Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

caline D,

 

m-am chinuit 10 minute sa aflu din ce oras esti..nu am reusit...n-ai inceput o munca usoara cu vopsirea cadrului, numai ca tu spre deosebire de alti nefericiti ai unde sa ingenunchezi in fata motorului 2 -3 zile si sa lucrezi(deci nu e pisica asa de neagra B)) ). in concluzie daca ai nevoie de ajutor de ajut bucuros: stiu o fabrica italiana aici in sibiu care face vopsire electrostatica(cand am mers acolo, emppu poate sa certifice, lucrau la niste cricuri pt ducatti doar pentru export). aveau culorile negru si portocaliu mat sau lucios. calitatea e f buna si toata afacerea e aproape moca(nu vreau sa te entuziasmez dar vopsirea cadrului nu cred ca te-ar costa mai mult de 300 de lei).asta am estimat in functie de piesele pe care mi le-am vopsit acolo. ar trebui mers si intrebat exact si ar trebui dicutata si posibilitatea unei alte culori. am un prieten care poate sa sableze si care daca ar putea sa introduca acel cadru in fabrica, s-ar bucura sa faca un ban, mai ales ca si el e motociclist.

 

daca nu gasesti solutii poti sa ma suni si-ti dau numarul lui florin ca sa vorbiti detalii despre sablat(si daca se poate!!!) si (din orice oras ai fi) eu zic ca merita sa ajungi in sibiu la fabrica asta de care iti ziceam sa vorbesti cu italianu(care e si el pasionat de motoare)

 

 

 

numai bine, spor la treaba.

 

 

 

cata. 0763655338

Editat de michio suzuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari posesori de Bandit! De o saptamana sunt posesorul unui Bandit 600N din 97. motorul are 31000km si merge brici, dar are cauciucurile chele si pana la primavara nu o sa dispun de bani sa i le schimb, deci intra la iernat de acum. Pt primavara mi-am propus cauciucuri noi, ulei si filtru de ulei, filtru de aer, bujii si curatat si sincronizat carburatoare. Dar ma e mult pana departe, pana vine primavara tre sa treaca iarna! Cum pun motorul la iernat? Procedez ca la GS 500 pe care l-am avut innainte, adica facut plin, pus pe cricul central, luat bateria in casa, astupat toba cu o carpa? Sau mai trebuie si altceva?

 

P.S. am pus si o poza cu motoru

post-12036-1257449216_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovi, te invit sa desfaci complet motocicleta, sa vezi cit injuri facind asta. dupa ce o sa petreci un weekend stind in genunchi linga ea o sa te convingi ca nu prea-ti vine sa te bazezi pe un "cred ca o sa reziste". e un chin s-o desfaci, ca sa nu mai zic de remontat. n-o revopsesc pt. ca mi s-a sculat mie sa-i schimb culoarea, ci pentru ca incepuse sa arate jalnic. nu intentionez sa o revopsesc tot jalnic. cadrul e supus la vibratii, se flexeaza, se indoaie, se incalzeste de la motor (dupa care eventual se raceste brusc cind e frig afara), sare mizerie pe el. nu e ca si cum ai vopsi o capota de masina. de ce crezi ca jantele sint vopsite doar electrostatic din fabrica?

pe mine m-a asigurat cineva ca a vazut cadru dat cu lac care dupa un an arata jalnic si-l cred. nu stiu ce-s alea lacuri de calitate si lacuri de necalitate, pentru ca daca e sa ma iau dupa miticii incompetenti de la vopsitorii cu siguranta toate sint bune. dat fiind ca e iarna oricum citeva luni n-o sa merg pe motor. am scris ce-am scris mai sus doar ca avertisment pentru eventualii amatori de-asa ceva.

stiu nu e o munca usoara ,dar nu e ogligatoriu sa stai in genunchi B) o girafa te ajuta mult ...eu mi-am adus banditu acasa intr-un peugeot 106 ..demontat aproape total ...decat motoru mai era pe cadru...si nu a fost usor de montat ... dar daca vrei sa iasa ceva frumos trebuie depus si putin efort ...

 

 

Rasan'

 

frumos ...sa il stapanesti sanatos ...si km fara incidente ...

 

 

 

Yrkalex

 

frumos bandit ...multi km fara incidente ...si asfalt incins

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rasan: spor cu noul Bandit. Iernatul e cam cum l-ai descris cu plusuri si minusuri, in functie de proprietar. Eu asez moto pe ridicatoare (acum va fi pe fata, intrucat cauciucul spate e distrus si nu are rost sa-l crut punandu-l suspendat), nu fac plin (mi se pare o prostie B) ) si nu acopar toba deloc. NU am mai pornit-o si nici nu am s-o pornesc pana la primavara, deci aia cu condensul e inaplicabila, locul unde sta are umiditate scazuta, aer uscat, deci nu-mi fac probleme. Bateria o iau in casa si din cand in cand mai pun un consumator pe ea si apoi o incarc.

