Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Cauciuc fata, de la 400 ron, depinde de firma si indice de viteza.

Placutele din fata pleaca cam de la 25 euro setul (2 buc, tie iti trebuie 4). Iarasi, depinde de producator si compozitie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc, tocmai am inmanat cheile si motocicleta de 400 noului proprietar.

Sa il poarte sanatos cati mai multi km fara incidente!

 

Astazi a mers impecabil fara nici o problema, parca sta ca e ultimul drum la mine :rolleyes:

 

Cat costa placute frana fata la Bandit 600 N '96?

cat costa sa ii pun ulei in furca fata?

Cat costa cauciuc fata?

 

Placute: de la 70Ron setul.(ai nevoie de 2 seturi)

Ulei: cam 45 Ron bidonul de 500ml(ai nevoie de 2 bidoane si inca 50ml din al 3-lea bidon)

Semeringuri: de la 40ron setul.

Cauciucuc fata: de la 250Ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Foarte interesant. Chiar este bun pretul. Nu am auzit insa de firma asta vreodata si nu stiu cat de bun ar fi. Daca cineva si-ar lua asa ceva, ii recomand sa sape pe internet inainte, pe forumuri ca sa nu isi ia freza din cauza piesei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki Bandit GSX1250FA @SMAEB

Am fost si eu azi sa vad GSX1250FA-ul. Din pacate, nu mi-a lasat o impresie buna. Pare (nu sariti) ieftin. Stiu ca este (sau ar trebui sa fie) mai ieftin in comparatie cu competitorii sai noi, dar imi pare facut cu barosul. Toba originala este tot hidoasa si imensa, farul si carena fata imi par o adaptare neinspirata. Pare un cal de munca, nu un pur-sange si nu e nimic rau in asta, dar parca daca vrei un cal de munca te orientezi mai degraba catre un V-Strom, macar merge si in offroad cat de cat.

 

Pretul este de 9290 EUR si, din pacate, la banii astia ai optiuni foarte serioase (chiar daca SH cu 1-2 ani varsta) de la alti producatori.

Urmatoarea pentru mine nu va fi Suzuki, asta e. Problema este ca nici Fazer-ul semicarenat nu m-a impresionat. E lucrat mai fin decat Bandit-ul dar bordul pare facut din plastic reciclat si dat cu smirghel.

 

Singura moto care poate urma unui Bandit ca sa si simti ca ai facut un salt calitativ din acel salon mi-a parut BMW K1300R. Alta clasa, alti bani, dar pozitie surprizantor de comoda. Pana atunci, Bandit-ul imi pare in continuare cea mai buna alegere pentru all-rounder. Am vazut si cateva moto SH pentru cei interesati la preturi foarte bune, un Bandit 2005 albastru N (nu mai retin pretul exact) si un GSXF 2008 la doar 4700 EUR.

 

In alta ordine de idei, voi schimba cauciucurile si kitul de lant. Am mers anul trecut pe DID si nu am regretat, presupun ca nu s-a schimbat ceva de atunci. La cauciucuri as alege Michelin, ce ar fi mai bine:

Michelin Pilot Power 2 CT

sau

Michelin Pilot Road 2 CT?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta era banditu din 2005 pus la vanzare, adus din italia. Omu mi-a spus ca a mai vandut 1 ieri. Arata binisor banditu . Sunt de acord cu Rvss in ceea ce priveste GSX1250FA, evacuarea aia ...

 

 

Eu sunt free for all astazi. Daca se mai plictiseste cineva, poate se lasa cu un cico: 0724528088.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti in bucale poti merge sa vezi cu mine un bandit de cumparare! am vazut azi unul cu cosminst2008 si cu razvanusv dar nu au fost foarte impresionati :rolleyes:

 

:laugh: daca ma fac si eu cu un bandit cinstit :D (frumoasa alaturare de cuvinte) dau cico la baieti :P

Editat de jamalex2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oi. Alt bandit, sau acelasi pe care l-au vazut cei 2 ? Ca daca e acelasi ar putin redundant ... glumesc.

 

Pare rau dar eu nu prea ma vad avizat... sunt incepator pe bandit si eu, si la mecanica sunt bun ca la ...( baga o metafora aproape imposibila aici ). Nu vreau sa dau impresii bune despre ce nu e. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, pan' la urma, dac iau baditul de 400, de unde dracu' gasesc piese???? caut de 3 zile o informatie referitoare la piese..chiar nu stie nimeni?! n-are nimeni?!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!

Ce piese cauti? Noi sau SH?

