzele accidentului "e"de fapt una singura. Nu tipul de motor, nu locatia...ci doar lipsa permisului in cazul ambelor persoane. Faptul ca un om merge fara permis, spune multe despre inconstienta lui. Deci concluzia logica e ca va face lucruri inconstiente. E simplu. Le-a facut. Restu e can-can.

Asta nu e demn de respect nici pe lumea asta...si nici pe cealalta cred. Capisci mig??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi se pare fascinant cum au murit amandoi pe loc exact langa motociclete!

 

la prima analiza n-ar fi trebuit sa fie aruncati la metri distanta de motoare? la fortele acelea !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveai profilul completat poate mi-as fi explicat postul tau ilogic

 

Cauzele accidentului "e"de fapt una singura. Nu tipul de motor, nu locatia...ci doar lipsa permisului in cazul ambelor persoane. Faptul ca un om merge fara permis, spune multe despre inconstienta lui. Deci concluzia logica e ca va face lucruri inconstiente. E simplu. Le-a facut. Restu e can-can.

Asta nu e demn de respect nici pe lumea asta...si nici pe cealalta cred. Capisci mig??

Nu stiu daca e bine sa continui, dar mi-a crescut un pic tensiunea si n-am pastile la mine.

 

Sa o luam cu inceputul:

 

Daca aveai profilul completat poate mi-as fi explicat postul tau ilogic

 

Poate e un cuvint mare. Dar mi-e teama ca era doar un motiv de a ataca profilul (adica persoana) nu ideea.

Pot sa-ti zic ca aveam permis si motor inainte de a ma inscrie pe forum. Am considerat-o ca pe un minim de decenta si respect fata de restul comunitatii.

 

Cauzele accidentului "e"de fapt una singura. Nu tipul de motor, nu locatia...ci doar lipsa permisului in cazul ambelor persoane. Faptul ca un om merge fara permis, spune multe despre inconstienta lui. Deci concluzia logica e ca va face lucruri inconstiente. E simplu. Le-a facut. Restu e can-can.

Citeste cu atentie ce a zis extraterestrul (adica dani31). A si scris cu italice. Are dreptate. Are 6 ani fara accidente in trafic. Cauzele fiecarui accident sint MULTIPLE.

Sa-ti dau citeva exemple: Conditiile meteo. Poate ploua. Asfalt ud, conditii dificile. Poate e innorat si da sa ploua. Poate induce o stare de oboseala si lipsa de concentrare. Poate ai soarele in fata. Poate e lumina difuza.

Trafic: Poate fi trafic greu. Multe masini. Poate e un drum utilizat intens de motociclisti. Poate fi un drum cu masini agricole. Carute. Tractoare.

Conditii de carosabil: Pietris, nisip, gropi, semnalizare deficitara.

Grup: Pot fi multi motoristi. Multi pot fi incepatori. Altii pot fi mai teribilisti.

Conditie fizica: Poti fi obosit. Poti fi surescitat. Poti veni de la munca. Poti fi ingrijorat. Poti sa nu fi suficient de concentrat.

Experienta personala. Poti fi incepator. Poti fi avansat. Poti sa te crezi mai bun decit esti.

Echipament:Daca ai putin, devine interesant ce pui jos, mina, fundul, piciorul, capul? Ce ai mai protejat?

Regasesti unele aspecte in accidentul de fata? Erau mai multi, s-au dus pe un drum in reparatie sa faca figuri/antrenamente. Anturaj. Drum in reparatie. Motoare puternice. experienta personala. Virsta.

 

Asta nu e demn de respect nici pe lumea asta...si nici pe cealalta cred. Capisci mig??

Nu e atitudine de motociclist a te gindi ca iti intra un prost pe banda ta. Gindeste-te ca TU ai putea fi prostul. Aroganta eu o asociez doar cu lipsa de experienta.