 

Sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de ea!!

 

yrkalex: frumoasa, sa o stapanesti sanatos si mare grija la asa-zisa vreme buna!!! E frig, cauciucurile sunt reci ... Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rasan: spor cu noul Bandit. Iernatul e cam cum l-ai descris cu plusuri si minusuri, in functie de proprietar. Eu asez moto pe ridicatoare (acum va fi pe fata, intrucat cauciucul spate e distrus si nu are rost sa-l crut punandu-l suspendat), nu fac plin (mi se pare o prostie B) ) si nu acopar toba deloc. NU am mai pornit-o si nici nu am s-o pornesc pana la primavara, deci aia cu condensul e inaplicabila, locul unde sta are umiditate scazuta, aer uscat, deci nu-mi fac probleme. Bateria o iau in casa si din cand in cand mai pun un consumator pe ea si apoi o incarc.

 

Sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de ea!!

 

yrkalex: frumoasa, sa o stapanesti sanatos si mare grija la asa-zisa vreme buna!!! E frig, cauciucurile sunt reci ... Asfalt uscat!

 

Merci de sfaturi! Eu o sa schimb oricum ambele cauiucuri deci nu o sa ma complic sa suspend motorul! Faza cu condensu mi se pare aberatie, nu pot sa cred ca din o armata aia de ingineri japonezi nu i-a trecut prin cap macar unuia ca motorul asta o sa fie pornit si sub -5 grade. mie GS-ul mi-a pornit tota iarna si locuiesc in brasov, plus ca Banditul am inteles ca are si "carb heaters".

 

cum a venit iarna nu va urez asfalt uscat.... va urez "bere'n halba!'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Michio: daca citeai si ce-am scris observai ca sint in Iasi B) multumesc de oferta, dar nu merita bataia de cap sa-l duc pina la Sibiu (timp si $$$). exista si-n Iasi citeva firme care fac vopsire electrostatica si/sau sablare. DAR e ceva bataie de cap chiar numai ca sa le gasesti. doar prin PCR (pile/cunostinte/relatii) dai de ele, nu-si fac reclama. am aflat ieri de un loc care face sablare cu nisip extrem de fin dar ramine de vazut daca pot sa-l fac acolo, in mod normal nu presteaza servicii. e grele.

Mesaj completat

plus ca Banditul am inteles ca are si "carb heaters".

"carb heaters" are doar modelul pt. UK, daca nu ma-nsel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io-te dom'le cum apar banditii pe frig mai ceva decat in sezon. Cred ca sunt si preturi bune pe vremea asta. :)

 

Bun venit baieti, sa le stapaniti sanatosi si fara evenimente naspa!

 

yrkalex: 2002?

 

Din 2001 ... 20000 km. Pret bun pe criza asta .

dar trebuie sa fac ITP-ul , si s-o inscriu pe numele meu .

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei hei hei .. am facut si eu un ultim tur cu banditul astazi spre iernat.

 

Dupa cazatura de acum cateva pagini am dus-o la Asu11.

Am lasat-o 3 zile la el.

In astea 3 zile am avut urmatoarele : schimbat capac baie stanga, reglat, sincronizat ( de vro cateva ori ) , ulei Castrol schimbat + filtru, desfacut baia in partea dreapta pentru ca nu statea bine la relanti si s-a gandit omu ca e de la lipsa de suruburi de la cititor, strans din buci , gasit al 3-lea surub in baie.

 

Carburatoarele sunt reglate putin ciudat . Nu sunt toate, pe vacuumetru in aceeasi zona; cele 2 centrale sunt putin mai jos "datorita modului in care se racesc". O data la 5 scantei vro 1 ratata la al 2-lea cilindru cat timp nu dau din maneta : solutie probabila bobine noi.

Am schimbat si garniturile de adminisie de la carburatoare cu ocazia asta.

 

Toate bune si frumoase mai putin faptul ca atunci cand a fost data evacuarea jos a fost sectionat capul unui surub care prindea evacuarea de blocul motor. Am stat langa om 4 ore de dat gauri in surub ca sa-l scoatem cu torsul dar nu a vrut. Momentan suna ca un monocilindru fara evacuare :) . Suna tareee, dar din pacate trebuie fixat.

 

Motorul trage bine rau. Sta mult mai bine la relanti dar dupa incalzire, pana atunci se comporta ca al lui Calin. :P

In fine momentan este o corcitura de rosu si verde multumita bandit_mik.

 

Consum 5% mers 6000 rot/min.

 

Sa traiasca ASU, a facut o treaba buna

... si iti returnez cat de repede pot bobina aia imprumutata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate bune si frumoase mai putin faptul ca atunci cand a fost data evacuarea jos a fost sectionat capul unui surub care prindea evacuarea de blocul motor. Am stat langa om 4 ore de dat gauri in surub ca sa-l scoatem cu torsul dar nu a vrut.

daca citeai ce mai scrie lumea pe aici scapai fara gaurit surubul...

