Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motul 5100 10W-40, 10W-50 sau 15W-50? Intr-adevar in carte scrie 10W-40, dar cred ca nu-i face rau nici 10W-50, sau 15W-50.... :rusinica: Astept sfaturile voastre pentru ca eu sunt incepator in ale Banditilor...!!! Multumesc de ajutor! :peace:

Editat de pedrony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul 5100 10W-40, 10W-50 sau 15W-50? Intr-adevar in carte scrie 10W-40, dar cred ca nu-i face rau nici 10W-50, sau 15W-50.... :rusinica: Astept sfaturile voastre pentru ca eu sunt incepator in ale Banditilor...!!! Multumesc de ajutor! :peace:

Pune 10W-40.Marca o alegi dupa pitici. Daca o sa mergi mai mult cu el prin oras, poti sa mergi pe un 10W-50 pt ca se comporta mai bine la temperaturi inalte, dar nu este obligatoriu. Spor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi banditi. In iarna asta am tot mesterit la bandit, ma batea gandul de ceva timp sa il fac streetfighter.

Am lucrat destul de mult la el si in urma modificarilor aduse am ramas cu ceva piese. Carenele de la codita, saua, stopul.

Motocicleta este un Bandit 600 S din 1996. Daca aveti nevoie de ceva piese lasati un mesaj. Eu sincer nu mai am ce sa fac cu ele.

Atasez si niste poze sa vedeti mai exact.

Preturile le facem impreuna. Bafta !!!

Primit azi codita - totul exceptional!

» Post actualizat in 23 Jan 2015 11:28

Oare termometrul acesta merge pe Bandit?

http://www.ebay.co.uk/itm/Metal-Gasoline-Oil-Tank-Dipstick-with-Temperature-Gauge-for-Motorcycle-stock-cap-/321585150674?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4adff7fad2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se potriveste filetul nu vad dece nu ar merge, doar ca mi se pare cam inalt si ma gandesc sa nu dai peste el.

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri, acum ca stiu de ce e lasat locul ala, mi se pare complet normal avand in vedere ca discul de frana se incalzeste la uz intens, era normal sa lase marja de dilatare. Dar rezolvandu-mi problema cu B4-le, revin cu aceeasi intrebare, numai ca invers. Daca la B6 nu am joc nici dupa ce ma duc si il curat bine in canalele alea, ar trebui sa-mi fac griji? Sincer sa fiu nu as vrea sa schimb discurile, sunt intr-o stare foarte buna.

Putin cam tarziu, dar sper sa fie inca de ajutor. Discul nu numai ca trebuie sa aiba un mic joc, dar "niturile" ale ar trebui sa se roteasca. De obicei se umplu cu mizerie de pe strada si praf de la placute. Daca nu are acel joc si discul nu se dilata in voie, se risca ovalizarea/deformarea lui.

O metode simpla de curatare ar fi cu un surub si piulita mai zdravene, spray de disc si cheie cu clichet.

Uite la gagiu asta cum mai curata

:P

 

Stiu ca unii mai au idei cu wd40 sau alte minuni, dar nu as folosi asa ceva pe discul de frana montat mai ales cu placutele montate.

 

Nu am mers cu S-ul, dar la N si cu parbriz de 42 cm (puig) te flutura putin daca esti inalt. La 1,87 m, cat am, imi da vantul in partea inferioara a castii. Dar devi mai puternic si cu timpul nici nu iti mai dai seama de el. Sincer mai mult imi oboseste mana pe acceleratie la viteza de croaziera (100-130km/h). Obositor este si zgomotul de la turbulente. Am folosit Scorpion Exo 500, casca buna, dar nu pentru naked (parerea mea). In decembrie am luat un Shark Speed-R ca e super laudat si apucasem sa ii verific dimensiunile in vara la Louis. Sper sa fie ok.

Personal imi place cum arata N-ul si nu stiu daca l-as schimba pe un S, nici pentru acel posibil plus de confort. Dar daca pretul e ok poti merge pe S si il poti "decarena" asa cum s-a sugerat., daca chiar iti doresti asta. E mai ieftin comparativ cu operatia inversa.

 

Abia astept sa vina sezonul, incep sa ma uit ca prostul la filmulete si poze cu moto mai rau ca la alea cu femei :\ Recunosc ma mai uit si la harti pt MTB (imi plac si bicicletele si traseele montane) :)

» Post actualizat in 26 Jan 2015 18:52

Multumesc mult! Motul 5100 10W-40 o sa fie... Din cate mi-a spus fostul propietar tot cu ulei din asta a mers. Inca odata multumesc! Respect!

Am folosit Castrol-ul GP de la Louis un sezon si pot sa zic ca e un ulei bun si se intelege cu Bandit-ul. Sezonul trecut am folosit Motul 5100 si mi-a s-a parut mai bun in schimb, in special cand era foarte cald afara si/sau in oras. Anul asta o sa merg tot pe 5100.

Bafte si asfalt uscat si soare afara.

Editat de alinpa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor !!!

 

Este prima data când scriu aici pe Banditmania, sper ca nu este prea tarziu.

