Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Bandit mik vad ca ai si tu aceiasi problema ca si mine. Capetele de ghidon le-ai scos tu sau asa ai luat motorul ? Nu ti-a facut probleme la viteze un pic mai mari si pe drumuri mai denivelate? Nici eu nu am capetele de ghidon si am intampinat mici probleme.

Inca ceva. Unde ai raschetat rezervorul ?

 

 

In poza aia am capete de ghidon..alea rosii...dar acuma cu ghidonu schimbat intr-adevar nu mai am

 

rezervorul ?? poveste misto...eu lucrez la PBV2 la Audi.Am dus si eu motoru in spalatorie si l-am lasat la baieti sa il faca boboc.Era asa de frumos dupa ... numai ca tembelii dadusera cu silicon pe roti(din ala de se da pe rotilor masinilor de showroom sa fie negre ) ... la prima curba era un canal si am alunecat pe metal de n-am avut aer .cam asta e povestea : rezervor tesit , capat ghidon jumate dus , capac motor perforat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nici eu nu am inteles ce a vrut sa zica razvan , eu am probleme la viteze mai mari pe drumuri denivelate din cauza hyperprourilor care sunt cam moi si la kg mele de categorie musca ma cam arunca din sa.

nici eu nu am momentan capete ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu am inteles ce a vrut sa zica razvan , eu am probleme la viteze mai mari pe drumuri denivelate din cauza hyperprourilor care sunt cam moi si la kg mele de categorie musca ma cam arunca din sa.

nici eu nu am momentan capete ghidon.

spn, capetele alea de ghidon - din ce am inteles eu - au rol de stabilizare ansamblului rotii fata(cica). In lipsa lor eu am avut niste probleme la drum, adica mergeam frumos pe un drum, viteza 80-90 km/h si luand mainile de pe ghidon, fata a inceput sa joace. Am verificat tot, de la rulmenti, aliniament, cadru, etc. Nu are nimic. Am cerut niste pareri din partea unor motociclisti mai experimentati ca mine si mi-au zis ca, cauza acestor jocuri este lipsa capetelor de ghidon.

Asta era problema..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spn, capetele alea de ghidon - din ce am inteles eu - au rol de stabilizare ansamblului rotii fata(cica). In lipsa lor eu am avut niste probleme la drum, adica mergeam frumos pe un drum, viteza 80-90 km/h si luand mainile de pe ghidon, fata a inceput sa joace. Am verificat tot, de la rulmenti, aliniament, cadru, etc. Nu are nimic. Am cerut niste pareri din partea unor motociclisti mai experimentati ca mine si mi-au zis ca, cauza acestor jocuri este lipsa capetelor de ghidon.

Asta era problema..

Intradevar cica rolul lor cam asta ar fi, insa eu am patit sa imi joace ghidonul cand luam mainile de pe el si s-a dovedit a fi din vina cauciucului, era rupt cordul in el. Pe de alta parte , la motorul precedent nu am avut capete de ghidon si cu toate astea cand luam mainile ramanea la locul lui, nu incepea dansul ploii. Nici nu mai stii ce sa crezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am pe teava si niste furtune de frana argintii cu etriere vopsite..deci ??

 

Deci nu vopsi etrierele. :blink: Prietenii stiu de ce. :crack:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred ca asta e rolul lor, nu vad prin ce mecanism fizic ar putea realiza capetele de ghidon efectul asta de stabilizare. Am auzit in schimb ca ar avea rolul de-a micsora vibratiile in ghidon. Sau mai curind de a schimba frecventa de rezonanta a ansamblului. Si cumva am si probat treaba asta, sa va spun si cum. Cum povesteam mai demult, motoru' meu a inaugurat intrarea in Romania cu ajutorul unui binevoitor clujean caruia i-a placut tare una din oglinzile mele, drept pentru care mi-a furat-o. Am luat oglinda de pe Louis, dar nu e 100% identica cu cea originala. Acuma va las pe voi sa ghiciti care din cele 2 oglinzi vibreaza in draci pe la 7-8 mii de ture? Si diferenta fata de cealalta nu e mica. Nu e greu de banuit ca cea de pe Louis, avind alta masa decit cea originala a stricat "mecanica" ansamblului, de unde o alta frecventa de rezonanta, hence vibratiile mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca se gaseste vopsea pt etriere care rezista la temperatura .Iar daca tot montez furtune noi o sa dau jos etrierele si sa le vopsesc cu grija....banda pentru mascare pe orificii si rahaturi de gen...ce parere aveti asa ?? ar merge ? ca pe bikepics am vazut destui cu ele vopsite , deci trebuie sa existe o metoda .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca se gaseste vopsea pt etriere care rezista la temperatura .Iar daca tot montez furtune noi o sa dau jos etrierele si sa le vopsesc cu grija....banda pentru mascare pe orificii si rahaturi de gen...ce parere aveti asa ?? ar merge ? ca pe bikepics am vazut destui cu ele vopsite , deci trebuie sa existe o metoda .

