Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Asa tine cum il ingrijesti.

Un amic din Zalau a avut un GSX-F 600 din 1995 pana in 2009 cu LANTUL ORIGINAL (70 000 km cand l-a vandut). Nu foloseste spray ( pe vremea aia din parti) ci doar ulei, dar la ala nu i-ai vazut motorul murdar in veci, nici pe inerior nici pe exterior. Mergea cu ocazie tipul in Ungaria sa isi cumpere baterie si alte chestii la motor. Inainte avea tatal sau un Yamaha XJ 650, ne uitam la el ca la nave spatiale.

Al meu are lantul original la 46 000 de km si e intins la jumatate, insa la fel, sunt maniac cand e vorba de ingrijit/spalat/uns. Poti insa sa ai nenorocul sa dai intr-o groapa sa il nenorocesti (intinzi de-a lela)si l-ai terminat, la fel cum poti fi idiot si din proprie initiativa si sa ii dai inferioare la 9 000 de ture, sau mergand scoasa din viteza sa o bagi intr-a doua la 50 la ora, atunci il omori cu mana ta.

Cntraexemplu, un destept din oras zicea ca il trateaza cu .....................indiferenta. Motoarele sale ( e la al treilea) sunt luate spre revanzare, nu neaparat bisnita, le foloseste cam 1-2 ani, depinde cum nimereste clienti. Cand imi schimbam saptamana trecuta franele ne-am intalnit si m-a intrebat ca am innebunit sau de ce schimb placutele cat timp mai prind? Ala in afara de ulei nu schimba si nu intretine nimic.

Ca sa fiu si la subiect, cam 20-25 000 de km stiu eu ca ar trebui sa te tina in regim normal de folosire ( normal adica garantat de producator). Daca altii stiu altceva sa ma corecteze.

Cam asa stiam si eu..ceva de 20-25k, acum am aproape 30.000 km..Deci atat m-a tinut pe mine lantul..

Saptamana viitoare trebuie sa ma duc sa iau si eu un sprai de lant, ca nu mai am si nu am dat deloc..oricum, nu am mers chiar asa mult cu banditul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam asa stiam si eu..ceva de 20-25k, acum am aproape 30.000 km..Deci atat m-a tinut pe mine lantul..

Saptamana viitoare trebuie sa ma duc sa iau si eu un sprai de lant, ca nu mai am si nu am dat deloc..oricum, nu am mers chiar asa mult cu banditul..

al meu , cel original l am schimbat la 36 000. imi placea sa merg cu el strans pt ca tragea altfel motocicleta.oricum viata lui e undeva intre 30 si 40 mii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cand l-am luat, bandit mik mi-a spus ca l-a dat cu 10k inapoi deci avea la vremea aceea 25000,acum are 37400km

bravo, asta e tare, cumva au bagat astia rubrica si-n certificat in care scrie citi km ai dat inapoi? :laugh:

stai linistit ca si lui i l-a dat inapoi fostul proprietar, crek are lejer peste 50000, daca nu 60000.

 

si asa aflam incet incet cum de au toate motoarele din Romania 20000km. im mai povestea cineva ca prospecta dupa un Bandit, a gasit unu si a vazut nr de km, prina s-a hotarit sa-l cumpere kilometrii au scazut :laugh: mi-a zis un mecanic ca daca-i schimbi uleiul la timp si nu mergi numai in redline pina la 80000 n-ai motive sa ai probleme cu japonezele moderne, da' na, daca prostului i-a intrat in cap ca la 30000 crapa... :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand am vandut fosta moto cu 60.000km (era fabricata in 1999) am avut multi "interesati" care ziceau ca pe net este plin de motoare din 1992 cu 30.000km

 

eu cred ca ti-a zis ca fost dat ceasul inapoi, sa nu-ti mai faci tu griji...

 

Eu ma gandeam cand mi-am luat-o sa pun ceasul pe 00000 ca doar e noua (pentru mine), nu? :crack:

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu merg mult cu moto si deja trec de 20000, si asta in Romania. sint unii care fac 20000 pe an, in afara ar face poate chiar mai mult. am un prieten care si-a luat CBF nou nout din reprezentanta cam in acelasi timp cu mine si deja are peste 40000 cu ea, si e din 2007 motoru' :) aproape ca as banui ca exista motoare cu 20000 pe ceas care-s trecute de suta de mii. la masini e la fel.