Acum sunt 5-6 buc la dezmembrat in tara (sa nu mai zic afara), iar noi sunt cateva firme care aduc (nu le fac reclama).

Trebuie sa cumperi ceva sa il faci functional si nu gasesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca intreaba asa in principiu daca o lasa pompa de frana sau starterul sau carburatorul sau kit-ul de lant si vroia sa stie daca are de unde sa isi faca rost de ele sau isi ia o moto "unicat" si sta epntru fiecare 2-3 saptamani sa isi comande din japonia.

 

Raspunsul este : piese SH iti iei de la diversi bajeti care le dezmembreaza! Piese noi sunt rarute si scumpute! Iti gasesti orice la ea dar sincer nu merita de 400 decat daca il iei MINT CONDITION si nu cred ca ai de unde sa iti iei asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid...-All-Categories

 

Pe ebay.de suzuki fgs 400 intoarce 1600 rezultate. 1/3 sunt prostii, inca una nu o sa ii foloseasca...dar tot raman vreo 500 de rezultate in care poti gasi ceva cu adevarat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de raspunsuri, baieti.

intrebam estimativ, intr-adevar..in sensul ca daca-mi iau banditul de 400, mi-ar fi usor sa gasesc piese la ea? nu-mi trebuiesc piese originale sau noi, insa daca as avea nevoie, trebuie sa stiu cat de usor gasesc si mai ales unde.

Mesaj completat

Ce piese cauti? Noi sau SH?

Acum sunt 5-6 buc la dezmembrat in tara (sa nu mai zic afara), iar noi sunt cateva firme care aduc (nu le fac reclama).

Trebuie sa cumperi ceva sa il faci functional si nu gasesti?

 

 

poate le faci reclama firmelor (pe PM). am gasit un bandit foarte frumusel, care va avea nevoie dupa 2000km de placute de frana si va trebui schimbat uleiul...momentan! mobra este cat se poate de functionala si nu-s nici absurda sa-mi caut un motor sh gandindu-ma ca va merge ca una nou-nouta. normal ca vor mai trebui schimbate una-alta la ea..

Mesaj completat

cred ca intreaba asa in principiu daca o lasa pompa de frana sau starterul sau carburatorul sau kit-ul de lant si vroia sa stie daca are de unde sa isi faca rost de ele sau isi ia o moto "unicat" si sta epntru fiecare 2-3 saptamani sa isi comande din japonia.

 

Raspunsul este : piese SH iti iei de la diversi bajeti care le dezmembreaza! Piese noi sunt rarute si scumpute! Iti gasesti orice la ea dar sincer nu merita de 400 decat daca il iei MINT CONDITION si nu cred ca ai de unde sa iti iei asa ceva!

 

problema trebuie gandita bine; am o anumita suma de bani in care trebuie sa ma incadrez..de aceea fac research.

inca o data, multumesc frumos pt raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutie de iesire din criza: (inca o data, www.louis.de, selecteaza Bike Datenbank - selecteaza suzuki, hubraum 250-500, gaseste GSF400 si dai Technische Daten Zeigen. Acolo gasesti in mare mai toate consumabilele)

Totusi...pentru placute

www.louis.de, coduri

10044284

10044290

10044292

10044304

Toate la 18 euro.

Ulei pe louis castrol inca la oferta 30 euro 4 litri (semisintetic 10w-40) cod 10038255

Solutie de rezerva ebay:

http://cgi.ebay.de/BREMSBELAGE-SUZUKI-GSF-...=item3cab6d2927

 

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari intrebatoare.

 

1. Intinzatoarele lantului trebuie sa fie exact la mm pe ambele parti? la mine sunt unpic decalate(~1 mm), dar relativ pe acelasi semn... stiu ca la vulcan le tineam exact(la juma de mm) la fel altfeam aveam probleme. Asa erau setate de cand luat-o de la AlfaMotors... :P

Oricum le voi alinia cum trebe cat de curand, dar veti vedea mai jos de ce pun intrebarea asta.

 

2. Daca iau mainile de pe ghidon la 90 km/h, la 80 km/h incepe sa se miste st-dr(gen voblaj) la 70 km/h se opreste. cu ghidonul in mana nu se simte nimic. Nu pot fi decat 3 cauze:

a) rulment jug

:) rulment roata

c) vezi punctul 1. si regleaza-le la sfert de mm.

d) e normal, tine dreacu' mainile pe ghidon! :D

 

3. Cum puii mei se regleaza fratilor ceasu' la bandit WVA8?, c-a ramas pe fusu' Italiei. sa mor daca ii dau de cap...am incercat cu reset, cu combinatii intre botoane, etc... in manualu' de service nu scrie, si e normal, ca e de service nu de utilizare.