Fapt divers:

Zilele trecute, un harley davidson pe banda mea, pe contrasens. Cazut. Cineva linga el. Politie cit cuprinde, ambulanta. Respira greu, horcaia. N-am putut opri, degajau zona. Relax, nu-i cunoasteti. Mai tirziu am aflat ca era o fata. F probabil a iesit pe contrasens, a cazut. Urit. Avea carnet? Nu stiu, e singurul lucru la care nu m-am gindit atunci.

Zilele trecute intram intr-un viraj la stinga, un viraj in forma de U. Din fata venea o aprilia. Se uita la mine, vede ce motor fain am, vine sa-l vada mai de aproape. Trece pe banda mea. M-am gindit ca nu e nici un pericol, am ridicat un pic, a trecut. Si acum imi pare rau ca nu i-am aratat cu mina stinga unde sa se uite, adica in cealalta parte. Poate ar fi invatat ceva. Un prost? Poate. Sau poate lipsa de experienta. Sau o greseala. Se mai intimpla. Putea sa ma omoare. Mai conteaza? Putea la fel de bine sa intre intr-un copac. Dar totusi putam sa-i arat unde sa se uite. L-ar fi scapat data viitoare. Oricum se va mai muri multa vreme. Nu e o solutie sa-i tratam cu superioritate. Poate ii mai putem invata un pic. Nu mult. Suficient cit sa se descurce.

Cit despre partea cu respectul... Raspunsul e da. Ihim.

 

Numai bine si asfalt uscat (sau plin de noroi, in functie de preferinte) dar fara incidente!

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste cu atentie ce a zis extraterestrul (adica dani31). A si scris cu italice. Are dreptate. Are 6 ani fara accidente in trafic. Cauzele fiecarui accident sint MULTIPLE.

Sa-ti dau citeva exemple: Conditiile meteo. Poate ploua. Asfalt ud, conditii dificile. Poate e innorat si da sa ploua. Poate induce o stare de oboseala si lipsa de concentrare. Poate ai soarele in fata. Poate e lumina difuza.

Trafic: Poate fi trafic greu. Multe masini. Poate e un drum utilizat intens de motociclisti. Poate fi un drum cu masini agricole. Carute. Tractoare.

Conditii de carosabil: Pietris, nisip, gropi, semnalizare deficitara.

Grup: Pot fi multi motoristi. Multi pot fi incepatori. Altii pot fi mai teribilisti.

Conditie fizica: Poti fi obosit. Poti fi surescitat. Poti veni de la munca. Poti fi ingrijorat. Poti sa nu fi suficient de concentrat.

Experienta personala. Poti fi incepator. Poti fi avansat. Poti sa te crezi mai bun decit esti.

Echipament:Daca ai putin, devine interesant ce pui jos, mina, fundul, piciorul, capul? Ce ai mai protejat?

Regasesti unele aspecte in accidentul de fata? Erau mai multi, s-au dus pe un drum in reparatie sa faca figuri/antrenamente. Anturaj. Drum in reparatie. Motoare puternice. experienta personala. Virsta.

 

Nu e atitudine de motociclist a te gindi ca iti intra un prost pe banda ta. Gindeste-te ca TU ai putea fi prostul. Aroganta eu o asociez doar cu lipsa de experienta.

Fapt divers:

Zilele trecute, un harley davidson pe banda mea, pe contrasens. Cazut. Cineva linga el. Politie cit cuprinde, ambulanta. Respira greu, horcaia. N-am putut opri, degajau zona. Relax, nu-i cunoasteti. Mai tirziu am aflat ca era o fata. F probabil a iesit pe contrasens, a cazut. Urit. Avea carnet? Nu stiu, e singurul lucru la care nu m-am gindit atunci.