 

rideati de mine cind ziceam ca daca motorul se incalzeste prea repede poata sa aiba o problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care incep a strange bani pentru sezonul urmator si vor sa cumpere ulei, filtre, baterie, etc etc... am trecut zilele trecute pe la IMPAR. Baterie VARTA de 8AH 144 lei. Litrul de 5100 10W-40 pe la 52 lei, 7100 10W-40 la 60 lei. Aveau si la 4 litri. Am mai vazut un OSRAM H4 night breaker sau ceva de genul pe la 30 lei pe care ma tenteaza sa-l iau. Pana una alta, am ramas surprins de faptul ca pe baza codului de la filtrul de ulei pot comanda si filtrul pe langa ulei si alte piese de prin catalogul lor. Eu cred ca preturile sunt ok, mai ales ca accepta si plata cu carduri (credit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care incep a strange bani pentru sezonul urmator si vor sa cumpere ulei, filtre, baterie, etc etc... am trecut zilele trecute pe la IMPAR. Baterie VARTA de 8AH 144 lei. Litrul de 5100 10W-40 pe la 52 lei, 7100 10W-40 la 60 lei. Aveau si la 4 litri. Am mai vazut un OSRAM H4 night breaker sau ceva de genul pe la 30 lei pe care ma tenteaza sa-l iau. Pana una alta, am ramas surprins de faptul ca pe baza codului de la filtrul de ulei pot comanda si filtrul pe langa ulei si alte piese de prin catalogul lor. Eu cred ca preturile sunt ok, mai ales ca accepta si plata cu carduri (credit).

Macke, cel putin de baterie pot sa-ti zic ca am citit undeva ca s-ar putea lua Yuasa la preturi chiar mai mici (doar ca nu mai stiu unde). Osram-ul ala poti sa-l iei, ca nu-i un capat de tara 30 de RON, dar poti si sa iei teapa pe care-am luat-o eu cu Philipsul ala care ar fi trebuit sa faca din noapte zi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit la selgros baterii VICTOR la 160 lei. O Varta la 144 lei, eu zic ca merita. Anyway...fiecare face ce vrea :P

ei, na, normal ca fiecare face ce vrea, ca doar n-am ajuns sa ne scobim in nas doar cind ne dau membrii forumului accept :) doar ca-ti spun ca becurile "standard" (non-xenon) sint fix-plix, intr-o masura mai mare sau mai mica. spunea Emppu mai demult (si cred ca avea dreptate) ca la Kult oglinda farului e un rahat si nu e in stare sa evidentieze suficient diferentele dintre becuri. cu farurile aftermarket pe care le am iti zic sincer ca nu se observa NICI O DIFERENTA intre un bec de 2 parale si un Philips din ala smecher (avind doua faruri mi-e mai usor sa le compar). daca vrei lumina pe bune... xenon cred ca e solutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Michio Suzuki:

o sa rizi de mine, da' ce ziceai de intreprinderea aia (din Sibiu?) de vopseste cadre? ;) sa stii ca parca m-as gindi si la varianta ta... pina acum nu am gasit in Iasi un loc unde sa fiu convins ca fac o teraba ca lumea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de o adresa a unui service din Bucuresti unde imi pot indrepta o janta de fata.Am un GSX750 Inazuma (seamana cu banditul de 600)si am luat cu roata din fata un colt de la un canal si s-a strambat in exterior in forma unui mic triunghi cam de 3 cm latime.Multumesc mult.

Editat de p3rf3c7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Michio Suzuki:

o sa rizi de mine, da' ce ziceai de intreprinderea aia (din Sibiu?) de vopseste cadre? ;) sa stii ca parca m-as gindi si la varianta ta... pina acum nu am gasit in Iasi un loc unde sa fiu convins ca fac o teraba ca lumea :laugh:

 

Stau foarte prost cu timpul liber, de aceea n-o sa-ti dau un raspuns imediat, dar iti promit ca o sa merg la fabrica respectiva si o sa discut toate detaliile si vobesc si cu prietenul asta al meu florin care sableaza. abia saptamana viitoare o sa am timp sa fug pana la fabrica si o sa-ti scriu atunci ce si cum, culori, costuri...

 

numai bine, cata.

Editat de michio suzuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau foarte prost cu timpul liber, de aceea n-o sa-ti dau un raspuns imediat, dar iti promit ca o sa merg la fabrica respectiva si o sa discut toate detaliile si vobesc si cu prietenul asta al meu florin care sableaza. abia saptamana viitoare o sa am timp sa fug pana la fabrica si o sa-ti scriu atunci ce si cum, culori, costuri...

 

numai bine, cata.

daca e efort prea mare mai bine nu te du, ca nu promit c-o sa-l trimit sau ca o sa accept pretul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...