Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

Super post !!! Ca si incepator citind aceste randuri imi dau seama ca am foarte mult de invatat. Stiu ca e gresit sa compari mobra cu masina dar cred ca un novice ramane novice si la ghidon si la volan. Totul e sa constientizezi ca esti incepator !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator goe 75

Salutare tuturor. Ma poate lamuri si pe mine cineva care e treaba cu motoarele cu doua iesiri ale tobei din motor?

Am auzit ca nu sunt asa de bune ca si cele cu o singura iesire, e adevara?

Foarte interesanta teorie.

😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voiam doar sa ma informez.

Foarte bine faci.

Din punct de vedere a ce se intimpla inauntru si cum e construit si in ce scop e construit un motor, o evacuare dubla pe un monocilindru poate insemna ca motorul are 4 supape (2 de admisie, 2 de evacuare) dar asta nu e regula, e posibil ca in urmarirea performantei sau a eficientei energetice a motorului evacuarea gazelor pe doua gauri sa faca cine stie ce magii in schimbul de gaze din cilindru (inginerii stiu ce si cum, astea ies din calcule destul de sofisticate) functie de ce se vrea de la acel motor - putere instantanee (in fine, cuplu) sau regim constant economic sau elasticitate in livrarea puterii (cuplului) sau ture mai multe. Pe scurt, chestii care dau acel "caracter" al motorului atit de apreciat de jurnalistii moto.

Pe de alta parte, e o lege nescrisa a mecanicii zice ca "mai multe piese" inseamna de regula "mai mult" si in ceea ce inseamna intretinere si posibilitate de cedare a acelor repere "in plus", pina la urma motorul lui tataia Benz era facut din citeva ferotenii acolo si mergea ... insa scotea o pereche de ponei dintr-o cilindree care in zilele noastre livreaza de zeci de ori mai multi cai de-aia mari, adevarati.

 

"Gura lumii" zice multe, nu e obligatoriu sa aiba si dreptate. Insa ca regula generala, un motor "rau" e in mod obisnuit mai "stricacios" decit unul "calm", performanta are pretul ei. In bani si uzura.

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Poveste de succes zic si eu

 

1. Primul motor pe care l-am avut a fost un CBR 600 f2 din 1993. Prima data cand m-am urcat pe el si am pornit motorul m-am speriat. Mi s-a parut prea puternic pentru mine dar m-am inteles binisor cu domnul. Am cazut de 3 cu el, 2 usoare la viteza mica si una mai tare din cauza unei pete de nisip intr-o curba de m-am oprit sub o masina parcata. Am scapat fara probleme ca aveam combinezon de piele.

 

2. Al 2lea motor dupa vre-o 2 ani a fost un CBR 600 F4i Sport cu, care am facut vre-o 2-3 trackday-uri pe amckart si un transfagarasan. In rest mai mult in Bucuresti.

Cu el am cazut o singura data cand o masina a intors in fata mea fara sa se asigure. Norocul a fost ca anticipasem bizonul si mergeam incet cu degetele pe frana dar tot m-a trantit binisor.

 

3. Al 3lea motor dupa alti vre-o 2 ani a fost un CBR 929RR cu , care n-am avut evenimente.

4. Prezent dupa o pauza de 4 ani CBR 954RR fara evenimente si sper sa ramana asa.

 

Concluzia din experienta mea personala este ca un prim motor de 100cp este poate putin prea puternic (chiar daca nu mai avea el chiar toti caii fiind din 93....). Cred ca mi-era mai bine pe un 80 cai.

Eu vorbesc ca iubitor de sportive in perspectiva in care pe vremea cand am luat eu primul motor nu era limita de cilindree ca incepator.

 

Ps: Cuvintele cheie de succes din toata povestea asta pana la urma raman: "combinezon piele" Recomand orice incepator pe sportive sa mearga echipat full chiar si in zilele de vara cu 35 grade. In seara cand am picat cu F2-ul mi-a trecut prin cap sa ies doar in tricou si in hol la iesire din casa m-am razgandit. Si ce bine mi-a prins....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Ar mai fi ceva de menţionat despre SS versus altele:

- wheelie - la SS poţi să îl faci involuntar dacă pleci mai tare. A se vedea accidentul din Galaţi. La CB-ul meu se poate face doar intenţionat sau în prima săptămână de mers smile.gif

- frâna de motor: din câte am auzit la SS poţi rupe aderenţa roţii din spate dacă tai gazul la turaţie mare. Ca alte motociclete nu prea se întâmplă asta, mai ales la capacitate mică - iarăşi o dau pe-a mea exemplu: nu am fost niciodată măcar aproape de ruperea aderenţei în frână de motor.

