Sari la conținut

Service moto in Constanta


dami3n
 Share

Service-ul de care ati fost cel mai multumit din Constanta .  

198 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

... ce te face sa crezi ca nu le-am schimbat pana la urma ?

 

 

Faptul ca orice om cu minte la cap n'ar fi refuzat sa fie schimbate GRATUIT, in asa-zisa "garantie" a lucrarii. Daca insa chiar esti tu mai ... excentric (ca sa nu zic altfel) si le'ai schimbat pe cheluiala ta, le mai ai pe cele vechi? Cele ovalizate! As fi curios sa vad si eu niste discuri de frana din otel (cu un continut ridicat de carbon), care s'au deformat plastic (la rece).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 195
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stii exact cum functioneaza EXUP-ul si care e rolul lui ? Sau ai vazut scris pe carene alaturi de " Genesis " si te-ai gandit ca e numele mic al vre-unui sistem care face sa se zburleasca pasaricile gagicilor de pe Tomis ?

 

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=24103

 

 

Asta inseamna ca Yamaha Motor Europe si-a dat acceptul ca orice proprietar de motocicleta (Yamaha...bineinteles) ce tranziteaza Romanica si are nevoie de ceva revizie...sau reparatii...poate apela cu incredere serviciile Suszi.

 

Eh, mai stim si noi cate ceva, cei care nu ne'am nascut chiar ieri alaltaieri, despre reprezentarea oficiala YAMAHA in Romania. Sa fie doar o coincidenta faptul ca in Romania, Bulgaria si... Grecia reprezentanta YAMAHA se cheama "Motodynamics"?! Pe mine ma lasa rece cate diplome are un service pe pereti sau cate scule poseda... daca angajatii sunt nepriceputi. Am mai intrebat si poate cu ocazia asta lamurim si aceasta problema: cand am fost eu ultima data la service (acum multi ani), nimeni nu stia sa lucreze cu analizorul de gaze pentru simplul motiv ca nu intelegea nimeni manualul de operare (engleza)... daca ma duc acum la ei, imi pot face o carburatie profesionist, cu analizorul de gaze?

 

 

Spune-mi te rog, unde iti repari tu motoreta ??? Dupa al cui discount alergi scriind toate cele de mai sus ? Iar daca esti atat de nemultumit de activitatile unui service, incearca sa convingi cititorii (nu pe mine k eu abia am cumulat 2 posturi) cu argumente solide, cui ai incredintzat tu FZR-ul tau, si cat de multumit ai fost.

 

Nu alerg dupa discount'ul nimanui, eu imi intretin si repar singur "motoreta" pentru simplul motiv ca ma pricep suficient (cel putin in comparatie cu multi dintre asa zisii "profesionisti") si mai ales pentru ca imi si place!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca orice om cu minte la cap n'ar fi refuzat sa fie schimbate GRATUIT, in asa-zisa "garantie" a lucrarii. Daca insa chiar esti tu mai ... excentric (ca sa nu zic altfel) si le'ai schimbat pe cheluiala ta, le mai ai pe cele vechi? Cele ovalizate! As fi curios sa vad si eu niste discuri de frana din otel (cu un continut ridicat de carbon), care s'au deformat plastic (la rece).

Nu am spus de asemenea ca le-am schimbat ... iarasi ai presupus tu .

 

Deci ,dupa parerea ta , discurile de frana in momentul in care sunt folosite si asupra lor se exercita o forta de frecare prin apasarea placutelor de frana pe suprafata acestora nu se incalzesc .

 

Sa luam in considerare ca o parte din disc era tot timpul in contact cu acele placute , nici atunci nu avem frecare excesiva si incalzire pe masura , nu ?

 

Restul este o mica problema de hidraulica si forte ce nu se distribuie uniform si de sens opus pe discul respectiv .

 

In fine ... eu am pierdut 5 ani de facultate invatand despre forte, hidraulica , momente de torsiune , otel carbon ... tine si tu discursurile astea unui postas daca esti dragut ...

 

PS - aia care se duc , intreaba si dupa aia fac ei acasa se numesc mocangii ...

Editat de dami3n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fine ... eu am pierdut 5 ani de facultate invatand despre forte, hidraulica , momente de torsiune , otel carbon...

 

 

Mai bine nu mai mentionai acest lucru... acum chiar ca nu mai ai nici o scuza pentru gugumaniile pe care te incapatanezi sa le sustii in continuare cu argumente cel putin hilare!

