Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Prefer crash-urile HD. Daca ai curajul sa mergi la Cluj o sa observi cu usurinta ca se munceste foarte mult pentru banii pe care ii dai pe crash-uri, suporti etc. In afara de faptul ca preturile nu mi s-au parut nicicand "ridicole" la accesoriile HD, mai ai si avantajul ca o sa ti le faca asa cum iti doresti.Asta nu inseamna ca se face rabat de la calitate ( simetrii, finisaje ).

In concluzie prefer produse personalizate HD decat standarde Givi, Hepko sau Kappa sau ce-or mai fi.

 

Curaj am, nu se pune problema. Timp nu am !

Sunt convins ca se munceste...si eu am un prieten mecanic care mai confectioneaza tobe, suporti, crashbar...etc. Stiu cat se munceste, l-am mai ajutat si eu de cateva ori...stai linistit ca stiu cu ce se mananca !

Repet...discutia era legata de rentabilitate...dar intram iar in detalii care nu-si au rostul.

 

Bafta !

post-8488-0-59846600-1323677020_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Protectiile HD sunt executate din teava rotunda cu diam. de 21.5 mm x 2,6mm, 17 x 2,3 mm.

Portbagajul HD se executa din teava rotunda cu diam. de 17 x 2.3 mm si este proiectat cu 6 brate de fixare pe cadru, dar poate avea si mai multe in functie de cerinte sau necesitate.

sursa site-ul HD!

la grosimea carnii si dat fiind ca profilul este O cred ca rezista cu brio la orice cazatura zdravana(io nu pun la bataie mobra pt teste :burnout: )

ce ma tot framanta pe mine si nu gasesc explicatie este ca cei de la Hepco & Becker la rack-uri au folosit teava in teava(din materiale diferite)!

cat despre material....cred ca e otel sec, nimeni nu se baga la aliaje sa fie usore dure dar pana la un punct elastice.

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intamplator prietenul nostru care ne-a ajutat cu Africa in atelier avea montat un crash bar Givi. Am observat uzuri pe teava care sustine radiatorul, din cauza sistemului de prindere al protectiilor si probabil unei utilizari mai intese in off. Grosimea tevii in perete este de 2 mm, noi folosim teava de de 2.6. Sistemul de prindere in spate se face la scarite, fara sa fie nevoie sa se schimbe prezonul care sustine motorul asa cum face riky la unele modele sau TT. Altfel arata fain, finisaje faine si probabil foarte bun pentru o exploatare normala.

 

Asta cu uzura....nu o inteleg...poti sa-mi dai detalii ??? Orice prindere pe cadru lasa urme. Ale voastre nu ? Doar cele originale KTM, pentru Adventure aveau ca niste bucsi de plastic pentru prinderile de cadru. In fine...

Legat de 2,6 mm, noi romanii avem damblaua asta sa le facem cat mai solide..."sa tina" ! 2mm sau cati ori fi la GIVI...nu ti se par suficienti ?

Eu banuiesc ca la GIVI or avea ei un inginer acolo...la proiectare....nu au indoit niste tevi pur si simplu. Si prietenul meu le face foarte solide....si uneori asta poate face rau....e constient si el.

Daca nu ma crezi...te invit la mine la munca sa vezi un cadru stramb dintr-o cazatura nu foarte serioasa ! In loc sa cedeze crasbar-ul...a cedat cadrul !

Eu prefer sa indrept un crasbar decat un cadru !

 

Altfel....repet : tot respectul pentru ceea ce faceti, implica multa munca.

 

Bafta !

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Am terminat o etapa din raliu cu cauciucul sarit de pe janta. Il tineam cu mana pe langa bascula, pentru ca nu aveam cu ce sa il tai. Iar in alta etapa, am terminat cursa fara janta, mergand pe discul de frana si pinion". Initial credeam ca ne spune asta doar ca sa ne impresioneze, si nu l-am crezut. Apoi, am cautat pe net, si am gasit si dovada. Pun poza, pentru a intari ceea ce spunea Duclos, in sensul ca trebuie sa conducem in asa fel incat sa nu stricam motocicleta. Nu conteaza ca ai echipa de asistenta, daca ea e la 3-400 de km distanta si tu esti in mijlocul desertului... Tot asa, degeaba ai tot ce trebuie acasa, daca esti singur in mijlocul padurii.

De aceea spun ca e important sa avem grija de motocicleta, si sa conducem in siguranta, pentru ca poate sa aiba motocicleta 10 crash-bar-uri, daca ti-ai rupt un picior prin cine stie ce vagauna, nu mai conteaza cate fiare ai pe ea.

Nu sunt de acord cu crash-bar-uri facute din teava extragroasa, pentru ca in loc sa se deformeze si sa preia socurile, le transmit in cadru si il deformeaza. Si daca prinderea fiarelor e aceeasi cu prinderea motorului, atunci e si mai grav. De aceea se prind de suportul scaritei. Unele modele chiar au in locul unor prinderi solide, niste bucsi din cauciuc, care le permit sa flexeze putin, pentru a nu transmite socul in cadru.