- stoppie: teoretic se poate face cu orice. Practic se face uşor cu un SS, greu cu un chopper şi dificil cu un naked cu un singur disc pe faţă. De aceea consider un chopper sau un naked mai sigur pe şosea din acest punct de vedere.

 

Cred că cele de mai sus sunt chestii unde se spune că "iartă" la motocicletele de începători.

In primu' rand, ca nou venit pe acest forum, salut useritele si userii.

Ca proaspat posesor de SS tin sa corectez oarecum doua aspecte. Jucaria mea face wheelie si rupe aderenta daca nu esti atent.

La primu' contact cu el am testat exact astea doua lucruri, sa stiu la ce ma astept.

Plecat de pe loc usor, apoi bagat mana in acceleratie. Tomberonu' rulant s-a crezut brusc avion, a ridicat roata vreo 10 cm, ca mai mult nu l-am lasat. Eram constient ca poa' sa se ridice, altfel imi dadeam cu Kawasaku-n cap. Si era pacat de Kawasak'.

Aderenta spate: treapta 2, vreo 50 la ora. Tras ambreiaj, lasat acceleratia complet, eliberat ambreiaj. A dansat putin de poponeata. E drept ca era cam frig si anvelopele sunt undeva intre praf si muci, asteapta Michelinurile noi pe sifonier.

 

Motoru' nu iarta. Nici macar mopedu' First Bike, ala de 8 cai. Daca esti la stadiu' la care rade cu lacrimi de tine bicicleta, abia ai luat permis cat. A,iti iei o motocicleta de 100+ cai si bagi manuta-n gaz pt ca asa place pitipoancelor dupa care balesti tu ca un pinguin oligofren in cele mai crunte calduri inseamna ca te-ai abonat sa faci multa mizerie pe jos in foarte scurt timp. Iar asta inseamna ca ai IQ de cactus si, sincer, ti-o meriti. De fapt daca nu te tii bine pe o bicicleta n-ai ce cauta in traficul urban nici pe scooter de 49,7cc. Am avut unu-n cartier care-a crapat pe skateboard, a crezut ca e mai tare ca autobuzul. Si a fost 1 - 0 pt autobuz, dar ceva-mi spune ca n-a mai apucat sa tina scorul. Ce te face sa crezi ca daca ala a crapat cu o chestie care cu greu prinde 25 km/h si asta la vale tu, ca incepator, cu un motor de 100+ cai n-o sa-ti borasti cantitatea neglijabila de creier pe asfalt ori prin copaci?

 

Sfatul meu pt incepatori? Daca faci parte din categoria "manele + seminte + repetentu' scolii + "discernamant = ce-i ala mancatzas?" nu-ti lua motor. Ia-ti un Logan, pune-i cruciulite pe parbriz si Dumnezeu sa te ierte. Daca vrei motor pt altceva decat "smekerie", agatat si "liniute" ia-ti ceva sa-ti placa si, foarte important, sa-l poti tine. Nu-ti lua ditai caloriferu' de 400 kg cand tu ai 60 kg ud si cu televizor CRT in brate iar cand pleci iarna d-acasa bagi nisip in buzunare ca bate vantu'. Nu da banii pe janghine, mai asteapta, mai strange bani, mai plangi la mami etc. Nu te zgarci cand e vorba de echipament! Nu te lua dupa neavenitii care nu stiu sa scrie corect "motocicleta" insa-s mari cunoscatori ca au vazut ei pe net, apeleaza la cineva cu experienta. Nu-ti lua "miar" ca n-ai ce face cu el. 300 s-ar putea s-apuci sa-i dai de 2-3 ori, insa ai toate sansele sa te bucuri multa vreme daca-i dai doar 60.

Asfalt uscat si fara incidente neplacute tuturor!

Editat de RobertDragomirescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pace tie fiule! Frumoasa slujba, chiar daca caile Domului iti spun sa nu versi frustrare. Te incadrezi 100% in fratii catolici care tin predici de discernamant. Nu-i rau. Fereasca Satan sa-ti dea un miar pe mana, ca ajungi in iad. Fereste-te de ele, fa-ti cruce de cate ori le vezi si ramai cat mai in spate.