Zilele trecute intram intr-un viraj la stinga, un viraj in forma de U. Din fata venea o aprilia. Se uita la mine, vede ce motor fain am, vine sa-l vada mai de aproape. Trece pe banda mea. M-am gindit ca nu e nici un pericol, am ridicat un pic, a trecut. Si acum imi pare rau ca nu i-am aratat cu mina stinga unde sa se uite, adica in cealalta parte. Poate ar fi invatat ceva. Un prost? Poate. Sau poate lipsa de experienta. Sau o greseala. Se mai intimpla. Putea sa ma omoare. Mai conteaza? Putea la fel de bine sa intre intr-un copac. Dar totusi putam sa-i arat unde sa se uite. L-ar fi scapat data viitoare. Oricum se va mai muri multa vreme. Nu e o solutie sa-i tratam cu superioritate. Poate ii mai putem invata un pic. Nu mult. Suficient cit sa se descurce.

Cit despre partea cu respectul... Raspunsul e da. Ihim.

 

Numai bine si asfalt uscat (sau plin de noroi, in functie de preferinte) dar fara incidente!

 

Mig, tot ce ai scris tu mai sus...e perfect adevarat. Evident ca si in cazul acestui accident se vor regasi unele din cauzele de mai sus.

 

dar mi e personal mi se pare inutil sa incerc macar sa analizez sau sa ascult argumente. E ca in cazul in care la un accident auto, unu din cei doi e baut. Automat..e vinovat. Si eu consider la fel. In opinia mea, aceste persoane au un profil de iresponsabili care pot genera tragedii mult mai mari decat sa se loveasca intre ei. Si asta pentru ca le lipseste responsabilitatea. Nu ma refer la tehnici de pilotaj, la km parcursi.Cum am mai spus, fiecare a gresit, va mai gresi si sa dea Dzeu sa nu fie greseli fatale. NU doresc raul numanui, dar nici intelegere nu pot avea pentru genul asta de persoane. asta-i tot.

 

Tre sa recunosc ca personal, nu cred ca as fi avut cuvinte de lauda nici in cazul in care avea permis. Chiar acum ma gandeam la asta. Dar nu as fi avut vehementa pe care o am acum. In acel caz...as fi putut accepta ca a iesit intr-o zona necirculata si l-as fi apreciat in comparatie cu cei care mor pe meses. NU cred ca as intelege f clar care-i logica incat sa risti atat de tare, dar as fi acceptat explicatia cu zona in afara drumului public.

 

Sanatate si noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, bre, nu-i judecam, au avut doar ghinion, asa a vrut doamne-doamne, ei poate nici nu erau acolo. cum dracu puteti rationa atat de minimalist in fata unui asemenea eveniment? daca iesea unul in decor, mai inteleg, dom'le a prins praf/pietre, n-a apreciat corect gradientul (eventual neregulat) virajului, etc etc etc. dar cand se da un drum drept, cu vizibilitate pana in china, ziua, si doua motoare care se izbesc atat de strasnic frontal eu unul ii zic ca cei doi piloti (sa le fie tarana usoara) nu erau acolo la un club de tricotat si nici ultimele aparitii din "Sa tesem frumos" nu le discutau.

 

Nu mai scriu si eu "da, e pacat, au murit doi tineri, etc etc" pentru ca deja s-a dat cu rip din plin. Dar, tata, daca vrei sa fii Chuck Norris pe motor macar sa ai BUN SIMT sa te echipezi ca pentru plecat la batalie... adidasii aia din poze nu-mi par cunoscuti de la nici o cursa moto, sincer. Si blugii aia sincer nu prea par din kevlar/diamant/iarba-fiarelor samd... Ok, vrem sa facem prostii, dar macar sa nu ne cerem singuri osanda; cred ca e un rationament rezonabil.

 

Revenind la chestia cu izbeala tete-a-tete... daca "jucau chicken" cred ca acum e dead chicken. Faze din astea nu prea se fac decat daca nu faci diferenta intre filme si realitate. "te mananca-n c u r - te scarpini cu carbit" vorba unora.

