Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

cum miroase o pisica moarta? probabil au fost foarte bune semeringurile cat timp motoru a stat pe loc. ar trebui sa verifici si alte elemente care ar fi putut fi ...obosite de la timp. vro diferenta in ceea ce priveste handlingul pe curbe sau in alta zone?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cum miroase o pisica moarta? probabil au fost foarte bune semeringurile cat timp motoru a stat pe loc. ar trebui sa verifici si alte elemente care ar fi putut fi ...obosite de la timp. vro diferenta in ceea ce priveste handlingul pe curbe sau in alta zone?

adica mirosea foarte urat uleiu ...si avea o culoare foarte inchisa ( comparabil cu cea de la thundercat care l-am schimbat tot azi) ... sincer nu stiu ce sa zic dar mi se pare ca sta mai ridicata de fata, nu mai coboara jos cand ma urc pe ea ... pe curbe nu am incercat, dar in weekend nu scapa, maine sper sa reusesc sa desfac si carburatoarele sa le curat si sa le sincronizez, sa verific lantu de distributie si culbutori, si sa vedem cu finantarea cum stau ...sper ca sa reusesc sa schimb si uleiu sapt viitoare

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza sa-mi schimb amortizorul central la Bandit, deoarece a ajuns la sfarsitul vietii si mai ales la deplasarea in doi si cu bagaje, ajunge la sfarsitul cursei, in ciuda setarii pe maxim.

Stie cineva unde se poate comanda piesa?

A mai facut cineva operatiunea asta?

 

Este interesant de stiut, daca este obligatorie montarea unui amortizor original Suzuki, sau se recomanda unul after market?

Personal am gasit pe net, de la firma WILBERS, dar foarte scump: 400 EUR!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza sa-mi schimb amortizorul central la Bandit, deoarece a ajuns la sfarsitul vietii si mai ales la deplasarea in doi si cu bagaje, ajunge la sfarsitul cursei, in ciuda setarii pe maxim.

Stie cineva unde se poate comanda piesa?

A mai facut cineva operatiunea asta?

 

Este interesant de stiut, daca este obligatorie montarea unui amortizor original Suzuki, sau se recomanda unul after market?

Personal am gasit pe net, de la firma WILBERS, dar foarte scump: 400 EUR!!!!

 

Varianta mai accesibila este sa pui amortizor de B12 Kult, daca ai B6 Kult sau amortizor de B12 POP daca ai B6 Pop. Nu o sa ai mega-confort insa ai mult mai multe rezerve pt mers cu pasager si bagaje sau mers sportiv.

 

Mesaj completat

Pe ebay erau pana intr-o 100, hai 200 nou noute ... dar ce model de bandit ai?!

 

Stai sa vezi Ohlins pt suma modica de doar putin peste 1000 de euro. :rolleyes:

 

Cu 200 amortizor spate nou nout?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RUGAMINTE adresata POSESORILOR DE BANDIT 400:

 

Va cer un sfat in legatura cu achizitia unui bandit de 400. parerile sunt impartite:ca nu-mi gasesc piese la ea, ca nu e fiabila etc. Altii-mi spun ca nu e o mare inginerie sa gasesc piese si ca s-ar potrivi pe ea chiar si piese de gs 500 :rolleyes: .

Acum, vreau sa-mi achizitionez mobra pt ca am dat o tura cu un bandit si mi s-a parut joasa, extrem de manevrabila si potrivita unui incepator.

 

Va rog, cei cu pareri avizate..insiruiti-le aici!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cat de avizat is, dar are un amic un 400 si sta cu ea in service de la sfarsitul sezonului trecut. a schimbat:

2 randuri de bujii

2 randuri de fise

aproape a schimbat un cdi,

a mai schimbat inca ceva pe la alternator ca nu incarca...

si cred ca multe altele.

beleaua: ii sarise distributia de la punct.

 

Am fost si eu in pielea ta(oscilam intre 400 si 600) si dupa ce am citit TOATE paginile de pe topicul asta iti recomand sa iti iei un model de 600 decat unul de 400. Succes si mult spor la cumparaturi :rolleyes:

Editat de dark_lord86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
mi s-a parut joasa, extrem de manevrabila si potrivita unui incepator.

[/size]

 

Pai mai Valo, parca te dadeai amazoana... parca voi fomeile erati la acelasi etaj cu barbatii :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai Valo, parca te dadeai amazoana... parca voi fomeile erati la acelasi etaj cu barbatii :rolleyes:

 

 

sa-nteleg ca te-ai scremut sa-ti amintesti ca ma dadeam amzoana?! de ce? ca mi-am spus mai demult parerea legata de misoginii care condamna muierile la cratita si ca n-au ce cauta pe mobre, sustinand insa ca nu exista egalitate intre noi (doar d.p.d.v. al fortei)?

pot sa-ti tin polologhia pe pm, daca esti atat de dornic de convo..si ce te-o fi emotionat atat de tare la ce am intrebat eu? zi-mi si mie, ca vreau sa ma emotionez si eu! :laugh: sunt tanar,iar experienta pe mobreta este destul de frageda..adica pe stradale.