In primu' rand, ca nou venit pe acest forum, salut useritele si userii.
Ca proaspat posesor de SS tin sa corectez oarecum doua aspecte. Jucaria mea face wheelie si rupe aderenta daca nu esti atent.
La primu' contact cu el am testat exact astea doua lucruri, sa stiu la ce ma astept.
Plecat de pe loc usor, apoi bagat mana in acceleratie. Tomberonu' rulant s-a crezut brusc avion, a ridicat roata vreo 10 cm, ca mai mult nu l-am lasat. Eram constient ca poa' sa se ridice, altfel imi dadeam cu Kawasaku-n cap. Si era pacat de Kawasak'.
Aderenta spate: treapta 2, vreo 50 la ora. Tras ambreiaj, lasat acceleratia complet, eliberat ambreiaj. A dansat putin de poponeata. E drept ca era cam frig si anvelopele sunt undeva intre praf si muci, asteapta Michelinurile noi pe sifonier.


Motoru' nu iarta. Nici macar mopedu' First Bike, ala de 8 cai. Daca esti la stadiu' la care rade cu lacrimi de tine bicicleta, abia ai luat permis cat. A,iti iei o motocicleta de 100+ cai si bagi manuta-n gaz pt ca asa place pitipoancelor dupa care balesti tu ca un pinguin oligofren in cele mai crunte calduri inseamna ca te-ai abonat sa faci multa mizerie pe jos in foarte scurt timp. Iar asta inseamna ca ai IQ de cactus si, sincer, ti-o meriti. De fapt daca nu te tii bine pe o bicicleta n-ai ce cauta in traficul urban nici pe scooter de 49,7cc. Am avut unu-n cartier care-a crapat pe skateboard, a crezut ca e mai tare ca autobuzul. Si a fost 1 - 0 pt autobuz, dar ceva-mi spune ca n-a mai apucat sa tina scorul. Ce te face sa crezi ca daca ala a crapat cu o chestie care cu greu prinde 25 km/h si asta la vale tu, ca incepator, cu un motor de 100+ cai n-o sa-ti borasti cantitatea neglijabila de creier pe asfalt ori prin copaci?

Sfatul meu pt incepatori? Daca faci parte din categoria "manele + seminte + repetentu' scolii + "discernamant = ce-i ala mancatzas?" nu-ti lua motor. Ia-ti un Logan, pune-i cruciulite pe parbriz si Dumnezeu sa te ierte. Daca vrei motor pt altceva decat "smekerie", agatat si "liniute" ia-ti ceva sa-ti placa si, foarte important, sa-l poti tine. Nu-ti lua ditai caloriferu' de 400 kg cand tu ai 60 kg ud si cu televizor CRT in brate iar cand pleci iarna d-acasa bagi nisip in buzunare ca bate vantu'. Nu da banii pe janghine, mai asteapta, mai strange bani, mai plangi la mami etc. Nu te zgarci cand e vorba de echipament! Nu te lua dupa neavenitii care nu stiu sa scrie corect "motocicleta" insa-s mari cunoscatori ca au vazut ei pe net, apeleaza la cineva cu experienta. Nu-ti lua "miar" ca n-ai ce face cu el. 300 s-ar putea s-apuci sa-i dai de 2-3 ori, insa ai toate sansele sa te bucuri multa vreme daca-i dai doar 60.
Asfalt uscat si fara incidente neplacute tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primu' rand, ca nou venit pe acest forum, salut useritele si userii.

Ca proaspat posesor de SS tin sa corectez oarecum doua aspecte. Jucaria mea face wheelie si rupe aderenta daca nu esti atent.

La primu' contact cu el am testat exact astea doua lucruri, sa stiu la ce ma astept.

Plecat de pe loc usor, apoi bagat mana in acceleratie. Tomberonu' rulant s-a crezut brusc avion, a ridicat roata vreo 10 cm, ca mai mult nu l-am lasat. Eram constient ca poa' sa se ridice, altfel imi dadeam cu Kawasaku-n cap. Si era pacat de Kawasak'.

Aderenta spate: treapta 2, vreo 50 la ora. Tras ambreiaj, lasat acceleratia complet, eliberat ambreiaj. A dansat putin de poponeata. E drept ca era cam frig si anvelopele sunt undeva intre praf si muci, asteapta Michelinurile noi pe sifonier.

