Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum ziceam, toti vor sa vanda afrikanele anu asta.

Problema se formuleaza in urmatorul posibil scenariu:

Noua AT va fi un hit si batrana doamna va avea pret de nik

Noua AT va fi un shit si toti care or vandut batrana doamna o sa moara de ciuda

Si combinatii de n luate cate paispe :)

Frumoasa bestia cbrxxx, pretul pe masura

» Post actualizat in 23 Aug 2014 15:06

Ps: acilea nu faceti reclama pt Valeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai vine fac o lista pe care s-o postez :crack: . Mai am nevoie si de "lampa" de la neutru si de un senzor de neutru, i have money, give me your spare parts :tempted: . AAAA si era sa uit, cel mai important: NENOROCITA DE INCUIETOARE DE LA USA DE LA COADA. Am gasit ca s-ar potrivi de la Honda Bali (la Bali e incuietoarea de la capacul de la busonul de benzina). Si daca stiti pe careva care face suportul de bord si faruri aferent carenei Boano, ar fi superb si unul din ala, daca nu, poate-mi aduce Mos Craciun unul de la ei si gata.

 

P.S. initial am crezut ca merge si fara protectia aia, drept e ca mergeam cu sosete flausate si nu simteam arsura (feel the burn, cum s-ar zice).

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boano

Mda, acum am vazut si eu pe xrv pozele, marfa rau! Intrebare, ca parca tu aveai CS-ul... regreti miscarea? ca vad ca ai bagat ceva munca de intretinere si bani in diverse cu xrv-ul, cam cum am facut eu cu TDM-ul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura miscare pe care o regret e ca am luat cs-ul ala. Era total nepotrivit pentru mine (1.86 si 90 de kile in functie de anotimp+pasagera). Puterea si motorul erau ok, dar in rest, nu era ce trebuia pentru mine; se simtea aiurea pe curbe (decat CS, mai bine iei un cb500, cb750, ciclistica mult mai buna, cel putin la cb500). In privinta Africanei regret un pic miscarea facuta cu toate modificarile; de banii aia faceam din ea un tourer pe cinste, poate reuseam sa fac si conversia cu fata de KTM (furca,juguri,roata,etrier). Dar sunt multumit de ea si de ce iese din ea. Atata ca incepe sa ma arda din ce in ce mai tare ideea unui 1150gsA.

 

P.S. nu te gandi ca am dat banii pe o Boano veritabila, e Boano Radautzi tech, ROMANIAN made, nu am nimic de reprosat, ma bate vantul cu ea ca, la fel ca si cu cea stock, dar pe mine ma bate vantul pe orice motor cu parbriz stock, farurile sunt de la Aprilia AF125. O sa pun si aici poze cu ea gata; saptamana viitoare sper sa ii scot stickerul pt masca (parbriz si faruri) si poate si cel pentru rezervor si carena.


» Post actualizat in 25 Aug 2014 10:31

Cred ca mai vine fac o lista pe care s-o postez :crack: . Mai am nevoie si de "lampa" de la neutru si de un senzor de neutru, i have money, give me your spare parts :tempted: . AAAA si era sa uit, cel mai important: NENOROCITA DE INCUIETOARE DE LA USA DE LA COADA. Am gasit ca s-ar potrivi de la Honda Bali (la Bali e incuietoarea de la capacul de la busonul de benzina). Si daca stiti pe careva care face suportul de bord si faruri aferent carenei Boano, ar fi superb si unul din ala, daca nu, poate-mi aduce Mos Craciun unul de la ei si gata.

Mai taiem cate ceva de pe lista. Zilele astea montez usita, deci estetic e gata 99%, mai trebuie sa scot stickerele.

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ziceam, toti vor sa vanda afrikanele anu asta.

Problema se formuleaza in urmatorul posibil scenariu:

Noua AT va fi un hit si batrana doamna va avea pret de nik

Noua AT va fi un shit si toti care or vandut batrana doamna o sa moara de ciuda

Si combinatii de n luate cate paispe :)

Frumoasa bestia cbrxxx, pretul pe masura

» Post actualizat in 23 Aug 2014 15:06

Ps: acilea nu faceti reclama pt Valeni

Mersi frate,si crede-ma rar se mai gaseste in aceasta stare(si eu am stat la cautat cam juma de an)din pacate sta pe tusa degeaba..Am un Adventure 950,si o folosesc mai degraba pe aia..iar legat de pret, stiu ca nu e ieftina dar si marfa e pe masura:-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa crezi ca as fi ceva smecheras bagator de seama, dar din proprie experienta iti spun ca la pretul asta o vei vinde extrem de greu, chiar daca toata lumea e de acord ca e "marfa"

Anii isi spun cuvantul, incep sa apara motociclete mai noi la preturi cvasi-accesibile (de exemplu 950-ul tau)

