Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

foarte tare motorul tau omule... cate kilograme are? adica care este raportul de greutate tu vs motocicleta?

 

si eu sunt incepator pe supersport de 600 :laugh: yeeey!!!

Editat de metoxil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut metoxil eu am 103 kg si 1,95 metri iat motocicleta are 240 kg!

deci tot una de o mie ma coafa, deci pana la urma mi am luat ce mi a placut dintotdeauna........pe Joiana! :lol:

 

iar cele de 600 si 750 mi s au parut cam mici de mine.... :laugh:

 

m am referit la fizic nu la experienta!

 

That's the spirit, mate!!

:D

Mersi de incurajare! :laugh: :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

heheh, da, esti mai solid :laugh: a mea are pe la 180 banuiesc dar eu am 65kg si 175. trebuie sa mai bag niste creatina si nandrolon daca e sa imi iau ceva mai mare :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut ! ("incepator pe SS")

 

Din toamna trecuta am schimbat masina cu motorul dupa 2 ani. Motive sunt multe: trafic, parcari etc. Principalul motiv - pasiunea si ceva curaj pt ca motor mi-am dorit din totdeauna dar mi a fost frica va spun sincer sa imi iau si imi este frica de el si acum. Dar sa impartasesc "experienta" mea de pana acum (1700-1800 Km facuti numai Bucuresti) pentru ca am inceput pe super sport, contrar sfaturilor primite si topicurilor citite aici. Nu voi spune ca nu regret si nici ca regret pt ca e mult prea devreme si indiferent ce se intampla cu fiecare nu trebuie uitat ce se poate intampla si de aceea consider sfatul "nu incepe pe super sport" foarte util. De ce spun asta ? Pt ca este un sfat menit sa previna ... inainte de a lua in considerare caracterul fiecaruia, tupeul, inconstienta, maturitatea sau chiar actiunile altora. De ce am ales SS ? Din acelasi motiv ca si cei mai multi + cateva. In primul rand ne place sa recunoastem sau nu, luam motoarele dupa cum arata si dupa ce mai spune si cel de langa mine si ma refer strict daca arata marfa sau nu. Am fost de inca de la inceput hotarat sa imi iau de 600 cc pt ca mai mici nu imi plac de nici un fel (sfatul pt motor de inceput, faimoasa GS 500). M-am hotarat la un CBR 600f si pt ca nu imi placea saua aceea dintr o bucata am ales 600F 4i Sport. O "problema" pt mine daca pot spune asa a fost ca cbr 600F4i Sport s-a construit doar 2000-2001 din ce am gasit pe net la vanzare undeva la 4000-4500 unul necazut si cu putini kilometri iar eu vanzand masina am luat pe ea 7700 Eur. Planul normal ar fi fost sa tin un an ceva mai ieftin si sa cumpar dupa un an altceva mai nou ....dar nu pot tine un ban la ciorap deloc- ma cunosc si e bine. Asa ca am cumparat un CBR 600 RR din 2006 cu aprox 2500 km reali (expertii au spus cuvantul). Motorul are 117 CP si este shocant de puternic pt un incepator va spun sincer. Precizez ca am facut scoala pe 4 categorii de motoare - (nu vreau sa fac reclama dar este util si de ajutor in zilele noastre) - la o scoala in regie pe platoul din spate de la SEMA Park, nu voi spune numele scolii ci doar ca pretul scolii fiind el si dublu fata de celelalte scoli merita platit pt a fi singur pe poligon, a avea un intructor numai pt tine si a invatza sa te ti bine pe motor. Nimic nu ma pregatit pt atata putere si am prins si mai multa frica cand am vazut de ce poate fi in stare. Acceleratie ma refer. Diversionul de 650 cc din scoala a fost bun dar nici pe departe aproape chiar si la 85 cp pe care ma simteam bine si il manuiam foarte sigur. Am invatat sa il manuiesc mai repede decat RR-ul si ma simteam mai sigur. Mai exact mai bine pt ca nu aveam o bestie sub mine. greseli de incepator cu totii facem si eu am facut dar nu am cazut pana acum. Mai precizez ca nu am mers mai mult de 130 km/h chiar daca am iesit din oras. Foarte important a fost pt mine ca am o experienta de 2 ani in traficul din bucuresti si odata cu asta nu am acea panica, cand o ai cand ai luat carnetul si ai iesit prima data in trafic si te impinge de asemenea stresat sa faci greseli. Foarte important e sa bagati la cap toate sfaturile primite fara sa va dati voi cu parerea daca e bine sau nu pt ca nu aveti experienta. Lasand la o parte tot ce am scris pana acum totul depinde de capul si de mana voastra. Si inainte sa bag motorul la garaj ma depaseau baietii cu scutere dar mereu imi spun ca DACA - DACA o sa cad nimeni nu garanteaza nimic indiferent de viteza. Inca din prima zi am avut echipament complet/casca, combinezon piele, manusi ... Am uitat sa spun ca am 23 ani jumate si am ales motorul acum pt ca acum consider/simt ca creierul imi poate controla mana dar o sa tin minte ce imi spun cei cu experienta: "de abea cand o sa ai ceva km si un fals sentiment de pricepere/experienta o sa fie periculos cu adevarat".

