Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

depinde ce i s-a intamplat la tripmaster(cum i s-a defectat), ca rezolvare cred ca exista.

A inceput sa se reseteze cam de un an,iar acum nu mai arat nimic.parca a dus la cineva sa se uite la condensatori,dar n-au reusit mare lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A inceput sa se reseteze cam de un an,iar acum nu mai arat nimic.parca a dus la cineva sa se uite la condensatori,dar n-au reusit mare lucru

Acolo pot fi mai multe probleme nu doar condensatorii , dar atata timp cat intrarile si iesirile integratului sant in parametrii nu mi-as face probleme , se poate repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, cu parere de rau v-a trebui sa ma despart de africana. Motivele sunt multe si diverse. Pretul pentru cei interesati ar fi 1300euro. Detalii pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La pretul asta mai degraba o dai pe bucati dar nah...fiecare cu problemele lui si stie ce si cum face. Dupa cum bate vantul si eu cred ca va trebui sa o dau, insa sper ca sa apuc sa fac macar o plimbare cu ea anul acesta. Imi pare rau de tine ! sper ca o sa te invarti cumva si sa-ti cumperi alta mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sherky îmi pare rău că trebuie sa o vinzi, personal nu sunt interesat pentru că deja mi-am făcut din Africana ce-o am în dotare o motocicletă "cu hibe" estetice, deci motocicletă de pădure.

Sperăm ca tot răul să fie înspre mai bine şi s-apucăm să ne vedem călare cândva, curând.

 

Raoul, iar probleme neică? Vezi tu cum e cu banii ăştia, alegem să băgăm banii în motociclete în loc să-i ţinem în buzunar şi să le folosim atât timp cât merg, bani în ele băgaţi doar când nu mai poate deschide supapa fără ai fi schimbate piesele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni, uitandu-ma pe prognoza meteo pentru Nadrag icon_lol.gif si calculand posibila aliniere a planetelor, am stabilit ca in 2013 trebuie sa ne intalnim intr-o zi de 31. Deci, asadar si prin urmare, ziua copilului o sarbatorim tot la Nadrag 023.gif

Vineri, 31 Mai - Sambata, 1 Iunie - Duminica, 2 Iunie ne vedem la Nadrag pentru Intanirea Africa Twin Romania editia a 9-a!

LOCATIA: La fel ca si in anii trecuti, locatia este fosta tabara de copii.
PARTICIPANTI: Pentru posesorii de AT prezenta este obligatorie icon_e_smile.gif si ne bucuram sa avem printre noi si detinatori de alte marci/modele de motociclete.
COSTURI: Nu se plateste nimic, doar mancarea vineri si sambata seara (cine vrea sa manance, binenteles)
TRASEE: Vom avea doua trasee, unul mai soft si unul pentru anvelope cu crampoane icon_e_biggrin.gif
SURPRIZE: Astea nu se spun inca (nu, nu e vorba de noroiul de pe traseu).

Pe masura ce ne vom apropia de eveniment am sa mai vin cu precizari. Pentru cine are intrebari/nelamuriri va stau la dispozitie la tel. 0722858466 sau PM sau email:oldmotors@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca s-a mai discutat pe forumul asta cu ceva timp in urma dar prefer sa redeschid discutia despre raportul de transmisie. Acum am kitul original, 16/45. Ma bate gandul sa schimb pinioanele astfel incat sa ii scad turatia la viteza de croaziera. Problema este ca nu stiu aspectul negativ daca pun de exemplu un 16/42. Se pierde semnificativ din puterea demarajului? La 110km/h am 5000 r/min. Cati dinti trebuie sa aiba pinionul din spate astfel incat sa cobor turatia la 4500r/min dar sa pastrez aceeasi viteza de croaziera?

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeşte dacă vrei cu Cipri sau Rul, amândoi şi-au pus foaie de 42 dinţi. M-am plimbat şi eu cu ale lor, nu am simţit diferenţă la demaraj sau cel puţin nu încât să o gasesc deranjantă. Iar la 5000rpm din câte ştiu acul bate la 120km/h.

