Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

10x...vineri sau sambata? :cheers:

 

scuze .. sambata la 9:00 dimineata e plecare de la benzinaria mai sus amintita.

 

ASTA ESTE TRASEUL PROPUS: Bucuresti - Calarasi, trecut Dunarea cu bacul pe la Silistra (vama cu Bulgaria) pe malul celalalt, in judetul Constanta, si pe urma, DN3 pana in Constanta, pe langa Tropaeum Traiani din Adamclisi. (daca aveti timp si chef putem sa ne oprim sa il vizitam asa rapid)

Am facut traseul pe harta, da' am pus doua linkuri (Bucuresti-Calarasi si Ostrov-Constanta) ca Google maps nu vrea sa inteleaga ca eu vreau sa trec Dunarea, ori nu stiu eu sa ii explic:

 

http://maps.google.ro/maps?f=d&source=s_d&saddr=Bucure%C8%99ti&daddr=44.3405%2C27.09173+to%3Acalarasi&geocode=Fc8QpgId1zaOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA%3BFRSVpAIdEmOdASlllVsR6DOwQDFF-Ah--HTPuA%3BFSB4ogId9wWhASn7MgTXvCKwQDGNt87Ao4NCIQ&hl=ro&mra=dpe&mrsp=1&sz=10&via=1&sll=44.32789%2C26.738145&sspn=0.647389%2C1.685028&ie=UTF8&t=h&z=10

 

http://maps.google.ro/maps?f=d&source=s_d&saddr=DN3&daddr=44.0950838%2C27.892419+to%3Aconstanta&geocode=FYgGoQId_HWgAQ%3BFWvWoAIdw5qpASmjL0CcxKW6QDGeQdwWat-orw%3BFRUIogIdffy0ASkpUjRkSuW6QDFQSGU-zeF7Yw&hl=ro&mra=dpe&mrsp=1&sz=13&via=1&sll=44.082036%2C27.90493&sspn=0.081263%2C0.210629&ie=UTF8&ll=44.059959%2C27.696533&spn=1.300663%2C3.370056&t=h&z=9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ia grecule .. o poza ceva ?

vad ca ai si bandit, si gixxer si-o husqvarna :)

Cu ce vii ?

 

misto traseul cata! si pe bucatile alea "naspa" am mers eu cu banditul cu 80-90 si era ok.

 

PS: tu si grecu' - 2 SF-uri :D

 

Nu imi asum meritele pentru traseu ca nu l-am facut eu ... nu m-a dus capul ... :) Eu ma gandisem sa urcam spre nord, pe la Harshova :P

Speram sa prindem fereastra de vreme buna ... din Bucuresti o sa plecam pe ploicica ... "light shower" ... dar cu cat ne apropiem de Calarasi se va infrumuseta spre est.

Problema va fi la intoarcere ... de duminica dupamasa se strica vremea si in est ... iar in bucuresti cica furtuna :P

Pai ori suntem barbati .. ori nu mai suntem ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cool! Am vazut situl si se jura ca mai sunt doar 11km neasfaltati. Astept pana la anu' poate-l termina :)

Cand am fost eu, am vazut motorete de tot felul... dar stii cum e, trebuie sa fie si placuta calatoria.

Mi-a placut un nene cu un Ural cu atash si sotie in atash. La vreo 50-60 de ani. Cu bagaje, cu catrafuse... simpatici.

Vorbitori de germana.

 

Bafta, asteptam imgini ;)

Multumesc, o sa va arat si imagini SPER. De ce sper? Pai simplu, niciodata nu mi-a placut si nu am stiut sa fac poze. Nu ma pricep sa le fac calumea iara la concerte si din astea prefer sa raman cu amintirea cat mai vie si cat mai complexa a ceea ce vad, nu in timp ce se petrece evenimentul eu sa stau cu mufa in aparat. Anu trecut mi-am cumparat aparat foto, il plimb pe la iesiri, intruniri etc dar nu am facut poze decat in curte si in casa cu el :rusinica: . Nu-i de mine, poate face mandra mea acuma, e totusi ceva inedit pentru noi tura asta pe Transalpina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

long time no see, huh? :) Sper ca va regasesc pe toti cu bine.

