Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare >Am aflat de o pompa FACET cica se foloseste la avioane si e buna la africana.Stie careva un cod sau ceva vanzator?

 

FACET 10405

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

FACET 10405

Atentie , daca e rd04 vei avea nevoie de niste coturi metalice pentru a o putea monta in acelasi soclu..fiind patrata va trebui sa incalzesti nitel cauciucul inainte de a o monta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare >Am aflat de o pompa FACET cica se foloseste la avioane si e buna la africana.Stie careva un cod sau ceva vanzator?

 

 

facet 40105

 

intradevar trebuie sa bricolezi sau sa cauti un cot la 90 de grade ca sa poti sa pui pompa (doar la rd 04)la 07 nu are nici o problema , dar este in regula functioneaza de ceva vreme fara probleme.

 

spor

 

poate ne arata si noua colegul nostru pompa facet 10405

» Post actualizat in 15 Jul 2014 18:49

Sunt 2 modele de facet folosite la AT, identice la ext dar cu alt debit. Paremise ca cea cu debitul mai mare nu sughita la vit mari. Nu stiu codul :(

 

 

vrei sa pui la transplant si tu facet?

Editat de dracones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MULTUMESC de raspunsuri.Eu am RD 07 si o sa vad ce maodificari fac daca trebuie.UNde pot gasi?P eebay sau mai stiti ceva siteuri?Acuma care e buna ca ati scris 2 coduri?

FACET 10405 sau facet 40105 asta are debit mai mare?

Editat de MONOCORD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MULTUMESC de raspunsuri.Eu am RD 07 si o sa vad ce maodificari fac daca trebuie.UNde pot gasi?P eebay sau mai stiti ceva siteuri?Acuma care e buna ca ati scris 2 coduri?

FACET 10405 sau facet 40105 asta are debit mai mare?

 

Ai mai multe variante , cea mai eftina e la mama ei in sua , dar mai gasesti si pe e-bay prin anglia +transport, mai poti folosi si pompa originala daca i pui o dioda mur 860 (o iei de la saimon de pe baritiu cu 5 lei .)

 

Acum alegerea e a ta .

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM AFLAT AIA CU 40105 SE PARE CA E


» Post actualizat in 15 Jul 2014 19:15

Ai mai multe variante , cea mai eftina e la mama ei in sua , dar mai gasesti si pe e-bay prin anglia +transport, mai poti folosi si pompa originala daca i pui o dioda mur 860 (o iei de la saimon de pe baritiu cu 5 lei .)

 

Acum alegerea e a ta .

 

spor

Mersi ,dar a mea e ok nu am treaba e cea originala dar eu vreau sa imi fac de rezerva cand plec pe motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

facet 40105 e corect, am scris in graba si n-am verificat ce-am scris.

 

 

......


poate ne arata si noua colegul nostru pompa facet 10405

......
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie ...facet xx105 are debit muuult prea mare si exista riscul sa forteze in cui.

Eu am studiat mult problema si trebuie sa aveti in vedere urmatoarele:

- pompa cu un debit max de 2 bari (tre sa caut acasa dar parca sa zic ca atat era ...si sa porneasca de la o anumita presiune...)

- sa aiba valva de inchidere ca atunci cand motorul sta oprit sa nu inchida in cui.

 

Diseara ma uit acasa ce am comandat si va spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie ...facet xx105 are debit muuult prea mare si exista riscul sa forteze in cui.

Eu am studiat mult problema si trebuie sa aveti in vedere urmatoarele:

- pompa cu un debit max de 2 bari (tre sa caut acasa dar parca sa zic ca atat era ...si sa porneasca de la o anumita presiune...)

- sa aiba valva de inchidere ca atunci cand motorul sta oprit sa nu inchida in cui.

 

Diseara ma uit acasa ce am comandat si va spun.

Corect,Facet 40177 Cube Solid State pump este solutia optima baga intre 1-2 si 2 psi,si are si valva de inchidere.(tot asta merge si pe Transalp)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect,Facet 40177 Cube Solid State pump este solutia optima baga intre 1-2 si 2 psi,si are si valva de inchidere.(tot asta merge si pe Transalp)

 

 

intradevar din specificatiile tehnice facet 40105 are 3-4,5

40171, 178 au de la 2 la 3,5

 

eu folosesc de aproximativ 6 ani 40105 si nu am avut si nici n u am nici o problema , nu le fac reclama sau lobby e ceva incercat de mine , fiecare isi achizitioneaza ce doreste .

 

ps . eu nu am nici o supapa unisens sau valva de inchidere .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tripmaster: ceasul functioneaza corect dar odometrul (trip1, trip2 si -trip) are perioade in care nu mai contorizeaza. Am curatat mufa de sub ceasurile analogice si tot asa face. Este o problema cunoscuta? I s-a mai intamplat cuiva asa ceva? Care ar fi cauza? Senzorul de sub vitezometru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci ceasul vitezometru si scoti o placa cu circuite .Acolo probabil s-a ars o rezistaenta si inca ceva.Eu asta am avut..Am schimbat cele 2 piese arse si aacum merge brici.Trebuie sa dai toata fata kos din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, deci exista circuite imprimate si sub vitezometru. Adevarul e ca nu am investigat pana acolo. Doar am curatat mufa de la firele spre tripmaster. Dar in cealalta directie nu am mai urmarit traseul lor.

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci ceasul vitezometru si scoti o placa cu circuite .Acolo probabil s-a ars o rezistaenta si inca ceva.Eu asta am avut..Am schimbat cele 2 piese arse si aacum merge brici.Trebuie sa dai toata fata kos din pacate.

 

Din curiozitate: cum se manifesta? Trip-ul nu inregistra deloc sau inregistra din cand in cand, doar cand vrea el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perioadele de nefunctionare sunt cumva legate de umezeala sau caldura foarte mare? Posibil sa ai niste contacte imperfecte pe placa electronica a tripmasterului. Deasemenea sunt niste capacitori electrolitici care mai dau ortul popii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am sesizat nici o schema de aparitie a perioadelor de nefunctionare, temperatura, umiditate, viteza, vibratii, etc... Mai rau ma incurca acum tripul. Bine ca imi arata ora, totusi....

Era bun un kilometraj trip sa imi urmaresc autonomia. Asa trebuie sa scad din kilometrajul general.... Tripmasterul, sonda litrometrica cu beculete si pompa electrica de benzina - gadget-uri degeaba. Mai bune erau tripul mecanic, robinetul cu 3 pozitii si pompa vacumatica......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, permite-mi sa te corectez: doua "probleme" contrasteaza. Sondele poti sa le rezolvi cu 2 relee si o dioda, Sebicozaurus style.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...