 

Motoru' nu iarta. Nici macar mopedu' First Bike, ala de 8 cai. Daca esti la stadiu' la care rade cu lacrimi de tine bicicleta, abia ai luat permis cat. A,iti iei o motocicleta de 100+ cai si bagi manuta-n gaz pt ca asa place pitipoancelor dupa care balesti tu ca un pinguin oligofren in cele mai crunte calduri inseamna ca te-ai abonat sa faci multa mizerie pe jos in foarte scurt timp. Iar asta inseamna ca ai IQ de cactus si, sincer, ti-o meriti. De fapt daca nu te tii bine pe o bicicleta n-ai ce cauta in traficul urban nici pe scooter de 49,7cc. Am avut unu-n cartier care-a crapat pe skateboard, a crezut ca e mai tare ca autobuzul. Si a fost 1 - 0 pt autobuz, dar ceva-mi spune ca n-a mai apucat sa tina scorul. Ce te face sa crezi ca daca ala a crapat cu o chestie care cu greu prinde 25 km/h si asta la vale tu, ca incepator, cu un motor de 100+ cai n-o sa-ti borasti cantitatea neglijabila de creier pe asfalt ori prin copaci?

 

Sfatul meu pt incepatori? Daca faci parte din categoria "manele + seminte + repetentu' scolii + "discernamant = ce-i ala mancatzas?" nu-ti lua motor. Ia-ti un Logan, pune-i cruciulite pe parbriz si Dumnezeu sa te ierte. Daca vrei motor pt altceva decat "smekerie", agatat si "liniute" ia-ti ceva sa-ti placa si, foarte important, sa-l poti tine. Nu-ti lua ditai caloriferu' de 400 kg cand tu ai 60 kg ud si cu televizor CRT in brate iar cand pleci iarna d-acasa bagi nisip in buzunare ca bate vantu'. Nu da banii pe janghine, mai asteapta, mai strange bani, mai plangi la mami etc. Nu te zgarci cand e vorba de echipament! Nu te lua dupa neavenitii care nu stiu sa scrie corect "motocicleta" insa-s mari cunoscatori ca au vazut ei pe net, apeleaza la cineva cu experienta. Nu-ti lua "miar" ca n-ai ce face cu el. 300 s-ar putea s-apuci sa-i dai de 2-3 ori, insa ai toate sansele sa te bucuri multa vreme daca-i dai doar 60.

Asfalt uscat si fara incidente neplacute tuturor!

:10: :crack:

frumoasa compunerea.

 

as mai adauga eu un pic de tot.

SS-urile nu prea isi au rostul decat daca ti-l iei cu buna stiinta ca vei trage de motor mult mai tare decat este safe. risc asumat. viata fiecaruia, treaba fiecaruia. nu stam sa judecam.

ok, si un naked de 90 de cai plus este capabil sa dea in radar cu de 4 ori viteza legala... dar parca totusi lipsa carenelor te mai tempereaza. adica vantul.

 

ideal ar fi sa incepi usor usor daca-ti permiti sa treci prin vreo 3 motoare pana ajungi la ceva tare. basca ca dupa SS o sa vrei un touring sau un rise enduro cele mai cerebrale alegeri din lumea moto.

 

echipamentul. este exrem de bun si de indicat insa nu garanteza nimic!

am cazut in maieu, vesta, tenesi si blugi si nu am patit nimic... viteza micuta... 50 aprox. am ajuns in straturile de trandafiri...

am cazut full echipat cu tot ce-si poate imagina cineva pe mine si mi-am rupt o coasta si fisurat aia de langa.... am sarit o bordura. tot max 50, poate mai putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Aderenta spate: treapta 2, vreo 50 la ora. Tras ambreiaj, lasat acceleratia complet, eliberat ambreiaj. A dansat putin de poponeata. E drept ca era cam frig si anvelopele sunt undeva intre praf si muci, asteapta Michelinurile noi pe sifonier.

eu am pierdut aderenta spate de la frana de motor cu a mea, un naked de 50cai, cu cauciucuri 99,9% noi, puse de o saptamana; eram undeva pe la Babele Piatra Arsa, pe asfaltul ala nou si impecabil; nu mai stiu detalii despre viteza si treapta in care eram, cert e ca a dansat frumos; ar fi de mentionat totusi ca eram in curba la momentul respectiv :) pe de alta parte, mergeam decent, era prima mea iesire pe serpentine, eram departe de a pune genunchiul pe jos

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SS-urile nu prea isi au rostul decat daca ti-l iei cu buna stiinta ca vei trage de motor mult mai tare decat este safe. risc asumat. viata fiecaruia, treaba fiecaruia. nu stam sa judecam.