 

Faci cum vrei. Nu temperatura este problema ci faptul ca vopselele alea sunt niste mizerii. Eu am folosit Duplicolor speciala pt etriere si te caci pe ea. Poti masca ce vrei ca tot intra la garnituri, tot se zgarie extrem de usor, tot se moaie si se face ca o sperma la primul schimb de lichid sau chiar spalare. O sa se lipeasca jegu de ea, o sa aiba amprente de deshte, o sa se... sau poate am fost eu idiot si nu am stiut sa le vopsesc. Ce vezi tu in poze ori e sablat si vopsit electrostatic cu schimb de garnituri ca altfel nu mere, ori e (proaspat) vopsit cu vopsea din aia "de etriere" care arata bine fix cateva zile sau ore, dupa caz, dupa care incep calvaru si nervii si mortii si cristosii.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care Bandit ma poate ajuta in a gasi kit complet de furtune racing pentru Bandita mea K 6 ?

Nu alea de la Louis.

Vezi ca userul BOGDAN.C aduce d-astea la preturi f bune. recomand cu incredere

 

Si aruncati un ochi aici, mai ales cei cu b6 care vor o furca serioasa: /index.php?...t&p=1677388

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de uleiul castrol semi-sintetic pentru bandit.

 

Mere ca uns. Din asta bag si io.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No c-am facut-o iar lata. N-am mai rezistat si-am scos animala la plimbare. O curba luata mai tare, una si mia tare, inca una si... una ratata. Am ajuns pe contrasens dar m-as fi redresat daca nu era cacuta din aia de noroi amestecat cu pietris. Si ne-am dus. M-am dat de 2 ori peste cap si am ajuns amindoi in sant (la propriu).

 

Cred ca aveam 60-70 in momentul cazaturii, poate oleaca mai putin. Aveam echipament full care si-a facut treaba f frumos (cotierele si casca in special).

 

Damage la Bandit: turometru bulit (spart carcasa, indoiat rama, dar el inca mai merge), pedala frina indoiata (iar). In rest, doar estetice: rama far raschetata, capac rezervor lichid frina rashetat, rezervor raschetat, maneta frina raschetata. Crashpadul nota 10. De data asta aluminiul s-a strimbat (banuiesc ca de asta si sint facute din aluminiu) dar a protejat capacul, altfel venea pe remorca Suzette la Iasi.

Damage la echipament: viziera

 

Damage la echipament: viziera raschetata, capac de aerisire de la casca sarit. De remarcat ca casca flip-up a luat o lovitura in aparatoare de mandibula, dar nici n-a sarit nici n-am patit nik. Pantaloni si geaca oleaca raschetate si in rest mult noroi. Macar noroiul e mai safe decit asfaltul.

 

Damage la mine: niste zgiriieturi la mina dreapta si e oleaca umflata, doare putin. Febra musculara de la incercat sa imping motorul din sant (am fost ajutat de-un nene pina la urma, sanatate la copii si la famelie). Miine cred ca merg sa fac o radiografie la mina.

 

Intimplator aveam aparatul foto la mine (a supravietuit si el :scratch: ). Enjoy.

post-24366-1233936974_thumb.jpg

post-24366-1233937186_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Naspa Caline... Zi mersi ca n-a veni nimic de pe contrasens ca se gata mai rau, muult mai rau.

 

In alta ordine de idei.. azi fiind foarte cald si soare, si uscat pe jos si alea alea... am scos 12le pe strasse in premiera pe ca m-a mancat rau la popou. E nesperat de manevrabil (aici contribuie clar ridicarea de coor), foarte confortabil si trage ca ghibolu. F putine schimbari de viteza, rar ajung in a 3 a. Merg in 2-3-4 mii de ture. Gumele Pilot Power aproape noi sunt confortabile, zici ca plutesti, amortizeaza si ele mult denivelarile. Yoshi e simpatica pt ca daca nu i dai morti nu face scandal asa mare, deci poti la o adica si sa treci mai undercover pe langa o militie. Dar daca ii car morti urla fain iar pe frana de motor face poc poc. :scratch: Deocamdata am mare respect pentru motoreta ca sa nu folosesc termeni precum frica, groaza etc, mai ales ca am reflexe adormite dupa pauza ce dateaza de la mijlocu lui septembrie iar pe frigul asta 100+ NM combinat cu afalt rece NU= love. Dar o luam usurel.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...