Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Avem şi în România locuri cel puţin la fel de frumoase.

Garantat..numai sa ai talent si aparat foto bun sa ai ca sa poti scoate aceste frumuseti in evidenta!!

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua tractoare :crack:....si ca impresii am facut un drum Brasov -Bistrita si retur dar pe ocolite cat mai mult pe sate si pot spune ca actuala comfiguratie cu roata de 19 pe fata face toti banii!!

post-10654-0-14502900-1383082514_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este parbrizul varioscreen de la MRA la care eu am inlocuit piesa originala care permitea o glisare de 5 cm cu niste bucsi de cauciuc care imi permit acum inafara pozitionarii pe inaltime si o miscare fata-spate ..iar pt sectorele de offroad partea superiora se demonteza in cateva sec ..asa ca uite ca am parbrizul ideal :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e noul AT? 2014? Bravo rul

Modelul 2014 sper sa-l scoata cei de la Honda...trotineta mea putin stradalizata a ramas suficient de aventurosa si dupa mici retusuri ce mai trebuie facute este doar un reusit "remake 2014"!!!

 

Pt ceva proiectoare led sa consume putin are cineva vreo sugestie?sa bata in fata rotii stanga- dreapta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare : in timpul functionarii motorului am un releu care tacane in spatele turometrului si nu este semnalizarea . :( Mai bine zis suna ca un releu . Aveti ceva idei ? Imi da cineva un sfat ? Domn Profesor ?

O zi faina la toata lumea :)

Este foarte probabil sa fie releul de comanda a pompei de benzina situat in dreapta bordului, cel putin la rd04. Ce face releul asta? Nimic major, adica doar ca nu permite ca pompa de benzina sa lucreze doar cu contactul pus (fara sa mearga motorul). Asa nu se forteaza cuiul poantou si nu merge pompa daca nu ai benzina, sau daca ai accident, logic? Releul are 3 fire. Unul e plus de la contact, prin celalalt vine comanda de la cdi impulsuri de pe o bobina de inductie (doar daca se roteste motorul ,fie de la demaror fie functioneaza deja) iar al 3-lea, duce plusul alimentare catre pompa de benzina. Cand pui contactul releul nu e cuplat ca nu are comanda de la cdi. Acesta cupleaza doar cand apesi starterul si se roteste motorul. Releul are automentinere, dar cand opresti motorul (indiferent cum), cade automentinerea si pompa nu mai e alimentata.

 

Ala mi-a facut si mie fitze in Bosnia si m-am prins doar in Muntenegru cand a cedat de tot. Daca nu ai altul il poti elimina fara probleme, am mers un an si eu asa, pana am avut chef sa-l montez pe cel de rezerva (trebuie data jos carena fata). Cum il poti elimina? Strapezi la releu firul +contact cu cel care duce plusul la pompa. Daca nu ai chef sa desfaci bordul, cauti mufa de la pompa (sunt doua fire acolo, un plus care care vine de la releul in cauza (vezi ca ai plus numai cand rotesti motorul)iar celalalt masa. Firul ala de plus, il tai si il izolezi si alimentezi pompa din +contact, fie de la bord, fie la rd04 ai un fir +contact la releul de incarcare. De la ala se alimenteaza uzual si coolerul pus aditional pe releul de incarcare.

 

Ma bate gandul sa fac o verificare la amortizorul spate al Africanei mele. Cu cine tre'sa iau legatura in Brasov?

userul Kampur Motors

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte probabil sa fie releul de comanda a pompei de benzina situat in dreapta bordului, cel putin la rd04. Ce face releul asta? Nimic major, adica doar ca nu permite ca pompa de benzina sa lucreze doar cu contactul pus (fara sa mearga motorul). Asa nu se forteaza cuiul poantou si nu merge pompa daca nu ai benzina, sau daca ai accident, logic? Releul are 3 fire. Unul e plus de la contact, prin celalalt vine comanda de la cdi impulsuri de pe o bobina de inductie (doar daca se roteste motorul ,fie de la demaror fie functioneaza deja) iar al 3-lea, duce plusul alimentare catre pompa de benzina. Cand pui contactul releul nu e cuplat ca nu are comanda de la cdi. Acesta cupleaza doar cand apesi starterul si se roteste motorul. Releul are automentinere, dar cand opresti motorul (indiferent cum), cade automentinerea si pompa nu mai e alimentata.

 

Ala mi-a facut si mie fitze in Bosnia si m-am prins doar in Muntenegru cand a cedat de tot. Daca nu ai altul il poti elimina fara probleme, am mers un an si eu asa, pana am avut chef sa-l montez pe cel de rezerva (trebuie data jos carena fata). Cum il poti elimina? Strapezi la releu firul +contact cu cel care duce plusul la pompa. Daca nu ai chef sa desfaci bordul, cauti mufa de la pompa (sunt doua fire acolo, un plus care care vine de la releul in cauza (vezi ca ai plus numai cand rotesti motorul)iar celalalt masa. Firul ala de plus, il tai si il izolezi si alimentezi pompa din +contact, fie de la bord, fie la rd04 ai un fir +contact la releul de incarcare. De la ala se alimenteaza uzual si coolerul pus aditional pe releul de incarcare.

 

userul Kampur Motors

 

Multumesc domnu ptr informatii :) . O zi faina .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu 2 intrebari: De ce porneste greu motorul daca sta mai mmult de 2-3 zile.Este ceva smecherie cu furtune la carburatoare?TRIPU nuu imi inregistreaza km care ii fac.Functioneaza ceasul dar km nu merg.Cum sa dau jos scula .Treebuie sa dau jos toata carena? ? Sa o duc la meserias - electronist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu 2 intrebari: De ce porneste greu motorul daca sta mai mmult de 2-3 zile.Este ceva smecherie cu furtune la carburatoare?TRIPU nuu imi inregistreaza km care ii fac.Functioneaza ceasul dar km nu merg.Cum sa dau jos scula .Treebuie sa dau jos toata carena? ? Sa o duc la meserias - electronist.

1. se evapora benzina din carburatoare , modelele mai noi au o smecherie cu tevustile http://www.atic.org/faq/ventilation.php

2. tripu trebe dat jos si dus la mester. trebe data carena fata jos din ce-mi aduc aminte

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate da jos trip-masterul daca dai parbrizul jos. tripul are 2 piulitze de M6.


Si cu furtunele de la carburatoare intr-adevar se simte diferenta, o sa porneasca la prima cheie de fiecare data

Editat de Mociclistu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...