Mie-mi plac doar carenatele si enduro alea mari. Mi-as fi luat un enduro, doar ca am un mic deficit de inaltime, am 1,70. Asa ca am sarit pe primu' SS care a corespuns cerintelor.

Ca stau "in cap" pe el nu e panica, ma dau pe 2 roti de la 3 ani, de la 12 ani merg doar pe cursiere si ZXR-u' mi se pare suficient de comod. De "rupt fashul" nu e cazu', sunt genu' de om linistit care prefera s-ajunga mai tarziu decat deloc. Plus ca la viteze mici mai poti admira un peisaj, un poponeata, un decolteu... Chestii d-astea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu-ti lua ditai caloriferu' de 400 kg cand tu ai 60 kg ud si cu televizor CRT in brate iar cand pleci iarna d-acasa bagi nisip in buzunare ca bate vantu'.!

Ce treaba are greutatea motorului cu kg motociclistului ???

Sa inteleg ca trebuie sa ai 150kg daca vrei un Harley ? Si ca sa iti iei ascutitoare din asta ca a ta trebuie sa ai <60 ??

La ce cuvinte si ce expresii ai folosit in mica ta povestire , cred ca tu faci parte din categoria manele + seminte + plimbare de 3 km pana la prima cafenea si gata , esti mare motociclist cu 2.000 km pe an .

"Nu da banii pe janghine , mai asteapta ....mai plangi la mami"

Fiecare isi cumpara ce isi permite si merge cu orice pentru a-si indeplini visul de a merge pe 2 roti . Sa intelegem ca tu inca mai esti la stadiul de plans la mami ??

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Judecand dupa ce ai inteles as putea spune (si nu cred ca m-ar contrazice careva!) ca ai 5 ani. Dar viata m-a invatat sa nu judec oamenii dupa prima impresie, asa ca... mai ai odata.
Nu tre' sa ai 150 kg ca sa-ti iei un Harley, dar tre' sa-l poti tine. Degeaba ai Harley daca te lipesti de asfalt imediat ce-i ridici cricu'. Si daca motoru' e prea inalt pt tine placerea se transforma in chin.
Fiecare isi cumpara ce isi permite? Poate da, poate nu. Dar daca-ti cumperi o epava cu 1000 euro care necesita inca 1500 euro pt a fi rulabila unde e indeplinirea visului de-a merge pe 2 roti? Topicul se adreseaza incepatorilor, care-n mare parte au 18 - 22 anisori. Cati pustani de 18 ani cu salariu bun cunosti? Majoritatea-s clasa a 12-a la 18 ani, deci inca "plang" la mami.
in final tin sa te dezamagesc: nu ascult manele ci heavy metal, nu rod seminte si nu frecventez cafenele. Si-n 8 zile, de cand am scos motoru', am parcurs deja 400 km. Pam pam. :)
Am ajuns sa traduc limba romana pe forumuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori poti merge pana la cafenea ca sa aduni 400 km in 8 zile? Dar cata cafea poti baga in tine, ca faci ochii lanterna si tremuri, intri in voblaj.

 

Sper ca ai observat ca Mircea are R1200 GS, ala e motor de 1000 km PE ZI. Da, motorul ala e in stare sa te poarte distanta asta intr-o zi, fara sa te rupa. Iar tu ii zici de 400 km in 8 zile, se tavaleste omul de ras. Da, pentru tine o fi o realizare aia 400 km, dar e bine sa tii pentru tine. Sper ca te-ai mai odihnit din cand in cand, nu i-ai impins pe toti dintr-o bucata.

 

Si, ca fapt divers, cine are motor de touring nu prea asculta manele si nici nu sparge seminte cu asa talent ca un manelist imputit. Dar stai, eu ascult in mare parte rock. Oi fi satanist?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Raspunsul meu la intrebarea generata de topic este ca depinde. Depinde de extrem de multi factori: varsta soferului, maturitatea lui, statura lui, banii(acces la cursuri de perfectionare), puterea motorului(ce inseamna puternic?), tipul motorului, greutatea lui si cate n-or mai fi.

