Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

"""""In rest s-a comportat bine motoru' am facut un pic si de offroad pana la un anumit punct de care nu puteam trece nici cum,am alunecat cu spatele de vreo 3 ori pe o portiune de 4 m,asta cu frana fata blocata."""

 

 

mie mi-a intrat o musca in ochiul drept si s-a inrosit...ochiul nu musca

Editat de dns7ate
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

of, cand vad soselele astea, cica "asfaltate", mi se face rau. A naibii ea de tara,

 

stai linistit, ca nici in alte parti ale europei nu e asa de roz.

 

de exemplu, in Croatia, drum european...fara niciun semn ca ar fi in lucru...25 de km de drum de tara

 

tre' sa scriu odata povestea calatoriei, sa vedeti ca romania nu e o tara asa de naspa precum crede majoritatea lumii...

post-9738-0-89829300-1316582290_thumb.jpg

post-9738-0-52196600-1316582327_thumb.jpg

post-9738-0-88427000-1316582347_thumb.jpg

post-9738-0-58159300-1316582383_thumb.jpg

post-9738-0-67815100-1316582401_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tre' sa scriu odata povestea calatoriei, sa vedeti ca romania nu e o tara asa de naspa precum crede majoritatea lumii...

 

Nu spune nimeni ca e naspa, e o tara frumoasa. Pacat ca e locuita :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va zic o poveste . Duminica seara , las motoreta in fata casei , si ma duc grabit la somn caci a doua zi , la 8 , urma sa ma duc la munca . Somn linistit , vise umede , trezirea un cosmar . Ies afara sa-mi beau cafeaua si sa dau o cheie bestiei sa se incalzeasca . Ma duc , pun contactul , trag socul putin , ii dau la automat si ... pauza . Nu vroia de nici un fel s-o ia . Dau cu soc , dau fara soc , dau cu gaz , dau fara gaz pana se termina saraca baterie . Pun mana pe telefon , sun un prieten , il pun sa vina la mine sa ma impinga . Dupa seria cuvenita de injuraturi , apare asta , ma impinge vre-o 200 de metri ca intr-un final sa porneasca . Cu chiu , cu vai a luat-o , mergea "in 3" , ca era rece , s-a incalzit si n-am mai avut probleme cu ea deloc . Marti , adica ieri , aceasi poveste . N-a vrut de nici un fel sa porneasca , da-i cu impins , plangea saraca de parca era innecata . A pornit , n-am mai avut probleme , pana seara . Iesisem la o plimbare mica , sa duc femeia acasa , m-am oprit la birt sa salut niste prieteni si dau sa plec . Ma sui pe ea , dau cheie , dau sa plec de pe loc , moare . Dau la automat , nu o ia . Ma impinge unu' , 2 metri , si a luat-o . Dar cand a luat-o , mergea intrerupt , simptomul "in 3" . Azi de dimineata , n-a luat-o de nici o forma . Nici la automat , nici impinsa , nici f*tuta , nici rasf*tuta . Un prieten mi-a zis ca-s bujiile , ca au saracele cam 15k km . Voi ce ziceti ? Care-i deznodamantul ? Va reusi croitorasul cel viteaz sa salveze fata din mainile raului ?!

 

LE : Bandit 400 , an 1995 . Culoare negru cu scris galben si cadrul rosu :))

Editat de B!sh0p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile le verifici, ca nu sunt greu de verificat. Prima data inspectie vizuala, vezi ce culoare au. Apoi, dai la automat cu fisa pusa pe bujie, vezi daca ai scanteie. Sa nu fie bobina/bobinele :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah , n-ar fi greu daca as avea o cheie de bujii .. Dar n-am ! Bleah , this is f*cked up !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, atunci scoate fisa, "decoperteaz-o" si tine partea metalica aproape de motor, dand la automat. Vezi daca da scanteie. Fa la fel cu toate fisele!

 

PS: acum ma gandesc ca ai putea avea probleme chiar cu fisele de bujii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, atunci scoate fisa, "decoperteaz-o" si tine partea metalica aproape de motor, dand la automat. Vezi daca da scanteie. Fa la fel cu toate fisele!

 

PS: acum ma gandesc ca ai putea avea probleme chiar cu fisele de bujii...

 

Asa ma gandeam si eu . O sa ma duc sa le verific , si vedem ce zice . Stii cumva cam la ce bani se invart bobinele si fisele ?! Eventual si bujii .

 

LE : Mda , am scos fisa de pe bujie , dar nu am cum sa o "decopertez" caci exteriorul este dintr-un cauciuc dur sau plastic .. si nici nu se desface pe nicaieri. Astept deci sa se trezeasca un tovaras , care are cheie de bujii , ii dau jos rezervorul , verific fisele . Bobinele cum as putea sa le verific ?!

Editat de B!sh0p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu . O sa ma duc sa le verific , si vedem ce zice . Stii cumva cam la ce bani se invart bobinele si fisele ?! Eventual si bujii .

