Sari la conținut

Yamaha FJR 1300


metaxa
 Share

Postări Recomandate

Acum 8 minute, l.u.v a spus:

Ai luat.o din uk? Daca da, nu trebuie sa.i schimbi farul pt.rar?

da!...si tobele( m-au intrebat de silencere dar nu am primit la cumparare); acestea au fost motivele pt care am fost respins astazi
citez din fisa " far incompatibil cu circulatia pe dreapta si zgomot in exces" 😀

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 276
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Pai nu stiai ca vei fi respins? Trebuia sa te interesezi de un rar prietenos, chiar pe langa Bucuresti. Acum ce faci, cumperi tobe si far?

 

PS: Cum ai adus-o si cat te-a costat? Sunt si eu interesat. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
La 08.07.2020 la 16:21, akybo a spus:

Salut! Care ati inlocuit parbrizul original de pe  fjr (2001-2005) si nu il mai folositi,il cumpăr eu. Trimiteți mesaj! Multumesc!

Salut. Am eu unu dar trebuie sa-l polisezi!

Un TPS senzor acceleratie pentru model 2003 cine are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Acum 19 ore, Marius '95 a spus:

Cam pustiu pe aici, totuși...

 

Pe lângă faptul că în ultimii ani s-a golit forumul, FJR nu a fost un model foarte popular (cel mai probabil din cauza prețului destul de mare și al notorietății mult mai scăzute față de alte motociclete din aceeași gama de preț - mă uit spre BMW ca cel mai elocvent exemplu).

Și totuși, FJR Gen 1 2004-2005 e o motocicletă foarte bună și care astăzi poate fi achiziționată la un preț foarte bun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, deci cred ca am o problema. Tensiunea la baterie nu trece de 13V in mers normal, ~3000rpm, prin oras. In manual zice ca releul trebuie sa scoata 14.2-14.7 la 5000rpm, dar nu zice daca se masoara cu mufa conectata sau "la gol". Neconectat scoate cam 13.5V idle. Nu pot testa la 5000rpm, ca nu ajung la gaz din pozitia unde e releul. Am testat in schimb la baterie si scoate 13.8V la 5000rpm.

Bateria e schimbata anul asta.
Pareri?

 

PS: Motocicleta e de politie si are un al doilea releu, mai mic, pentru electronica politiei, care scoate 17.8-18.2V, "la gol", ca nu mai e conectat la nimic.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Salut .Imi cer scuze daca sunt off topic dar m am gandit ca poate intereseaza pe cineva manetele + capete ghidon luate pt FJR dar pana au venit ele m am sucit si mi am luat Caponord :)

150 manetele si 80 capetele 

0724131953

Luigi ,sper sa ma ierti ,dar am atins limita de anunturi pe olx si tre sa scap de ele ca sa mi iau pt Aprilia ..:) 

191409089_1741125382762445_1688821471689570845_n.jpg

191631665_949980769113863_6004132748827266101_n.jpg

191957563_2889712357937537_4500642445778861253_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci tu ai luat Caponord-ul ce o fost de vanzare pe forum. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Salutari, 

 

"Redeschid" si eu topic-ul acesta.

 

Eram in cautare de Fazer 8-uri dar din pacate nu mai am foarte multe optiuni, majoritatea s-au vandut pana am reusit sa vand si eu er6n-ul meu.

 

Intamplarea face ca, atunci cand cautam fazer 8, mi-au fost sugerate FJR1300. 

 

Desi la inceput am strambat din nas, ca e "prea mare" ( ;) ), ca x, ca y, a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult.


Cred ca acum imi place mai mult decat fazer 8. Dar nu vreau sa imi iau motor doar dupa inima, ca sa zic asa. Vreau sa iau si cu cap. 

 

Asa ca vine intrebarea cea mai importanta pentru mine: Cat consuma in Bucuresti si cum / cat de usor va strecurati cu ea fara sidecase-uri ? 

 

Asta este singurul inconvenient care ma impiedica sa o iau, frica ca ma rupe la consum in Bucuresti. Si cum benzina e 7.8 lei / litru acum, cred ca e justificata :D 

 

Asadar, ii rog pe cei care circula cu ea in Bucuresti sa ma ajute si pe mine sa iau o decizie. Afara am inteles ca pe la 160 mananca 5-6. Eu nu planuiesc sa ating viteze d-astea de croaziera dar e bine de stiut.