 

altceva,ce vrei sa mai stii?(pot sa-ti dau detalii picante pe pm, sa nu poluam inutil topicul, dragul meu bagator in seama)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:

 

Ti-am zis eu ca 600 e mare si urat ... :laugh: .

 

Uite aici o conversatie despre 400 vs 600. Mai sunt daca vei cauta.

 

In alta ordine de idei sper sa-ti gasesti motocicleta viselor tale oricare ar fi ea.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
altceva,ce vrei sa mai stii?(pot sa-ti dau detalii picante pe pm, sa nu poluam inutil topicul, dragul meu bagator in seama)

 

Ai ceva poze la vaginul gol? :rolleyes:

 

Femeile sunt inferioare barbatilor si ca forta fizica dar si ca inteligenta, nu o zic cu scopul de a insulta, este un fapt.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ceva poze la vaginul gol? :laugh:

 

Femeile sunt inferioare barbatilor si ca forta fizica dar si ca inteligenta, nu o zic cu scopul de a insulta, este un fapt.

 

 

am sa-mi fac pozele solicitate de tine dupa ce-mi arati tu primu' poze cu tine-n c.uru' plin :P -e un targ corect!

(sper ca tii la caterinca, daca nu...e o pierdere!)

Mesaj completat

:D

 

Ti-am zis eu ca 600 e mare si urat ... :lol: .

 

Uite aici o conversatie despre 400 vs 600. Mai sunt daca vei cauta.

 

In alta ordine de idei sper sa-ti gasesti motocicleta viselor tale oricare ar fi ea.

 

 

Multumesc frumos! chiar nu am avut rabdare sa caut o "antiteza"! :rolleyes:

Mesaj completat

Valo,spor la achizitie,orice ai alege:)

 

 

multumesc si tie, Nicu!

hai cu permisul ala odata!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
am sa-mi fac pozele solicitate de tine dupa ce-mi arati tu primu' poze cu tine-n c.uru' plin :laugh: -e un targ corect!

(sper ca tii la caterinca, daca nu...e o pierdere!)

 

Pai nu e corect, eu te-am intrebat de ceva poze la vaginul gol si tu imi ceri cu cwrul plin :rolleyes:

 

Cel mai tare Bandit este 1200-le, este pur si simplu racheta fara sa fii nevoit sa-i scoti segmentii pe toba. Mi-a placut mai mult decat R1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar o intalnire intre infractori cand facem si noi ?!..poate purcedem catre arc miercuri(daca e vreme frumoasa)Sau putem sa ne intalnim si jos la academie, ca sa nu ne amestecam..

 

Cat despre Suzuki Bandit GSX1250FA, incep sa am alergie la carene, cu toate ca imi doream o mobra sport la inceput :rolleyes:

Astea golase sunt mai frumoase, asa le sta lor bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata,

 

Am (avut- vine cumparatorul in o ora) un bandit de 400 mai precis acesta care mi-a facut mici necazuri (carburator nereglat / motor cu tacanit de la distributie / solenoid ars / baterie terminata / cauciucuri din '99 respectiv ''01, lant care zornai, lipsa ulei in furca, sonde nefunctionale - ulei / apa). EU l-am cumparat cu vreo 3600 si am mai bagat in poponeata lui vreo 10-12 milioane (baterie solenoid , carburatoare bujii ulei)

Matematic vorbind ar trebui sa ii mai cumpar 1 oglinda / 2 semnale / 2 cauciucuri / 1 kit de lant / ulei in furci. ~10-15 mil asa ca as vrea sa il vand pe asta in paguba : anuntul aici si sa fac un upgrade.

Tot matematic vorbin upgrade-ul ar fi mai ieftin + ca as fi eu mai impacat cu mine (dpdv siguranta)

 

 

M-am scotocit in online banking si am vazut ca mi-as putea permit un upgrade 1000 : anuntul : BANDIT 400 '91 cu "motocicleta se prezinta intr-o stare excelenta atat mecanic cat si estetic. Caucicuri noi,placute noi,bujii noi, filtru de ulei si ulei nou, filtru de aer curatat (nu se schimba se spala), toba sport(remus Ducati), baterie noua. Motorul este foarte intret"

 

sau un upgrade de 2000 de lei :Bandit 600 necarenat la care am identificat urmatoarele probleme - nu are ulei in furca (~100 de lei) nu are frana pe fata (neaerista si placutele cam duse) (~150) , un capat de ghidon de bara un pic stramb, pedala frana spate stramba / amortizorul spate cam moale / cauciucl pe fata tocit (nu stiu cat ar fi pretul) / fara lumina la numar.

