Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

minim 13.5 scrie :D

si eu zic ca e bine!

Sa nu depaseasca 15-16V ca incepe sa fiarba bateria (nu stiu ce inseamna asta, dar asa mi-a spus un electrician auto).

Eu stiu ca atunci cand se fac masuratorile conteaza turatia dar si consumatorii. Incearca sa aprinzi farul, faza lunga / scurta sa vezi daca e la fel.

 

Eu acum 15 ani, aveam o Lada 1200 care avea o problema cu incarcarea, adica incarca prea mult. La sfaturile aceluiasi electrician mergeam cu faza scurta si ziua... si a mers mult si bine.

 

Daca mai ai probleme masor si la mine sa vedem, ca moto sunt identice!

Da-mi un semn daca vrei!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de pareri.

O sa masor si cu pozitie aprinsa si cu faza scurta si cu faza lunga la o turatie constanta de 5000 de ture.

Va spun valorile dupa ce masor.

Interesant este ca m-am intalnit cu un prieten, tot cu bandit care mi-a zis ca in momentul in care montez bateria,

leg plusul iar cand ating minusul daca am consumatori face scanteie, daca nu am consumatori nu se intampla nimic.

Ce stiti de asta?



ruxi2k

Ai putea sa masori la aceeasi parametri ( cu pozitie aprinsa si cu faza scurta si cu faza lunga la o turatie constanta de 5000 de ture)

si sa imi spui valorile sa le compar cu ale mele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e o masuratoare babeasca asta...daca face scanteie inseamna ca ai consumatori "gipsy" ... adica cineva fura curent :laugh: si trebuie sa gasesti care e. si mai ok ar fi daca ai face asa...iei un ampermetru (multimetru digital), pui pe Amperi la 10A, muti firul rosu pe a treia optiune, pe care spune A max 10 Amperi timp de 10 secunde, tii firul de plus al motorului pe firul de rosu al multimetrului si firul negru atingi plusul bateriei. Minusul motocicletei se subintelege ca e legat. Contact pe OFF!! Ar trebui sa ai MAXIM cativa mA (daca ai alarma), poate chiar 0. Pui contact, toti consumatorii pe OFF, nu pornesti motorul, ar trebui sa ai sub 2A consum.

Daca cumva sare de 10 A, dai drumul la fire ca arzi si aparatul si omori si firele :D

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de pareri.

O sa masor si cu pozitie aprinsa si cu faza scurta si cu faza lunga la o turatie constanta de 5000 de ture.

Va spun valorile dupa ce masor.

Interesant este ca m-am intalnit cu un prieten, tot cu bandit care mi-a zis ca in momentul in care montez bateria,

leg plusul iar cand ating minusul daca am consumatori face scanteie, daca nu am consumatori nu se intampla nimic.

Ce stiti de asta?

 

ruxi2k

Ai putea sa masori la aceeasi parametri ( cu pozitie aprinsa si cu faza scurta si cu faza lunga la o turatie constanta de 5000 de ture)

si sa imi spui valorile sa le compar cu ale mele?

Treaba cu scanteia la - bateriei daca ai conumator este cumva... universal valabila. Si la masina e la fel. In momentul in care ai un intrerupator inchis pe ceva (bec/shtergator/contact pornite), in momentul in care atinigi (sau doar cateodata suficient sa apropii) cablul de borna - "fura curent" si face scanteie. E ceva fizica, cu transfer de sarcini, cu.. e mai complicat.

Numai ca: NU ESTE OBLIGATORIU SA SE INTAMPLE. Sunt destul de multe variabile care intra in ecuatia asta, asa ca nu poti sa pui "un diagnostic de certitudine" daca apar sau nu scantei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scinteie face doar daca consumul e mare. daca ai sa zicem 0,5A n-o sa faca scinteie vizibila dar bateria ti-o descarca peste noapte. un multimetru utilizabil e 15 RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

De ieri is si eu banditoman. Superba bestia. Dupa o pauza de 3 ani de moto si foste mobre monocilindru, Banditul este... altceva. 99, 57k km, 600cc, gume noi Contiattack (superlipicioase). Varfuri de 180-190kmh pe Autobahn cand am adus-o ieri acasa. Trebuie sa vad acum cat vor mai departe nemtii pe asigurare si impozit.

1009880_10152003211161258_176318336_n.jp

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa! cat mai multi km!



ruxi2k

Ai putea sa masori la aceeasi parametri ( cu pozitie aprinsa si cu faza scurta si cu faza lunga la o turatie constanta de 5000 de ture)

si sa imi spui valorile sa le compar cu ale mele?

 

 

Deci la mine e asa:

14.84 cu farurile stinse; consumatori 0

intre 15.01 si 15.08 cu farurile aprinse (indiferent de faza), indiferent de turatie (peste 3000)

la relanti nu am masurat ca motorul e rece

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de masuratori colegu.

O sa compar cu ce gasesc la mine.

Si tre sa rezolv si problema cu scanteia la fisa de minus.

Imi da scanteie, deci sunt consumatori care imi papa bateria, o sa o iau usurel sa vad ce si cum.

Multam tuturor pentru pareri si sfaturi



Frumos Banditu Harciogule.

Sa-l stapanesti sanatos si km cat mai multi.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam, multam! :hug:

 

Eu cred ca e originala. Nu sunt semne de revopsire. 2 fosti propietari nemti, la ultimul din 2001. Ceva ruginica pe la suruburi si la o zgarietura de pe cadru, in curand ii iau si un lant nou, dar in rest merge. Azi in continuare ploaie si 10 grade la ora 13:00. Vremea asta e criminala.

Inca o poza din profil.

1045208_10152003209156258_1139950966_n.j

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa se face, si la mine e cam la fel. e prea jos, toata apa de pe roata acolo o iei. rugineste repede, isi pierde usor luciul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau daca vrei ieftin dar mai slab calitativ, smirghel pe actuala vopsea, degresat bine si spray. Eu am facut asta la janta spate si a fost retaliv ok. La sfarsit ul lac tot la spray. Acum depinde si de pretentii.

 

:cheers:

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sablarea este una care nu lasa locuri neatinse, adica cureti vopseaua foarte bine. cantitatea de vopsea pentru o janta nu cred sa depaseasca 250 ml, pistol profesional, cuptor si tot ce trebuie. 3 sprayuri ... faci cam ~1litru de vopsea. fiecare alege. eu imi fac jantele in iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...