Nu prea vreau sa comentez afirmatiile sau parerile nimanui care a postat. Dar, ma tot intreb, vazand pozele si inregistrarile video: ce fel de echipament de protectie ar fi oferit integritate corporala in cazul acestui impact? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mig, tot ce ai scris tu mai sus...e perfect adevarat. Evident ca si in cazul acestui accident se vor regasi unele din cauzele de mai sus.

 

dar mi e personal mi se pare inutil sa incerc macar sa analizez sau sa ascult argumente. E ca in cazul in care la un accident auto, unu din cei doi e baut. Automat..e vinovat. Si eu consider la fel. In opinia mea, aceste persoane au un profil de iresponsabili care pot genera tragedii mult mai mari decat sa se loveasca intre ei. Si asta pentru ca le lipseste responsabilitatea. Nu ma refer la tehnici de pilotaj, la km parcursi.Cum am mai spus, fiecare a gresit, va mai gresi si sa dea Dzeu sa nu fie greseli fatale. NU doresc raul numanui, dar nici intelegere nu pot avea pentru genul asta de persoane. asta-i tot.

 

Tre sa recunosc ca personal, nu cred ca as fi avut cuvinte de lauda nici in cazul in care avea permis. Chiar acum ma gandeam la asta. Dar nu as fi avut vehementa pe care o am acum. In acel caz...as fi putut accepta ca a iesit intr-o zona necirculata si l-as fi apreciat in comparatie cu cei care mor pe meses. NU cred ca as intelege f clar care-i logica incat sa risti atat de tare, dar as fi acceptat explicatia cu zona in afara drumului public.

 

Sanatate si noroc

Nu ma intelege gresit.Nu-i laud, nu le tin partea. Nici eu nu-i inteleg pe cei fara carnet. Dar nici pe cei fara echipament. Nu sint de acord cu ei. E o chestie de atitudine (din partea lor).

Dar de ce sint mai putin vehement: Pragmatic: In afara de atitudine, carnetul nu prea aduce experienta. Pe un motor mare nu iesi pregatit dupa niste 8-uri pe un 125.

Pe de alta parte, multi care au carnet, nu poarta echipament. Poate ca n-au bani, poate nu au de unde cumpara. Sau il au. Si pe ultimii...nu-i pot intelege si nu pot fi de acord. Mai ales cind te duci sa te dai tare.

DAR: In cazul concret, nu erau pe drum public. Asa ca partea cu carnetul are mai putina relevanta. Intr-adevar, echipamentul nu i-ar fi protejat. Dar nu te duci sa te dai tare fara echipament.

In unele accidente, nu e mare lucru. Am mers f tare, a iesit o masina. Mai mult decit Dumnezeu sa-l aibe in paza nu poti zice. Altele sint f stupide. un junior, un r6 intr-o parcare, poc in prima masina, decedat. Un junior ar putea trage concluzia: Am r6, nu stiu sa ma dau, ma dau undeva unde nu intru in prima masina/copac/oameni etc.

Eu continui sa cred ca rubrica asta ar trebui sa fie o mica analiza pertinenta a incidentului/accidentului. Cauze probabile, conditii tehnice/meteo/trafic etc. Eu sint perfect de acord cu "Unui om destept ii ajunge un argument iar unui prost nu-i vor ajunge oricite". Cine are de invatat, invata din orice. Cine nu, nu va invata oricit ne-am stradui noi. Concluzia mea personala a acestui accident e ca unde-s multi, puterea creste. In rest, nu e nimic concret, decit dou motoare facute zob intr-un mare fel si doi oameni morti. Nici macar partea cu carnetele nu e clara.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

melciule cam faci pipi pe langa olita ..pot sa afirm ce imi place ..e un drum inchis traficului ..nu ti se pare? daca era pe bulevard comentariul tau era cat se poate de ok, in schimb vazand imprejurarile mi se pare cat se poate de deplasat ..

cat despre berbec ..ia vezi, te'am facut sa te simti ofensat cumva de ma ataci direct.

mai ganditi putin inainte sa tastati .. virtualilor

 

PS. sunteti toti pe langa subiect ..daca nu sunteti aici sa spuneti un RIP din respect..parasiti discutia

 

exact atitudinea care i-a omorat pe copii astia doi. pot sa afirm (sa fac) ce-mi place. e drum inchis, ma doare-n plua. te atac direct pentru ce ai afirmat in legatura cu regulile. te atac pentru ca gasesti un motiv de lauda din faptul ca multi au cazut pe portiunea aia.