 

Sunt posesorul unui Bandit din 1996, achizitionat in Iulie 2013, iar categoria A am dobandit-o in Septembrie 2013, deci a trecut mai bine de un an.

In iarna 2013-2014 am schimbat arcurile de la suspensia pe fata, iar in Iunie am ajuns la M.A.N., a fost primul drum mai lung (700km dus-intors), a fost mai usor la dus intrucat eram un grup de 4 motociclisti, iar la intoarcere am fost singur.....a fost un drum lung....

In ianuarei 2015 am dus motocicleta la iernat, iar in Martie astept sa inceapa sezonul.....

 

 

Deci, daca vor fi intruniri in Bucuresti, sau in tara cu "Banditii" poate ne intalnim......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

post-78047-0-89326800-1422468832_thumb.jpg

post-78047-0-08774600-1422468841_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit si niciodata nu e prea tarziu.

Asteptam cu totii noul sezon :)

 

Cei care aveti arcuri progresive (cred ca s-a mai discutat), chiar se vede diferenta? Si daca da, ce firma recomandati si de unde? In special care ati mers mult fara arcuri progresive si destul si cu cele progresive dupa montaj, incat sa fie formata o parere cat mai pertinenta. La fel si la liniile de franare metalice.

Mi-am amintit acum ca am vazut imbunatatirile facute de Bogdan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de arcuri progresive, eu ma voi referi la SV, dar are caracter general cred.

Cea mai mare imbunatatire dupa montarea lor si servisarea furcii (nu era dusa, nu curgea, ulei avea, dar probabil arcurile erau "obosite" ) am simtit o la franarile dure cu fata, unde nu ajungea sa loveasca capatul si oferea un feedback mult mai clar. In rest, nu am simtit mari diferente, sincer.

Le am luat de la userul Metrimotion, recomand, amabil, competent si are preturi bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit intre Banditi. Sper sa te simiti bine pe motocicleta si sa iti faci cati mai multi prieteni ("pick me, pick me"). Multi KM fara incidente. Arata foarte "bad a$$" rackurile alea laterale.

Intr-o alta ordine de idei: are cineva niste OGLINZI de VANZARE (fie ele se 2nd/3rd/etc)? Sau vreo recomandare? Mi-as dori sa nu dau 50E pe bucata totusi :D.

 

La Bucuresti avem +10*C. Cine are asigurare sa-i dea blana pe splaiul Independentei sa mai aud si eu cum suna.


» Post actualizat in 31 Jan 2015 10:43

L-am urmarit p'asta. Si pe ala cu APRILIA si GSX-R cu disc flotant.

1. M-am speriat un pic. E prima oara cand vad asa ceva. Ala e flotant la modul "pluteste".

2. Chiar asa trebuie sa fie? Adica, IS IT SAFE? Ce se intampla la franarile in forta? Drq, nu sare ala de acolo, nu stiu :-??.

3. V-ati facut vreunu' intretinerea asta la disc. Simtiti vreo diferenta. Imi plac ca lucrurile sa fie cat mai aproape de proiectarea si functionarea originala. Dar asta mi se pare usor... extrem.

Uite la gagiu asta cum mai curata

:P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nici eu nu stiam ca trebuie sa se roteasca sau ca ar trebui curatati (nici nu am facut asta vreodata) Dar iarna lumea are ami mult timp de dat pe net. Si da este sigur sa se miste in anumite limite, de sarit nu or sa sara afara.

Dar, am vazut ca sunt si rotoare la care nu se rotesc bolturile alea, ceva mai noi, spre exemplu de la EBC.

Oglinzi si alte chestii se pot lua si de la Louis sau de la Polo.

Polo pana pe 8 au reduceri de 20% la toate cele nereduse. Louis, chiar daca au transportul la jumatate au inceput sa fie niste cacanari.


» Post actualizat in 31 Jan 2015 15:24

Inca un filmulet care poate aduce ceva lamuriri legat de miscarea rotorului:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma bucur ca am intrebat de discuri, si ca am colegi de "suferinta" informati si de treaba, ca altfel riscam sa ovalizez un set perfect de discuri. Multumesc incaodata pentru raspunsuri, abia astept sa ajung la moto sa incerc treaba cu surub si piulita, nu m-as fi gandit. Salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare poate cineva doreste un Bandit 1200 S , AN 1996 , stare impecabila , inmatriculat, cauciucuri Metzler aproape noi, amortizor spate gsxr k8 1000 ,toba Bos plus un Ivan jet kit care contine duse si ace plus tot ce e necesar modificarii (costa 114 lire )1700 euro fix.

http://moto-net.ro/index.php?sec=motociclete&p=detalii&id=16492&categoria=&action=&


» Post actualizat in 05 Feb 2015 09:36

Stiam de el, de aia vreau sa merg pe bandit :-)

Dar mersi de info

Daca inca nu ti-ai luat Bandita de 1200 poate te intereseaza http://moto-net.ro/index.php?sec=motociclete&p=detalii&id=16492&categoria=&action=&start=

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...