Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salutare posesori de bandit!

M-am decis sa intru si eu in club cu un bandit 600 S din 2002.

Astăzi am fost sa il vad si sa merg cu el,este Ok doar ca intre 4500si 6000rpm carena față intra intr-un fel de rezonanta (vibreaza). In rest pe toata plaja de turatie nu are nici o problema.se duce pana pe rosu fara probleme (vibratii).

Este normal la acest model sa vibreze in acea zona?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salut. O problema cu banditul meu. Curge benzina gârlă cu motoru oprit. Am găsit toată benzina scursa. Vreo idee? Comutatorul de benzina sa fie?toate furtunasele de la rezervor spre carburatoare sunt ok.benzina pare ca, curge de la carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ceva similar la un Savage. Problema era cuiul pontou. Pt moment problema s-a rezolvat batand usor cu un lemn in carburator, miscand astfel cuiul.


» Post actualizat in 29 Sep 2016 06:51


» Post actualizat in 29 Sep 2016 06:53

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gândesc, ca o fi de la robinet, vaccumul ala sa numai închidă benzina când e motoru oprit. Logic asa ar fi sa nu curgă ?dacă motoru e oprit benzina sa nu curgă. Doar oe pri știu ca, curge.

» Post actualizat in 29 Sep 2016 09:39

Mai am alt robinet acasă și am sa îl schimb mâine(azi fiind de serv). Și elimin o necunoscuta.

» Post actualizat in 29 Sep 2016 09:39

Mai am alt robinet acasă și am sa îl schimb mâine(azi fiind de serv). Și elimin o necunoscuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat robinetul acela de la benzina si se pare ca nu e de la el. am reusit sa il pornesc si in timp ce mergea motorul se simtea cum se ineaca, si am observat ca de la un carburator curgea foarte multa benzina.l am oprit. am demontat rezervorul . am sa caut un mecanic sa vedem ce si cum.


» Post actualizat in 03 Oct 2016 18:54

faza tare e ca a curs destul de multa benzina pana sa va eu ce si cum, si foarta multa benzina era in cutia de la filtru de aer ,defapt in prima seara a curs cam toata benzina peste noapte, circa 8 litri,e normal sa inunde acea cutie in care e filtru de aer?care cutie are chiar un furtun ...ca o scurgere asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai o problema in carburator. Un gunoi sau o-ring uzat. Am intalnit aceeasi problema si s-a rezolvat doar prin reglaj si kit reparatie cu o-ringuri noi si cuie cu scaune noi. Schimba dupa reparatie si uleiul din motor pt ca e imbubat cu benzina. Numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare atentie la plutitoare si nivelul constant.

Jiclorul de amestec trebuie sa fie 3 ture inapoi de la full inchis. E dat de fabricant.

Editat de Kosmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu se joaca la plutitor si e atent cand il scoate si alte setari, carbul va merge ca inainte(sau pe aproape). Insa e pacat totusi daca le dai jos si desfaci, sa nu le cureti si sa le tragi si o sincronizare la sfarsit, daca fara a mai umbla la aer si altele bujiile erau ok.

 

@Sile: nu mai cauta, problema e de la un cui pointeau. Ori un gunoi prins cum zice Kosmin (eu am gasit o sarmulita odata, o bucata din furtul de cauciuc altadata, desi aveam si filtru de benzil inainte de carb), ori pur si simplu cuiul, are o suprafata din cauciuc care se intareste cu timpul, se uzeaza si nu mai inchide cum trebuie. Se mai intampla si cate un o-ring sa cedeze pe la scaun, insa nu am intalnit decat rar. Ia si tu un set de cuie, cred ca te duce pe la vreo 120 ron si schimba-le pe toate, ocazie cu care inspectezi si carburile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc de sfaturi. Azi am desfăcut bateria de carburatoare. Nu am găsit mizerie în carburatoare, le am montat la loc, după ce am constatat ca închid, cel puțin numai era nici unul blocat. Montat tot la loc. Pornit motorul, mers în gol vreo 10 minute, dat o tura scurta de circa un km, după care o tura prin oraș, sa fie 2 km maxim, și iar,, robinetul de benzina a fost deschis ", curgea benzina pe al un carburator destul de tare. Dai bice înapoi la garaj, oprește motorul, scoate dopul acel de la furtunu ala de iese din cutia filtrului de aer, și benzina ca la robinet vreo 300 de ml după care a mai scăzut debitul, în același timp picura bine și pe la carburatoarele din stânga. O sa comand 4 cuie pontou sa le schimb și mai vad după.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda..destul de scump la 90 buc. Am comandat 2 cuie și un set de garnituri, asa vin la set...4, sa fie.ajung pe săptămâna viitoarea.