Sper ca nu v-am plictisit cu toate ca probabil s a mai discutat si va rog aveti grija de voi si ganditi va MEREU la cei la care tineti si care tin la voi.

 

Asfalt uscat !!

Editat de Skipetu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

skipetule eu m-am tot mirat de tine si ti-am tot zis ca nu ai toata tigla pe casa cand te-am auzit ca iti iei RR primul motor...

 

dar si eu mi-am luat primul motor Ducati Monster de 750 deci, da, nu sunt departe de tine.

 

stiu ca nici eu nu sunt mai normal, motoreta e puternica si agresiva dar eu am mers inainte pe Monster de 600 pe Kawasaki ER5 de 500 pe CBR 600 F4 si pe alte cateva jucariute toate prin traficul din bucuresti si vreo 5 ani cu conserva prin traficul bucurestean + multe drumuri prin tara si in afara ei...

 

parerea mea e ca e mai periculos pe motor puternic doar din prisma inconstientei si setei de adrenalina care te impinge ca satanistu sa mergi cu 200 pe magheru ca sa impresionezi p#@da din spate... daca esti prudent si intelegi ce se intampla in trafic in jurul si in fata ta cel putin nu o sa cazi foarte tare... ca si eu am cazut pe dorobanti cand mi-a intors una in fata pe dubla continua... am franat fara sa intru in ea dar fiind incepator am trantit motorul... nu am mai reusit sa-l tin pe 2 roti... dar asta pt ca mergeam cu 60 chiar daca era liber in fata... daca as fi gonit cu 150 alta era povestea...

 

oricum felicitari pentru bestie skipetule, asflat uscat si vreme mai buna poate dam si noi o tura :burnout:

 

asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Skipetu

 

Felicitari pentru mobra.

 

Ai grija, eu de-abia dupa 3500km mi-am luat prima tranta in trafic. Si dupa inca 500km am avut primele evenimente cu adevarat dubioase din care puteam sa ies sifonat rau. Dar m-a tinut norocul. Si daca intrebi prin apropiatii mei, om mai cuminte pe motocicleta n-ai vazut.

 

Ce vreau sa zic e, oricat de linistit si prevazator ai fi tu, fii convins ca o sa-ti scape la un moment dat. Ca o sa-i dai, cand o sa simti tu ca "las' ca merge". Sau o sa dai de un tampit. Oricum ar fi, mobra ta e o bestie, ca si a mea, si a multor altora de-aici.

 

Tine morcovu ala strans, ca sta bine. Si cand ii dai, fii sigur ca ii dai in limitele in care STII ca poti s-o faci sa faca ce vrei tu. Si nu in oras/trafic.

 

Recomandare personala, vine caldura acum, fugi pe Amckart. O sa te surprinzi. Placut si neplacut.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

apropo de ridicat pe o roata involuntar, eu am un cbr600 f3, am vrut sa plec mai tare de la un semafor, am dat drumu prea repede la ambreaj si s-a oprit motorul dar am ramas cu mana blana in gaz, cand am pornit-o a zburat cu mine cu tot intr-o roata, am rausit s-ao redresez, apoi nu stiu cum i-am atins iar acceleratia ca s-a ridicat si a 2-a oara, dar am avut noroc, am ramas pe ea si am redresat-o repede, deci se poate, si atunci mi-am dat seama cat inseamna 100 cp pt un incepator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea (un incepator pe o Honda 600 F4I)

 

Inca nu mi-am luat carnetul mai am 2 sapt,dar mi-am luat motor :cheers: o HONDA CBR 600 F4i din 2004, acum urmeaza sa o inmatriculez, e adusa din Italia.

