MONOCORD Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Intrebare >Am aflat de o pompa FACET cica se foloseste la avioane si e buna la africana.Stie careva un cod sau ceva vanzator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Intrebare >Am aflat de o pompa FACET cica se foloseste la avioane si e buna la africana.Stie careva un cod sau ceva vanzator? FACET 10405 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 FACET 10405 Atentie , daca e rd04 vei avea nevoie de niste coturi metalice pentru a o putea monta in acelasi soclu..fiind patrata va trebui sa incalzesti nitel cauciucul inainte de a o monta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Sunt 2 modele de facet folosite la AT, identice la ext dar cu alt debit. Paremise ca cea cu debitul mai mare nu sughita la vit mari. Nu stiu codul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 (editat) Intrebare >Am aflat de o pompa FACET cica se foloseste la avioane si e buna la africana.Stie careva un cod sau ceva vanzator? facet 40105 intradevar trebuie sa bricolezi sau sa cauti un cot la 90 de grade ca sa poti sa pui pompa (doar la rd 04)la 07 nu are nici o problema , dar este in regula functioneaza de ceva vreme fara probleme. spor poate ne arata si noua colegul nostru pompa facet 10405 » Post actualizat in 15 Jul 2014 18:49 Sunt 2 modele de facet folosite la AT, identice la ext dar cu alt debit. Paremise ca cea cu debitul mai mare nu sughita la vit mari. Nu stiu codul vrei sa pui la transplant si tu facet? Editat Iulie 15, 2014 de dracones Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 (editat) MULTUMESC de raspunsuri.Eu am RD 07 si o sa vad ce maodificari fac daca trebuie.UNde pot gasi?P eebay sau mai stiti ceva siteuri?Acuma care e buna ca ati scris 2 coduri? FACET 10405 sau facet 40105 asta are debit mai mare? Editat Iulie 15, 2014 de MONOCORD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 MULTUMESC de raspunsuri.Eu am RD 07 si o sa vad ce maodificari fac daca trebuie.UNde pot gasi?P eebay sau mai stiti ceva siteuri?Acuma care e buna ca ati scris 2 coduri? FACET 10405 sau facet 40105 asta are debit mai mare? Ai mai multe variante , cea mai eftina e la mama ei in sua , dar mai gasesti si pe e-bay prin anglia +transport, mai poti folosi si pompa originala daca i pui o dioda mur 860 (o iei de la saimon de pe baritiu cu 5 lei .) Acum alegerea e a ta . spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 AM AFLAT AIA CU 40105 SE PARE CA E » Post actualizat in 15 Jul 2014 19:15 Ai mai multe variante , cea mai eftina e la mama ei in sua , dar mai gasesti si pe e-bay prin anglia +transport, mai poti folosi si pompa originala daca i pui o dioda mur 860 (o iei de la saimon de pe baritiu cu 5 lei .) Acum alegerea e a ta . spor Mersi ,dar a mea e ok nu am treaba e cea originala dar eu vreau sa imi fac de rezerva cand plec pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 facet 40105 e corect, am scris in graba si n-am verificat ce-am scris. ...... poate ne arata si noua colegul nostru pompa facet 10405...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Atentie ...facet xx105 are debit muuult prea mare si exista riscul sa forteze in cui. Eu am studiat mult problema si trebuie sa aveti in vedere urmatoarele: - pompa cu un debit max de 2 bari (tre sa caut acasa dar parca sa zic ca atat era ...si sa porneasca de la o anumita presiune...) - sa aiba valva de inchidere ca atunci cand motorul sta oprit sa nu inchida in cui. Diseara ma uit acasa ce am comandat si va spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Atentie ...facet xx105 are debit muuult prea mare si exista riscul sa forteze in cui. Eu am studiat mult problema si trebuie sa aveti in vedere urmatoarele: - pompa cu un debit max de 2 bari (tre sa caut acasa dar parca sa zic ca atat era ...si sa porneasca de la o anumita presiune...) - sa aiba valva de inchidere ca atunci cand motorul sta oprit sa nu inchida in cui. Diseara ma uit acasa ce am comandat si va spun. Corect,Facet 40177 Cube Solid State pump este solutia optima baga intre 1-2 si 2 psi,si are si valva de inchidere.(tot asta merge si pe Transalp) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Corect,Facet 40177 Cube Solid State pump este solutia optima baga intre 1-2 si 2 psi,si are si valva de inchidere.(tot asta merge si pe Transalp) intradevar din specificatiile tehnice facet 40105 are 3-4,5 40171, 178 au de la 2 la 3,5 eu folosesc de aproximativ 6 ani 40105 si nu am avut si nici n u am nici o problema , nu le fac reclama sau lobby e ceva incercat de mine , fiecare isi achizitioneaza ce doreste . ps . eu nu am nici o supapa unisens sau valva de inchidere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Salut, mi-au ramas ceva piese dupa "restaurare" http://olx.ro/oferte/user/fPF5/ Farurile nu mai au arcurile si sunt cu becuri para, nu halogen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Tripmaster: ceasul functioneaza corect dar odometrul (trip1, trip2 si -trip) are perioade in care nu mai contorizeaza. Am curatat mufa de sub ceasurile analogice si tot asa face. Este o problema cunoscuta? I s-a mai intamplat cuiva asa ceva? Care ar fi cauza? Senzorul de sub vitezometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Desfaci ceasul vitezometru si scoti o placa cu circuite .Acolo probabil s-a ars o rezistaenta si inca ceva.Eu asta am avut..Am schimbat cele 2 piese arse si aacum merge brici.Trebuie sa dai toata fata kos din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Aha, deci exista circuite imprimate si sub vitezometru. Adevarul e ca nu am investigat pana acolo. Doar am curatat mufa de la firele spre tripmaster. Dar in cealalta directie nu am mai urmarit traseul lor. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 http://indefinitelywild.gizmodo.com/how-hondas-new-airbox-will-give-the-africa-twin-dirt-b-1589397465 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Desfaci ceasul vitezometru si scoti o placa cu circuite .Acolo probabil s-a ars o rezistaenta si inca ceva.Eu asta am avut..Am schimbat cele 2 piese arse si aacum merge brici.Trebuie sa dai toata fata kos din pacate. Din curiozitate: cum se manifesta? Trip-ul nu inregistra deloc sau inregistra din cand in cand, doar cand vrea el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Nu inregistra deloc.Era pe zero.Functiona doar ceasul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 La mine e mai complex: are perioade in care nu inregistreaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Perioadele de nefunctionare sunt cumva legate de umezeala sau caldura foarte mare? Posibil sa ai niste contacte imperfecte pe placa electronica a tripmasterului. Deasemenea sunt niste capacitori electrolitici care mai dau ortul popii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Nu am sesizat nici o schema de aparitie a perioadelor de nefunctionare, temperatura, umiditate, viteza, vibratii, etc... Mai rau ma incurca acum tripul. Bine ca imi arata ora, totusi.... Era bun un kilometraj trip sa imi urmaresc autonomia. Asa trebuie sa scad din kilometrajul general.... Tripmasterul, sonda litrometrica cu beculete si pompa electrica de benzina - gadget-uri degeaba. Mai bune erau tripul mecanic, robinetul cu 3 pozitii si pompa vacumatica...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 da, dom'le... o porcarie de motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pai nu e. Dar astea trei contrasteaza cu robustetea generala a mobrei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Andrei, permite-mi sa te corectez: doua "probleme" contrasteaza. Sondele poti sa le rezolvi cu 2 relee si o dioda, Sebicozaurus style. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.