Nu pot decat sa-ti doresc succes

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa crezi ca as fi ceva smecheras bagator de seama, dar din proprie experienta iti spun ca la pretul asta o vei vinde extrem de greu, chiar daca toata lumea e de acord ca e "marfa"

Anii isi spun cuvantul, incep sa apara motociclete mai noi la preturi cvasi-accesibile (de exemplu 950-ul tau)

Nu pot decat sa-ti doresc succes

:peace:

Da stiu,chiar ai dreptate,stiu ca o sa stau cu ea mult si bine,nici n-am crezut ca e usoara treaba,ca sunt tot mai putini care cunosc si apreciaza calitatiile unei africane(nu-i un motor de fite si la moda)o sa se vanda mai bine fara accesorii si la pret mai modest...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti si discuri de frana față?

mai uzate decât ale mele nu au cum să fie

:-L

 

Am doua, dar sunt uzate destul de bine. Poate ar trebui as dai o fuga in weekend pe la mine sa comparam ce am eu cu ce ai tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.M-am gandit sa trec de la RD04 la07,asa ca m-am dus in Germania si mi-am adus una,foarte buna de altfel.Paradoxul e ca desi o vad in curte, si-mi place, si-mi spun ca merita sa o tin,totusi nu ma-ndur sa ma despart de batranica mea:greu de explicat.Asa ca am un RD07 de vanzare,dar nu stiu cum sa pun niste poze,poate ma ajutati careva.Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva 25833d1375693669-africa-twin-header-heat?

E protectia de la galeria de la esapament, am ajuns deja sa ard 2 perechi de pantaloni si asa nu mai merge :crack:

Ti-o poti manufactura fara probleme dintr-o bucata de tabla de aluminiu, eu asa am facut pana am luat "mobra de rezerva". 2 ore de munca si functional iese similar cu originalul, iti faci prima data un sablon din carton sa te orientezi exact la dimensiuni.

 

Daca ai una originala de model, faci intr-o ladita de lemn un amestec de ciment si nisip 1/4, adaugi apa si inainte sa se intareasca bagi originalul sa-ti faci "matrita" . Apoi dupa doua zile, sau pana consideri ca cimentul a facut priza ca lumea, ciocanesti tabla de aluminiu (o tai mai mare) cu un lemn rotund sa se muleze in matrita, mai polizezi in jur sa arate ca lumea, dai gaurile si gata!Partea exterioara o matuiesti cu smirghel si o sprayezi cu negru termorezistent.

 

Si eu am ars doua perechi de pantaloni pana sa zic ca "asa nu se mai poate".

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

gasesti si discuri de frana față?

mai uzate decât ale mele nu au cum să fie

:-L

daca vrei am eu 2 discuri ca noi fara uzura

Sunama dupa 1 sept ca acum sunt in grecia si le dau la un pret bun 0745538663 mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-o poti manufactura fara probleme dintr-o bucata de tabla de aluminiu, eu asa am facut pana am luat "mobra de rezerva". 2 ore de munca si functional iese similar cu originalul, iti faci prima data un sablon din carton sa te orientezi exact la dimensiuni.

 

Daca ai una originala de model, faci intr-o ladita de lemn un amestec de ciment si nisip 1/4, adaugi apa si inainte sa se intareasca bagi originalul sa-ti faci "matrita" . Apoi dupa doua zile, sau pana consideri ca cimentul a facut priza ca lumea, ciocanesti tabla de aluminiu (o tai mai mare) cu un lemn rotund sa se muleze in matrita, mai polizezi in jur sa arate ca lumea, dai gaurile si gata!Partea exterioara o matuiesti cu smirghel si o sprayezi cu negru termorezistent.

 

Si eu am ars doua perechi de pantaloni pana sa zic ca "asa nu se mai poate".

Gasesc nastrusnica ideea de a face aparatori de esapament din aluminiu. Aluminiu are o conductivitate termica foarte mare iar scopul aparatorilor nu este acela de a raci mai bine esapamentul. Toate aparatorile de esapament originale intalnite de mine au fost confectionate din fier, eventual captusite cu azbest si poleiala reflectorizanta. Ideea cu aparatorile este ca acestea sa se incalzeasca cat mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate aparatorile de esapament originale intalnite de mine au fost confectionate din fier, eventual captusite cu azbest si poleiala reflectorizanta. Ideea cu aparatorile este ca acestea sa se incalzeasca cat mai putin.

 

Iti dau dreptate. Mai mult, la suruburile originale care tin aparatoarea exista niste saibe cu azbest (2 per surub, una sub protectie, una peste) care au rolul de izolatie intre galerie si aparatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scormonim sambata dimineata


» Post actualizat in 30 Aug 2014 10:10

Dupa scormonire avem urmatoarele rezultate:

 

- brat semnalizator - doar rupt

 

- protectie galerie - cu o usora indoitura la unul din capete dar "tabacibila"

 

post-30-0-71583200-1409393410_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...