 

imi placea sa merg cu el strans pt ca tragea altfel motocicleta

adica era mai struna deci se transmitea mai bine cuplul la roata? da' btw, tu stii ca ai niste bucati de cauciuc intre suportul pinionului si janta, alea nu te deranjau? puteai sa le scoti si pe alea si deja mai cistigai vreo 50 CP in plus. sincer cu lant prea strins nu cred ca faci nici 10000.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pina la 80000 n-ai motive sa ai probleme cu japonezele moderne, da' na, daca prostului i-a intrat in cap ca la 30000 crapa... :)

 

mi-a zis mecanicu' ca peste aproximativ 25.000 km S-AR PUTEA sa fiu nevoit sa schimb distributia.

Mobra mea are acum 45.500 pe ceas, am luat-o la 32.000 de la AflaMoto, e din 2001 si a avut 3 proprietari in 9 ani in Itahlia inaintea mea, cel putin din actele prezentate de aia.

Cineva care a lucrat ca mecanic la Alfa o perioada scurta acum ceva ani spunea ca TOATE mobrele se dadeau inapoi pana la in jur de 30.000

 

PS: nu vreti ma alu-rack?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e o problema schimbarea distributiei, e o operatiune relativ usoara, trebuie doar niste riscuri. costurile lantului sunt sub 100 euro, nu trebuie dat jos decat capacul la culbutori si cateva suruburi acolo. lantul vine cu cheita ... nu recomand inchis, ca trebuie demontat tot motorul :laugh:. ce trebuie investigat suplimentar sunt patinele intinzatoare si intinzatorul ... astea sunt ceva mai scumpe :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si intinzatorul e ieftin din cite stiu. lantul e sub 300 ron chiar pe siteul motomike (vezi mai sus). eu nu consider ca distributia intra la probleme majore. la o adica schimbi si segmentii daca nu ti-e sila sa te murdaresti pe miini si vrei sa pastrezi motorul. daca problema cere umblat sub chiulasa nu cred ca mai merita reparat decit un motor f nou/f scumo.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de curatatul lanturilor. Pe situl celor de la DID chains, la sectiunea "intretinerea lantului", tin sa mentioneze ca pana si o perie moale poate strica o-ringurile/x-ringurile! http://www.didchain.com/chainMaintenance.html

 

Cautant un kit de lant, asa de curiozitate, am gasit pe motodiscount, un chit cu specificatiile 530VM cu 112. In manualul utilizatorului, lantul de Bandit 650 are alte specs: 525 cu 118 zale. Unde-i adevarul?

post-11483-0-07369500-1308819552_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm... ma bate un gand: B12 POP :grinbandit: . Se gasesc la nemti, tzipla cu 3000-3500 ioroi la primi prorietari cu 15-35 mii pe ceas ~2003-2005

vedem la anu', sau peste 2.

 

PS: nu uitai de alurack :laugh: , se potriveste la toti banditii 'nafar de kulți

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti Z1000

yuck! e prea urato-futuristo pt gustul meu. Gandeste-te ca mie imi plac cel mai mult nakedurile muschiuloase gen GSX1400.

 

singura mobra nou-nouta cu aspect mai futurist ce-mi place la ora actuala e BMW F800R, dar e o caruta de bani

 

Apropo de curatatul lanturilor. Pe situl celor de la DID chains, la sectiunea "intretinerea lantului", tin sa mentioneze ca pana si o perie moale poate strica

 

Sincer, ma indoiesc ca o pensula de vopsit fwute garniturile, da-o dreacu' ca nu-i de sarma.

 

Apropos de asta, ce mi-a zis mecanicul cand mi-a schimbat kitul:

"Daca vrei sa cureti bine lantul si sa-ti stea spray-ul pe el, curata-l cu benzina!

Da...cu benzina! nu patesc nimic oringurile, nu se strica ...... cu motorina nici nu dizolva bine jegul si nici nu-ti mai adera spray-ul pe el ca ramane unsuros oricat ai sterge dupa si-ti zboara de pe lant in primii km. Eu am spalat si cu si cu, ...cu benzina m-a tinut kitul cam cu 5 mii de km mai mult. Daca te iei dupa 'experti', se duce dracu kitul daca-l speli cu benzina, la mine nu se duc. Tu faci cum vrei, io zic doar ce si cum fac eu si pana acum a fost foarte bine"

 

Interesant, zic io...s-ar putea sa exploatez treaba asta cand s-o duce vaselina originala din lant.

 

 

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm... ma bate un gand: B12 POP :grinbandit: . Se gasesc la nemti, tzipla cu 3000-3500 ioroi la primi prorietari cu 15-35 mii pe ceas ~2003-2005

 

Ar trebui sa aflii si mai ieftin putin.