 

apropo, parerile de rau si respectul pentru cei morti le-am prezentat mai devreme. "un RIP din respect" este cam tot ce poti tu sa spui.

 

ce fel de echipament de protectie ar fi oferit integritate corporala in cazul acestui impact? :D

 

niciunul.

 

Eu continui sa cred ca rubrica asta ar trebui sa fie o mica analiza pertinenta a incidentului/accidentului. Cauze probabile, conditii tehnice/meteo/trafic etc. Eu sint perfect de acord cu "Unui om destept ii ajunge un argument iar unui prost nu-i vor ajunge oricite". Cine are de invatat, invata din orice. Cine nu, nu va invata oricit ne-am stradui noi. Concluzia mea personala a acestui accident e ca unde-s multi, puterea creste. In rest, nu e nimic concret, decit dou motoare facute zob intr-un mare fel si doi oameni morti. Nici macar partea cu carnetele nu e clara.

Numai bine.

 

Ai si tu dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mig,

 

@pmoldovan mi-a scos un post ptr ca era prea cinic.

Pe PM cineva imi explica ca nu am dreptate si ma roaga sa nu mai scriu, iar cand il rog sa argumenteze aici, spune ca nu o face, etc. De asemenea sunt si pareri pro, si aici....si pe privat

Un singur lucru mai repet: nu ma bucur de moartea unor oameni ca nu-s dement, DAR...vezi celelalte posturi de pana acum ptr continuare de dupa DAR.Subiect inchis ptr mine.

 

Dzeu sa-i odihneasca.

 

Bafta tuturor

Editat de Preacuviosul_Mihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incredibil, sa le fie tarana usoara, ce face ca tragedia sa fie si mai mare este ca sotia unuia dintre ei este gravida si din cate am inteles trebuie sa nasca in cateva zile. condoleante familiilor, pacat, mare pacat. mi s-a facut pielea de gaina, sa nu apuci sa iti vezi copilul, nu mai am cuvinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am zis ca ai zis tu. Mai citeste o data topicul sau poate s-a apucat moldovan de curatenie iarasi. A fost berbecul ala care ne iecsplica cum iese el cu 200 din curba aia.

N-am sters-o pe aia, ca daca acolo daca ar fi circuit mi s-ar parea de bun simt sa iesi din curba aia cu vitezana de 1000cc la 180-200km/h pentru aia mai incepatori si un Rossi ar iesi acolo probabil la 240km/h. Marea problema pare sa fie ca acolo nu e circuit oficial si ca se circula haotic si pe ambele sensuri, plus ca nu exista comisari de cursa. Bine, in momentul ala nu se stia ca astia nu au carnet si ca unul din motoare nu e inmatriculat, si dat fiind ca nu am vazut in nici una din poze o remorca de carat motoate acum mi-e aproape clar ca fiecare din ei a savarsit probabil o mai mica sai ma mare infractiune ca sa ajunga acolo pe 2 roti.

 

In general nu am sters mare lucru de aici pentru ca discutia e inca in termeni decenti - cel putin la standardul lui Jayjay (citat din memorie: "Ne-am injurat, ne-am scuipat dar nu ne-am jignit")

 

Si in general nu ma mira ca cei cu vitezana merg tare ca de aia si-au luat-o, doar ma frustreaza daca trebuie sa merg intr-o excursie cu ei ca dupa ce ajung eu la punctul de regrupare si vreau sa trag o tigara ei deja isi pun cagula in cap si pleaca pentru ca simt ei ca risca cancer la plaman de cate tigari au tras pana sa ajung eu acolo... Ce ma enerveaza e cand vad pusti pe vitezana care habar n-au cu ce se manaca asta si cara au facut upgrade de la moped sau de la bicicleta sau de la PC si se dau mari experti de mers pe o roata si dupa putin timp imi mananca mie timpul dat fiind ca de cele mai multe ori ajung subiecti aici pe la sub-forumul asta.

