Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am folosit vreo 2 sezoane repsol, dar 15w50 si in comparatie cu castrol grandprix 10w40(2sezoane) si chiar si cu motorex semisintetic 15w50(2000 km) era mai ok, schimbam treptele mai usor,nu existau sunete suspecte când schimbam in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns!

Cred ca su anul asta merg pe 5100, macar stiu ca nu am surprize...

Baga linistit 5100 sau motorex 10w40/50 cu ele nu am avut treaba, a mers banditu foarte bine, 15w50 nu m-am riscat sa bag, nici la 9r nu as baga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva / ceva despre acest motor? un prieten este interesat de ea.

Sunt posesori? sunt ok motoarele? Probleme cunoscute? unde apar defecte etc

 

Orice informatie ajuta. Stima!


» Post actualizat in 01 Feb 2016 22:06


http://olx.ro/oferta/suzuki-bandit-ID4lcOV.html

Editat de adyfikus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt pe cala sa cumpar un GSX 1250 FA din 2011, cu 34.000 de km. Ce puteti sa imi spuneti despre acest model?

» Post actualizat in 09 Feb 2016 12:03

Am scris ieri de pe telefon si cam in graba, vad ca nu a raspuns inca nimeni. Stiu ca e un model mai rar, care nu a avut succes mare la public, dar citind caracteristicile si review urile pozitive, ma intreb de ce oare. Motocicleta are evacuare Yoshimura, sea refacuta (mai confortabila) si de serie ABS, kit de 3 valize.

Eu am in jur de 55.000 de km pe doua roti, pe un MT-03 si pe un GSX 750 F, asta in cazul in care cineva nu imi recomanda un motor cu cilindrata asa de mare ;) . Gabarit destul de mare, 1,88 cm si 95 de kg (da, trebuie sa mai slabesc :D ).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cunosc nimic despre modulul respectiv, dar daca stii ca e un model care nu a avut mare succes, sa ai in vedere ca piesele SH s-ar putea sa fie o problema. Eu am un GSX750, cam in aceiasi situatie (nu foarte comuna, adica, si in plus, mult mai veche) iar piesele la mana a doua sunt o problema mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte asemanator cu GSF 1250 , parca ar fi mici diferente, suspensie mai ferma si greutate mai mare fata de modelul s. In rest, pe tine ar trebui sa te intereseze la fel de mult si parerile despre modelul gsf 1250, ca e cam acelasi motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dragi colegi. Azi am scos banditu de la iernat. Am aplicat proceduri pe care.le.am invata de pe acest.forum pt a porni motorul si pot sa.spumn ca.nu am avut probleme deloc. Tin sa va multumesc si va doresc un sezon plin de bucuri. Va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi sa iau motocicleta, am facut numai 15 km, pe ploaie (deci e deja udata :D ) dar deja motorul mi-a facut o impresie grozava. Trage ca un tank, parca e un dragster.

 

Pozitia in sea e inalta, eu care am 1,88 cm ajung bine pe pamant dar fara sa am piciorul inclinat prea mult. Schimbatorul mi s-a parut zgomotos, dar asa era si la vechea GSX 750 F, probabil asa sunt toate - voi sa imi spuneti.

 

Are o gramada de accesorii, de la toba la sea, tuburile de frana in metal (daca au o denumire anume nu o stiu ...), etc. O sa o scot peste 2 zile la plimbare, cand o sa am liber de la munca, si atunci o sa vad ce si cum la drum ceva mai lung.

 

Daca aveti ceva sfaturi sau orice altceva sa imi spuneti, va rog sa o faceti.

 

O seara buna va doresc.

 

post-57306-0-54518500-1455652114_thumb.jpg

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos, fara incidente. Chiar daca este cam umbra in poza arata bine dihania.

Chestia cu udatu' de ploaie nu se pune, ai grija ... glumesc, desigur

Sfaturi ? Ai suficienta experienta sa stapanesti agregatu', care cere finete la acceleratie la ce moment are.

Treaba cu zgomotul la schimbarea de treapta, presupunand ca uleiul este in regula din toate punctele de vedere, este o chestie de a va obisnui unul cu altul. Fiecare motor are ritmul lui de schimbare, te prinzi tu. Eu, dupa aproape 30.000 de km tot mai zbarcesc cate odata din neatentie.

Iti urez km multi cu noua "prietena"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E frumoasa, s-o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! Legat de cutie, si a mea tot asa troncane cand schimb, in special daca dau drumul la abreiaj rapid. Nu cred ca e o problema, doar un inconvenient (minor, pt mine).

 

L.E. modificarea aia nu stiu cum se cheama in romana, in engleza e "braided lines". Aparent, ar trebui sa imbunatateasca feedback-ul franei, eu am facut-o la masina si nu am simtit mare branza. Astea fiind zise, furtunele originale erau oricum indeajuns de rigide, ma indoiesc ca se umflau sub presiunea lichidului de frana, poate la motocicleta e altfel.

Editat de MistreKul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am un fz6 pe care din motiv de lipsa confort la drum lung vreau sa il schimb. Bugetul pt urmatoarea motocicleta nu este foarte mare si de principiu imi doresc sa fie un tourer. In cautarile mele am gasit un bandit din 2013 care mi se pare ca arata foarte bine insa nu stiu foarte multe despre acest model si nici nu gasesc foarte multe informatii, reviewuri sau articole de presa despre el.

 

Ma puteti ajuta cu ceva informatii?

 

Ma intereșeaza urmatoarele:

 

1. Cum se aseaza la drum lung

2. Cat de tare vibreaza

3. Protectia la vant

4. Probleme ascunse, sau la ce ar treebui sa fiu atent

 

 

Motocilceta in cauza este asta:/index.php?/topic/734859-suzuki-bandit-abs-650cc-an2013-84cp-29041km-4135-eur/

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O frumusete. Asta e tot ce pot sa spun.

SI faptul ca Bandit FTW, desi a suferit multa tehnologizare in ultimii ani, nu au facut rabat la fiabilitate. Am condus o singura data ceva similar, cred ca de prin 2007 sau 2008. Injectia este dementiala, acceleratia este extrem de fina si de prompta iar pozitia in sa e de ... bandit. 250-300 km fara pauza si fara basici.

 

Dar Dumnezeule, cat de bine arata cu alb XD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Long time no post.

 

Gata, imi schimb si eu motoru' dupa 8 ani. Ce-a pus capac a fost faptul ca anul trecut mi-a iesit la ITP la testul de frine 30% din forta minima pe fata, cu frina neatinsa. Am schimbat garniturile pe fata, am curatat etrierii si pistoanele o zi intreaga, s-a rezolvat pe moment si a revenit dupa citeva sute de km. Nu mai am nervi cu un motor buget, bazat pe tehnologie din anii 80 :)

 

Vreau neaparat ABS si preferabil N de 650 racit pe ulei sau modelul pe injectie. Si daca se poate, sa nu fie rosu. Problema e ca se gasesc destul de putine, chiar si in Germania. De Italia nu mai zic, vad ca talienilor nu le place ABS-ul. Daca stiti intimplator vreun motor care se incadreaza la cerinte...

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...