Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Well, de-abia aici cred ca s-a pus punctul pe J: un motor de 600 nu e facut pentru mers constant pe autostrada la 160+ pe distante mari.

 

Sau nu incarcat cu bagaje si cu pasager, desi ... cred ca si singur aproape la fel ar fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe Bandit ma doare c.uru' tarisor dupa 300km+, in rest nu-s probleme, dar nu stiu daca n-as pati asta pe orice motor.

Si ca sa nu uit: BMW e BMW, clar.

Mesaj completat

 

Cum sa aiba 130 la 8000 rpm?

 

Well, de-abia aici cred ca s-a pus punctul pe J: un motor de 600 nu e facut pentru mers constant pe autostrada la 160+ pe distante mari.

 

Daca este incarcat complet cu pasager si bagaje laterale hard precum si topcase pline ochi iar autostrada este in panta (stiu, caz mai rar, dar mie mi s-a intamplat des in concediu pentru ca prin Austria si Germania sunt numai munti si dealuri :D ) atunci are cam 7500 - 8000 rpm. Viteza este intr-adevar 130 km/h.

 

Saua si pe mine ma rupea dupa 200 si ceva de km, dupa retapitare la Darian este mult mai bine, pot merge cam 400 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este incarcat complet cu pasager si bagaje laterale hard precum si topcase pline ochi iar autostrada este in panta (stiu, caz mai rar, dar mie mi s-a intamplat des in concediu pentru ca prin Austria si Germania sunt numai munti si dealuri :D ) atunci are cam 7500 - 8000 rpm. Viteza este intr-adevar 130 km/h.

 

Saua si pe mine ma rupea dupa 200 si ceva de km, dupa retapitare la Darian este mult mai bine, pot merge cam 400 km.

La faza asta tre' sa te iei de-o mina cu Macke :D

Nu are nici o legatura incarcarea motorului si panta cu raportul turatie/viteza. Asta la un motor sanatos. Altfel... pregateste-te sa schimbi niste treburi prin ambreiaj :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza fiind de vreo 130 km/h banuiesc.Dupa cati km se clipocea rezerva?

 

Pe loc intradevar iti trebuie nitica forta,dar din cate stiu Goldwing are marsarier electric,iar dupa ce pleci de pe loc nu mai conteaza greutatea.

Daca nu s-ar putea conduce deloc nu ar face idiotii aia de americani Boss Hoss(ce nume manelist :D )

Nu am ajuns pe rezerva pentru ca benzinariile sunt mai rare decat la noi si nu am vrut sa risc. Stiu insa de pe autostrazile noastra ca nu prea duce 250 km fara sa stai putin in dubiu daca mai ajungi cu un singur plin.

Mesaj completat

La faza asta tre' sa te iei de-o mina cu Macke :D

Nu are nici o legatura incarcarea motorului si panta cu raportul turatie/viteza. Asta la un motor sanatos. Altfel... pregateste-te sa schimbi niste treburi prin ambreiaj :D

Recunosc ca m-ai pierdut. Adica ar trebui sa aiba aceeasi turatie la 130 km doar cu mine pe ea si la vale fata de complet incarcat si cu pasager in deal ? Nu cred ca te-am inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca m-ai pierdut. Adica ar trebui sa aiba aceeasi turatie la 130 km doar cu mine pe ea si la vale fata de complet incarcat si cu pasager in deal ? Nu cred ca te-am inteles.

Atita timp cit esti in aceeasi treapta de viteza, normal ca da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce motor sa iti iei? Ala care iti place cel mai mult. Te gandesti in primul rand ce iti place cel mai mult la o mobra? Cum arata? Puterea? Cuplul? Apoi te gandesti unde o folosesti cel mai mult. ( oras, afara , in uichend, rar, deloc ). Apoi incepi si faci compromisuri si medii, ce iti da cel mai bine dupa gustul si banii tai , aia cumperi.

Asta daca nu esti maniac cu un model anume (BanditMANIA).