 

Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De strecurat cu ea mă strecor la fel ca și cu FZ6, fără cutii bineînțeles. Consumul însă nu e la fel, iar 5-6 la 160 km/h doar în vis! La drum (cu pasager) cel mai mic consum l-am scos acum câteva zile, 6.1 l/100 pe vreo 600 km dar cu viteză de 110-120. Și e bine pusă la punct, etrierele revizuite, când am luat-o consumul era cu cel puțin 0.5l/100 km mai mare. 

În București așteaptă-te la minim 8.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul ala de 5-6% la 160 e vrajeala, 5-6% consuma daca mergi lejer la drum intins, adica sa nu prea depasesti 120. La 160 cu pasager si bagaje consumul real e aproximativ 8%.

In Bucuresti nu stiu cat consuma ca nu o folosesc dar cred ca sare lejer de 8-9%. 

Mie mi se pare aiurea sa folosesti in mod curent o astfel de motocicleta in traficul din Bucuresti. E mare si grea, de multe ori nu incapi printre masini, consumul e mare la stilul asta de mers si costul de utilizare e nejustificat de mare. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum in Bucuresti: de la 6.5L in sus. Totusi, nu am vazut valori peste 8L/100km. Valoarea consumul este citita de pe bord.
 

Consum la drum intains: 

traseu - Buc-Veliko-Buc: 5,7L/100km(citit de pe bord);

ritm de mers: alert

viteza maxima: ~170km/h;

viteza minima: ~50 km (prin unele localitati);

viteza medie de deplasare: ~100 km/h.

nota: fara bagaje si pasager.

 

Eu ma descurc usor cu ea in traficul din buc.

Dar este o motoreta grea si o vei simti la manevrele de pe loc sau la viteza f mica. Insa dupa ce se pune in miscare masa mare iti da o senzatie de stabilitate.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În trafic mă descurc și eu ușor, azi chiar cu cutiile (+ pasager, topcase, tankbag, masa totală 500 kg lejer). La împins prin curte și garaj, băgat cu spatele și alte finețuri e mai greu... Dar 🏍️ asta nu e potrivită pt mers în oraș. 

Uite că nu m-am mai uitat la consum, era 6.5 pe la Călărași. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La a mea (RP13) consumul ala mediu afisat in bord e ciudatel calculat, din ce m-am prins eu face o medie pe ultimii km, dar nu stiu cati exact, pt ca se schimba destul de repede in functie de stilul de mers. Cu siguranta nu face media de la resetare, sau de la resetarea trip cum ar fi normal.

Ca sa masori exact consumul mediu intre plinuri  iarasi e dificil de facut la modelul asta pt ca de unde pare plin rezervorul pana cand e intr-adevar plin ochi mai intra cel putin 2l, doar ca astia 2l intra foarte incet si trebuie sa ai multa rabdare pt un calcul exact :).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai puneți, fraților, plinul "cu vârf"! Cum scrie și la carte, până ajunge la paharul ăla de sub bușon, nu mai mult. 

Consumul mediu la RP13 se resetează independent de trip, din butonul din dreapta, și îl calculează de la reset, nu pe ultimii km. Când rulezi mult nu se mai modifică atât de rapid. Astăzi îmi arată 6.5 București - Vama Veche via Călărași, mers 110-120 km/h, încărcat full. Alimentat ieri la București și azi la Călărași, calculul la pompă zicea 6.1 dar nu am pretenția că am pus riguros până la același nivel. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...
La 16.11.2018 la 21:03, kappy666 a spus:


IMG-20181111-WA0000.thumb.jpg.67bc4ec111aa317e70d9d4837ea8da4e.jpg

Motocicleta asta a ajuns intr-un final la mine! Puțin ciufulită dar am scos-o la vopsea. Pt cine spunea anterior că nu e mare diferență între generația 1 și 2 îi pot spune că e, și încă FOARTE MARE! Dacă m-am împrietenit cu gen 2 în câțiva km și i-am polizat scarițele pe viraje (cu pasager), cu gen 1 după >1000 km am niște "chicken stripes" demne de avicola... Nu simt roata față, nu îmi dă deloc încredere. În rest ce să zic, trage mai tare decât gen 2 (o fi de la tobele care îmi fwt creierii?), frâne mult mai slabe (sunt identice cu BT 1100 Bulldog 😖), vânt și zgomot cât cuprinde în timp ce pe gen 2 mergeam relaxat 200+. Se încinge și rezervorul, chiar deranjant când afară sunt >18°, nu știu ce draq fac la vară... În fine, a fost la preț bun, am muncit la ea destul de mult, momentan tre să mă mulțumesc cu ea. Îmi amintesc că mi-a zis cineva când doar cochetam cu ideea de FJR să iau musai gen 2. El avusese 2 buc., o gen 1 și o gen 2, dar în ordinea firească,  nu pe dos ca mine...

