Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua, numele meu este Andrei si de 2 saptamani sunt fericitul posesor al unui Suzuki Bandit 650s ( GSF650S ), mobra are 12800 km, a fost achitionata de la un motociclist din Pitesti, de curand Facut revizia cu ulei Motul 7100 si un filtru aer Pipercross + lichid de frana, filtru benzina si ulei (etc.). Pe scurt, sunt foarte incantat.

Pentru viitor m-ar interesa de unde pot lua o toba finala cu silencer si daca in combinatie cu filtru de aer sport si bujii ar trebuie reglate carburatoarele ?

Stie cineva unde pot gasi capacelul de plastic din imaginea incercuita cu rosu ?

post-84968-0-33152000-1402840925_thumb.jpg

post-84968-0-44553400-1402840926_thumb.jpg

post-84968-0-95655900-1402840926_thumb.jpg

post-84968-0-24427700-1402841213_thumb.jpg

Editat de Andrei_bandit650
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki Bandit 650s ( GSF650S ),

model 2005-2006

» Post actualizat in 16 Jun 2014 10:14

mobra are 12800 km,

a mea are 46k

» Post actualizat in 16 Jun 2014 10:21

ulei Motul 7100 si un filtru aer Pipercross

cheltuiala in plus inutila.

» Post actualizat in 16 Jun 2014 10:21

capacelul de plastic din imaginea incercuita cu rosu ?

si la mine lipseste chestia aia.

» Post actualizat in 16 Jun 2014 10:28

post-34332-0-53613400-1402914419_thumb.jpg

» Post actualizat in 16 Jun 2014 10:28

sunt foarte incantat.

:)

» Post actualizat in 16 Jun 2014 10:31

m-ar interesa de unde pot lua o toba finala

nu stiu cu ce te incurca toba actuala, poate doar daca nu iti place.

la mine, peste 6 mii ture face galagie! daca vrei galagie poti obtine lejer!

 

As vrea sa-ti vad motoreta, sa aud si motorul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto motoreta, cum sa nu, zilele astea, pe seara ne putem intalni. Poate mai stabilim sa vina si alti colegi.

Ma gandeam initial ca nu am facut mare scofala cu filtrul, dar pe langa faptul ca sunetul in sarcina este mult mai placut, se tureaza mai rapid la turatii medii-mari. ( filtru vechi era un pic imbacsit si nu am facut diferenta filtru aer stock nou in raport cu filtrul sport).


» Post actualizat in 24 Jun 2014 19:30

Cine ma poate ajuta cu Crash Pads pentru modelul k5 si k6 ? ( nu prea gasesc )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

In cazul in care este interesat careva dintre voi, am spre vanzare o sa customizata de Darian.

Saua este compatibila cu modelele GSX650, respectiv GSF1250, fabricate intre anii 2007 si 2009.

Saua este in stare foarte buna si o vand din simplul motiv ca am de gand sa-mi cumpar o sa Sargent (mult mai comoda la drum lung).

Cateva poze:

post-23885-0-03313800-1340479902_thumb.jpg
post-23885-0-54520100-1340479897_thumb.jpg
post-23885-0-67759300-1340479895_thumb.jpg
Numai bine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vin si eu cu o problema: ieri seara in mers a inceput sa intrerupa motorul. Initial am crezut ca raman fara benzina si intru pe rezerva, dar din pacate nu a fost asa.

Dupa aproximativ 2 kilometri am gasit o parcare si m-am pus pe verificat bujii si am gasti bijia de la cilindrul 2 neagra si plina de benzina. Am pus in cilindrul 2 bujia de la cilindrul 1, iar in cilindrul 1 am pus o bujie de rezerva ce o aveam la mine. Cand am plecat de acolo, dupa aproximativ 10 minute de mers a inceput sa intrerupa iar. Iar am oprit, iar am verificat bujiile, la fel, cea din cilindrul 2 afumata si plina de benzina.

Cu greu am reusit sa ma tarasc pana acasa unde am verificat fisele si bujiile dupa ce le-am curatat pe toate. Atat fisele cat si bujiile dau bine scanteie, dar cu toate acestea acum imi porneste in 3 pistoane si bujia de pe cilindrul 2 ajunge afumata si plina de benzina. Carburatoarele au fost curatate si sincronizate acum 3 saptamani si de atunci nu am avut nici o problema cu ea pana acum. :( Are cineva idee ce s-a intamplat si cum pot remedia problema?

 

Merci pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburile curatate si sincronizare? Sigur cuiele pontou sunt ok, da?

Daca e uda, atunci mai poate fi de la ulei. Scoate fum? Benzina BUNA sau trotil de la nu-stiu-ce-benzinarie?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburile curatate si sincronizare? Sigur cuiele pontou sunt ok, da?

Daca e uda, atunci mai poate fi de la ulei. Scoate fum? Benzina BUNA sau trotil de la nu-stiu-ce-benzinarie?!