 

Oricum, ai inceput sa fii mitocan ... dar o sa ma prefac ca nu am observat pentru ca, la fel ca si in cazul relatiilor cu mecanicii, prefer sa rezolv acest tip de diferende direct, fata in fata!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=24103

 

Eh, mai stim si noi cate ceva, cei care nu ne'am nascut chiar ieri alaltaieri, despre reprezentarea oficiala YAMAHA in Romania. Sa fie doar o coincidenta faptul ca in Romania, Bulgaria si... Grecia reprezentanta YAMAHA se cheama "Motodynamics"?! Pe mine ma lasa rece cate diplome are un service pe pereti sau cate scule poseda... daca angajatii sunt nepriceputi. Am mai intrebat si poate cu ocazia asta lamurim si aceasta problema: cand am fost eu ultima data la service (acum multi ani), nimeni nu stia sa lucreze cu analizorul de gaze pentru simplul motiv ca nu intelegea nimeni manualul de operare (engleza)... daca ma duc acum la ei, imi pot face o carburatie profesionist, cu analizorul de gaze?

 

Nu alerg dupa discount'ul nimanui, eu imi intretin si repar singur "motoreta" pentru simplul motiv ca ma pricep suficient (cel putin in comparatie cu multi dintre asa zisii "profesionisti") si mai ales pentru ca imi si place!

 

Ride Safe!

 

Parerile sunt impartite...cum iti spuneam. Parerea mea e ca ar trebui sa iti faci o programare...personal nu stiu ce si daca se repara pe la carburatoarele tale...n-am avut treaba cu carburiciul meu (e monocilindrica capritza mea)

 

Despre Motodynamics... si treburile cu grecii...habar n-am. Tot ce stiu e k acum piesele mi-au venit in 6 zile lucratoare.

 

 

Succesuri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine nu mai mentionai acest lucru... acum chiar ca nu mai ai nici o scuza pentru gugumaniile pe care te incapatanezi sa le sustii in continuare cu argumente cel putin hilare!

 

Oricum, ai inceput sa fii mitocan ... dar o sa ma prefac ca nu am observat pentru ca, la fel ca si in cazul relatiilor cu mecanicii, prefer sa rezolv acest tip de diferende direct, fata in fata!

 

Ride Safe!

Teoria formei fara fond ...

Daca nu reusesti sa convingi , macar discrediteaza .

 

Ti-am mai raspuns la chestia aia cu rezolvatul diferendelor ... anytime .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerile sunt impartite...cum iti spuneam. Parerea mea e ca ar trebui sa iti faci o programare...personal nu stiu ce si daca se repara pe la carburatoarele tale...n-am avut treaba cu carburiciul meu (e monocilindrica capritza mea)

 

Despre Motodynamics... si treburile cu grecii...habar n-am. Tot ce stiu e k acum piesele mi-au venit in 6 zile lucratoare.

 

 

Succesuri !

 

 

Nu e vorba de "reparat" carburatoarele... fata de injectia electronica, amestecul oferit de carburator nu se adapteaza automat la conditiile variabile ale mediului inconjurator cum ar fi presiunea atmosferica, temperatura, umiditatea... etc. Astfel, fara a mai vorbi de anotimpuri, se cauta o setare de "compromis ideal" la un anumit moment dat, pentru o anumita zona, deoarece alte setari vor fi necesare in cazul litoralului fata de zona montana.

 

Nu m'ar deranja sa platesc o anumita suma, sa zicem de 2 ori pe an cand conditiile climaterice se schimba, pentru a corecta concentratia amestecului... insa am pretentia ca operatiunea sa fie facuta cu mai mult decat o surubelnita si un patent!

 

Din pacate eu nu am timp (si nici dispozitie) pentru teste, insa te rog pe tine, cu prima ocazie cand ajungi la reprezentata "oficiala" YAMAHA sa intrebi daca se poate regla carburatia profesionist, cu analizor de gaze si (eventual) stand dyno.

 

Si ca veni vorba, daca tot s'a facut un poll al service'urilor (oficiale sau particulare), este careva care poate regla carburatoarele clasice profesional?

 

Ride Safe!

 

 

P.S. Daca nu prinzi week'end-ul, orice piesa comandata direct (fara intermediul service'ului oficial) din UK ajunge in mai putin de 5 zile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(yo4hgx ,Si ca veni vorba, daca tot s'a facut un poll al service'urilor (oficiale sau particulare), este careva care poate regla carburatoarele clasice profesional?)