Eu am dat 2200 in 2008 inainte de criza, era mai tanar ca acum motorul (logic), tot de la unic proprietar, 28 000 km (reali), din 2002, atat doar ca l-am luat din Italia. Stiu ca in nemti este mai mare incredere, si eu am, insa cazul meu e unul fericit. V-am mai scris aici, dupa 3 luni de zile m-a sunat soferul care mi-a adus motorul din Italia ca mi-a trimis italianul cheia de rezerva. Ce vreau eu sa spun e ca poate merita sa risti pentru diferenta de bani. Sau de ce nu, mai nou gasesti si in tara mai ieftine, erau b12 pop si la 2000 de euroci in tara, dar probabil stii asta si vorbesc prostii. Bafta oricum si iti doresc sa reusesti sa faci upgrade-ul. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie mi-a zis un mecanic de moto ca el la moto lui isi curata lantul numai cu benzina...

eu am trecut de la spray (care mi se parea cam scump - 40Ron pt. 2 folosiri) la motorina si rezultatul final este acelasi doar ca la motorina stropesc in jur mai mult...

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intelegeti gresit. Pana acum [si de-acum inainte] am curatat cu benzina lantul!

Producatorul iti va spune intotdeauna sa folosesti produsele lor pentru curatare. E drept, cu recomandarile lor, va tine lantul 50000km, dar vei merge ca mamaie si te va costa intretinerea lui cat 3 kituri probabil.

 

Alti mecanici spun ca nu-i buna benzina, ca strica o-ringurile. Si spun sa folosesti un amestec de benzina si motorina. Cate case atatea traditii. Eu unul, folosesc niscai benzina si-l curat la spalatorie cu vapul. Il sterg si-l ung. Il mai curat cu o pensula taiata scurt, odata pe luna in perioada de ploi si mizerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii, da' exista topic pt intretinerea lantului. sper ca poza asta e destul de explicita.

 

PS: eu nu dau doua parale pe ce zic majoritatea mecanicilor, cei mai multi sint merita cel mult numele de schimbatori de ulei

post-24366-0-64162100-1308827955_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

adica era mai struna deci se transmitea mai bine cuplul la roata? da' btw, tu stii ca ai niste bucati de cauciuc intre suportul pinionului si janta, alea nu te deranjau? puteai sa le scoti si pe alea si deja mai cistigai vreo 50 CP in plus. sincer cu lant prea strins nu cred ca faci nici 10000.

ma steptam sa intelegi ce vrei tu , nu am zis ca mergeam cu el prea strans(cum zici tu) , am zis ca mergeam cu el strans , adica cum trebuie sa fie.

~90% din motoare pe strada au burta la lant, sunt neunse si se aud urat ( am stat si m am uitat special la aspectul asta )

+ de asta, am observat ca are un raspuns mult mai promt cand accelerezi

 

 

 

Am mai spus cum curatam lantul si recomant . La spalatorie direct sub jetul ala puternic de apa intr-un minut e ca nou, fara sa te murdaresti pana la coate de benzina ,motorita etc

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

calin, daca e sa o luam asa... una e sa speli lantu' cu benzina si alta e sa tii oringurile scufundate in benzina 2 luni.

Nu vad controlu' in poza sa pot compara?

Topicu' ala ma enerveaza la culme pentru ca numai experti sunt pe el, dar nu intelegi nimic d-acolo, pleci mai buimac decat ai venit. Tu ce folosesti la curatare/ungere?

 

PS: am gasit un fel de spuma activa speciala pt mobre...sunt curios daca e vreo diferenta intre asta si aia auto...oi gasi vreundeva in buc de cumparat? daca e caciula de bani imi bag plua!

 

MOTO CLEAN 900

The motorcycle cleaner with power!

Quick, clean and completely biodegradable.

Just spray onto the cold machine, let it work and rinse it off with water.

Penetrates well and works against corrosion.

Does not affect rubber, plastic or painted parts.

Sizes:

1l, 5l, 25l, 200l

 

http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&kategorieId=20&eintragId=110

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de curatatul lanturilor. Pe situl celor de la DID chains, la sectiunea "intretinerea lantului", tin sa mentioneze ca pana si o perie moale poate strica o-ringurile/x-ringurile! http://www.didchain.com/chainMaintenance.html

 

Cautant un kit de lant, asa de curiozitate, am gasit pe motodiscount, un chit cu specificatiile 530VM cu 112. In manualul utilizatorului, lantul de Bandit 650 are alte specs: 525 cu 118 zale. Unde-i adevarul?

http://www.louis.de/_3031da53d25054dbcdc0c134b8de650194/index.php?topic=search&searchterm=10041672&cmd.x=7&cmd.y=2 - vezi asta, am cautat si eu mai mult, am inteles doar ca difera intre ABS si Non ABS. Daca nu reusesti sa identifici poti sa intrebi si la Elf, eu de la ei am luat Afam si au montat ei, tot asa am avut o dilema cu numarul de zale, dar s-au descurcat. Pana acum lantul s-a comportat bine, n-am avut probleme.

