Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare banditilor, in primavara o sa am nevoie sa i schimb placutele de

frana la banditul meu si nu stiu ce ar fi mai potrivit.

Voi ce placute de frana folositi? eventual magazine si preturi.

:disappointed:

fatza sau spate ? in nici un caz placute sh ...parerea mea :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu se pune problema de sh.

Ferodo sunt cele mai proaste placute nu recomand la nimeni, am avut sunt ca pietrele si scartie

ca trenu, oricum o sa iau ce cred ca eu ca e mai bun, dar vroiam sa vad voi ce folositi sa imi

fac o parere.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
cu bugspolierul e mai complicat, pentru ca o sa trebuiasca decupat dupa forma crash pad-urilor. din cauza asta o sa trebuiasca sa incerc cumva sa refac la un CNC piesa stricata de la crashpadul LSL, ca n-as vrea sa stau cu astea SW-Motech, care sint mult mai firave. na, nu se stie niciodata.

si la aparatoarele pentru roata spate ma gindesc de multa vreme, da' ieftina nu-i nici aia.

 

cu radiatorul deja cred ca am exagerat cu analiza fenomenului. ce e sigur e ca jetul ala indoaie fara probleme aripioarele de tabla dintre elementi.

Mesaj completat

voi va mai verificati din cind in cind bujiile? ale mele asa arata dupa circa 10000km +/-.

 

 

Eu schimb bujiile la 5000 km. Si folosesc NGK (originale), cumparate din Germania, direct de la un dealer oficial SUZUKI, cu acte in regula, garantzie...

Uleiul de-asemenea, la 5000 km.

!!! MARE ATENTIE !!!!! Se gasesc pe piatza facaturi (imitatii) chinezesti de NGK.....

si cate alte imitatzii nu sunt, incepand de la ace de gamalie, pixuri (Rotring fals, de ex.), parfumuri, lipici, vopsea de oua, DVD-uri, tenisi, costume de "firma", ceasuri, si pana la avioane si satelitzi geostatzionari....

 

Cei ce se plang de NGK SIGUR au luat tzapa cu imitatii chinezesti.....

NU CUMPARATZI NIMIC DIN SURSE DE NEINCREDERE, dubioase, aparente chilipiruri. SIGUR luatzi tzeapa.

 

Toate cele bume si asfalt uscat,... ca incet-incet VINE PRIMAVAAARAAAA!!!! :disappointed:

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ferodo am avut pe B6 si mi s-au parut ok mai ales raportu pret/calitate.

Saito am avut pe GS 500 si erau muci. Si Lucas am avut si sunt mizerii pt banii aia.

 

Miezu din fanta mi se par EBC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am pus placute Lucas pe spate si initial au scirtiit. dupa o vreme a disparut scirtiitul.

cind am luat motorul pe fata dracu' stie ce marca au fost placutele. parerea mea: functionau. le-am schimbat cind s-au dus cu EBC organiuce. scumpe. dar ghici ce? functioneaza si ele. sincer nu simt ABSOLUT NICI O DIFERENTA fata de cele vechi.

se zice ca placutele sinterizate scirtiie si rod discurile mai tare decit cele organice.

cam asta e parerea mea.

Mesaj completat

...

intervalul de 5000 km mi se pare foarte realist pentru schimbul bujiilor. nicidecum 20000 sau 30000 km cum tot aud la unii (sincer cred ca mint de ingheata apele).

hai cu primavara aia, ca incep sa cred ca de fapt nu exista si doar am visat-o. in Iasi dupa ce de la -26 a ajuns la +2 a inceput sa ninga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu

hai cu primavara aia, ca incep sa cred ca de fapt nu exista si doar am visat-o. in Iasi dupa ce de la -26 a ajuns la +2 a inceput sa ninga.

Am vazt ce iernoase sunt pe-acasa, in ziare, pe net.

Eu nu simt iarna, mai Caline, ca-s la ecuator, in Congo, pe o platfotma de foraj marin, pe Atlantic, in golful Guineeii... forez pt petrol.

Aici ziua sunt +35°C, noaptea sunt +30°C, si e sezon ploios. In fiecare saptamana este cate o furtuna mai tzapana.

 

Dar pe la 15 feb iau o pauza de o luna si vin acasuca. Poate se mai inmoaie iarna asta pe-acasa, pe-atunci, si incepem sezonu' :disappointed:

 

Hai, numa' bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu se pune problema de sh.

Ferodo sunt cele mai proaste placute nu recomand la nimeni, am avut sunt ca pietrele si scartie

ca trenu, oricum o sa iau ce cred ca eu ca e mai bun, dar vroiam sa vad voi ce folositi sa imi

fac o parere.

Bafta!

 

1 EBC cum zicea si maestrul emppu

2 gold fren (desi am auzit si uni care s-au plans)la mine au functionat f eficient si chiar solicit franele...depinde de textura lor si a discului...tu i-ati pt disc stock nu te arunca la racing/sport sau mai stiu eu ce...ca alea sunt si pt alt fel de discuri(eu nu mai stiu ce model am avut...dar erau ceva cu ceramica parca)

Toate bune si sa ne vedem cat mai curand pe cheia tati :disappointed:

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
deci sa inteleg ca ai luat bancu' cu emigrarea in Congo de bun? :disappointed:

 

 

Buna gluma, dar, acum serios, remember ca sunt geolog... si lucru prin strainatatzuri...

la sonde de foraj.... macar vine banu' si mai vad si lumea, sh-am vazut-o...