 

mie mi se pare fascinant cum au murit amandoi pe loc exact langa motociclete!

 

la prima analiza n-ar fi trebuit sa fie aruncati la metri distanta de motoare? la fortele acelea !!!

Si eu mi-am pus problema asta (dupa viteza aproximata de martori motociclisti ar fi trebuit sa fie la macar 40 de metri de "locul faptei"), dar eu presupun ca dupa impactul frontal al motoarelor a urmat impactul frontal al pilotilor asa ca nu au apucat sa ajunga departe. Din acest motiv nu cred ca ar fi contat prea mult in acest caz particular daca aveau echipament din ala pe care trebuie sa-l ai cand mergi pe vitezana, ca ala te apara bine la o tranta pe camp/gazon/nisip la 200km/h, nu la impact frontal cu alt om.

 

Offtopic: Nu mai fiti asa de nervosi si incrancenati, ca eu cred ca nu are rost. Cum se zicea in epoca copilariei mele power-flower: "Peace, man!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P

 

S-a scris mult pe tema acestui accident, unii la obiect iar altii mai pe langa.

 

Din toata aceasta tragedie trebuie tras invataminte (si nu balacareli si jigniri), invataminte pe care unii l-au mai subliniat in unele posturi de mai sus, pentru ca acest forum al motociclistilor este al tuturor celor care au aceasta pasiune indiferent de mobra pe care o conduce, a tuturor celor care au pareri obiective si de bun simt asupra anumitor lucruri, a tuturor celor care vor sa traga invataminte din greselile altora, etc.

 

Din punctul meu de vedere in ceea ce priveste aceasta tragedie( pentru ca o putem numi tragedie) am tras niste concluzii:

 

1. cauzele efective cat si vina fiecaruia care au dus la producere incidentului (a impactului) in afara de viteza excesiva, lipsa de experienta,motoare prea puternice pentru a le stapani, temperament si chiar educatia lor,nu le v-om sti niciodata.

 

2. lipsa pemisului de conducere( NU INCURAJEZ CONDUCEREA FARA PERMIS) nu cred ca a cantarit cu ceva la producerea evenimentului in sine (scoala moto de la noi e de mare rahat si chiar dupa scoala si obtinerea permisului putea sa se intample acelasi lucru).

 

3. ai apreciez (pana la urma fiecare e liber sa faca ce vrea cu viata lui atata cat nu pune in pericol i viata sau integritatea altei persoane) ca au folosit un drum inchis circulatiei publice si nu au folosit un drum public si ai dezaprob daca au venit pana acolo calare pe motoare fara a poseda permis si fara a fi inmatriculat unul dintre ele.

 

4. dezaprob anturajul lor (motociclisti si nunumai) cat si familiile lor destul de indurerate in acest moment daca i-au incurajat si nu i-au temperat in actiunile lor si ai respect pe cei care au avut puterea s-o faca.

 

Pe langa o doza de inconstienta au avut si un MARE ghinion ( o ruleta ruseasca), dar mai e o vorba romaneasca-" cum i-ti asterni asa dormi".

 

 

Sa le fie tarana usoara, R.I.P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Din pacate acest topic se transforma, ca multe altele, intr o mascarada. Eu cred ca se pierde idee de baza, anume aceea de a invata din greselile altora pentru a evita momentele "neplacute" cand noi am fi in pozitia celor de pe caldaram.