Stii macar ce inseamna asta?Crezi ca la reglatul carburatoarelor i-ti trebuiesc scule nemaivazute si inteligenta extraterestra?Conform manualelor de reparatie i-ti trebuiesc 2 surubelnite,un subler si vacumetre si ce este cel mai important EXPERIENTA.

Iar din cate stiu eu nu este relevant cu analizorul fiind vorba de carburatoare independente respectiv injectoare,detalii gasestii in manuale.

Editat de Indian73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii macar ce inseamna asta?

 

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=23499

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=23592

 

Tu ce zici, stiu? Daca nu intelegi ceva iti stau la dispozitie pentru lamuriri suplimentare. Tariful este acelasi ca si cel perceput de tine la ora de manopera...

 

Iar din cate stiu eu nu este relevant cu analizorul fiind vorba de carburatoare independente respectiv injectoare,detalii gasestii in manuale.

 

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=24771

 

Vrei sa spui... "din cate NU stii tu"! Daca te uiti un pic mai atent, pe tevile de evacuare primare (saxofoane cum le mai zic unii) o sa observi niste orificii astupate cu suruburi. Aici se cupleaza senzorul analizorului de gaze, tocmai pentru a analiza (si regla) amestecul carburant pe fiecare carburator/injector in parte... La fel, daca ai nelamuriri tariful este acelasi!

 

Ride Safe!

 

P.S. Mi'am adus aminte acum de ce prefer sa'mi fac singur lucrarile la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am zis EXPERIENTA nu am gresit cu nimic.

La foarte multe motociclete acele orificii nici nu exista(sau poate dai tu unele)stiu despre ce vorbesti dar in realitate problemele stau altfel.

Spor la citit si tradus in continuare.

Intotdeauna teoria si practica se combina dar in majoritatea cazurilor practica omoara teoria.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spor la citit si tradus in continuare.

 

Nu cred ca esti in postura sa fii sarcastic... este evident ca esti doar un (alt) practician "urechist" pe care ignoranta il forteaza sa conteste orice trimitere sau chiar simpla aluzie la principiile, legile si fenomenele ce guverneaza mai tot ce se intampla in interiorul si exteriorul motoarelor motocicletelor noastre.

 

Sfatul meu sincer este sa lasi orgoliul la o parte si sa incepi sa "citesti" sau sa "traduci" si tu cate ceva. Crede'ma, ti'ai face un mare serviciu!

 

Ai putea incepe chiar cu cele cateva materiale traduse si conspectate de mine de'a lungul timpului, pe care cei de "Hobbymoto" nu s'au sfiit sa le gaseasca interesante si sa le includa pe website'ul lor A I C I .

 

Este o vorba pe care sper sa n'o iei ca pe un afront personal... "Abia dupa ce am inceput sa invat (citesc) am realizat cat de prost sunt"!

 

Ride Safe!

 

 

 

P.S. Exista cateva greseli de editare dupa caderea serverului insa pe care o sa le corectam cat de curand.

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba "amateur", vezi-ti de treaba ta ... Vad ca ai dezvoltat o neobisnuita simpatie pt mine, sa-mi zici cand ne intalnim sa-ti dau un tricou cu poza mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba "amateur", vezi-ti de treaba ta ... Vad ca ai dezvoltat o neobisnuita simpatie pt mine, sa-mi zici cand ne intalnim sa-ti dau un tricou cu poza mea.

 

Puisor, iti acorzi mult prea mult credit, eu nu te'am bagat in seama ci doar m'am amuzat de "inocenta" ta (ca sa nu ma exprim altfel)...

 

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puisor, iti acorzi mult prea mult credit, eu nu te'am bagat in seama ci doar m'am amuzat de "inocenta" ta (ca sa nu ma exprim altfel)...

 

 

 

Ride Safe!

Cel mai bine ar fi sa nu mai faci nici un fel de referire la mine. Ok ? Iar in legatura cu skill-urile tale pe motocicleta, abtine-te sa nu-ti invarta careva casca-n cap pe vreun viraj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine ar fi sa nu mai faci nici un fel de referire la mine. Ok ?

 

Si daca nu, ce'o sa faci... ma spui lu' mamica?

 

Abtine'te sa ne mai spui cum e crocodilu' mai mult verde decat lung, asteapta sa ti se usuce cerneala de pe permis inainte sa pronunti cuvantul "experienta" si ... poate nu vei mai fi luat peste picior.