Eu spre exemplu am avut B6, calatoresc destul de mult cu motorul incarcat si cu prietena in spate. Ala de 600 nu era deloc comod la viteze mari, nu frana calumea si trebuia tras binisor in depasiri. Am trecut la 12pop din mania si fanatismul pt modelul asta. Il iubesc la maxim. Diferente: asta e naked ( la vant am protectie ciuciu, plus ca i-am dat jos windscreenul ), trage mult mai bine in ture joase, nu am treaba decat rar de tot cu schimbatorul de viteze, nu simte asa acut greutatea in niciun fel, nici la mers intins nici in depasiri, franeaza de n ori mai bine, imi aprinde c.oaiele in oras la mersul melcului, e mult mai comoda saua etc. Per ansamblu, cu toate ca fac ture lungi cu motorul , am ramas fidel modelului Bandit dar nu neaparat ca mi s-ar potrivi cel mai bine, ci pentru un singur motiv pe care consider ca ati omis sa il scrieti majoritatea dar cu care sunteti de acord: MOTORUL IL ALEGI CU INIMA in foarte mare parte. Impresiile celorlalti conteaza, esti si realist si accepti ca nu iti iei R1 sa faci turul Europei, insa daca tie iti place un model , ala il iei de cele mai multe ori.

La cum si unde folosesc eu motorul , cred ca mi s-ar potrivi cel mai bine un enduro-touring, insa nu imi iau asa ceva pentru ca nu imi plac si pentru ca sunt scund, cred ca ati inteles ce am vrut sa spun.

P.S. Daca unu zice ca nu ii place BMW sau ca are ceva cu Yamaha, in nici unul din cazuri nu va fi factor decisiv pentru o persoana sa isi cumpere sau nu acel motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu ce zic Aline de citeva pagini? :D Da' vezi tu, cind ai de facut alegeri gen B12 vs. GSX ce te faci? :D

Mesaj completat

A, Aline, btw: inainte de B12 Pop ai avut B6 Kult? Voiam sa te intreb daca diferenta de sa dintre Kult si Pop e atit de mare pe cit pare cu ochiu' liber. Are cineva idee daca sint interschimbabile?

Mesaj completat

Ca sa fie eliminate odata si pentru totdeauna niste confuzii. Scriu asta pt. ca am participat la niste discutii pe tema :D

Ai un vilbrochen care se roteste cu turatia N rpm (rotatii per minut). Pentru o anumita treapta de viteza, ai un factor de demultiplicare dat de angrenajele cutiei si de demultiplicarea la lant/cardan/curea finala, sa-i zicem D. Deci daca esti in treapta T, si turatia motorului e N, la roata spate o sa ai N/D ture/minut. Calculind circumferinta rotii, sa-i zicem C, reiese ca intr-un minut o sa parcurgi C x N/D metri. Inmultesti cu 60 si vezi cit parcurgi in 60 de minute = viteza.

Acuma: daca eu tre' sa trag de gaz blana ca sa ajung la 7000 rpm sau sint abia la jumatatea cursei manetei, e tot una si nu conteaza. Turometrul nu stie cit trag eu de gaz. Vitezometrul la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MOTORUL IL ALEGI CU INIMA in foarte mare parte. Impresiile celorlalti conteaza, esti si realist si accepti ca nu iti iei R1 sa faci turul

 

Sa zic de ce am vrut eu B 650 S fata de alta motocicleta:

 

-vroiam ceva semicarenat pt. protectie la vant si sa se vada in acelasi timp motorul sa semene putin a naked

- vroiam un rezervor cat de cat mai mare,adica nu de 16 l

-pozitia mi-a placut mai mult fata de CBF

-injectie

- ABS

-cric central (la honda dai vreo 150 eu pe asta :lol: )

-bineneteles pretul

-estetica,dar mai putin

-SA FIE SUZUKI :ph34r: ,nu neaparat,dar marcile astea imi plac

 

Daca era alta motocicleta care sa indeplineasca conditiile astea o luam pe aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand genti laterale Cameron din material textil, 20l fiecare, noi noute - 300 lei

Vand rucsac de rezervor Givi 15l, prindere pe baza de magneti, nou - 200 lei

Vand parbriz universal MRA (se potriveste pe orice naked cu far rotund), putin zgariat - 100 lei

 

M-am gandit ca banditii au prioritate, daca sunt interesati

post-35709-1251884882_thumb.jpg

post-35709-1251884897_thumb.jpg

post-35709-1251884913_thumb.jpg

post-35709-1251884937_thumb.jpg

post-35709-1251885653_thumb.jpg

post-35709-1251885664_thumb.jpg

post-35709-1251885673_thumb.jpg

post-35709-1251885683_thumb.jpg

post-35709-1251885696_thumb.jpg

post-35709-1251885702_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, Aline, btw: inainte de B12 Pop ai avut B6 Kult? Voiam sa te intreb daca diferenta de sa dintre Kult si Pop e atit de mare pe cit pare cu ochiu' liber. Are cineva idee daca sint interschimbabile?

