Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Pai o folosesc zilnic, cam 20-30 km in oras si plimbari cand se poate,undeva la 8.000 -9.000 km pe sezon.

 

Incepe cu 10w40 ca tot e racorica inca si continui cu 10w50 (sau chiar 15).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma refer la Galati.

» Post actualizat in 17 Apr 2017 18:55

Care nu este un oras foarte aglomerat.

 

Ma gandisem sa incep cu un ulei cu o vascozitate mai mica in periuada mai rece si ceva mai vascos vara.

Doar ca aici apar 2 probleme:

1.uleiul la bandit se inlocuieste partial(va ramne ~1L din uleiul avut aterior in motor, nu mai stiu exact cantitatea)

2. Nu imi permit sa dau 150-200 de lei de 3 ori pe an in conditiile in care eu nu fac Km care sa justifice schimbul.

 

Sa il scot pe cel subtire si sa il pastrez ptr toamna iar nu se justifica, nefiind vorba de manopera(este 0, facand-o acasa) , dar dupa 2 jonglerii uleiul se va amesteca si va iesi un 10w45.

 

Astept in continuare sugestii din experineta voastra cu bandit-ul: 10w40 sau 10w50, sintetic sau semisintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a ramas 1 litru de Motul 10W40 de la ultimul schimb si ti-l donez daca vrei ca sa scoti si litrul ala mai vechi . Insa ce te faci ca am aruncat filtrul ala vechi si trebuie sa dai 25 de lei pe un Hiflo HF138 .

Baieti are cineva un filtru de ulei ramas de la un schimb anterior sa il ajutam pe omul asta ? Il trimitem cu Posta sa iasa mai ieftin si il clateste un pic in Dunare inainte de montaj !

La Galati vara nu e cald ca bate briza de pe Dunare asa ca poti sa folosesti si ulei de Dacie daca vrei ca iesi ieftin de tot !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand citesti intrebarea adresata de mine mai sus gasesti vreo legatura intre ea si raspunsul tau? Eu nu.

 

(Stimate angus_young , chiar si atunci cand incerci sa fi interesant iti recomand sa utilizezi majuscule la inceputul propozitiilor. Dă mai bine ..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am in plan sa imi cumpar un jack up kit pentru banditul meu, insa as fi vrut sa vad cam cum arata si cum stau pe una modificata.

Sper totusi ca in Bucurestiul acesta sa fie cineva si in plus, sa ma primeasca sa o vad.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai vrea sa o inalti? Nu prea cred ca o sa gasesti pe la cineva asa ceva... 'oase' modificate pt. a o lasa mai jos probabil, dar pt. inaltat, mai rar.

 

 

Ma refer la Galati.
» Post actualizat in 17 Apr 2017 18:55
Care nu este un oras foarte aglomerat.

Ma gandisem sa incep cu un ulei cu o vascozitate mai mica in periuada mai rece si ceva mai vascos vara.
Doar ca aici apar 2 probleme:
1.uleiul la bandit se inlocuieste partial(va ramne ~1L din uleiul avut aterior in motor, nu mai stiu exact cantitatea)
2. Nu imi permit sa dau 150-200 de lei de 3 ori pe an in conditiile in care eu nu fac Km care sa justifice schimbul.

Sa il scot pe cel subtire si sa il pastrez ptr toamna iar nu se justifica, nefiind vorba de manopera(este 0, facand-o acasa) , dar dupa 2 jonglerii uleiul se va amesteca si va iesi un 10w45.

Astept in continuare sugestii din experineta voastra cu bandit-ul: 10w40 sau 10w50, sintetic sau semisintetic.

Pai tu faci 9000km cu un schimb de ulei? Faci doua schimburi: incepi cu subtire, termini cu w50. sau lasi w40 si asta e. Nu iti convine sa dai 150-200 pe schimb, iei ulei de auto si cu 300 faci 3-4 schimburi. Si vorbesc foarte serios. Ce nu inteleg eu, cum sa ramana 1 litru de ulei de in mobra? Ia vezi diferenta din manual intre motor uscat si schimb normal.
Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si de inaltat, chiar citeam mai devreme pe topicul asta (prin 2012 parca), dar as fi vrut sa vad cum arata, cum stau pe ea, daca merita. Am picioarele lungi, iar la semafor stau cam ciudat ( genunchii flexati cam mult). Nu imi spune ca trebuia sa mi iau V-Storm sau alta capra. :)

In plus investitia n-ar fi mare, dar nici sa o fac fara utilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi spune ca trebuia sa mi iau V-Storm sau alta capra.