Rugamintea mea este daca se pricepe cineva la acte si care sunt pasi care trebuie sa ii fac pentru a inmatricula "bruneta"?

Cat ma costa toata distractia pe la Rar si cu actele?

 

Multumesc, deabia astept sa ies cu ea lo o plimbare deja ma mananca :ok:

Editat de stefanhome
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea (un incepator pe o Honda 600 F4I)

 

Inca nu mi-am luat carnetul mai am 2 sapt,dar mi-am luat motor :cheers: o HONDA CBR 600 F4i din 2004, acum urmeaza sa o inmatriculez, e adusa din Italia.

Rugamintea mea este daca se pricepe cineva la acte si care sunt pasi care trebuie sa ii fac pentru a inmatricula "bruneta"?

Cat ma costa toata distractia pe la Rar si cu actele?

 

Multumesc, deabia astept sa ies cu ea lo o plimbare deja ma mananca :ok:

 

/index.php?showtopic=175443

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Si eu sunt in pielea voastra: ZX6R ca prima motocicleta, insa, fara experienta anterioara de categoria B.

 

Nu a fost usor.

Si nu va fi niciodata. Ca incepator ai nevoie de o motocicleta care sa nu te smunceasca, care sa fie blanda si care sa-ti ierte greselile. ZX6R-ul nu prea stie de "glume" si categoric nu iarta greseli.

La inceput o sa ai impresia "ca pandeste momentul" prielnic sa te tranteasca.

Am zis ca daca nu ma dau la ea, nu se da la mine. Si in mare parte cam asa este.

Totul sta in capacitatea ta de a intui potentialele pericole, sau macar situatii care se pot termina prost.

 

Un alt criteriu important mi se pare "pozitia" unde te afli in viata. Desi exista si exceptii, la 18 ani pur si simplu nu ai maturitatea, constiinta si responsabilitatea necesara pentru a te stapanii de la tentatiile unei motociclete de peste 100cp.

Insa, (din nou exista exceptii) la 30 de ani, cand probabil ai si o familie, te cam gandesti de doua ori inainte de a comite anumite "scapari" voluntare.

 

Nu e ca in "filme": te sui pe el si gata, ai murit.

Pericolul vine din tentatii. Azi mergi incet ca esti cu morcov (deh, abia l-ai luat), maine mergi incet si precaut. Cu timpul insa te vei mai obisnui cu el. Vei invata sa nu-l mai bruschezi, vei invata sa schimbi mai smooth, iti va scapa mana in gaz insa nu se va intampla nimic deoarece vei constata cu surprindere ca "erai drept" si mana stanga a tras ambreiajul "fara ca tu sa-ti dai seama".

Citez pe cineva de pe un alt forum:

"la inceput e bine sa fii minimalist. fa doar ce esti obligat sa faci. cu cat faci mai multe cu atat sansele sa gresesti cresc."

 

Cu timpul vei acumula "experienta", si, cel mai important, incredere.

De aici incepe pericolul. Incredere ca ai invatat cate ceva si asta iti da dreptul sa maresti viteza, sa-ti asumi in mod constient niste lucruri pe care pana acum nu le-ai fi facut. Nu-ti mai ei aceleasi precautii ca atunci cand erai la inceput.

Ceea ce nu stii in momentul acela este faptul inca esti la inceput. Ca de fapt, esti praf.

 

In acest moment iti va prinde bine o tavaleala, asa "sa-ti mai cada gradele de pe umeri". Daca nu constientizezi la timp ceea ce am descris eu mai sus, acea tavaleala e pe cale sa se intample. Cat de grava va fi, depinde de noroc si alti parametrii pe care n-ai cum sa-i controlezi.

 

Altii apuca dupa "tavaleala" sa "se ridice de jos" si sa invete din greseli, altii nu mai au aceasta sansa; iar afirmatia conform careia toti avem dreptul la o greseala vine, pentru unii dintre noi, cu un mare pret.

 

Dupa 6500km facuti, am zis sa ma duc pe AMKart. Ma asteptam sa fi invatat si yo ceva. Pot spune ca am iesit dezamagit de acolo, dupa doua sedinte. Ma asteptam sa fiu praf, dar nici in asa hal. Chiar este o idee buna. Ca sa nu zic ca mi-a placut la nebunie. Apropos... astia n-au implemenat un sistem de abonamente??