 

Hai, numa' bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa schimbati bujiile la 5000 km?! In manual scrie 12000. Hai, nu o fi 12, dar sunt 10 mii.

Placute am si eu pe fata EBC si inca un set de rezerva tot EBC. (setul a fost cadou de la italian cand am luat moto)

 

cateva variante de placute pe ebay (fiecare cumpara cevrea)

spate

http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-REAR-BRAKE-PA...=item3a574b69ef

 

fata

http://cgi.ebay.co.uk/FERODO-FRONT-BRAKE-P...=item3a5184595a

http://cgi.ebay.co.uk/Goldfren-Front-Brake...=item45eec90eda

http://cgi.ebay.co.uk/KYOTO-FRONT-BRAKE-PA...=item33573618ce

http://cgi.ebay.co.uk/GENUINE-brake-pads-G...=item3c89537c49

 

si lista poate continua.

 

Bujiile nu le-am verificat, insa am mers pe principiu ca pornind la cheie si neavand fluctuatii in functionare, sunt ok. Totusi, in primavara asta intentionez sa le verific, odata cu reglajul supapelor pe care am sa-l fac la mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceau baietii, va salut cu farul TDM-ului.

Este un intrus pe aici prin zona... EU. :lol:

As vrea sa imi spuneti ce parere aveti voi de gsf 1200 N din 2001 sau mai nou, cel cu modelul nou de sasiu (parca "pop" ii zicea).

Cum se preteaza pentru un tip care are 1,91 metri, ce consum are si daca este o motocicleta buna de oras/drumetii scurte.

 

Ma bate gandul sa fac un upgrade, dar pana atunci... cercetez.

Daca m-ati putea ajuta cu niste pareri asa ca intre motociclisti v-as fi recunoscator.

Stima,

Flavius.

Ma necioplitilor, lasati omu balta asa? De ce nu raspundeti?

Tre sa ii raspund eu acuma.

Omule, ca posesor de POPonaut iti zic doar ca DA, la tot ce vrei. Ai intrat pe comunitatea de suzi Bandit deci nu o sa auzi chestii negative :lol:

Acuma sincer, ca posesor iti spun ca e un motor foarte elastic , trage de iti rupe mainile de la turatii extrem de joase. Este super comod la drumuri lungi (pe probate zic, nu pe vorbe) iar consumul e cat te tine mana. Adica eu am scos in concediu 5,3 , cu toate ca ceilalti de aici mi-au zis ca conduc ca o baba daca am asa consum, oricum undeva la 6 litrii, 6 fara ceva. Daca te dai la el..........fara numar, 9-10-12 depinde.

Pentru drumuri lungi e ok si cutia, ii dai a 5-a si nu mai schimbi o jumate de zi deoarece trage cum vrei tu, fara sa il simti subturat de rupe lantul :disappointed:

Legat de inaltime sa iti zica restul, eu am ajuns pana undeva la 1,70 si am simtit aerul rarefiat, asa ca m-am oprit.

Concluzia.........GO FOR IT

Macar cere la o tura la careva si garantez ca nu o sa iti displaca. Daca e prea jos il poti ridica de c.ur, daca e prea sus il cobori, totul e posibil.

SALU'

Mesaj completat

....in schimb as lua un parbriz :lol:

 

 

Salutare, daca vrei sa ii faci cadou de Valentine's Day un parbriz, da un PM. Am unul acasa care sta in dulap de 2 ani si nu am ce face cu el.

La pret de criza :lol:

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma necioplitilor, lasati omu balta asa? De ce nu raspundeti?

 

De asta:

Omule, ca posesor de POPonaut iti zic doar ca DA, la tot ce vrei.

 

O buna parte din nou suntem doar Kulti! S'apoi de la 6 la 12, e ceva diferenta, de ce sa vorbesc fara sa stiu :lol: :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca doreste careva un parbriz, eu mi l-am luate pe acesta de la louis transparent total ... parca, dupa care mi-am dat seama ca imi place mai mult fara.

 

10006508_810_ANW_FR_05.JPG

 

E nemutilat.

 

Nu vreau bani pe el.

 

LE: Mosuletul de la kaore mi-a spus asa : Three things make a good engine run good and for a long time: spark, oil, mixture.

in engleza lui a sunat asa : Twee thin make a gud enjin wun good en fo a lone time: spak , ol , mixchure.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE: Mosuletul de la kaore mi-a spus asa : Three things make a good engine run good and for a long time: spark, oil, mixture.

in engleza lui a sunat asa : Twee thin make a gud enjin wun good en fo a lone time: spak , ol , mixchure.