 

Asa ca eu consider in final ca este o alegere personala pe sistemul: cum iti asterni asa dormi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A incercat cineva Suzuki GSR de 600cmc ? Este injectie, are 98cp si ofera un echilibru perfect intre performante, manevrabilitate, pret. Genul de motocicleta care se potriveste si unui incepator cumpatat dar si unui avansat care isi doreste confort si putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa zic si eu de prima mea experienta cu un motor de 650 :)). Am A2 de 2 ani, am mers cu scuterul un an de zile (si inca merg ca mai am exact o luna pana la traseu) si am mai condus ocazional niste troace mici de 125 care erau horror. Abia anul trecut am reusit sa fac ordine in viata mea si sa strang bani de motor. Prima mea optiune a fost un virago 535, dar am optat dupa pt er-6n pt ca era mica diferenta de pret si pt ca era pe injectie. Am ales er 6n pt ca citisem ca e ideala pt incepatori:are ciclistica buna, consum mic si cuplu la turatii mici deci nu trebuia sa trag de el. Prima data cand am vazut o mi s a parut prea grea pt inceput, apoi sa zicem ca am iesit cu ea la o tura in "mexic"(cough cough). Pt un incepator cei 70 de cai sunt foarte multi! :)) acum eu sunt sigur ca ma voi descurca si voi avea grija, dar pana la urma cred ca e mai avantajos sa incepi pe ceva intre 250-500 si sa i gasesti cu timpul limitele decat sa treci la ceva mare gen cbr si alte chestii de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

 

Am facut in jur de 18000km pe motor din aprilie 2005 cand am luat carnetul. nu, nu ma mai consider incepator, insa invatam toata viata, niciodata nu poti spune ca stapanesti fierul 100%. si cand zic asta ma refer la 600, eventual la 750 (clasa de care majoritatea pur si simplu uita..)

cu un 1000 niciodata nu poti spune ca esti prieten la catarama.. cand zici ca esti cel mai smecher ca il stapanesti perfect te pune in cap de nu te vezi..

cumpatarea si autocunoasterea te scoate din belele cu orice motor.

dar, cum bine ziceai, la 18-25 de ani numai de cumpatare nu'ti arde.. :yikes:

 

" Miarele" (1000) raman si vor fii "bunatatiile " in domeniu, egal ca sunt SS , Naked, sau orice alt tip de motor,,, de sosea desigur .

Iarta-ma ca te contrazic, insa am inceput de la clasica Mobra de 49 cmc, si am urcat succesiv pe 125, apoi 250, 500 , 750 Kawasaky Ninja SS, iar acum pe Yamaha Fazer Exup de 1000, si sunt foarte multumit si de acest model. Chiar mai sport se comporta decat Kawa 750, ma asculta perfect,,, si am "calarit" in jur de 200 000 de km motoarele.

O vara frumoasa , si asfalt uscat !!

» Post actualizat in 11 May 2017 14:38

Extraordinar !!! 400km in 8 zile ? Cred ca este un record absolut .

Ce draq va tot contraziceti ? Cred eu forumul este si pentru comunicare, socializare,,, si intr-adevar si pt sicanare. :pics:

Insa 400 km nu sunt multi de parcurs.

Cand aveam Kawasaki Ninja SS 750 , am parcurs 450 km intr-o singura zi .

Probleme ce m-au deranjat la SS au fost pasagera din spate, fiindca era ca un "balast" indeosebi la coborare , si-mi obosea mana drt, iar vizibilitatea aidoma la coborare , chiar daca aveam Schubert S4 vizibilitatea era redusa si daca viziera acestei casti este superba , si mereu fortam privirea , gatul inainte.

Intr-adevar asa cum scriu si cei din comentariile anterioare , SS-ul in regim de oras este enervant la turatii reduse. Poate generatiile noi , sa rezolve aceasta problema.

In rest in curbe , la viteza adaptata pentru fiecare in parte se comporta extra , super.

Am "frecat" scaritele de multe ori, insa mereu in siguranta .

Asfalt uscat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare, tuturor! eu recent mi-am luat permisul a2 si mi-am luat un motor: un diversion de 600. In talon scrie ca are 37 Kw. In astfel de situatie mai trebuie sa ii iau un limitator sau se fac modificari la motor ca sa ajunga la puterea de 35? Si daca se fac modificari, se pot omologa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...