 

LE : Mda , am scos fisa de pe bujie , dar nu am cum sa o "decopertez" caci exteriorul este dintr-un cauciuc dur sau plastic .. si nici nu se desface pe nicaieri. Astept deci sa se trezeasca un tovaras , care are cheie de bujii , ii dau jos rezervorul , verific fisele . Bobinele cum as putea sa le verific ?!

vezi ca firul de la bobina se desfileteaza din pipa de la bujie..si asa poti vedea daca da scanteie...vezi ca la banditul de 400 sunt cam pretentioase bujiile si daca nu au fost curatate carburatoarele de curand s-ar putea sa le inece usor si odata intrate in scurt poti sa le faci ce vrei ca nu mai merg...bobinele nu pot fi testate pt ca scot un curent mare...volti multi...dar daca ai tupeu pune mana...de murit nu mori sigur....dar nu te sfatuiesc...

daca nu poti scoate pipa baga un fir in ea si scoate pana pe cadru sau oriunde ai masa..

inca ceva daca bujiile sunt negre..ai grija ca ai un nivel mare in carburatoare su ceva e infundat pe acolo si de acolo se ineaca de merge in 3...normal cand moare bobina moare pe 2 fise nu doar pe una...acum vezi tu..si anuntane totusi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu . O sa ma duc sa le verific , si vedem ce zice . Stii cumva cam la ce bani se invart bobinele si fisele ?! Eventual si bujii .

 

LE : Mda , am scos fisa de pe bujie , dar nu am cum sa o "decopertez" caci exteriorul este dintr-un cauciuc dur sau plastic .. si nici nu se desface pe nicaieri. Astept deci sa se trezeasca un tovaras , care are cheie de bujii , ii dau jos rezervorul , verific fisele . Bobinele cum as putea sa le verific ?!

http://www.okazii.ro/catalog/57737058/bobine-aprindere-1-4-2-3-suzuki-gsf600-bandit-1995-1999-.html

Astea-s bune ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ B!sh0p Nu vreau sa fiu pesimist,dar cam asa a facut si al meu 400.Numai ca intr-o zi nu a mai vrut sa porneasca si pace.L-am impins pana n-am mai putut si degeaba.Dupa ce l-am dus la mecanic concluzia a fost sumbra: compresie aproape inexistenta.Mai pornea datorita faptul ca avea amestec f bogat.Nu a mai pornit dupa ce i-am sincronizat carburile plus amestec normal sa zicem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bujiile , alea erau negre in ultimul hal . 208 lei , CR8EK , de la Kronau . Cu ocazia asta am desfacut si curatat carburatoarele , curatat rezervorul , montat un filtru de benzina "de dacie" intre rezervor si carburatoare . A pornit , da scanteie , toate bune . Am montat mobra la loc , si am desfacut socul , cu gandul de a unge cablul . Am tras de el .. surpriza !! Era rupt ! Cred ca d-aia nu pornea dimineata la 8 , fiind rece . Acum , astept o sugestie cum sa-l pornesc maine dimineata , si de unde cumpar o saracie d-aia de cablu ! Multam tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bujiile , alea erau negre in ultimul hal . 208 lei , CR8EK , de la Kronau . Cu ocazia asta am desfacut si curatat carburatoarele , curatat rezervorul , montat un filtru de benzina "de dacie" intre rezervor si carburatoare . A pornit , da scanteie , toate bune . Am montat mobra la loc , si am desfacut socul , cu gandul de a unge cablul . Am tras de el .. surpriza !! Era rupt ! Cred ca d-aia nu pornea dimineata la 8 , fiind rece . Acum , astept o sugestie cum sa-l pornesc maine dimineata , si de unde cumpar o saracie d-aia de cablu ! Multam tuturor !

Salut, cablu de soc ar trebui sa gasesti la Louis, deci cam la oricine aduce din Louis poti sa il comanzi. Cauta-l pe site.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bujiile , alea erau negre in ultimul hal [...] Era rupt ! Cred ca d-aia nu pornea dimineata la 8 , fiind rece .

 

bujii negre = amestec bogat. Cred ca era rupt cablul, dar blocat pe soc tras (partial sau total) sau carburatoare desincronizate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujii negre = amestec bogat. Cred ca era rupt cablul, dar blocat pe soc tras (partial sau total) sau carburatoare desincronizate!

Foarte buna remarca, ar fii de luat in calcul si varianta asta. Eu la B12 am plecat odata de acasa cam la 2 minute dupa ce am pornit motorul. Cand am ajuns in centru nu imi statea la ralanti, nu se tura calumea, umblam din mers la supararea ala de surub de reglat ralantiul si dupa ce il dereglez bine, cam dupa 5-10 minute vad ca eram cu socul tras inca. Nu de tot, apucasem sa il imping putin ( nu imi place sa il aud cum se tureaza blana, asa ca imping socul macar jumate imediat dupa ce pornesc). Dupa ce l-am impins la loc (socul) aveam ralantiul pe la 3000 :)

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte buna remarca, ar fii de luat in calcul si varianta asta. Eu la B12 am plecat odata de acasa cam la 2 minute dupa ce am pornit motorul. Cand am ajuns in centru nu imi statea la ralanti, nu se tura calumea, umblam din mers la supararea ala de surub de reglat ralantiul si dupa ce il dereglez bine, cam dupa 5-10 minute vad ca eram cu socul tras inca. Nu de tot, apucasem sa il imping putin ( nu imi place sa il aud cum se tureaza blana, asa ca imping socul macar jumate imediat dupa ce pornesc). Dupa ce l-am impins la loc (socul) aveam ralantiul pe la 3000 :)

la relanti nu se umbla niciodata asa din mers+++plus ca nu se umbla pana nu e motorul cald ce sa mai vb daca e socul tras..deoarece rezulta o dereglare foarte mare cand va fi cald motorul..

