MotoMax Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Prefer crash-urile HD. Daca ai curajul sa mergi la Cluj o sa observi cu usurinta ca se munceste foarte mult pentru banii pe care ii dai pe crash-uri, suporti etc. In afara de faptul ca preturile nu mi s-au parut nicicand "ridicole" la accesoriile HD, mai ai si avantajul ca o sa ti le faca asa cum iti doresti.Asta nu inseamna ca se face rabat de la calitate ( simetrii, finisaje ). In concluzie prefer produse personalizate HD decat standarde Givi, Hepko sau Kappa sau ce-or mai fi. Curaj am, nu se pune problema. Timp nu am ! Sunt convins ca se munceste...si eu am un prieten mecanic care mai confectioneaza tobe, suporti, crashbar...etc. Stiu cat se munceste, l-am mai ajutat si eu de cateva ori...stai linistit ca stiu cu ce se mananca ! Repet...discutia era legata de rentabilitate...dar intram iar in detalii care nu-si au rostul. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) Protectiile HD sunt executate din teava rotunda cu diam. de 21.5 mm x 2,6mm, 17 x 2,3 mm. Portbagajul HD se executa din teava rotunda cu diam. de 17 x 2.3 mm si este proiectat cu 6 brate de fixare pe cadru, dar poate avea si mai multe in functie de cerinte sau necesitate. sursa site-ul HD! la grosimea carnii si dat fiind ca profilul este O cred ca rezista cu brio la orice cazatura zdravana(io nu pun la bataie mobra pt teste ) ce ma tot framanta pe mine si nu gasesc explicatie este ca cei de la Hepco & Becker la rack-uri au folosit teava in teava(din materiale diferite)! cat despre material....cred ca e otel sec, nimeni nu se baga la aliaje sa fie usore dure dar pana la un punct elastice. Editat Decembrie 12, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) Intamplator prietenul nostru care ne-a ajutat cu Africa in atelier avea montat un crash bar Givi. Am observat uzuri pe teava care sustine radiatorul, din cauza sistemului de prindere al protectiilor si probabil unei utilizari mai intese in off. Grosimea tevii in perete este de 2 mm, noi folosim teava de de 2.6. Sistemul de prindere in spate se face la scarite, fara sa fie nevoie sa se schimbe prezonul care sustine motorul asa cum face riky la unele modele sau TT. Altfel arata fain, finisaje faine si probabil foarte bun pentru o exploatare normala. Asta cu uzura....nu o inteleg...poti sa-mi dai detalii ??? Orice prindere pe cadru lasa urme. Ale voastre nu ? Doar cele originale KTM, pentru Adventure aveau ca niste bucsi de plastic pentru prinderile de cadru. In fine... Legat de 2,6 mm, noi romanii avem damblaua asta sa le facem cat mai solide..."sa tina" ! 2mm sau cati ori fi la GIVI...nu ti se par suficienti ? Eu banuiesc ca la GIVI or avea ei un inginer acolo...la proiectare....nu au indoit niste tevi pur si simplu. Si prietenul meu le face foarte solide....si uneori asta poate face rau....e constient si el. Daca nu ma crezi...te invit la mine la munca sa vezi un cadru stramb dintr-o cazatura nu foarte serioasa ! In loc sa cedeze crasbar-ul...a cedat cadrul ! Eu prefer sa indrept un crasbar decat un cadru ! Altfel....repet : tot respectul pentru ceea ce faceti, implica multa munca. Bafta ! Editat Decembrie 12, 2011 de MotoMax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Pune cadrul stramb chiar te rog sa faci ceva poze ... is curios . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 On topic: Vand cadru RD04 cu acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 On topic: Vand cadru RD04 cu acte uof! de ce nu m-am facut eu doftor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) "Am terminat o etapa din raliu cu cauciucul sarit de pe janta. Il tineam cu mana pe langa bascula, pentru ca nu aveam cu ce sa il tai. Iar in alta etapa, am terminat cursa fara janta, mergand pe discul de frana si pinion". Initial credeam ca ne spune asta doar ca sa ne impresioneze, si nu l-am crezut. Apoi, am cautat pe net, si am gasit si dovada. Pun poza, pentru a intari ceea ce spunea Duclos, in sensul ca trebuie sa conducem in asa fel incat