Departe de mine gandul. Insa daca o inalti, nu ii dai peste cap si ciclistica? (poate ai parte de mai multe aspecte negative decat pozitive) Fata nu ai cum sa o inalti fara sa adaugi 'capace' din alea facute la strung, ca sa ajungi al acelasi nivel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu exact, doarce am citit de la pagina 314 incolo. Baietii spun ca e o modificare care aduce lucruri pozitive vis-a-vis de ciclistica si stabilitate.( ei se refereau doar la "oase" pe spate)

O sa mai vad,daca se gaseste totusi un coleg sa dispuna de 20 de minute si o astfel de modificare la moteoreta as fi recunoscator.

Ma duc maine la SAB poate gasesc si pe acolo cateva raspunsuri.

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Pai tu faci 9000km cu un schimb de ulei? Faci doua schimburi: incepi cu subtire, termini cu w50. sau lasi w40 si asta e. Nu iti convine sa dai 150-200 pe schimb, iei ulei de auto si cu 300 faci 3-4 schimburi. Si vorbesc foarte serios. Ce nu inteleg eu, cum sa ramana 1 litru de ulei de in mobra? Ia vezi diferenta din manual intre motor uscat si schimb normal.

 

Salut! Uleiul il schimb la 5000 km in mod normal. Acum il schimb doar dupa 2000 de km. deuarece proprietarul a folosit mobra 4 (patru) ani fara sa schimbe uleiul, si nici nu stie cand a fost schimbat de proprietarul anterior. Am gasit ceva pilitura pe magnetul din dop, dar asta e o mobra sh.(a fost sincer cu mn doar dupa ce am ajuns cu ea acasa si am dat jos uleiul).

Cat depre ulei sunt sigur ca se schimba partial, si am revenit cu date mai precise.

Noi schimbam 3,3 L dintr-un total de 4,6 L.(fara filtru care si schimba la 18.000)

Asta inseamna ca atunci cand nu schimbam filtrul ramane in motor 1,3 l de ulei uzat.

Nu pot face ceea ce spui tu legat de a pune 2 tipuri de ulei deuarece avem nevoie de ulei mai vascos la mijlocul sezonului(asta inseamna 3 schimburi) si avand in vedere ca nu schimbam decat aproximativ 65-70% din cantitate nu e nici o afacere.

 

Vizavi de vascozitate si tip am hotarat sa folosesc 15w50 semi sintetic ptr ca nu am gasit semisintetic cu 10w50.

 

(Scuzati eventualele greseli,graba+telefon)

» Post actualizat in 21 Apr 2017 14:51

post-86322-0-57636400-1492786283_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, uite exact la chestia asta din manual ma refeream. E f mult, 1/4, peste chiar. Fa si tu o chestie: cand iti stii uleiul la nivel si ii vine timpul de schimbat, pune-l intr-un bidon din ala gradat si vezi cat scoti. E posibil sa ai surprize placute :) Legat de ulei... am bagat si eu vreo 2 schimburi de ulei auto in niste mobre mai vechi si nu au avut nici pe naiba. La masinile de la munca le bagasem din ala de camioane si au ceva km cu el in spate si la fel, nu au probleme.

 

Legat de chestia cu uleiul schimbat rar, am intalnit problema la 2 masini, schimbat uleiul la intervalul din carte 15000. Mers in oras preponderent. La una era mai rau, cu ceva slam, am curatat cu motorina, lasat sa se scurga tot (baia de ulei data jos), dupa cateva schimburi mai dese si nu au fost probleme, inca toarce frumos.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@fislea

 

am vazut ca vrei sa bagi ulei mai vascos 15W50 fiindca nu gasesti 10W50 ...uite aici de cumparat exact ce iti trebuie , numai ca ti-as recomanda sa pui asa ceva doar vara la 40+ grade http://www.uleiurimoto.ro/cumpara/motul-7100-10w50-1l-365

ai vazut cum functioneaza o pompa de ulei la o motocicleta ...?

pompa de ulei arunca uleiul cu presiune printr-un procedeu de micro-difuzie ( sper sa nu gresesc denumirea tehnica ) in capul pistonului ca sa faca ungerea , datorita turatiei de functionare a motorului foarte mari !