Nimic nu va poate justifica acuzatiile (supozitiile), in mare parte nefondate, asupra conditiilor care au dus la producere acestui regretabil accident, din simplul motiv ca nu ati fost acolo. Subiectivismul fiecaruia se evidentiaza clar in post uri.

Filmarea si pozele sunt macabre de a dreptul, dar numai vazand aceste lucruri poti spera ca macar o mica parte dintre cei care citesc aceasta rubrica, se vor gandi de doua ori, inainte sa doreasca sa demonstreze.

 

Sa le fie tarana usoara, R.I.P

 

Vlad

Editat de vladrb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toti avem momentele noastre de teribilism la un moiment dat...dar unii trecem peste cu bine altii cu belele dar ne revenim, alti....

ganditi-va ca faceau base jump, se-ncurcau sau se loveau si-o mierleau.

tot asa ar fi fost blamati de catre domniile voastre?

le-a placut, le-a intrat microbu' si cautau sa-si satisfaca dependenta.

au murit. nu mai pot fi judecati. nu-i mai judecati, ca nu aveti dreptul. de fapt, nu aveti pe cine. daca ei nu mai sunt pt. a fi judecati, ramane altceva de lamurit. ce se putea face pt. a se evita. cine e de vina ca nu a fost facut nimic pt. a se evita. nimeni altcineva decat cei ce puteau lua masuri in acest sens. cei ce puteau lua masuri legale. nu prietenii, care si ei dependenti de-acelasi drog isi potoleau setea in acelasi fel

.

 

presupun ca este cunoscut ca de ceva vreme se dau baietii acolo. de ce nu s-au luat masuri? daca nu de catre rutiera, de catre propietarul bucatii de sosea neterminata, aka primaria. daca totul era ok si accesul interzis, nu se intampla. poate se intampla in alta parte, pt ca daca se sesiza cineva si limitau accesul acolo, cu siguranta se muta locul de forjat, stunt etc. dar nu mai erau aceleasi conditii si urmarile erau altele. poate...poate...

 

 

bafta si pacat

Editat de betzigash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. lipsa pemisului de conducere( NU INCURAJEZ CONDUCEREA FARA PERMIS) nu cred ca a cantarit cu ceva la producerea evenimentului in sine (scoala moto de la noi e de mare rahat si chiar dupa scoala si obtinerea permisului putea sa se intample acelasi lucru).

 

 

 

Ce e asa de greu, mai oameni buni???

 

DACA NU AVEA PERMIS, NU TREBUIA SA SE AFLE ACOLO IN ACEL MOMENT! Nu zic ca plasticul din buzunar te face pilot, dar lipsa lui trebuia sa-i tina acasa in ziua aia! Sau eventual sa-i faca sa stea la 100 de metri cu punga de popcorn in mana, cum stateau martorii accidentului, in calitate de privitori. Si atunci n-ar mai fi fost tragedia asta!

 

Raman la ideea mea: Imposibil ca cineva din anturaj sa nu fi stiut ca n-au permis! Acel cineva ar trebui sa raspunda acum, in fata familiilor indoliate! Nu sa injure si sa ameninte pe forum!

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca 2 oameni si-au pierdut viata,adica nu mai aexista si au mai ramas si ceva copii pe drumuri trebuie sa ridice unora mari semne de intrebare.Ori voi stati ca tzatzele si va certati?De ce?Pentru ca unii doar de atata sunteti in stare.MI-e sila de maimutoi!Si sa va fie lege-nu ai permis ,nu esti motociclist.Esti doar un aspirant.Ai vitezana?O cauti cu lumanarea si ea te asteapta!Si vine cu coasa mai devreme sau mai tarziu!

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zappy :D A, deci nu numai eu sunt de parere ca principala cauza a accidentului a fost faptul ca ei au incalcat legea si au circulat fara permis...

 

Nu stiu, poate ar trebui sa nu ma mai intereseze asa mult de doi care s-au facut muci... totusi ma sperie cu cata lejeritate se discuta despre mersul fara permis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...