 

I-am facut doamnei motorete cunostinta cu domnul asfalt din care au rezultat tot felul de bucurii.

Printre ele, pedala de frana. Daca are careva piesa in cauza, as vrea sa o cumpar. Piesa se potriveste de pe orice Bandit 600-1200 din anii 95-2004.

Tot pe wishlist ar fi si un pahar de plastic cromat de turometru de B12 Kult.

 

Grija mare, ca-i polei!

 

Doamne(le) ajuta. :)

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne traiesti Emppu.

Era cineva aici pe topic ca s-a oferit sa dezmembreze un bandit.

Poti sa-l intrebi si pe alex-bandit, ca e posibil sa aiba.

Pedala de frana cred ca se potriveste si de la GS.

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

long time no see, huh? :) Sper ca va regasesc pe toti cu bine.

 

I-am facut doamnei motorete cunostinta cu domnul asfalt din care au rezultat tot felul de bucurii.

Printre ele, pedala de frana. Daca are careva piesa in cauza, as vrea sa o cumpar. Piesa se potriveste de pe orice Bandit 600-1200 din anii 95-2004.

Tot pe wishlist ar fi si un pahar de plastic cromat de turometru de B12 Kult.

 

Grija mare, ca-i polei!

 

Doamne(le) ajuta. :)

http://www.piesemoto.ro/ro/index.php?id=10001&showctg=1&shoplang=ro&req=shop&prodid=227

http://www.okazii.ro/catalog/43617970/schimbator-suzuki-gsf-600-1200-bandit-1995-1999-.html

http://www.okazii.ro/catalog/52968835/turometru-suzuki-gsf400-600-1200-bandit-1995-1999-.html

Sper sa te ajute..

 

Acum trebuia sa scriu si eu ce mi-am luat la bandit, dar nu..scriu ca m-am apucat sa-mi iau mobila :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

long time no see, huh? :) Sper ca va regasesc pe toti cu bine.

 

I-am facut doamnei motorete cunostinta cu domnul asfalt din care au rezultat tot felul de bucurii.

Printre ele, pedala de frana. Daca are careva piesa in cauza, as vrea sa o cumpar. Piesa se potriveste de pe orice Bandit 600-1200 din anii 95-2004.

Tot pe wishlist ar fi si un pahar de plastic cromat de turometru de B12 Kult.

 

Grija mare, ca-i polei!

 

Doamne(le) ajuta. :)

 

 

Doamne uite ca nu ne-a parasit :rock: ! Credeam ca esti hotarat sa nu mai calci pe topicul asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

long time no see, huh? :) Sper ca va regasesc pe toti cu bine.

 

I-am facut doamnei motorete cunostinta cu domnul asfalt din care au rezultat tot felul de bucurii.

Printre ele, pedala de frana. Daca are careva piesa in cauza, as vrea sa o cumpar. Piesa se potriveste de pe orice Bandit 600-1200 din anii 95-2004.

Tot pe wishlist ar fi si un pahar de plastic cromat de turometru de B12 Kult.

 

Grija mare, ca-i polei!

 

Doamne(le) ajuta. :)

Cum drau ai reusit si cand?

La intrnire la Cluj am vorbit cu Cezar de tine si zicea ca nu apari acolo din cauza ca ti-ai tras ceva chitara de o mie si ceva de euro, sa intelegca ai cazut dupa?

De fapt te sun eu maine.....nemernicule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa a cazut, ca de chitara vorbim noi de vreo luna si de-acum ...

 

PS: deh, printre alte pasiuni si muzica se numara printre ele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

long time no see, huh? :) Sper ca va regasesc pe toti cu bine.

 

I-am facut doamnei motorete cunostinta cu domnul asfalt din care au rezultat tot felul de bucurii.

Printre ele, pedala de frana. Daca are careva piesa in cauza, as vrea sa o cumpar. Piesa se potriveste de pe orice Bandit 600-1200 din anii 95-2004.

Tot pe wishlist ar fi si un pahar de plastic cromat de turometru de B12 Kult.

 

Grija mare, ca-i polei!

 

Doamne(le) ajuta. :)

aveam eu una putin polizata si indoita...daca nu gasesti altceva e a ta.(se inderapta la cald)

 

 

ia grecule .. o poza ceva ?

vad ca ai si bandit, si gixxer si-o husqvarna

Cu ce vii ?