 

Asta mi se pare de mare efect. Acum, mai mult ca sigur prin mixture sigur nu s-a referit la amestecum dintre primele 2 (spark and oil) :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE: Mosuletul de la kaore mi-a spus asa : Three things make a good engine run good and for a long time: spark, oil, mixture.

in engleza lui a sunat asa : Twee thin make a gud enjin wun good en fo a lone time: spak , ol , mixchure.

nu era ala de la "Shitty Wok" (pt. cei care se uita la South Park)? :disappointed:

hai wai, daca a zis chinezu' ca trebuie spark e musai sa luam bujii :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca doreste careva un parbriz, eu mi l-am luate pe acesta de la louis transparent total ... parca, dupa care mi-am dat seama ca imi place mai mult fara.

 

10006508_810_ANW_FR_05.JPG

 

E nemutilat.

 

Nu vreau bani pe el.

 

LE: Mosuletul de la kaore mi-a spus asa : Three things make a good engine run good and for a long time: spark, oil, mixture.

in engleza lui a sunat asa : Twee thin make a gud enjin wun good en fo a lone time: spak , ol , mixchure.

pe mine ma intereseaza un parbriz ...dami un pm cu numaru tau si vb la tel...sau id-u de mess...

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru banditi.

Voi, astia mai studenti ca mine, ati incercat cumva sa va construiti crash-bar-uri? Nu prea imi permit eu in perioada asta sa dau 100epuroi pe un set de crash-bar-uri.

As incerca sa imi fac un set, ca materialul e eftin ca aerul si nu e asa greu sa-l mesteresti.

Deci, a mai incercat careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru banditi.

Voi, astia mai studenti ca mine, ati incercat cumva sa va construiti crash-bar-uri? Nu prea imi permit eu in perioada asta sa dau 100epuroi pe un set de crash-bar-uri.

As incerca sa imi fac un set, ca materialul e eftin ca aerul si nu e asa greu sa-l mesteresti.

Deci, a mai incercat careva?

eu m-am gandit sa fac din inox ...care e putin mai dificil de indoit si sudat ...dar poti sa il faci din fier ...pentru ca nu e greu de facut daca nu ai 2 maini stangi (cum mi-a zis calin acum ceva timp :lol: )...de 100euro o imbraci toata in tzevi :disappointed:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-am gandit sa fac din inox ...care e putin mai dificil de indoit si sudat ...dar poti sa il faci din fier ...pentru ca nu e greu de facut daca nu ai 2 maini stangi (cum mi-a zis calin acum ceva timp :lol: )...de 100euro o imbraci toata in tzevi :disappointed:)

Nu chiar toata motocicleta. Sunt 70 crashurile noi si vreo 30 transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un baiat in Iasi care face (Thunder Byte pe forum). mie mi-a sudat ceva la galerii (imbinarea de sub motor) si a iesit bine. poti sa le vopsesti electrostatic in Iasi la Nedo, unde am facut eu cadrul, te-ar costa maxim 20 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru banditi.

Voi, astia mai studenti ca mine, ati incercat cumva sa va construiti crash-bar-uri? Nu prea imi permit eu in perioada asta sa dau 100epuroi pe un set de crash-bar-uri.

As incerca sa imi fac un set, ca materialul e eftin ca aerul si nu e asa greu sa-l mesteresti.

Deci, a mai incercat careva?

 

Este un forumist din Arad, care face crashbar-uri. Cred ca dr_dejavu ii zice. Poti lua legatura pe privat cu el, poate dai o fuga pana aici.

Am facut la mai multa lume asa ceva si oamenii sunt super multumiti.

Mesaj completat

Ma necioplitilor, lasati omu balta asa? De ce nu raspundeti?

Tre sa ii raspund eu acuma.

Omule, ca posesor de POPonaut iti zic doar ca DA, la tot ce vrei. Ai intrat pe comunitatea de suzi Bandit deci nu o sa auzi chestii negative :lol:

Acuma sincer, ca posesor iti spun ca e un motor foarte elastic , trage de iti rupe mainile de la turatii extrem de joase. Este super comod la drumuri lungi (pe probate zic, nu pe vorbe) iar consumul e cat te tine mana. Adica eu am scos in concediu 5,3 , cu toate ca ceilalti de aici mi-au zis ca conduc ca o baba daca am asa consum, oricum undeva la 6 litrii, 6 fara ceva. Daca te dai la el..........fara numar, 9-10-12 depinde.

Pentru drumuri lungi e ok si cutia, ii dai a 5-a si nu mai schimbi o jumate de zi deoarece trage cum vrei tu, fara sa il simti subturat de rupe lantul :disappointed:

Legat de inaltime sa iti zica restul, eu am ajuns pana undeva la 1,70 si am simtit aerul rarefiat, asa ca m-am oprit.

Concluzia.........GO FOR IT

Macar cere la o tura la careva si garantez ca nu o sa iti displaca. Daca e prea jos il poti ridica de c.ur, daca e prea sus il cobori, totul e posibil.

 

 

Cat consuma cel de 600 fata de cel de 1200, sa zicem mers constant cu 100 km/h fara accelerari bruste (ca o baba). Mie in stilul asta motorul actual mi-a luat 6%, dar imi este prea bogat amestecul, cand se incalzeste putin mai desfac o tura surubul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...