 

Daca nu-ti fortezi limitele, si iti asumi un minim de precautie (echipament, viteza, vizibilitate si antrenament) te vei bucura de alegerea facuta.

 

Cu siguranta nu pot frana la fel de bine ca "veteranii", insa pot sa ma deplasez cu o viteza care sa nu ma puna in situatia de a avea nevoie de skill de maestru.

Ca inceptor, nu ai cum sa realizezi performantele unui ZX6R, punctele sale forte.

Cel putin vei sti ca ai facut alegerea perfecta si ca ti-ai luat ceea ce iti place.

Atunci cand constientizezi ca poti plati o viata intreaga pentru o secunda de andrenalina ai toate sansele sa ajungi intreg acasa over and over again.

 

Nici nu mai aduc in discutie, sper ca se intelege de la sine importanta echipamentului la o astfel de alegere.

Indiferent ca te duci pana la paine si inapoi, imbraca-te pentru accident, nu pentru plimbare.

Accidentul este un eveniment neprevazut, nimeni nu vrea sa cada, insa se intampla.

Atunci cand se va intampla si in cazul tau, o sa vezi ce bine este cand te ridici de jos si scuturi praful aflat pe genunchiere cu mana, si nu cu penseta direct din piele.

 

Insa nu trebuie sa te culci pe ideea ca daca ai dat 2-3000 de eur pe echipament, gata, esti invincibil. Echipamentul isi face treaba la viteze mici. La viteze mari insa, nu va face decat sa arati bine in sicriu.

 

Este foarte important sa nu-ti depasesti limitele si sa nu ai incredere in sentimentul de siguranta care apare inevitabil dupa un anumit nr. de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot spune ca urmaresc exact topicul dar, f tare ce reiese din ce am citit...

parca e spovedania incepatorilor pe ss...

toti il citesc si incep sa recunoasca cat ce si cum e de greu pe ss la inceput dar, marea majoritate, AU REUSIT...

mai bine verificati mesajul pe care-l transmiteti.

il cunosc pe initiatorul acestui topic iar parerea lui generala este SA NU INCEPI PE SS...(sau asa am inteles io :lol: )

acuma toate posturile pe care le-am citit (deci nu zic ca toate) zic in mare ca nu e f bine pe ss la inceput dar wtf merge..

deci mesajul e GO 4 IT.... ORICUM SCAPA CINE POATE!!!

halal mesaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"GO 4 IT.... ORICUM SCAPA CINE POATE!!!" asta ai inteles tu... cum ai inteles si parerea generala a celui care a facut topicul....

 

halal mesajul vine din partea celor care vorbesc din experienta proprie (adica incepatori pe supersport).

ideea este ca nu trebuie sa fii vreun pui de racer ca sa mergi cu un supersport in limite legale in oras. ORICINE poate.

poate pentru unii toate motocicletele sunt la fel si nu au preferinte la model... poate unii au nevoie de sfaturi si cand isi aleg iubita....

 

asta oricum este un subiect care va naste intotdeauna pareri si de o parte si de alta (chiar daca unii vorbesc doar din auzite, la fel cum ma sfatuiau niste prieteni fara carnet).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te uiti nitel, cred ca vreo 90% din cei ce incep pe SS vor sfatui pe altii sa NU inceapa pe SS, poate fiindca realizeaza ca le-a fost, si le este in continuare greu.

 

Nimic nu e imposibil, se poate incepe si pe Hayabusa, sunt cazuri reale, dar riscurile si dificultatea cresc rapid. Concluzia oricum a fost, la modul obiectiv, ca se poate, dar nu este recomandat, pentru siguranta proprie. De-aici mai incolo, e problema fiecaruia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea (un incepator pe o Honda 600 F4I)

 

Inca nu mi-am luat carnetul mai am 2 sapt,dar mi-am luat motor :) o HONDA CBR 600 F4i din 2004, acum urmeaza sa o inmatriculez, e adusa din Italia.

Rugamintea mea este daca se pricepe cineva la acte si care sunt pasi care trebuie sa ii fac pentru a inmatricula "bruneta"?

Cat ma costa toata distractia pe la Rar si cu actele?