Da Caline, B6 kult am avut, l-ai vazut si la Prejmer anul trecut, insa acela era S. Diferenta intre sei dupa parerea mea e enorma, in sensul ca la Poponaut e MULT mai comoda. Atat pt chilot, cat si pentru pasager. Mie mi se pare ca e alt material, e mai groasa dar mai fluffy, plus ca e mai dreapta. Aia de kult e incalinata, si pasagera venea tot timpul pe mine la franari mai cretine. Pe asta de pop sta si ea (pasagera) dreapta. Faza e ca asa arata mobra mai cumintica, cu aia de kult inclinata cum era, arata motorul mai badass, spre streetfighter, you know.

De potrivit intre ele nu cred, nici ca forma, si nici ca prindere, in niciun caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de sa... aia de Kult o mizerie ordinara. Am fost uichendu trecut cu gagica vo 700+ km pe traseul (Sibiu - Sighisoara - Brasov - Buzau - Ploiesti - Brasov (pe Cheia) - Sibiu) facut in 2 zile a cate 350-400 km si am decedat amandoi in sa. Ma durea curu de ma lua mama dreacu iar pt gagica a fost si mai horror datorita inclinatiei si inaltimii seii, fapt amplificat de ridicarea de coor a motoretei. Nu stiu care e problema seii... forma sau materialul sau toate la un loc, cert e insa ca e dezastru la drum lung (si mai arata si ca pixu). Sa stiu ca imi vand un rinichi si tot imi iau odata si odata un Top Sellerie.

 

Recomand oricui traseul de mai sus. A fost foarte faina tura, am facut si enduro cu ghibolu urcand catre cetatea de la Saschiz (fascinanta) si cea de la Rupea, batut drumuri si vazut locuri foarte faine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o rugaminte de copil nestiutor... spuneti-mi si mie va rog, care Banditi sunt Kult, care sun Pop si care mai sunt "poreclele" date banditilor... tot citesc p'aci si nu inteleg la ce modele si ani va referiti...

 

Mersi

The wonder of Internet:

 

Kult ist hier das 600er-Modell bis 1999 , sowie das 1200er-Modell bis 2000

 

POP ist hier das 600er-Modell von 2000 bis 2004, sowie das 1200er-Modell von 2001 bis 2005

 

Neo ist hier das 600er-Modell von 2005 bis 2007, sowie das 1200er-Modell von 2006 bis 2007

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar din 2007 se vorbeste despre "Evo" atat la 6,5 cat si la 12,5.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o veste "proasta" pentru voi: banditele de prin 2005 se vand in Italia cu sume de la 2500 euro. Si nu sunt cazute sau rulate jde mii de km. Sa mor daca nu ma tenteaza sa trec pe 650 :ph34r:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o veste "proasta" pentru voi: banditele de prin 2005 se vand in Italia cu sume de la 2500 euro. Si nu sunt cazute sau rulate jde mii de km. Sa mor daca nu ma tenteaza sa trec pe 650 :ph34r:)

650? Hm... prea putin.

 

Aline, da' anu' trecut la Prejmer era un B12 Pop argintiu, am si poze. Stiu ca era fara calaret la poza de grup si tu lipseai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

650? Hm... prea putin.

 

Aline, da' anu' trecut la Prejmer era un B12 Pop argintiu, am si poze. Stiu ca era fara calaret la poza de grup si tu lipseai.

Pai eu eram cu B12 ala argintiu, eu ma spalam pe picioare la robinet, ca doar nu ati asteptat sa ajung si eu :ph34r: . Tot in poza, apre un B6kult S verde-albastrui, ala e fostul meu. E la un prieten din Zalau acuma.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...