Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

am repornit si eu banditu dupa 6-7 saptamani si se comporta cam dubios.

suna de parca ar merge in 3 cilindri, sau, daca ati patit si voi, suna ca atunci cand trebuie sa treci pe rezerva si nu mai merge rotund.

totusi, se tureaza destul de usor si pana sus, nu smuceste la turatii mici constante, gen 2-3mii.

am verificat si schimbat intre ele bujiile (pana vin unele noi) si am luat compresia. 9juma spre 10 pe toti 4.. cam mica si cam apropiata.

pasul urmator e sa verific ce e prin carburatoare.. mizerie si alte prostii dar nu ma asteptam sa vad compresie asa mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

erau afumate as zice eu dar functioneaza ok. parea ca 3-ul nu e ok cand am scos bujia dar pana la urma la L4 cilindrul 3 se simte cel mai putin cand il tai.. posibil oricum ca fix pe ala sa fie problema mai incolo spre carburatie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

afumat nu e ok, adica functionarea ok e un fel de-a spune. acum nu stiu nici daca atunci cand ai scos bujiile erai cu motorul cald sau abia ce-l pornisei si aveai socul tras. sigur, e de investigat, dar probabil e o problema si la carburatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva de genul asta am avut si eu, la ralanti nu mergea un cilindru. Iti dai seama usor scotind fisele de la bujii, daca nu scade turatia si sunetul ramine neschimbat, e clar.

Cu ceva efort se pot scoate paharele la carburile 1 si 4 (din margine) fara a da jos bateria de carburatoare. La 2 si 3 nu reusesti. La mine a avut efect imediat curatarea jiclorului de ralanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ma poate lamuri cineva cum trebuie sa fie robinetul de benzina la banditul de 1200? Adica pe pozitia ON sau res robinetul trebuie sa fie inchis total ermetic si doar pe PRI sa fie pe liber sau si pe ON e normal sa scapa un pic fara vacuum?

 

Va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca se pune benzina in rezervor dupa care proprietarul se trezeste ca a curs toata benzina din rezervor pe jos sau in motor. Acuma am refacut carburatoarele si in motor nu mai curge benzina dar curge in air box iar robinetul a fost lasat pe ON. Logic acest robinet pe ON se deschide doar cand este vacuum adica este motorul pornit. In rest ar trebui sa fie inchis. Sau nu ??!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost sa vad un Bandit 650 S din 2005. Motocicleta arata bine iar pretul era ok.

 

Dar spre sfarsitul vizitei, proprietarul ma anunta ca toba sport, top si side case-urile nu sunt incluse in pret, desi in anunt da de inteles ca vin impreuna.

 

Am plecat cam dezamagit, omul era un motociclist de 60 de ani ce parea de incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand cineva isi scoate motocicleta de vanzare, se intelege ca tot ce scrie despre ea este inclus in pret. Cand ceva nu este inclus in pret, vanzatorii scriu clar in anunt.

Bine ca nu a fost vorba de faruri sau roti :)

 

Poate ca omul fiind in varsta este mai putin prieten cu internetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat bujii, alea vechi erau doar putin afumate, putin de tot.

demontat carburatoare si curatat. erau destul de curate inauntru.

reglajele erau cele originale puse pe marcajul din fabrica. mobra din 04 cu 42k km pe bord.

sincronizat carburatoare.

 

se aude la fel..

merge putin de tot mai bine dar tot se aude de parca nu merg toti cilindrii.

 

la ce sa ma mai uit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se mentine si la ture medii, la mari parca e mai greu sa distingi sunetul si paaarca aproape de 9mii imi pare ca trag toti.

se aude din motor zgomotul nu de pe la evacuare dar o sa verific si acolo. am teava originala sudata si pusa banda termica pe sectiunea dintre galerii si finala, posibil sa fi adunat ceva apa si rugina in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masoara fisele, cu pipe si fara pipe. pe ohmmetru, parca 5 kOhmi fara pipe si pana in 55 kOhmi cu pipe. Daca nu ai manualul, da-mi semn ca il caut si iti dau valorile exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se schimba, si chiar da sa moara pe toti mai putin pe cilindru 3.. acolo pare ca nici nu influenteaza.. asta am facut initial, acum posibil sa fie altfel.

ieri am mers ceva mai mult pe centura. cand deschid gazul si urca rapid turele, de pe la 7k imi pare ca suna ca inainte.. sub se simte ca e ceva in neregula.

o sa masor si fisele si o sa le mai scot o data pe rand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca doar pe cilindrul 3 nu da nici un semn de schimbare a turatie, si pe celelate da, e clar ca e vb de acel cilindru. Daca ai zis ca te-ai uitat la carburatoare, o sincronizare ai facut? Tind sa cred ca pe bujia din cilindru 3 nu iti ajunge destul curent, sau merge innecat si e prea uda. E totusi interesant faptul ca peste 7k turr nu mai face lafel.

Ps:sunt speculatii pur logice, deci e posibil sa spun prostii.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, carburatoarele au fost curatate si sincronizate. erau cam curate si reglajul era cel din fabrica. erau suruburile puse pe pozitia marcata cu vopsea.. 42k km pe ceas. sincer dupa sincronizare nu s-a schimbat mare lucru dar dupa ce am mai mers ceva a inceput sa dispara din ce in ce mai des comportamentul. pare sa fie mai mult legat de pozitia acceleratiei. daca plec de la semafor mai turat, cu gazul deschis mai mult pleaca foarte ok dar pe urma in mers cum inchid gazul si il deschid iar cate putin se aude din nou dubios. pana la urma o sa mai tot merg sa vad ce se mai intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Bandit 1200 S an 1996 culoare verde, stare exceptionala , amortizor spate de gsxr k8 , ivan jet kit in carburatoare plus tuburi emulsoare noi (130 euro) plus garnituri noi in carburator totul pe oem , bujii autolite skimbate, lichide furca , frana , ambreiaj schimbate , toba sport Bos amestec si sincronizare facute , trage cam tare :)) pret 1600 e fix.tel 0765270884 vand ca vreau vulcan de 1600

Editat de valcaneant_adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat bujii, alea vechi erau doar putin afumate, putin de tot.

demontat carburatoare si curatat. erau destul de curate inauntru.

reglajele erau cele originale puse pe marcajul din fabrica. mobra din 04 cu 42k km pe bord.

sincronizat carburatoare.

 

se aude la fel..

merge putin de tot mai bine dar tot se aude de parca nu merg toti cilindrii.

 

la ce sa ma mai uit?

 

Intrebarea este daca nu cumva ai un filtru de aer mai permisiv (d-ala pe care il speli)? Intreb pentru ca si eu patesc aceeasi chestie cu unul dintre cilindri pana in momentul in care incepe sa se incalzeasca, dupa care merge rotund. Mai poti sa scoti mufa de la TPS (de pe carburatoare). Si asta daca e razna poate sa iti faca ceva figuri.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...