 

Iar in legatura cu skill-urile tale pe motocicleta, abtine-te sa nu-ti invarta careva casca-n cap pe vreun viraj.

 

Nu vad ce legatura are "skill-ul" meu (sau lipsa sa) pe motor cu topicul prezent (a carui tematica sunt sigur ca nici n'o cunosti, pe tine te pasioneaza doar caterinca) si oricum, nu am de gand sa discut acest subiect cu un INCEPATOR!!!

 

De fapt, cred ca nu are nici un rost sa dialoghez cu tine, o sa incerc sa te ignor si ti'as fi recunoscator daca ai proceda la fel.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My friend, vezi ca tu ai fost cel care a cautat anturaj cu mine, ok ? As avea multe de spus despre fiecare service/mecanic din acest oras, dar pur si simplu nu vreau (da, era sa-mi iau o bujie in dinti prin rezervor odata ... un alt mecanic nu a reusit sa-mi monteze o evacuare pe motivul ca nu se potriveste, si am pus-o eu singur in 30 secunde etc). Cat despre skill-ul meu, ai dreptate, in acte sunt incepator, dar asta nu arata cat de bine/prost ma dau eu pe moto ok ? Degeaba ai tu permis de 20 ani daca - citez reactia unui prieten la postul tau - mergi pe motocicleta ca pe o buturuga zburatoare. Pt mai multe detalii, eventual o plimbare impreuna sa vezi cat de incepator sunt, foloseste PM. Desigur, te iubesc mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba Troty nu ne-am vazut de mult si deja faci avansuri la altzii?

Oops, credeam ca avem o relatie moderna si nu te deranjeaza :cheers: Promit sa ma indrept ! Nu ma pedepsi iar ca nu mi-au trecut nici acum urmele de unghii de pe spate ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My friend, vezi ca tu ai fost cel care a cautat anturaj cu mine, ok ? As avea multe de spus despre fiecare service/mecanic din acest oras, dar pur si simplu nu vreau (da, era sa-mi iau o bujie in dinti prin rezervor odata ... un alt mecanic nu a reusit sa-mi monteze o evacuare pe motivul ca nu se potriveste, si am pus-o eu singur in 30 secunde etc). Cat despre skill-ul meu, ai dreptate, in acte sunt incepator, dar asta nu arata cat de bine/prost ma dau eu pe moto ok ? Degeaba ai tu permis de 20 ani daca - citez reactia unui prieten la postul tau - mergi pe motocicleta ca pe o buturuga zburatoare. Pt mai multe detalii, eventual o plimbare impreuna sa vezi cat de incepator sunt, foloseste PM. Desigur, te iubesc mult !

De cate ori sa iti spun ma ca intre giratoriul 3 si giratoriul 4 din Mamaia nu e plimbare ...

Sa scoti omul din casa ca sa te plimbi cu el intre giratoriul 3 si 4 ,si fara carnet , mi se pare de prost gust . :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori sa iti spun ma ca intre giratoriul 3 si giratoriul 4 din Mamaia nu e plimbare ...

Sa scoti omul din casa ca sa te plimbi cu el intre giratoriul 3 si 4 ,si fara carnet , mi se pare de prost gust . :cheers:

Bai pensionarule (si spun asta, pt ca doamnelor si domnilor, acest dami3n, a imbatranit si nu-l mai tine spatele sa mearga pe sportiva - FARA NICI O CATERINCA), si acolo va invarteam casca, dar pe prietenul meu bun yo4... il invit la o plimbare oriunde doreste maria sa, pe teritoriul sau, inclusiv pe circuit. Cat despre permis, pana si ziaristii stiu, citez, "si-a luat valoroasa bucata de plastic inapoi, lasandu-i pe politisti cu buza umflata". In rest, daca tot am pornit "discutia", vreau o tura cu masinuta aia neaparat, in dreapta sa nu fiu nesimtit si bineinteles o apa plata Evian sau Vittel (ca-s copil de bani gata) cand vii in Constanta. Me love ya (pe tine chiar da)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor ne-am cam saturat de discutiile voastre ironice si pline de atacuri la persoana ... daca aveti ceva de impartit intalniti-va naibii undeva intr-o parcare si va luati la pumni sau beti o bere si impacati-va sau folositi pm ul ala pe care il aveti la dispozitie . De cateva pagini tot off-topic sunteti si eu sau multi altii care cauta informatii reale si concrete despre service-urile din CTA suntem nevoiti sa va citim balacarelile de pusti de 15 ani .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...