Editat de ciprinhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la relanti nu se umbla niciodata asa din mers+++plus ca nu se umbla pana nu e motorul cald ce sa mai vb daca e socul tras..deoarece rezulta o dereglare foarte mare cand va fi cald motorul..

Ai dreptate, insa eu nu stiam care e faza, de ce nu merge motorul rotund si imi moare in drum. Incercam sa maresc turatia la liber, de aia am umblat. Ma rog, happy end, funny de povestit, desi putin rusinos.

Sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bujiile , alea erau negre in ultimul hal . 208 lei , CR8EK , de la Kronau . Cu ocazia asta am desfacut si curatat carburatoarele , curatat rezervorul , montat un filtru de benzina "de dacie" intre rezervor si carburatoare . A pornit , da scanteie , toate bune . Am montat mobra la loc , si am desfacut socul , cu gandul de a unge cablul . Am tras de el .. surpriza !! Era rupt ! Cred ca d-aia nu pornea dimineata la 8 , fiind rece . Acum , astept o sugestie cum sa-l pornesc maine dimineata , si de unde cumpar o saracie d-aia de cablu ! Multam tuturor !

 

 

Vezi ca tre' sa fie o tija pe partea stanga a carburatoarelor(trage de ea pana la capat si apoi porneste motorul) si tine de ea pana cand crezi ca s-a incalzit motorul.

Daca cablul e acelas ca la B6 cred ca mai am eu vro 2-3...intereseaza-te...pana atunci foloseste solutia asta.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, insa eu nu stiam care e faza, de ce nu merge motorul rotund si imi moare in drum. Incercam sa maresc turatia la liber, de aia am umblat. Ma rog, happy end, funny de povestit, desi putin rusinos.

Sanatate.

:crack:

 

Vezi ca tre' sa fie o tija pe partea stanga a carburatoarelor(trage de ea pana la capat si apoi porneste motorul) si tine de ea pana cand crezi ca s-a incalzit motorul.

Daca cablul e acelas ca la B6 cred ca mai am eu vro 2-3...intereseaza-te...pana atunci foloseste solutia asta.

Bafta

cablul e la fel...intelegetiva la un pret sau cu crezi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca tre' sa fie o tija pe partea stanga a carburatoarelor(trage de ea pana la capat si apoi porneste motorul) si tine de ea pana cand crezi ca s-a incalzit motorul.

Daca cablul e acelas ca la B6 cred ca mai am eu vro 2-3...intereseaza-te...pana atunci foloseste solutia asta.

Bafta

 

Nu am gasit nicaieri , nici ca se potrivesc , nici ca nu . Daca zic baietii ca merge , da un semn sa ne intelegem . Exact ce mi-ai zis si tu am descoperit eu de dimineata , ca doar asa am reusit sa il pornesc . Dupa cum merge , ma asteapta iar o curatare / sincronizare de carburatoare . La cati km se face treaba asta ? Eu am cu ea cam .. 15k-17k , din primavara pana acum .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15000 km ai facut sezonul asta?

 

Ceva mai mult .. Dupa al treilea schimb de ulei , mi s-a rupt cablul de kilometraj. Saptamana viitoare ii fac iar schimbul , desi ( dupa calculele mele ) am vre-o 3k facuti . Mai bine previn , decat sa tratez . Eu lucrez pe motor , zilnic ( L-V ), la o firma de paza si d-aia adun experienta cu asemenea sete !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am gasit nicaieri , nici ca se potrivesc , nici ca nu . Daca zic baietii ca merge , da un semn sa ne intelegem . Exact ce mi-ai zis si tu am descoperit eu de dimineata , ca doar asa am reusit sa il pornesc . Dupa cum merge , ma asteapta iar o curatare / sincronizare de carburatoare . La cati km se face treaba asta ? Eu am cu ea cam .. 15k-17k , din primavara pana acum .

mult pt un sezon sa-mi bag...cred ca esti toata ziua pe motor..normal o sincronizare zice ca se face la 10000de km..acum vezi tu fiecare face cum crede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mult pt un sezon sa-mi bag...cred ca esti toata ziua pe motor..normal o sincronizare zice ca se face la 10000de km..acum vezi tu fiecare face cum crede.

 

Cam da , toata ziua stau . Acum sa vedem cand mai fac rost de bani , ca m-a rupt zilele astea . 120ron cablul de kilometraj , 250ron furca , 210ron bujiile . Trebuie sa mai fac rost si de cablu ( de care nu ai zis nimic :P ) , sa le fac si pe alea ... Da Doamne , o ploaie cu bani ! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...