Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Salutare! Are cineva poze cu stickerele de RD07? Vreau sa le transform in format vectorial sa le pot taia la mashina.

 

Am si eu probleme cu melcul de la roata. Am vb cu cineva sa vedem daca poate sa faca unul metalic. Daca se poate, va tzin la curent. Un cablu de kilometraj de unde se poate cumpara? Si unul de ambreiaj...

 

 

eu am cumparat cablu de kilometraj din Brasov, de la o firma cu 37 roni.

made in Japan, cel putin asa scrie pe eticheta ambalajului.

mi l-au adus in 5 zile.

Editat de dhamzea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai daca mai stii cumva numele firmei, nu potzi sa imi comanzi si mie unul si il iau de la tine cand cobor pe uscat?(pe 22 Iulie) Hai ca dau de beut... :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut cabluri ieri pe wemoto. vezi ca s-ar putea sa il aiba si la louis pe stoc. daca nu rezolvi nimic pot incerca sa vin cu linkuri concrete .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Louis nu am gasit. As vrea cablul de kilometraj, nu pentru viteza, ca pentru asta am gps-ul, ci pentru a face schimburile de ulei la timp. La cel de ambreiaj am observat ultima data cand l-am gresat ca s-a tocit protectia de plastic, si de aceea merge mai greu. Deci vreau sa il schimb. Stie cineva daca a pus cineva ambreiaj hidraulic pe Africa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ... ce se mai aude cu intalnirea aceea ... din cate observ e cam slab entuziasmul oamenilor ... poate totusi se face, cine stie :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste site uri in italiana cu o gramada de modificari pentru Africana: http://www.qsl.net/iz7ath/moto/africatwin.htm

http://www.africatwinclubmarche.it/africa_000008.htm

Pentru cei care stiu sa puna in practica ce scrie p acolo...ca eu n am veleitati. :angryfire:

Editat de marius_florin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a sosit motorul in Bucuresti pe care l-am comandat in germania prin intermediul motocilcletelising din Bistrita (SC Motociclete Leasing SRL

Tel: 0747336815

email: info@motocicleteleasing.ro) baieti de milioane acum trebuie sa-l inscriu.

poze incurind

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti sunt pe punctul de a pune mana pe http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...003-118165.html

 

Ce parere aveti de ea?

 

Si cu parere de rau ma despart de Transalp dupa o colaborare fructuoasa :(

motoru'i bun...plescoi n-o vinde de rea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Are cineva poze cu stickerele de RD07? Vreau sa le transform in format vectorial sa le pot taia la mashina.

 

Am si eu probleme cu melcul de la roata. Am vb cu cineva sa vedem daca poate sa faca unul metalic. Daca se poate, va tzin la curent. Un cablu de kilometraj de unde se poate cumpara? Si unul de ambreiaj...

 

ia legatura cu ser79ban ca are deja metalic pentru domi, poate se potrivesc. axa, tu ar tebui sa stii mai bine daca se pupa sau nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumparat motor Plescoi :baldy: merge super. Cine stie unde se pot face niste mici reparatii la carena? sunt 2 urechiuse mici rupte pe fatza, in care se prind carenele laterale de carena fatza, cea care inconjoara farul si in care se mai prinde si aparatoarea metalica faruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumparat motor Plescoi :baldy: merge super. Cine stie unde se pot face niste mici reparatii la carena? sunt 2 urechiuse mici rupte pe fatza, in care se prind carenele laterale de carena fatza, cea care inconjoara farul si in care se mai prinde si aparatoarea metalica faruri.

 

atunci sa te bucuri de el !

sa va fie intr-un ceas bun !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos! Motorul arata si merge fantastic din cate stiu eu. Si accesoriile fac totzi banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumparat motor Plescoi :baldy: merge super. Cine stie unde se pot face niste mici reparatii la carena? sunt 2 urechiuse mici rupte pe fatza, in care se prind carenele laterale de carena fatza, cea care inconjoara farul si in care se mai prinde si aparatoarea metalica faruri.

 

 

Sa il stapinesti sanatos, dar ai grija ca e naravas.