Benzina e buna, merg cu benzina asta de aproape o saptamana de cand am alimentat ultima oara. Carburatoare le-am curatat si sincronizat acum 3 saptamani si de atunci a mers fara probleme pana ieri. De cand a inceput sa intrerupa scoate putin fum negru si miroase puternic a benzina, dar asta banuies ca este din cauza ca nu am aprindere in cilindrul 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea sunt convins, dar hai s-o luam altfel.

1. masoara cu un ohmmetru intre fise: daca ai bobinele 1-4 si 2-3 atunci intre ele masoara, trebuie sa ai pana in 50 kO.

2. pune un furtunas subtire in stutul de la carbul 2, scoate-l intr-un paharel de unica folosinta curat, deschide surubul de golire. spune-mi ce curge. lasa-l sa curga, spune-mi cat curge. SPER sa nu curga continuu ...

3. rezervorul e pre PRI cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea sunt convins, dar hai s-o luam altfel.

1. masoara cu un ohmmetru intre fise: daca ai bobinele 1-4 si 2-3 atunci intre ele masoara, trebuie sa ai pana in 50 kO.

2. pune un furtunas subtire in stutul de la carbul 2, scoate-l intr-un paharel de unica folosinta curat, deschide surubul de golire. spune-mi ce curge. lasa-l sa curga, spune-mi cat curge. SPER sa nu curga continuu ...

3. rezervorul e pre PRI cumva?

Salut,

 

Rezervorul nu era pe PRI, iar din carburator a curs benzina curata. Pana la urma am aflat aseara, au inceput sa ma lase bobinele de inductie. :( Le-am testat si dadeau scanteie foarte slaba, iar pe fisa 2 era aproape inexistenta, de aceea imi afuma bujia doar in cilindul 2. Acestea fiid spuse, are cineva de vanzare 2 bobine de inductie care sa mearga pe un Bandit de 600 din '95? Am inteles ca se potrivesc si cele de la GSXF-uri si GSXR-urile de 600, asa ca daca stiti pe cineva care are la vanzare bobine de inductie functionale, va rog lasati aici un numar de telefon sau orice alta modalitate de contact. :)

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Vin şi eu cu o problemă în speranţa, că mă veţi ajuta cu careva indicii! Deţin un bandit din 2005, gsf 650. de cîteva zile, după ce mecanicul a sinhronizat carburile mi se opreşte motorul, impresia, că se termină benzina! tre să trag pe dreapta şi să sting-pornesc de cheie pînă iar o ia! aseară mi-a repetat chestia aceasta la fiecare 10 km! am impresia că ori se blochează undeva benzina şi nu mai intră în carburi sau ar putea fi defectul de la electricitate? Vă mulţumesc anticipat! P.S. cînd e rece la pornire fumegă puţin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce zici tu cred ca este o problema electrica. Fiind model pe injectie cel mai probabil asta e. Mai exact ce e tot un mecanic iti poate spune. Spor !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Vin şi eu cu o problemă în speranţa, că mă veţi ajuta cu careva indicii! Deţin un bandit din 2005, gsf 650. de cîteva zile, după ce mecanicul a sinhronizat carburile mi se opreşte motorul, impresia, că se termină benzina! tre să trag pe dreapta şi să sting-pornesc de cheie pînă iar o ia! aseară mi-a repetat chestia aceasta la fiecare 10 km! am impresia că ori se blochează undeva benzina şi nu mai intră în carburi sau ar putea fi defectul de la electricitate? Vă mulţumesc anticipat! P.S. cînd e rece la pornire fumegă puţin!

 

Salut,

 

Daca zici ca ai curatat si sincronizat carburatoarele verifica furtunul de vaccum sa fie etans. Aceeasi problema am avut-o si eu, pornea bine la rece si mergea bine, iar dupa ce se incalzea motorul si incepea sa degaje caldura incepea sa intrerupa si sa moara motorul. Eu am rezolvat cu 2 coliere de plastic pe care le-am pus la capetele furtunului de vaccum. Poti sa incerci si tu, poate se rezolva si la tine problema in felul acesta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara, de cateva zile sunt fericitul posesor al unui Bandit 1200s, din 2001 si am nevoie de putin ajutor. Am descoperit un joc la cele doua bucse de la cadru si carena fata in dreptul farurilor si as vrea sa le inlocui. Am rugamintea daca puteti sa ma ajutati cu un sfat de unde pot sa le achizitionez, de preferat OEM si mai am nevoie de acele clips-uri (braduti) de la carene.

Va multumesc anticipat si asphalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

gicksz> ai PM cu niste date de contact, nu le-am pus aici sa nu fie considerat reclama...

 

Am si eu o intrebare legata de rulmentii de jug... Ce cod au (Bandit 600N din 97)? De unde ati cumparat la pret ok?

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...