 

Nervule nu pun poze (nu e 100% pe placul meu)...o sa ti-o prezint pe cea care te intereseaza intr-o joi ;) (te pandesc eu)

Se pare ca o sa ploua de vineri pana duminica dimineata si cred ca vin cu masina...si duminica dupa-amiaza incepe iaras...mi-a ajuns aia de 1 mai si inca una torentiala recenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar e mai bine in oras cu ghidon mai ingust,ca te ajuta sa te strecori mai usor,Dar in schimb pe curbe parerea mea e ca este mai bine cu ghidon pt enduro ca simti mai bine motorul,eu am unul streetbar care impreuna cu semnalele are 1m latime,deci va dati seama ca rar de tot ma mai bag printre masini ca nu am loc,in schimb pe curbe e perfect asa bn il simti,Tot anu trecut nu l-am inclinat cu ghidonul stock(care mai era si stramb) cat l-am inclinat acum de 2 luni sezonu asta cu ghidonu streetbar

 

baga niste poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Mi-a sosit Indicatorul de treapta GIpro with ATRE !

Stiu... "la ce-ti trebuie indicator de treapta?" asa m-au intrebat toti.

http://viewitem.eim.ebay.eu/2in1-Ganganzeige-rot-Suzuki-GSF650-Bandit-GIPROS02/250821755504/item

 

Am citit instructiunile de instalare si se pare ca cea mai dificila sarcina e sa-i gasesti un loc bun pe bord... mai ca ales are mufele montate, deci nu se poate da gaura sa-l scoti/bagi prin locuri inguste.

 

Bafta

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie nu mi se pare chiar absurd sa ai indicator de treapta dar mi se par teribil de scumpe.

cea mai simpla, eficienta si ieftina metoda e sa schimbi senzorul de neutru. la unele motoare Suzuki exista senzor de viteza in locul senzorului de neutru de la Bandit si cica unele ar fi compatibile dar nu am reusit sa determin care si cum, informatia e f greu de gasit daca nu imposibil. sa calculezi treapta functie de turatie vs. viteza, cum fac majoritatea, mi se pare scarpinare cu dreapta la urechea stinga, oricum daca ambreiajul e tras sau il patinezi nu stie in ce viteza esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-am aflat de multe ori in situatia de a schimba in jos treptele si m-am trezit la 20 km la ora dand 1. NU va spun ca a pocnit lantul :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Multumesc tuturor pt raspunsuri.

 

Paharele, defapt intreg bordul e diferit la B6 Kult fata de B12 Kult.

 

Cum drau ai reusit si cand?

La intrnire la Cluj am vorbit cu Cezar de tine si zicea ca nu apari acolo din cauza ca ti-ai tras ceva chitara de o mie si ceva de euro, sa intelegca ai cazut dupa?

De fapt te sun eu maine.....nemernicule

 

Miercurea asta m-am imprastiat plecand de la lucru. O iesit un lake cu un sprinter in banda mea intr-o intersectie fara vizibilitate din SB, din aia cu oglinda. Io am vint "de dupa colt" era in curba strada, am franat pe doua suprafete total diferite de asfalt (sloboz din ala de bitum neted apoi asfalt rugos cu aderenta buna) si am fost pe jos instant cu motoru peste mine. Bineinteles fara sa il ating, deci tzapa mea cu dauna. Fara semne nu e accident. Am scos de pe el de niste beri insa daca ar fi sa schimb tot ce s-a spart/zgariat m-as duce spre mia de euro. Asta e. E a treia tranta pe care o incasez cu roti blocate si care nu s-ar fi intamplat daca aveam ABS.

 

Si da, mi-am luat o songora absolut superba facuta tot de aia cu ochii mici, care ne fac si motoretele astea. :P

esp-horizon-fr-ii-stbk-2.jpeg

 

aveam eu una putin polizata si indoita...daca nu gasesti altceva e a ta.(se inderapta la cald)

 

Stiam ca pot conta pe tine. :P Tinem legatura pe tema asta. Danke!

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Mi-a sosit Indicatorul de treapta GIpro with ATRE !