Aspectul demarajului poate fi uşor 'desluşit' luând în calcul turaţia motorului vis a vis de rapoartele cutiei de viteze + raport final + turaţia roţilor, de unde vei deduce că este o diferenţă nesemnificativă în primele trepte de viteză, cu ambele rapoarte finale având viteze foarte apropiate la aceaşi turaţie a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, daca tot a venit vorba de matematica, fractii si alte socoteli cu privire la numarul de dinti, maine imi vine pinionul de atac cu 15 dinti, si in curand astept de la wemoto si foaie cu 48... o sa va tin la curent cu ce inseamna trecerea de la 16/46 la 15/48...

p.s. La Nadrag o sa vin mai incet, dar pe o roata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, daca tot a venit vorba de matematica, fractii si alte socoteli cu privire la numarul de dinti, maine imi vine pinionul de atac cu 15 dinti, si in curand astept de la wemoto si foaie cu 48... o sa va tin la curent cu ce inseamna trecerea de la 16/46 la 15/48...

p.s. La Nadrag o sa vin mai incet, dar pe o roata :)

aoleu stiam ca nu esti zdravan dar nici chiar asa :P poti sa uiti de treapta 1 =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine e curios, am dedus o mica formula cu care fiecare isi poate calcula diferentele intre diferitele rapoarte de pinioane. In tabel exista toate valorile necesare. In formula se introduce raportul treptei de viteza pt. care e curios omul (1,2,3,4,5), turatia motorului, dintii pinionului spate si fata. Acel coeficient este valabil pt anvelopa de 140/80/17

Enjoy!

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=579854

 

Stiu ca s-a mai discutat pe forumul asta cu ceva timp in urma dar prefer sa redeschid discutia despre raportul de transmisie. Acum am kitul original, 16/45. Ma bate gandul sa schimb pinioanele astfel incat sa ii scad turatia la viteza de croaziera. Problema este ca nu stiu aspectul negativ daca pun de exemplu un 16/42. Se pierde semnificativ din puterea demarajului? La 110km/h am 5000 r/min. Cati dinti trebuie sa aiba pinionul din spate astfel incat sa cobor turatia la 4500r/min dar sa pastrez aceeasi viteza de croaziera?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine face un car de bine! imi trebuie o fotografie cu frana fata desfacuta, mai exact ma intereseaza cums e aseaza arcurile tip lamela din corpul franei ca sa se aseze placutele. modelul e musai rd07 ca la rd04 fu mai intuitiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ţi-e grabă mare? Nu-s pe lânga mobră, dar luna asta o sa-mi schimb plăcuţele faţă şi-oi face atunci poze. Vezi dacă nu găseşti totuşi o schemă a pieselor componente care sa te ajute în manualul Honda, sau online pe magazinele care vând "piese OEM" .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cautat tot netu si toata biblioteca personala. nu gasesc nimic care sa ma dumireasca. le-am montat asa cum mi se pare normal si conform manualului ar pusca dar parca nu mis e pare ca japonezul o gandit asa, plus ca toate felurile in care pun arcul ala lamela is ciudate pt mintea mea de injiner :)

nu e graba, ca-s cue a tot desfacuta :)



post-43689-0-48040800-1358494150_thumb.jpg

Resurectia o inceput :(



din pacate nu am reusit sa scot la suprafata acea frumusete a Afrikanei pe care o vad doar eu, si cum questul inc autarea perfectiunii danas in nas si cu meseriasii pwulii argintiul ce l-am vrut pt crashbar/suporti s-a adeverit a fi un gri deloc pe gstul meu(de aici a fost un pas mic catre capacele motorului pe care le-am vrut Subaru Gold).

anyway...cum nu misca nimeni pe aici ia sa pregatesc eu drumul Afrikanei mele:

post-43689-0-72746700-1358590767_thumb.jpgpost-43689-0-84388500-1358590817_thumb.jpgpost-43689-0-39911600-1358590869_thumb.jpg



post-43689-0-51608900-1358591358_thumb.jpgpost-43689-0-51608900-1358591358_thumb.jpg



post-43689-0-96821200-1358591867_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raoul eşti de aproape comă cu modificările tale, cel puţin dpdv al culorilor. Faci imediat struţo cămilă cum ai făcut şi cu RD04 ( mă refer la rezervorul albastru ). Crashbar-ul ca şi crashbarul, dar ce-ai avut cu săracele capace de motor? :nono: :crack:

 

Sebicoizauruz - pentru ce-ţi trebuie tobă, ce-a păţit a ta ? De RD07 nu ţi-e bună ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CITESTE domnu Andry. Struto camila se refera la modificari hardware, rdo4 ala de aveam bani si pt plastice era cel mai frumos.

 

Povestea capacelor e prea lunga, cu restul.... sa zicem ca am fost fraier ca am acceptat griul dupa ce am comandat sa fie vopsite argintiu (ca si cadrul) facerea de bine..stiti voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...