 

Experienta mea este de 700 de km pe un Kawa GPX '91/ Hyosung 250 '08 si vreo 300 pe bandit. Ca pret de revanzare cred ca 600'le isi pastreaza mai bine valoarea dar eu nu ma gandesc la asta ci la fiabilitate si la siguranta.

 

1) 600'le este pentru incepatori? "Iarta" erorile inerente inceputului?

2)600'le este fiabil? Vrea altceva decat revizia obisnuita?

3)Piese pentru 400 se gasesc la fel ca pt cel de 600 (kit de lant etc)

3 bis) Banditul de 600 se incinge rau in oras? Racirea pe ulei este buna? Cel de 400 cand se incinge isi porneste ventilatorul!

4) Voi ce ati face? a)pastrez Banditul 400 :rolleyes: iau Banditul de 400 de la Ploiesti c) iau Banditul de 600 (mai necesita ~400-500 lei dupa achizitie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) 600'le este pentru incepatori? "Iarta" erorile inerente inceputului?

2)600'le este fiabil? Vrea altceva decat revizia obisnuita?

3)Piese pentru 400 se gasesc la fel ca pt cel de 600 (kit de lant etc)

3 bis) Banditul de 600 se incinge rau in oras? Racirea pe ulei este buna? Cel de 400 cand se incinge isi porneste ventilatorul!

4) Voi ce ati face? a)pastrez Banditul 400 :rolleyes: iau Banditul de 400 de la Ploiesti c) iau Banditul de 600 (mai necesita ~400-500 lei dupa achizitie)

Salut.

1. Pot zice ca este pentru incepatori, daca esti cumpatat nu ai probleme.

2. A fost clasificat ca indistructibil dpdv mecanic de cei de la revista MCN(http://www.motorcyclenews.com/). N-o sa ai probleme.

3. Se gasesc foarte usor piesele pentru banditul 600

3 bis. Se incince ca orice alta motocicleta. Pana la urma, e gandit sa se si incinga...Racirea pe ulei e foarte buna...

4. Aici depinde doar de tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 200 amortizor spate nou nout?

 

 

http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSF600-Bandit...=item335c38d747

 

http://cgi.ebay.co.uk/NEW-SUZUKI-GSF600-GS...=item35a0ecf06d

 

Pe toate gusturile! E adevarat ca sunt producator, insa si lantul de SUzuki pe original e 225 euro iar un DID e 140, nu stiu ce as da inca jumatate in plus doar pentru ca scrie Suzuki original :D. Asa si cu amortizoarele, si-asa ziceai tu ca cel stock de suzi e raha in ploaie ... :P

 

 

Mesaj completat

1) 600'le este pentru incepatori? "Iarta" erorile inerente inceputului?

2)600'le este fiabil? Vrea altceva decat revizia obisnuita?

3)Piese pentru 400 se gasesc la fel ca pt cel de 600 (kit de lant etc)

3 bis) Banditul de 600 se incinge rau in oras? Racirea pe ulei este buna? Cel de 400 cand se incinge isi porneste ventilatorul!

4) Voi ce ati face? a)pastrez Banditul 400 :laugh: iau Banditul de 400 de la Ploiesti c) iau Banditul de 600 (mai necesita ~400-500 lei dupa achizitie)

 

4. am avut 400, un twin de la Honda, oricat de mult as repara la el, ramane un 400!! Ia un 600, dar ai grija in ce stare e motorul!!

2. la fiabilitate e ok, depinde cum il intretii. Arw daduse zilele trecute un bandit pe la 100 mii de km :lol:

3. piesele sunt usor de gasit pe ebay! Daca cauti piese ieftine, originale, din bandituri dezmembrate, se gasesc mai usor. Cand vine vorba de piese noi, nu cred sa fie un impediment in a gasit piese!

1. ciclistica suzuki e diferita de honda. honda e usoara, are niste caracteristici care o fac relativ usor de condus. Ideea e ca dupa ce treci de stadiul de incepator, incepe sa devina foarte banala. (e opinia mea si am voie s-o spun). Cand am trecut de la Honda la Suzuki mi s-a parut o trecere destul de greoaie, acum nu m-as mai da jos de pe ea :rolleyes: concluzia? depinde foarte mult de tine ... iarta in masura in care o ierti si tu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, tocmai am inmanat cheile si motocicleta de 400 noului proprietar.

Sa il poarte sanatos cati mai multi km fara incidente!

 

Astazi a mers impecabil fara nici o problema, parca sta ca e ultimul drum la mine :rolleyes:

 

Cat costa placute frana fata la Bandit 600 N '96?

cat costa sa ii pun ulei in furca fata?

Cat costa cauciuc fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...