sa nu stricam motocicleta. Nu conteaza ca ai echipa de asistenta, daca ea e la 3-400 de km distanta si tu esti in mijlocul desertului... Tot asa, degeaba ai tot ce trebuie acasa, daca esti singur in mijlocul padurii. De aceea spun ca e important sa avem grija de motocicleta, si sa conducem in siguranta, pentru ca poate sa aiba motocicleta 10 crash-bar-uri, daca ti-ai rupt un picior prin cine stie ce vagauna, nu mai conteaza cate fiare ai pe ea. Nu sunt de acord cu crash-bar-uri facute din teava extragroasa, pentru ca in loc sa se deformeze si sa preia socurile, le transmit in cadru si il deformeaza. Si daca prinderea fiarelor e aceeasi cu prinderea motorului, atunci e si mai grav. De aceea se prind de suportul scaritei. Unele modele chiar au in locul unor prinderi solide, niste bucsi din cauciuc, care le permit sa flexeze putin, pentru a nu transmite socul in cadru. Extensia aceea am folosit-o intens la pivotari, mai ales cand motorul cade cu rotile inspre varful pantei. Editat Decembrie 12, 2011 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 (editat) Asta cu uzura....nu o inteleg...poti sa-mi dai detalii ??? Orice prindere pe cadru lasa urme. Ale voastre nu ? Doar cele originale KTM, pentru Adventure aveau ca niste bucsi de plastic pentru prinderile de cadru. In fine... Legat de 2,6 mm, noi romanii avem damblaua asta sa le facem cat mai solide..."sa tina" ! 2mm sau cati ori fi la GIVI...nu ti se par suficienti ? Eu banuiesc ca la GIVI or avea ei un inginer acolo...la proiectare....nu au indoit niste tevi pur si simplu. Si prietenul meu le face foarte solide....si uneori asta poate face rau....e constient si el. Daca nu ma crezi...te invit la mine la munca sa vezi un cadru stramb dintr-o cazatura nu foarte serioasa ! In loc sa cedeze crasbar-ul...a cedat cadrul ! Eu prefer sa indrept un crasbar decat un cadru ! Altfel....repet : tot respectul pentru ceea ce faceti, implica multa munca. Bafta ! Sistemul de prindere sus este practic un colier din bara de 6 mm filetata si o piesa contra. Probabil ca acest sistem permite o mica miscare care poate uza teava de la radiator. Am atasat o fotografie gasita pe net. Daca conteaza, noi folosim alte 2 coliere din polietilena, care sunt mai late si poate ca mai absorb si din vibratii, socuri. Sistemul de prindere din fata, jos l-am facut in asa fel incat sa se deformeze mult inaintea cadrului in cazul unui soc puternic si poate fi shimbat usor daca este cazul. Dar nu stiu cine se uita la un crash bar indoit si vede un cadru neindoit. In general incercam sa folosim puncte de prindere solide pe cadru si pe cat posibil sa facem un triunghi cat mai echilateral. Felul in care legam aceste puncte intre ele cu teava reflecta partial si modul in care se distribuie si se absoarbe socul in cadru. Asa putem povesti multe. Totusi, am incercat sa dechidem ceva discutie, aici pe forum, in ideea ca noi incercam sa producem niste accesorii care sa fie cat mai interesante pentru voi Africanii si care acum pot fi macar putin personalizate si impreuna sa ajungem la un super crash bar sau 3 modele si care peste ceva timp ai putea sa il recomanzi in loc de givi pentru ca este facut asa cum am considerat noi (toti) ca e cel mai bine, iar legat de pret oricum este mai ieftin. Am incercat sa nu facem comparatii negative, adica asa cum nu am facut si imi cer scuze. De acum am sa incerc sa exemplific de ce ar putea fi mai bun designul nostru si nu de ce este mai nu stiu cum un altul. Dar, sunt si eu putin dezamagit pentru ca pana acum concluziile care pot sa le trag in urma unor discutii sunt ca folosim teava prea groasa si ca ar trebui sa folosim prinderea de la scarita. Strainezii care ne-au mai scris vroiau invers. (aici pot sa fiu rautacios) Sincer nu intentionam sa concuram cu nimeni si oricum mai avem mult de lucru. "Am terminat o etapa din raliu cu cauciucul sarit de pe janta. Il tineam cu mana pe langa bascula, pentru ca nu aveam cu ce sa il tai. Iar in alta etapa, am terminat cursa fara janta, mergand