» Post actualizat in 12 Oct 2016 11:40

Astăzi am schimbat și cuiele pontou și tot degeaba. După 10 min de mers curge benzina iar. Da benzina pe la filtru de aer ca la robinet....😔

» Post actualizat in 12 Oct 2016 11:41

Și se curge și pe la carburatoare. O fi de la robinetul de benzina...nu știu ce sa mai cred. Am dat și pe alea 200 de lei degeaba, schimba garnituri la carburatoare, cuiele pontou... Tot degeaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e de la robinet garantat. Poate ai scaunul cuiului pontou cu mizerie, in mod normal trebuiau curatate carburatoarele si verificat fiecare cui unde inchide (la ce nivel al plutitorului). Eu cred ca te-ai grabit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m am grăbit, am fct cat am știut..ajutat mai mult de un prieten, el fiind cel care se pricepe cat de cat la carburatoare. Am sa o duc la un service moto și aia e.

» Post actualizat in 12 Oct 2016 16:56

Oricum va mulțumesc de sfaturi, ideea e ca mi se pare o chestie de tot rahatu, pana mea am fost anu asta 3000 de km prin Europa și n a avut o problema și acum nu pot decât sa ma uit la ea, și cel mai mult a durut în zilele cu soare,și asa fiind din ce în ce mai putine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu ce sa mai zic Banzay a verificat și scaunele alea, ca inițial am vrut sa le cumpăr și pe alea da nu am găsit. Am vrut sa cumpăr și plutitor da nu am găsit, o duc în service, o las acolo, ma suna când e gata și asta e. De ce am fugit tot n am scapat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Sunt si eu posesor de bandit. GSF 600. Nu spun ca e N sau S ca am observat ca al meu e un fel de struto-camila. Zic asta pt ca desi are far rotund are ceasuri fara pahar cromat (partea din spatele ceasurilor). Au fost mascate cu un mic parbriz din acela negru. Cand am schimbat parbrizul cu unul de la PUIG, care e transparent, am vazut. Mai sunt cateva lucruri care m-au facut sa ma gandesc ca a ajuns N din S. In afara de partea asta motocicleta mea este SUPERBA. Pe langa parbriz i-am schimbat si ghidonul pt ca era schimbat (era drept) si i-am luat cam ce avea ea original. Mi-a iesit un turing cu care ma simt extraordinar, mai ales pe curbe. Am aproape 4000km facuti cu ea vara asta si cred ca e motocicleta ideala pentru mine. O problema de fluctuatie a motorului la relanti am si eu. Era mai mare dupa ce am luat motorul, insa ma schimbat bujiile. Oricum de cand am luat-o i-am schimbat bujiile, placutele pe spate si parbrizul asta. Motorul inca mai fluctueaza, insa putin. Sunt convins ca o sa se rezolve odata cu reglarea carburatoarelor. Poate pe viitor o sa sa schimb mobra, dar o sa o schimb tot cu bandit, dar mai mare. Insa nu anul asta si nu cred ca nici la anul. Mi se pare veche si ma apuc si caut alte motoare, insa realizez ca nu am ce sa-i reprosez celei pe care o am si ma opresc.

Va doresc asfalt uscat si atentie sporita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi v-ati tinut vreodata motorul peste iarna in fata blocului? Ma gindesc sa...

da

n-are nici pe dracu. numai sa-i pui o husa buna pe el.

m-a prins de cateva ori zapada cu el in oras, n-am mai apucat sa-l duc la tara in casa, si nu are nimic....eu stand la parter il trageam langa geam, sub balconul vecinului de sus, si era mai ferit, dar la viscol tot se punea zapada pe ea, asa ca o dadeam jos si gata.

nu stiu cum e la iasi, dar in Bucale zapada nu e mai mult de 3 saptamani pe iarna,

acu 2 ani de Craciun erau 22 de grade si o ma dadeam cu mobra ca vara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...