 

cam atat. deocamdata

In curand o sa fac comanda de setul ala de coburi+tankbag si ma gandesc sa-mi iau si ASTA pe negru ca nu vreau sa-mi atarne vreun bagaj pe codita, ca topcase nu pun decat daca plec depaaarte, de la Banat in stanga...

Scumpe rau fiarele astea...

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te pot ajuta decat la 2 dintre intrebari:

a. La ceas, cel putin la K7, trebuie sa apesi ambele butoane in acelasi timp si apoi ai acces la configurarea acestuia.

b. Am si eu Alu Rack si da, e scump, dar isi face treaba.

 

La intrebarea 1 - eu am vazut ca trebuie puse exact la fel, cel putin asa era pe youtube in filmele cu intinsul lantului. Nu stiu daca asta raspunde la intrebarea ta nr. 2 pentru ca eu am prostul obicei sa nu iau mana de pe ghidon :peace:

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi un decalaj la lant si rotile ar fi nealiniate, ar face ca motocicleta sa nu mearga drept .. S'apoi nu stiu cum e la WVA8 insa la GN77 saibele de aliniere ale rotilor se misca relativ la ax :D. Ca sa intelegi mai bine, dupa ce reglezi suruburile de intins lantul, acele saibe care arata "markerul" se misca de o data arata o liniuta, si alta data alta liniuta :peace: cam ciudat ...

La roti neechilibrate, te-ai gandit? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e ala Alu Rack si WVA8

??

 

 

* Kult (GN77) Suzuki Bandit fabricat intre 1995 si 1999

* Pop (WVA8) Suzuki Bandit fabricat intre 2000 si 2004

* NEO Suzuki Bandit fabricat intre 2005 si 2006

* EVO Suzuki Bandit fabricat intre 2007 si 2008

 

vezi si aici dar in germana: http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_600

 

Rackul este un suport/dispozitiv de prindere pt bagaje. In cazul nostru Alu-Rackul este un suport din aluminium. :peace: Vezi chiar in linkul pus de IcemaN ...ASTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* Kult (GN77) Suzuki Bandit fabricat intre 1995 si 1999

* Pop (WVA8) Suzuki Bandit fabricat intre 2000 si 2004

* NEO Suzuki Bandit fabricat intre 2005 si 2006

* EVO Suzuki Bandit fabricat intre 2007 si 2008

 

vezi si aici dar in germana: http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_600

 

Rackul este un suport/dispozitiv de prindere pt bagaje. In cazul nostru Alu-Rackul este un suport din aluminium. :D Vezi chiar in linkul pus de IcemaN ...ASTA

multumesc :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a. La ceas, cel putin la K7, trebuie sa apesi ambele butoane in acelasi timp si apoi ai acces la configurarea acestuia.

b. Am si eu Alu Rack si da, e scump, dar isi face treaba.

a. MERCI, a mers!

b. pai pana la urma o sa-l iau, ca na...trebe :)

S'apoi nu stiu cum e la WVA8 insa la GN77 saibele de aliniere ale rotilor se misca relativ la ax. Ca sa intelegi mai bine, dupa ce reglezi suruburile de intins lantul, acele saibe care arata "markerul" se misca de o data arata o liniuta, si alta data alta liniuta :peace: cam ciudat ...

La roti neechilibrate, te-ai gandit?

Mi-a luat-o Macke inainte. La WVA8 este la fel. Si la mine stau un pic decalate, dar la masuratoare dau bine.

 

Dupa un raboi de uzura (~2 ore :D ) pe semi-intuneric, am reusit sa le aliniez in proportie de 99%.

Intradevar, dupa ce reglezi, cand strangi piuluta axului, semnele o iau razna...dar m-am chinuit sa le tin in aceasi pozitie, strang usor pilutita, si acum le am cat de cat de pe aceeasi linie. Daca asteptam sa citesc raspunsurile nu cred ca ma mai bagam sa le reglez la juma de mm :P ca nu am rezolvat nimic, nu era de la asta...merge la fel.

La roti dezechilibrate nu m-am gandit, si e o idee buna, mai ales ca am cauciucuri mai vechi (2005), care desi sunt inca gumoase si nu s-au intarit, sunt puse de mult si n-ar strica o echilibrare. O sa ma uit insa inainte sa vad daca nu cumva am joc la rulmentul rotii sau la jug, cand gasesc pe cineva sa-mi tina apesat pe spatele mobrei pe cricul central... cred c-o s-o pun pe pretina sa stea pasagera, poate se ridica de fata sa pot verifica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...