Daca uleiul este mai vascos decat da fabricantul sau foarte murdar , ce crezi ca se va intampla ?

Sau nu conteaza fiindca oricum mobra ta e SH ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

micro-difuzie, cap piston, turatie functionare mare, e clar ca nu prea esti in domeniu :) Sunt pompe simple, roata dintata, angrenare interioara. Cat timp mergi linistit si nu sari calul prea mult legat de specificatii, merge si cu ulei mai slab. Problemele vin la pornire, la forja sustinuta, la durata de exploatare/intervale de mentenanta.

 

image004.jpg

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Banzay

 

ia vezi ce scrie in manualul asta de service la pagina 1E-8 unde scrie Oil Jet (For Cylinder Head) , te uiti la schema si sa ne spui ce inseamna Oil Jet si ce fac acele duze de presiune pt clindrii si in ce paramatri trebuie sa functioneze

 

http://www.crservice.dk/Suzuki_mc/GSF650/GSF650_A_S_SA_GSX650F_01E.pdf

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ mai sus ca ati urcat un manual de GSXF650. Este alt motor, alta mnacare de peste. Fiind un motor racit pe apa toleranele si jocurile sunt mai mici ca la Gsf600.

Vizavi de micro-difuzie, nu am auzit in

» Post actualizat in 22 Apr 2017 18:45

Observ mai sus ca ati urcat un manual de GSXF650. Este alt motor, alta mnacare de peste. Fiind un motor racit pe apa toleranele si jocurile sunt mai mici ca la Gsf600.

Vizavi de micro-diuze nu am auzit in viata mea de asa ceva.(vorbind de sistemul de ungere)

Micro-difuzia iar nu stiu sigur ce este dar cred ca este vorba despre SACS(Suzuki Advanced Cooling System), adica uleiul este pulverizat pe fusta acestuia pentru a o raci. Vascozitatea putin mai ridicata nu cred ca ar afecta racirea racirea fustei.

Pompa de ulei garantez si bag mana in foc ca nu va avea de suferit cu 15w50, acest tip de pompa in stea de obicei merge muuult si bine, eu nu am auzit de pompa de ulei in stea stricata.

 

Singura problema care ar putea aparea crescand vascozitatea la 15w50 este debitul de ulei mai mic cand motorul este rece ceea ce ar putea duce la o uzura prematură a motorului. Nu cred ca este cazul tind cand ca motocicleta pornete de regula la o temperatura minima de 5 grade si se foloseste un ulei multigrad.

 

Uitandu-va la poza atasata, voi ce parere aveti vizavi de tabelul cu vascozitati?

» Post actualizat in 22 Apr 2017 18:46

post-86322-0-07419400-1492886789_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Banzay

 

ia vezi ce scrie in manualul asta de service la pagina 1E-8 unde scrie Oil Jet (For Cylinder Head) , te uiti la schema si sa ne spui ce inseamna Oil Jet si ce fac acele duze de presiune pt clindrii si in ce paramatri trebuie sa functioneze

Hint: cylinder head nu e ceea ce crezi tu :) Iar oil jet...e fix ceea ce zice. Duze de presiune pt. cilindri... Nu e o rusine, ca nu ne pricepem toti (eu unul recunosc ca am de invatat o gramada, desi am practicat meseria si pe motoare ceva mai mari).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ii bagi cu 15 in fata ,nu ii va face bine iarna sau cand temp sunt ff scazute ,adica vascozitatea la rece este destul de mare,iarna sau la temperaturi cu + nu ai nici o problema daca bagi 15w

🖒

Fara suparare dar nu prea am inteles parerea ta. La inceput spui ca nu ii va face bn si la sf ca nu am nici o problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut de 50.000 de km, pana acum nici o problema ... are gume noi, transmisie noua, placute frana noi in curand. Ce ii mai trebuie ... apa, paie si bataie :D . Tot nu ma impac prea bine cu schimbatorul , dupa un an si 16.000 de km tot mi se pare prea zgomotos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, vezi pe Louis sau la Motor Team.

 

 

Mario, incearca sa schimbi uleiul, in sensul de marca, vascozitate. Atentie si la reglajul ambreiajului

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...