A, am 2 seturi de înălțătoare de ghidon de vânzare, unul de gen 2 și unul de gen 1 - ambele FJR-uri au ajuns la mine echipate cu înălțătoare dar eu prefer cum se simte 🏍 fără. 

 

 

Screenshot_20230401_200746_WhatsApp.jpg

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Lucian_M a spus:

țeavă de 50 mm exterior, cu pereți de 0,75

O țeavă de eșapament la un magazin de piese auto? Există țeava "la metru" fără a fi destinată unui model anume.

Dar nu mă prind de ce vrei așa subțire peretele, că la furcă merge bine mai groasă. 

Acum 58 minute, l.u.v a spus:

Da ce dracu au schimbat la ele de sunt atatea diferente?

La GTR intre generatii sunt schimbari oarecum minore de carenaj, parbriz, oglinzi.

In schimb motorul si cutia sunt la fel.

În primul rând la gen 2 bascula e mai lungă,  cică pt a încărca mai mult fața - posibil de aici lipsa mea de feeling. Bănuiesc că diferă și amortizorul spate, furca posibil să nu, n-am studiat. Până în 2003 are discuri față de 298 mm, după au pus de 320. Gen 2 are alte etriere cu pistoane și plăcuțe mai mari, altă pompă, astea pe lângă frâna combinată și abs. La gen 2 trăgeam maneta cu 2 degete și încordam brațele să nu mușc ghidonul, la asta trag cu toată mâna și... decelerează. La 200+ asta. Gen 2 am luat-o cu plăcuțe Ferodo (niște mizerii dpmdv) uzate cu care frâna destul de mlădiat și i-am pus TRW sintetizate, asta are Brembo roșii 80% și nu le-aș schimba doar că poate or fi mai "harnice" TRW, și să văd eventual că frânează la fel. Cu frâna m-am adaptat, cu lipsa de feeling pe roata față nu reușesc. Mecanic nu are probleme, am revizuit furca și etrierele, am verificat rulmenții de jug și linkage-ul spate, am încercat diverse setări la suspensia față (pe spate e blocat reglajul 😖).

Carenele diferă, gen 1 nu are izolație termică sub rezervor și protecția la vânt e mai slabă. Zice lumea că la gen 1 parbrizul e prea aproape de verticală și departe de pilot, fac unii o piesă care adaugă 7° la înclinarea lui, sm să încerc eventual să o reproduc. Momentan am pus 2 șaibe la prinderea centrală a parbrizului adăugând  probabil vreo 2° mai multă înclinare. La gen 2 îl ridicam cât să văd peste el și puteam merge (tare) cu viziera deschisă, nu adunam nici o muscă și era liniște, la asta îl țin jos maxim pt că oricât îl ridic tot hărmălaie e și adaugă turbulențe când îl ridic. Drept că la ambele parbrizele sunt aftermarket, la asta e mai înalt și mai îngust. Mai e și fumuriu închis,  mă deranjează când îl ridic că îmi obturează vederea în apropiere.

Șaua e fixă și corespunde poziției joase de la gen 2 care mă ucidea la genunchi (prea adunați).

Alternatorul are +100W la gen 2, gen 1 e mai ușoară cu vreo 15 kg, a mea cu mai mult pt că tobele Beowulf au ~2 kg bucata și cineva a văduvit-o de cricul central.

Cam astea îmi vin acum în minte.

Oricum după ce m-oi redresa nițel trec pe VFR1200F,  asta dacă nu strâng bani de H2SX. :D

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ENEOS a spus:

 

Salut coane!

sa te bucuri de ea. E cum spuneam anterior, diferenta mare intre 1 si 2.

Poti incerca sa o mai cobori un pic pe fata din prindere-gasesti povestea descrisa pe forumul specific fjr, ca sa imbunatatesti manevrabilitate-simt fata.

Apoi, o pereche de roadsmart 3 sau 4, vor imbunatati mult senzatia, si viteza de inlinare-feel pe fata. au profilul conic, mai pronuntat decat altele. VEzi ca este si versiune pentru moto grele, nu mai stiu ce indicativ are, hw-heavy weight parca, dar gasesti matale.

SI pentru caldura exista solutii dyi, poti izola sub rezervor-sursa de inspiratie, tot pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...