Extensia aceea am folosit-o intens la pivotari, mai ales cand motorul cade cu rotile inspre varful pantei.

post-3626-0-54847900-1323721477_thumb.jpg

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu uzura....nu o inteleg...poti sa-mi dai detalii ??? Orice prindere pe cadru lasa urme. Ale voastre nu ? Doar cele originale KTM, pentru Adventure aveau ca niste bucsi de plastic pentru prinderile de cadru. In fine...

Legat de 2,6 mm, noi romanii avem damblaua asta sa le facem cat mai solide..."sa tina" ! 2mm sau cati ori fi la GIVI...nu ti se par suficienti ?

Eu banuiesc ca la GIVI or avea ei un inginer acolo...la proiectare....nu au indoit niste tevi pur si simplu. Si prietenul meu le face foarte solide....si uneori asta poate face rau....e constient si el.

Daca nu ma crezi...te invit la mine la munca sa vezi un cadru stramb dintr-o cazatura nu foarte serioasa ! In loc sa cedeze crasbar-ul...a cedat cadrul !

Eu prefer sa indrept un crasbar decat un cadru !

 

Altfel....repet : tot respectul pentru ceea ce faceti, implica multa munca.

 

Bafta !

 

Sistemul de prindere sus este practic un colier din bara de 6 mm filetata si o piesa contra. Probabil ca acest sistem permite o mica miscare care poate uza teava de la radiator. Am atasat o fotografie gasita pe net. Daca conteaza, noi folosim alte 2 coliere din polietilena, care sunt mai late si poate ca mai absorb si din vibratii, socuri.

Sistemul de prindere din fata, jos l-am facut in asa fel incat sa se deformeze mult inaintea cadrului in cazul unui soc puternic si poate fi shimbat usor daca este cazul. Dar nu stiu cine se uita la un crash bar indoit si vede un cadru neindoit.

In general incercam sa folosim puncte de prindere solide pe cadru si pe cat posibil sa facem un triunghi cat mai echilateral. Felul in care legam aceste puncte intre ele cu teava reflecta partial si modul in care se distribuie si se absoarbe socul in cadru. Asa putem povesti multe.

Totusi, am incercat sa dechidem ceva discutie, aici pe forum, in ideea ca noi incercam sa producem niste accesorii care sa fie cat mai interesante pentru voi Africanii si care acum pot fi macar putin personalizate si impreuna sa ajungem la un super crash bar sau 3 modele si care peste ceva timp ai putea sa il recomanzi in loc de givi pentru ca este facut asa cum am considerat noi (toti) ca e cel mai bine, iar legat de pret oricum este mai ieftin.

Am incercat sa nu facem comparatii negative, adica asa cum nu am facut si imi cer scuze. De acum am sa incerc sa exemplific de ce ar putea fi mai bun designul nostru si nu de ce este mai nu stiu cum un altul.

Dar, sunt si eu putin dezamagit pentru ca pana acum concluziile care pot sa le trag in urma unor discutii sunt ca folosim teava prea groasa si ca ar trebui sa folosim prinderea de la scarita. Strainezii care ne-au mai scris vroiau invers. (aici pot sa fiu rautacios)

Sincer nu intentionam sa concuram cu nimeni si oricum mai avem mult de lucru.

 

"Am terminat o etapa din raliu cu cauciucul sarit de pe janta. Il tineam cu mana pe langa bascula, pentru ca nu aveam cu ce sa il tai. Iar in alta etapa, am terminat cursa fara janta, mergand pe discul de frana si pinion". Initial credeam ca ne spune asta doar ca sa ne impresioneze, si nu l-am crezut. Apoi, am cautat pe net, si am gasit si dovada. Pun poza, pentru a intari ceea ce spunea Duclos, in sensul ca trebuie sa conducem in asa fel incat sa nu stricam motocicleta. Nu conteaza ca ai echipa de asistenta, daca ea e la 3-400 de km distanta si tu esti in mijlocul desertului... Tot asa, degeaba ai tot ce trebuie acasa, daca esti singur in mijlocul padurii.

De aceea spun ca e important sa avem grija de motocicleta, si sa conducem in siguranta, pentru ca poate sa aiba motocicleta 10 crash-bar-uri, daca ti-ai rupt un picior prin cine stie ce vagauna, nu mai conteaza cate fiare ai pe ea.

Nu sunt de acord cu crash-bar-uri facute din teava extragroasa, pentru ca in loc sa se deformeze si sa preia socurile, le transmit in cadru si il deformeaza. Si daca prinderea fiarelor e aceeasi cu prinderea motorului, atunci e si mai grav. De aceea se prind de suportul scaritei. Unele modele chiar au in locul unor prinderi solide, niste bucsi din cauciuc, care le permit sa flexeze putin, pentru a nu transmite socul in cadru.

Extensia aceea am folosit-o intens la pivotari, mai ales cand motorul cade cu rotile inspre varful pantei.

 

Sunt foarte deacort cu tine. Crash bar-ul nu este un accesoriu folosit la rally raid si nu prea are loc.