Ii lipseste urechiusa de pe stinga

Mae

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa il stapinesti sanatos, dar ai grija ca e naravas.

Ii lipseste urechiusa de pe stinga

Mae

 

 

Multzam. O sa vad pe unde ii fac urechea :kiss:. O sa stau vreo luna pe ea sa ma acomodez bine si apoi poate vin cu voi daca ma primiti, din cand in cand :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ... cred ca am o mica problema cu mobra ... cand rulez constant pe la 60kmh la furca apare un joc sus-jos ... destul de deranjant ... aveti idee de la ce ar putea fii ? or fii rulmentii fata tocati ? :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e de la rulmentzi. Mai mult ca sigur e de la cauciuc. Ori e tocit inegal, ori nu s-a asezat bine pe janta. Eu am avut problema asta cu un Anakee de fatza. M-a chinuit ceva vreme. Am tot zis "lasa ca se aseaza dupa catziva km". Dar nu e asa. Daca nu se aseaza bine, risti sa se toceasca inegal. Eu am reushit sa il asez numai dupa ce am dat bine cu derergent de vase pe cauciuc si janta, si am bagat aproape 6 bar in cauciuc. Am bagat treptat, intai 2, apoi 3 pana a ajuns pe la 5,8 bar... Era disperat tipul de la vulcanizare, ii era frica ca o sa bubuie si o sa il pun sa il plateasca.

Alta varianta posibila e sa ai janta ovalizata. Verifica si asta. Sau daca ai avut plumbi pe spitze, pentru echilibrare, vezi daca ii mai ai pe totzi, si daca mai e echilibrata roata. Daca a sarit unul din ei, poate determina tocirea inegala a cauciucului. Nu stica se verifici si presiunea din amortizoarele de fatza, si nivelul de ulei.

Verifica tot ce am spus. Poate mai sunt si alte chestii care mi-au scapat. Dar sigur o sa mai apara posturi cu idei in legatura cu asta.

 

La intrunirea de la Tg.Secuiesc, Xel de pe forum ma intreba cum am saltat aripa la Afrikana. Nu mai conteaza cum am saltat-o pe a mea. Important e ca impreuna cu un amic am gasit o solutzie mai buna, mai rezistenta in timp, si relativ usor de realizat.

Folosindu-ne de principiul prin care se strange ghidonul la bicicleta, am facut dintr-o tzeava de 3/8 tzoli si vreo 25 de cm de platband un suport pentru aripa, ce permite si reglarea ei pe inaltzime, dupa cum isi doreste fiecare. Si cum omul invatza din greseli, va dau primul sfat. Dupa ce ati construit dispozitivul, gauritzi aripa dupa diametrul tzevii de 3/8 astfel incat acesta sa treaca prin aripa pentru a masca astfel partea sudata. Este necesara insa si ramforsarea cu placa de aluminiu care vine pe exteriorul aripii de plastic, astfel aceasta o sa sa vibreze la socuri in mers.

Eu am probat si montat deja dispozitivul pe modelul RD07. Tzeava taiata in pana, intra pe interiorul axului de la ghidon, dupa care se strange surubul pana cand dispozitivul se intzepeneste in ax. E bine ca taietura sa fie facuta in planul perpendicular pe aripa cum privitzi din lateralul motocicletei. Piulitza in care strange surubul trebuie sa fie sudata de tveaza, pentru a nu se invarti in gol. Surubul trebuie sa aiba o saiba grover, pentru a evita surpriza neplacuta ca dispozitivul sa se slabeasca in mers si sa cada pe roata din fatza... Va inchipuitzi ce salt elegant in cap o sa facetzi daca se intampla asta.

Lungimea tzevii o stabilitzi fiecare, in functie de necesitatzi. Latzimea platband-ului e de 2 cm. Din el am taiat 2 placi de aprov 10 cm, unite apoi printr-o alta bucata mai mica, in functie de latzimea si modelul aripii. De H-ul rezultat am sudat tzeava de 3/8. Apoi, curatzat bine la perie, un strat de grund si unul de negru mat.

Sper sa va fie de folos. Daca da, spor la treaba!