 

Multumesc, deabia astept sa ies cu ea lo o plimbare deja ma mananca :D

 

Salut. Frumoasa senzatie nu? sa vezi cum va fi dupa prima tura cu el. Vei avea zambetul pana la urechi. Eu acum cateva saptamani mi-am inmatriculat un motor in Arad si m-a costat 650 lei cu tot cu comisionul acordat unei firme de copiat acte pentru a umbla ei (cel mai bine). Hai bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Frumoasa senzatie nu? sa vezi cum va fi dupa prima tura cu el. Vei avea zambetul pana la urechi. Eu acum cateva saptamani mi-am inmatriculat un motor in Arad si m-a costat 650 lei cu tot cu comisionul acordat unei firme de copiat acte pentru a umbla ei (cel mai bine). Hai bafta

 

Va merge cu 20, si dupa ce se va da jos va tremura :)

Virgin biker. Feels good man. :D

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Forumisti simpatici,

 

Eu sunt in Milano, e cald, soare, am echipamentul, ma uit cu jale la toti cei care ies pe strazi si totusi mie imi lipseste moto.

 

Am permisul de 5 ani, am condus un pic cu scoala (in 2 fire, nici n'am mai dat test in poligon) si dupa aia nimic. Acum, ma tenteaza maxim un CBR600 RR 2009 cu ABS sau fara ..

 

Problema e ca, in minimul de constienta, stiu ca un Hornet sau CBR600F ar fi mai recomandat 100 CP vs 130 CP .. insa imi place f mult noua CBR.

 

De mers, intentionez sa merg cu ea mai mult in week end ptr ca in timpul sapt sunt la munca, si acum scriu de la birou.

 

Multumesc in avans,

 

PS - Ar fi bine oare sa mai fac ceva ore sa-mi "reamintesc" sau ma bazez pe mine si atat ?

Editat de Razz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Helllppppp ! Am vb cu un dealer ptr un CBR frumos alb negru rosu 2008 nou cu tipla pe el .. ramane doar sa ma duc dupa el, am nevoie de ceva pareri.

 

Multam.

Eu cred ca CBR-ul a iesit din moda. Yamaha R6 (si uneori chiar si mai greoiul R1) sunt campioanele de pe forumul de accidente mai ales cand sunt conduse de incepatori...

 

Acuma serios vorbind, crezi ca doare daca-ti iei la mana a doua un monociclindru de 500cc de genul Honda 500 CB si mai vezi ce faci dupa ce bagi si tu acolo un 15,000-30,000km de plimbari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Helllppppp ! Am vb cu un dealer ptr un CBR frumos alb negru rosu 2008 nou cu tipla pe el .. ramane doar sa ma duc dupa el, am nevoie de ceva pareri.

 

Multam.

 

noul CBR e foarte OK. In primul rand, este foarte usor!

Totusi, baga cateva ore de acomodare.

Mult noroc in alegerea ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Italienii astia sunt nebuni, cateva ori de curs practic pe circuit costa 250 ? ... adica nu e de bani, dar 2, 3 ore acolo sa ma dezmortesc pe o mobra mica supravegheat sa zicem ca ar duce maxim 100 dar nu gasesc.

 

Mi-am luat echipament de power rangers cu toate cele, astept casca .. dar tot parca mi'e tarsha asa, daca scap mana in gaz, daca opresc motorul in mers .. multe daca.

 

Am mai zis ca o vreau doar de week end sau seara ?

 

Mai sunt super oferte la ZX6R model 2008 verde/negru .. inmatriculat si restul cam la 7500 nou nouta .. dar parca mie tot Honda imi place.

E de acord toata lumea ca o moto ti-o cumperi pentru utilitate si posibilitati si dupa aia aspect ?

 

Eu nu as fi de acord .. spre exemplu e o promotie la Yamaha R1 2009 cu 10 900 ? la dealeri aici, si ce ti'e o CBR600RR noua ce ti'e R1 (la pret) .. dar aia chiar mi se pare o moto NOT pentru incepatori - asadar si un 88 KW pe 180 kg e utila, practica si aspectoasa :kiss: nu e COOL & Fitze factor cum ar fi o CBR1000 sau R1 (pentru un incepator ma refer).

 

So .. help din nou, desi mai mult as vrea incurajari :rolleyes: decat sfaturi .. ca decizia e cam 80 % luata.