Stiu... "la ce-ti trebuie indicator de treapta?" asa m-au intrebat toti.

http://viewitem.eim.ebay.eu/2in1-Ganganzeige-rot-Suzuki-GSF650-Bandit-GIPROS02/250821755504/item

 

Am citit instructiunile de instalare si se pare ca cea mai dificila sarcina e sa-i gasesti un loc bun pe bord... mai ca ales are mufele montate, deci nu se poate da gaura sa-l scoti/bagi prin locuri inguste.

 

Bafta

 

eu cred ca tu nu ai ce face cu banii, sa o folosesti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca tu nu ai ce face cu banii, sa o folosesti sanatos

 

Merci!

Pe langa faptul ca indica treapta mai are o functie: ATRE!

Advanced Timing Retard Eliminator. Cu alte cuvinte, exista la motoretele pe injectie, o intarziere la aprindere in treptele 1.2.3.4, in conformitate cu restrictiile de zgomot si poluare. Este o norma impusa producatorilor si are ca efect secundar [neplacut] domolirea raspunsului acceleratiei, iar la motorete gen Hayabusa, B-King, elimina limitarile de topspeed.

 

Este 2 in 1, sampon si balsam! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TRE-ul din cite stiu exista chiar de la Kult pe 1200. pe 600 nu e.

 

aluminiul nu se indreapta la cald ca metalele feroase, se indreapta la rece apoi se incalzeste ca sa se elibereze tensiunile da' nici asa nu e garantie ca o sa tina, fisurile inainteaza in timp si crapa cind ti-e lumea mai draga. e un metal pervers. nu ca ar fi indispensabila frina spate da' nici nu-i bucurie sa ramii fara ea la 500 km de casa. atentie: nu e musai sa-mi urmeze nimeni vreun sfat, ca eu schimb rulmentii cu ciocanu', e clar cit ma pricep.

 

iaca ce mai cugetam. va povesteam ca tot am niste trancaneli la fata. m-am convins ca de la jug nu e, de la rulmentii rotii nu e. am un joc la etrieri (jumatatea flotanta) da' nu eram convins ca aia e. in schimb exista un joc foarte mic dar evident la pistonul furcii in jambe, cum le zic unii. banuiesc ca sint uzate bucsele. pesa este asta: http://www.cmsnl.com/products/piston_5112126e10/ costa numai 37 euro doua dar ma gindesc daca o fi doar bucsa aia uzata sau poate sa fie si jamba (cilindrul amortizorului). are cineva idee daca se uzeaza si jamba?

 

PS: unii pot privi ce scriu eu mai sus ca un pretext lame pentru a-mi pune USD. nu spun ca ar gresi in totalitate, pentru ca sint un mincinos si neserios cind zic ca nu mai bag ever bani in motor dar in acelasi timp am auzit ca la ITP in ultima vreme se uita la jocurile de la fatza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa faptul ca indica treapta mai are o functie: ATRE!

Advanced Timing Retard Eliminator. Cu alte cuvinte, exista la motoretele pe injectie, o intarziere la aprindere in treptele 1.2.3.4, in conformitate cu restrictiile de zgomot si poluare. Este o norma impusa producatorilor si are ca efect secundar [neplacut] domolirea raspunsului acceleratiei, iar la motorete gen Hayabusa, B-King, elimina limitarile de topspeed.

Ok, imi iau, dar unde se simte intarzierea? Eu simt ca sub 5000 rpm nu trage atat de repede pe cat o face peste 5000, dar sincer cred ca e din cauza capacitatii motorului si numarului de cilindri, cuplul fiind mai sus. Cum exact functioneaza ATRE? Te astept cu niste impresii dupa teste. Succes!

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca eu schimb rulmentii cu ciocanu', e clar cit ma pricep.

nu esti singurul

daca ii bati doar pe margine si nu dai centru, e ok

 

empuu, misto ghitara... visul meu e un Gibson SG Standard + amp Marshall de minim 40 :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu esti singurul

daca ii bati doar pe margine si nu dai centru, e ok

eram sarcastic :)

 

si mai ales daca folosesti ghidul rulmentului vechi cind il bati pentru ca forta sa se distribuie si sa nu risti deformarea rulmentului nou, si daca stringi rulmentii cum zice la manual, si daca re-verifici jocul dupa citeva sute de km e chiar si mai ok :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...