 

P.S. Daca nu gasitzi surub atat de lung, putetzi sa folositzi bara filetata, ce se gaseste peste tot la magazine (bricostore) si sudatzi o piulitza la un cap.

post-3626-1216509905_thumb.jpg

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietzi, au venit "ZENOANELE"... Arata super in ambalaj. Maine ma apuc de mesterit, sa le vad si pe motor luminand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietzi, au venit "ZENOANELE"... Arata super in ambalaj. Maine ma apuc de mesterit, sa le vad si pe motor luminand.

 

 

Ce mai Boierule, te-am bagat in boale cu felinarele? :crack:

 

 

Am facut ceva drumuri de noapte de cand le-am pus pe ale mele si cuvantul de ordine ar fi "DIABOLIC" :) Inca nu am gasit o metoda sa nu-i mai sparg pe altii la ochi, dar am mai ameliorat problema. Treaba sta in felul urmator:

 

Scurta da lumina cacalau , "taie" frumos 2 linii in lumina , dar problema e ca deasupra liniei de taiere mai apar reflexii destul de puternice, care ii trec conservarului din fata mea prin ceafa si ii ies prin ochi :) Partea buna e ca sigur m-a vazut, partea mai putin eleganta e ca ma aleg cu multe injuraturi :crack: Pentru cei de pe contrasens... daca mai sunt si alte conserve pe sosea pe sensul meu, sau e luminat drumul cat de cat 99% nu imi iau flashuri, daca sunt singur pe un drum intunecat bezna...99% imi iau. Am identificat zona de far care imi da reflexiile si am pus pe ea o banda de izoler negru. Problema s-a mai remediat, urmeaza teste.

 

Faza lunga... no coment, rupe, sparge, da gaura in spatiu si timp :crack: Indicatoarele se vad de la juma de km, la 200 m vezi un soarece care traverseaza soseaua, si la iesirea dintr-un viraj intr-un sat deja m-a salvat de un cal bezmetic pe mijlocul drumului, pe care cu becurile normale il vedeam mult mai tarziu.

 

 

Acum sa expunem o alta problema clasica de caare 99% dintre africanisti se vor lovi: POMPA DE BENZINA. Ma asteptaam la asta de ceva vreme, momentul a venit intr-un final, a inceput sa se blocheze. Am desfacut-o, contactele de Cu/Ag erau praf, unul mancat de tot (de pe parghia mobila) si unul mancat 1/2( de pe lamela fixa) . Daca ajungeti la problema asta faceti asa :

 

Dati pompa afara din locas, nu e nevoie da deconectati si mufa de sub rezervor, lucrati cu ea atarnata de fir. NU desfaceti partea metalica sertizata, e partea mecanica ce nu se prea poate strica...dupa aia e greu de sertizat la loc sa mai etanseze sa nu curga( intr-un final am strans-o cu o presa de arcuri de dacie si am resertizat-o cu un dorn). Ce va intereseaza e sub capacul ala de plastic negru, tinut de un surub in cap. Ajungeti la contacte si vedeti cat de mancate sunt. Eu am dat jos tablita aia mobila, am dat afara contactul cu dornul, am scos un contact platinat de pe platina mobila de dacie, am majorat gaura in tablita cat sa intre, am nituit contactul nou cu un dorn drept in cap. Celalalt contact l-am indreptat si curatat cu o pila diamantata, si gata, asamblat la loc. Si culmea, merge.

 

O solutie mai sigura ar fi modificarea comenzii si pus un releu care sa faca fata curentului, si care sa-si ia doar comanda de la contactele pompei.

 

 

:unsure:

Axa out.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Axa banuiesc ca te referi la pompa electrica si nu cea mecanica. In al doilea rand cam care e durata de viata a celei electrice (ani/km)? Mai mult este cea mecanica intr adevar mai utila?Nu cumva creste consumul?

 

Mersi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la o Transalpina va bagati careva ?

plecare din Bv spre Sebes vineri, ora 16-17.

Dormit cat mai aproape de Sebes, poate chiar dupa Sebes, pe traseu, in functie de cum ne descurcam cu drumul.

S-au mai anuntat Boieru' si Marius din Bucuresti.

Deocamdata 3 africane.

numai bine!

Dan

0723 308 199

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...