Editat de Razz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca CBR-ul a iesit din moda. Yamaha R6 (si uneori chiar si mai greoiul R1) sunt campioanele de pe forumul de accidente mai ales cand sunt conduse de incepatori...

 

Acuma serios vorbind, crezi ca doare daca-ti iei la mana a doua un monociclindru de 500cc de genul Honda 500 CB si mai vezi ce faci dupa ce bagi si tu acolo un 15,000-30,000km de plimbari?

mosule, nu vreau sa fiu rau da sunt si tare curios cand au construit cei de la honda un monocilindru si l-au botezat `500 CB`

lasa omu in pace sa-si ia ce vrea, daca tu ca incepator nu esti in stare sa mergi pe asa ceva poate el e :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Italienii astia sunt nebuni, cateva ori de curs practic pe circuit costa 250 ? ... adica nu e de bani, dar 2, 3 ore acolo sa ma dezmortesc pe o mobra mica supravegheat sa zicem ca ar duce maxim 100 dar nu gasesc.

 

Mi-am luat echipament de power rangers cu toate cele, astept casca .. dar tot parca mi'e tarsha asa, daca scap mana in gaz, daca opresc motorul in mers .. multe daca.

 

Am mai zis ca o vreau doar de week end sau seara ?

 

Mai sunt super oferte la ZX6R model 2008 verde/negru .. inmatriculat si restul cam la 7500 nou nouta .. dar parca mie tot Honda imi place.

E de acord toata lumea ca o moto ti-o cumperi pentru utilitate si posibilitati si dupa aia aspect ?

 

Eu nu as fi de acord .. spre exemplu e o promotie la Yamaha R1 2009 cu 10 900 ? la dealeri aici, si ce ti'e o CBR600RR noua ce ti'e R1 (la pret) .. dar aia chiar mi se pare o moto NOT pentru incepatori - asadar si un 88 KW pe 180 kg e utila, practica si aspectoasa :angry: nu e COOL & Fitze factor cum ar fi o CBR1000 sau R1 (pentru un incepator ma refer).

 

So .. help din nou, desi mai mult as vrea incurajari :angryfire: decat sfaturi .. ca decizia e cam 80 % luata.

 

 

Daca esti 80% hotarat nu vad ce sfaturi mai ai nevoie sau ce incurajari ! Oricum o sa iti iei ce vrei si cu asta basta ! Spor si sa fie intr-un ceas bun !

Editat de Nyt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Italienii astia sunt nebuni, cateva ori de curs practic pe circuit costa 250 ? ... adica nu e de bani, dar 2, 3 ore acolo sa ma dezmortesc pe o mobra mica supravegheat sa zicem ca ar duce maxim 100 dar nu gasesc.

 

Mi-am luat echipament de power rangers cu toate cele, astept casca .. dar tot parca mi'e tarsha asa, daca scap mana in gaz, daca opresc motorul in mers .. multe daca.

 

Am mai zis ca o vreau doar de week end sau seara ?

 

Mai sunt super oferte la ZX6R model 2008 verde/negru .. inmatriculat si restul cam la 7500 nou nouta .. dar parca mie tot Honda imi place.

E de acord toata lumea ca o moto ti-o cumperi pentru utilitate si posibilitati si dupa aia aspect ?

 

Eu nu as fi de acord .. spre exemplu e o promotie la Yamaha R1 2009 cu 10 900 ? la dealeri aici, si ce ti'e o CBR600RR noua ce ti'e R1 (la pret) .. dar aia chiar mi se pare o moto NOT pentru incepatori - asadar si un 88 KW pe 180 kg e utila, practica si aspectoasa :kali: nu e COOL & Fitze factor cum ar fi o CBR1000 sau R1 (pentru un incepator ma refer).

 

So .. help din nou, desi mai mult as vrea incurajari :lol: decat sfaturi .. ca decizia e cam 80 % luata.

 

:angryfire: :baldy: ai de plua mea.. ce mai rad

- cu ce e un 600rr mai putin fitoasa decat un r1? oricum nu poti sa masori motorul pe sub carene

- de ce "NOT pentru incepatori" r1, iar 600rr asa de "recomandat", cel putin cum reiese din posturile tale

- in ce fel e util si practic un SS? nu inteleg ce vrei sa zici. N-are portbagaju' mare si nici nu consuma putin. La ce te referi?

 

:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...