Noi ne-am gandit sa facem pentru cine merge la ture mai enduro cu bagaje si pasager si de multe ori ajunge in zone cu grad de dificultate mai mare decat cel de la raid, ca sa nu mai zicem la Raliul Olteniei din toamna am fost 2 participanti. (amandoi cu crash bar, care l-am si folosit ca am obosit si m-am incurcat)

Sustinem cauza, suntem 100% alaturi de Cristi, care a reusit sa organizeze cateva evenimente foarte tari pe la noi.

post-14411-0-98130700-1323759666_thumb.jpg

Editat de alecul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sistemul de prindere sus este practic un colier din bara de 6 mm filetata si o piesa contra. Probabil ca acest sistem permite o mica miscare care poate uza teava de la radiator. Am atasat o fotografie gasita pe net. Daca conteaza, noi folosim alte 2 coliere din polietilena, care sunt mai late si poate ca mai absorb si din vibratii, socuri.

Sistemul de prindere din fata, jos l-am facut in asa fel incat sa se deformeze mult inaintea cadrului in cazul unui soc puternic si poate fi shimbat usor daca este cazul. Dar nu stiu cine se uita la un crash bar indoit si vede un cadru neindoit.

In general incercam sa folosim puncte de prindere solide pe cadru si pe cat posibil sa facem un triunghi cat mai echilateral. Felul in care legam aceste puncte intre ele cu teava reflecta partial si modul in care se distribuie si se absoarbe socul in cadru. Asa putem povesti multe.

Totusi, am incercat sa dechidem ceva discutie, aici pe forum, in ideea ca noi incercam sa producem niste accesorii care sa fie cat mai interesante pentru voi Africanii si care acum pot fi macar putin personalizate si impreuna sa ajungem la un super crash bar sau 3 modele si care peste ceva timp ai putea sa il recomanzi in loc de givi pentru ca este facut asa cum am considerat noi (toti) ca e cel mai bine, iar legat de pret oricum este mai ieftin.

Am incercat sa nu facem comparatii negative, adica asa cum nu am facut si i-mi cer scuze. De acum am sa incerc sa exemplific de ce ar putea fi mai bun designul nostru si nu de ce este mai nu stiu cum un altul.

Dar, sunt si eu putin dezamagit pentru ca pana acum concluziile care pot sa le trag in urma unor discutii sunt ca folosim teava prea groasa si ca ar trebui sa folosim prinderea de la scarita. Strainezii care ne-au mai scris vroiau invers. (aici pot sa fiu rautacios)

Sincer nu intentionam sa concuram cu nimeni si oricum mai avem mult de lucru.

 

Bravo ! Jos palaria !

Stai linistit, nu ai fost rautacios si nu e cazul de scuze.

Repet : am tot respectul pentru efortul vostru si pentru ceea ce faceti. Ia te rog pretul comunicat ca pe o informatie ajutatoare pentru voi...macar sa aveti idee cam pe unde trebuie sa va situati. M-as bucura foarte mult sa reusiti sa produceti un model reusit ca design, soliditate...etc. In acest sens designul celor de la GIVI mi se pare reusit...fata de altele, arata bine si protejeaza unde trebuie.

Nu are rost acum sa ne avantam in discutii legate de rezistenta materialelor sau grosimea peretelui.

Nu trebuie sa fii dezamagit ! Trebuie sa continuati ce ati inceput...indiferent de parerile din jur(inclusiv a mea...a noastra).

 

Daca vreodata iti pot fi de folos...nu ezita sa ma contactezi.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo ! Jos palaria !

Stai linistit, nu ai fost rautacios si nu e cazul de scuze.

Repet : am tot respectul pentru efortul vostru si pentru ceea ce faceti. Ia te rog pretul comunicat ca pe o informatie ajutatoare pentru voi...macar sa aveti idee cam pe unde trebuie sa va situati. M-as bucura foarte mult sa reusiti sa produceti un model reusit ca design, soliditate...etc. In acest sens designul celor de la GIVI mi se pare reusit...fata de altele, arata bine si protejeaza unde trebuie.

Nu are rost acum sa ne avantam in discutii legate de rezistenta materialelor sau grosimea peretelui.

Nu trebuie sa fii dezamagit ! Trebuie sa continuati ce ati inceput...indiferent de parerile din jur(inclusiv a mea...a noastra).

 

Daca vreodata iti pot fi de folos...nu ezita sa ma contactezi.

 

Cu stima,

 

Multumim pentru suport si sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine poate sa ma ajute cu o poza cu capatul esapamentului original la RD07? La mine ceva "tunari" au dat niste gauri si sunetul e puternic si urat. Pe viu am vazut fara gauri deloc si cu 4 gauri mai subtiri, dar nu stiu care e corect. Atasez o poza cu ce am eu.

post-11450-0-42184400-1324462751_thumb.jpg

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va urez un raport distractie/odihna, in perioada de sarbatori, identic cu Africa Twin ..(adica optim si/sau echilibrat :P )

Editat de cernunos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mii de multumiri. Din cate vad, asta e RD07a. Poate cineva sa imi confirme daca e la fel si la RD07?

Toba RD07a e putin mai lunga,in rest sunt interschimbabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...