 

Eram curios, media de viata a unui lant/kid de lant, de cati km este ? :scratch:

Am inteles ca la DID este undeva la 20 000 - 30 000 km in functie de modul de intretinere. Eu le-am schimbat mereu la 10 000 - 15 000 km pentru ca sunt maniac :)

 

@Macke: faza cu durata de livrare la piesele de pe Romimoto e pe testate sau pe auzite? ca asa am si eu o lista de furnizori care jura ca "la ei vin piesele intr-o saptamina, nu ca la altii", dar cind comanzi efectiv ceva... :) iar potrivitul de pe Kult pe Pop se poate verifica dupa codul Suzuki al piesei.

Am comandat de la Romimoto de cateva ori, dar erau produse de pe Louis, nimic foarte "exotic". Au venit in timpul pe care l-a spus el, exact ce am comandat la pret bun, factura, livrare prin curier rapid.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca treaba aia nu afecteaza plasticul si vopseaua nu inseamna ca n-are treaba cu metalul.

 

eu curat lantu' mult mai rar decit o faceam odata. prima data dau cu motorina pe care o las o vreme sa dizolve, dupa care sterg cu cirpa si apoi dau cu spray de curatat din Praktiker (15 lei, nu 40). ala degreseaza si elimina urmele de motorina. nu am obtinut vreodata lant luna decit prin metoda asta.

 

in poza se observa clar ca oringul din benzina e mai mare decit cel din stinga. motorina are avantajul ca nu se evapora atit de repede si dizolva mai mult.

 

Am comandat de la Romimoto de cateva ori, dar erau produse de pe Louis, nimic foarte "exotic". Au venit in timpul pe care l-a spus el, exact ce am comandat la pret bun, factura, livrare prin curier rapid.

abia dupa aceea m-am prins ca nu sint piese originale Suzuki. daca sint originale ma indoiesc eu ca vin intr-o sapt.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca treaba aia nu afecteaza plasticul si vopseaua nu inseamna ca n-are treaba cu metalul.

 

eu curat lantu' mult mai rar decit o faceam odata. prima data dau cu motorina pe care o las o vreme sa dizolve, dupa care sterg cu cirpa si apoi dau cu spray de curatat din Praktiker (15 lei, nu 40). ala degreseaza si elimina urmele de motorina. nu am obtinut vreodata lant luna decit prin metoda asta.

 

 

 

 

Cam asa fac si eu. Dupa ce il spal cu motorina, o pornesc, o tin pe cricul central, ii dau treapta mare de viteza, stau apasat pe fata sa nu zboare de sub mine :laugh: si ii dau un pic de gaz. In felul asta sare o mare parte din motorina. Dup-aia degresant.

 

Apropo ca ziceai de Z1000 in loc de B12. Te-ai urcat pe el sa vezi ce urat vine la oo (ii simti cele 200 de kile fix acolo) si manevrabilitate? Sau asa mi se pare mie :what: . Ca aspect si mie mi se pare peste bandit si probabil si la tehnologie dar la manevrabilitate/confort pop-ul il bate la zero :bounce:

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu Zetul ziceam si eu, nik altceva. mi se pare mult 3500 pe un B12 Pop.

 

@gabi88, ceea ce zici tu e o simpla iluzie. zvicul ala initial la trasul de gaz n-are nici o legatura cu cuplul. "burta" lantului se simte in alte feluri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm... ma bate un gand: B12 POP :grinbandit: . Se gasesc la nemti, tzipla cu 3000-3500 ioroi la primi prorietari cu 15-35 mii pe ceas ~2003-2005

vedem la anu', sau peste 2.

 

PS: nu uitai de alurack :laugh: , se potriveste la toti banditii 'nafar de kulți

 

Si pe mine ma duce gandul la un: KTM LC4(Cu roti de strada si de off-road).M-am lepadat de Monster :rolleyes:

 

Cat despre alurack, suntem prea kulti pt. asa ceva :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

empuu, misto ghitara... visul meu e un Gibson SG Standard + amp Marshall de minim 40 :grinbandit:

 

lasa-ma sa ghicesc... si iti place AC DC. :P

 

Trebe sa imi iau ghidon nou la Grasa pt ca cel vechi de fier dar superbike si cu forma placuta e stramb in urma trantei. As lua din nou un LSL din alu.

Il are cineva fix pe asta ?

Sunt curios cum i se pare.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...