pe discul de frana si pinion". Initial credeam ca ne spune asta doar ca sa ne impresioneze, si nu l-am crezut. Apoi, am cautat pe net, si am gasit si dovada. Pun poza, pentru a intari ceea ce spunea Duclos, in sensul ca trebuie sa conducem in asa fel incat sa nu stricam motocicleta. Nu conteaza ca ai echipa de asistenta, daca ea e la 3-400 de km distanta si tu esti in mijlocul desertului... Tot asa, degeaba ai tot ce trebuie acasa, daca esti singur in mijlocul padurii. De aceea spun ca e important sa avem grija de motocicleta, si sa conducem in siguranta, pentru ca poate sa aiba motocicleta 10 crash-bar-uri, daca ti-ai rupt un picior prin cine stie ce vagauna, nu mai conteaza cate fiare ai pe ea. Nu sunt de acord cu crash-bar-uri facute din teava extragroasa, pentru ca in loc sa se deformeze si sa preia socurile, le transmit in cadru si il deformeaza. Si daca prinderea fiarelor e aceeasi cu prinderea motorului, atunci e si mai grav. De aceea se prind de suportul scaritei. Unele modele chiar au in locul unor prinderi solide, niste bucsi din cauciuc, care le permit sa flexeze putin, pentru a nu transmite socul in cadru. Extensia aceea am folosit-o intens la pivotari, mai ales cand motorul cade cu rotile inspre varful pantei. Sunt foarte deacort cu tine. Crash bar-ul nu este un accesoriu folosit la rally raid si nu prea are loc. Noi ne-am gandit sa facem pentru cine merge la ture mai enduro cu bagaje si pasager si de multe ori ajunge in zone cu grad de dificultate mai mare decat cel de la raid, ca sa nu mai zicem la Raliul Olteniei din toamna am fost 2 participanti. (amandoi cu crash bar, care l-am si folosit ca am obosit si m-am incurcat) Sustinem cauza, suntem 100% alaturi de Cristi, care a reusit sa organizeze cateva evenimente foarte tari pe la noi. Editat Decembrie 13, 2011 de alecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kampur Motors Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Sistemul de prindere sus este practic un colier din bara de 6 mm filetata si o piesa contra. Probabil ca acest sistem permite o mica miscare care poate uza teava de la radiator. Am atasat o fotografie gasita pe net. Daca conteaza, noi folosim alte 2 coliere din polietilena, care sunt mai late si poate ca mai absorb si din vibratii, socuri. Sistemul de prindere din fata, jos l-am facut in asa fel incat sa se deformeze mult inaintea cadrului in cazul unui soc puternic si poate fi shimbat usor daca este cazul. Dar nu stiu cine se uita la un crash bar indoit si vede un cadru neindoit. In general incercam sa folosim puncte de prindere solide pe cadru si pe cat posibil sa facem un triunghi cat mai echilateral. Felul in care legam aceste puncte intre ele cu teava reflecta partial si modul in care se distribuie si se absoarbe socul in cadru. Asa putem povesti multe. Totusi, am incercat sa dechidem ceva discutie, aici pe forum, in ideea ca noi incercam sa producem niste accesorii care sa fie cat mai interesante pentru voi Africanii si care acum pot fi macar putin personalizate si impreuna sa ajungem la un super crash bar sau 3 modele si care peste ceva timp ai putea sa il recomanzi in loc de givi pentru ca este facut asa cum am considerat noi (toti) ca e cel mai bine, iar legat de pret oricum este mai ieftin. Am incercat sa nu facem comparatii negative, adica asa cum nu am facut si i-mi cer scuze. De acum am sa incerc sa exemplific de ce ar putea fi mai bun designul nostru si nu de ce este mai nu stiu cum un altul. Dar, sunt si eu putin dezamagit pentru ca pana acum concluziile care pot sa le trag in urma unor discutii sunt ca folosim teava prea groasa si ca ar trebui sa folosim prinderea de la scarita. Strainezii care ne-au mai scris vroiau invers. (aici pot sa fiu rautacios) Sincer nu intentionam sa concuram cu nimeni si oricum mai avem mult de lucru. Bravo ! Jos palaria ! Stai linistit, nu ai fost rautacios si nu e cazul de scuze. Repet : am tot respectul pentru efortul vostru si pentru ceea ce faceti. Ia te rog pretul comunicat ca pe o informatie ajutatoare pentru voi...macar sa aveti idee cam pe unde trebuie sa va situati. M-as bucura foarte mult sa reusiti sa produceti un model reusit ca design, soliditate...etc. In acest sens designul celor de la GIVI mi se pare reusit...fata de altele, arata bine si protejeaza unde trebuie. Nu are rost acum sa ne avantam in discutii legate de rezistenta materialelor sau grosimea peretelui. Nu trebuie sa fii dezamagit ! Trebuie sa continuati ce ati inceput...indiferent de parerile din jur(inclusiv a mea...a noastra). Daca vreodata iti pot fi de folos...nu ezita sa ma contactezi. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Bravo ! Jos palaria ! Stai linistit, nu ai fost rautacios si nu e cazul de scuze. Repet : am tot respectul pentru efortul vostru si pentru ceea ce faceti. Ia te rog pretul comunicat ca pe o informatie ajutatoare pentru voi...macar sa aveti idee cam pe unde trebuie sa va situati. M-as bucura foarte mult sa reusiti sa produceti un model reusit ca design, soliditate...etc. In acest sens designul celor de la GIVI mi se pare reusit...fata de altele, arata bine si protejeaza unde trebuie. Nu are rost acum sa ne avantam in discutii legate de rezistenta materialelor sau grosimea peretelui. Nu trebuie sa fii dezamagit ! Trebuie sa continuati ce ati inceput...indiferent de parerile din jur(inclusiv a mea...a noastra). Daca vreodata iti pot fi de folos...nu ezita sa ma contactezi. Cu stima, Multumim pentru suport si sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) Cine poate sa ma ajute cu o poza cu capatul esapamentului original la RD07? La mine ceva "tunari" au dat niste gauri si sunetul e puternic si urat. Pe viu am vazut fara gauri deloc si cu 4 gauri mai subtiri, dar nu stiu care e corect. Atasez o poza cu ce am eu. Editat Decembrie 21, 2011 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Mii de multumiri. Din cate vad, asta e RD07a. Poate cineva sa imi confirme daca e la fel si la RD07? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Mii de multumiri. Din cate vad, asta e RD07a. Poate cineva sa imi confirme daca e la fel si la RD07? Da, e la fel si la RD07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Capatul e cam la fel. Toba de RD07 nu e la fel cu cea de RD07a. Daca vrei una originala, ne-gaurita de RD07 am eu una. PM si discutam detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel07 Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 SARBATORI FERICITE TUTUROR AFRICANISTILOR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Va doresc un Craciun Fericit alaturi de cei dragi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 primiti cu colindu!? numai bine prieteni afrikani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 africana de 650 za best... o crescut inima-n ea de numa,aproape ca nu-i mai incap supapele la loc si lantul de la distributie zarnaie nerabdator. La multi ani si Craciun fericit tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Sarbatori Fericite!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Sarbatori Fericite! Boieru', Roxy si Reta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 (editat) Va urez un raport distractie/odihna, in perioada de sarbatori, identic cu Africa Twin ..(adica optim si/sau echilibrat ) Editat Decembrie 25, 2011 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 (editat) Daca tot veni vorba, am si eu de vanzare o pereche de crashbaruri pt RD07 la 60 de euro. Cu tot cu taxe vamale! Crashbarurile sunt Hepco&Becker si sunt in continuare de vanzare! Editat Decembrie 25, 2011 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Crashbarurile sunt Hepco&Becker si sunt in continuare de vanzare! Mikulas pe tine nu te prinde spiritul craciunului ? spor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Mii de multumiri. Din cate vad, asta e RD07a. Poate cineva sa imi confirme daca e la fel si la RD07? Toba RD07a e putin mai lunga,in rest sunt interschimbabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.