chemical Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Salut la toata lumea, imi poate spune cineva daca se poate schimba bujia cilindrului din spate la un RD07A fara sa dau jos rezervorul ? Azi am vrut sa ies cu motorul si am observat ca merge numai intr-un piston (in cel dim spate) am vrut sa schomb bujiile intre ele sa vad daca e de vina bujia sa altceva si nu am gasit nici o modalitate sa dau jos bujia de pe cilindru din spate. Poate si pt era inserat afara si am lucrat la lanterna telefonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 @Vanquisher: Ai frana fata cam slaba, dar nu e dezastruoasa, incearca sa franezi fata+spate daca nu faci asta. suspensiile la tine mi se par foarte ok, mai ales pe off, nu as face fata mai tare. etrier brembo + placute sinter and tou're good to go Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) @Chemical Tu stii ca ai 2 bujii pe cilindru ?!!! » Post actualizat in 15 May 2015 19:55 Editat Mai 15, 2015 de Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) Problema e la CDI, nu la bujii Sau la bobina de inductie pentru cilindrul spate Sau poate a iesit un cablu dintr-o mufa pe circuitul primar Si cu certitudine trebuie sa dai jos semicarenele din fata, saua si rezervorul Editat Mai 16, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Nu stiam ca sunt 2 buji pe cilindru, o sa o duc la un mecanica in cazul asta. Stiti de unde as putea sa cumpar un cdi daca ar fi de bina cdi-u ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) Nu te panica, e un singur CDI (care de fapt nu este CDI, se numeste Digital Transistorised with Electronic Advance Ignition Module) Daca iti merge un cilindru, nu e de la acest modul, ci de la o mufa (contact defectuos) sau bobina de inductie si/sau cablurile/mufele aferente Din 1996 AT nu mai are doua bobine de inductie pe cilindru, ci cate o singura bobina care comanda fiecare cate doua bujii Editat Mai 16, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Multumesc pt raspuns korben, cred ca am scapat destul de usor, am schimbat doar bujia din dreapta de pe cilindru din fata (cea la care am avut acces prin carena) si motocicleta merge cum mergea initial, nu stiu daca merge bine sau rau, nu am avut ocazia sa merg cu alta africana inafara de a mea. Azi am mers 80 km cu ea si a mera destul de bine, am mers cu 140 km/h pe drum drept si cu 90-100 urcand pasul Tihuta. Imi poate spune cineva din experienta cat de pacatoase sun CDI-urile la africane si daca merita sa dau 300-400€ pe unu sa il tin " pe stoc" ca poate vreodata se va strica al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Am cumparat o protectie de caldura pentru galeria de evacuare ( piesa neagra in forma de S ) dar vanzatorul mi-a livrat-o fara suruburi, explicandu-mi ca s-au rupt la demontare . Am vazut ca sunt diametre mici acolo , stie cineva exact ce tip de suruburi ar trebui sa caut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Ala de care ai tu nu se strica asa usor. Poate ar fi bine sa schimbi toate cele 4 bujii. » Post actualizat in 17 May 2015 05:59Am cumparat o protectie de caldura pentru galeria de evacuare ( piesa neagra in forma de S ) dar vanzatorul mi-a livrat-o fara suruburi, explicandu-mi ca s-au rupt la demontare . Am vazut ca sunt diametre mici acolo , stie cineva exact ce tip de suruburi ar trebui sa caut ? M6 si foarte scurte. Smecheria e ca acolo, la fiecare dintre suruburi, sunt si cate 2 saibe dintr-un material izolator termic (gen azbest) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Te pui cu SPATELE la motocicleta si o ridici pana aproape de verticala, apoi te intorci cu fata Cauta pe youtube, sunt o gramada de filmulete Sa stii ca nu merge cu "lantul nu e asa larg" Trebuie verificat, pe cricul lateral sa aiba sageata de 40-50 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Salutari! Cumpar o cheie de bujii (din trusa originala) de Africana 750 (pana in 2000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Salutari! Cumpar o cheie de bujii (din trusa originala) de Africana 750 (pana in 2000) Pai aia de dupa 2000 ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 cre'ca nu se potriveste si la VTR, cel putin asa zicea situ unde am gasit eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Pai aia de dupa 2000 ce are? Este prea noua si nu da bine pe modele pana in 2000 Cred ca astia la Honda au aceleasi truse si chei din 1800 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Daca Accuweather nu minte, la intrunire vom avea o vreme exceptionala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Deci, cine vrea scarite late la Africana, poate sa-si comande linistit scarite de CR80. Eu mi-am luat de la firma DRC. Singurul ne-ajuns, pt mine, e ca sunt cu vreo 5mm mai inalte decat cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Chiar ca trage ca un taur ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Nu stiu cum trage KTM 950 , n-am avut placerea . Deocamdata, imi place cum trage XRV 750 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Nu stiu cum trage KTM 950 , n-am avut placerea . Deocamdata, imi place cum trage XRV 750 . Iti zic ca e diferenta mare,anul trecut am detinut in paralel cele 2 modele.Ktm more fun cu suspensii mult mai bune...Dar nu in asta consta vraja Africanei......ci in tot "pachetul" de calitate fiabilitate polivalenta...As vrea un Adventure cu fiabilitatea si calitatea Africanei(fara sa intram in polemici ca una e mai buna decat alta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Pune si tu un link.bplata transportyl....etc , cum se prezinta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 (editat) Cam asta e Africana care trage ca un taur pe drumuri de munte . Saua orignala a primit un strat de burete nou si moale si o husa simpla din skay rosu . Rezultatul obtinut e foarte confortabil , am coborat vreo 2 cm in inatlime si am cheltuit cu aceasta modificare maxim 15 Euro si o ora de munca proprie la intins skayul si capsat . E coborata din jug vreo 2,5 cm tot in ideea de a reduce inaltimea la sa , dar mi se pare prea jos , o sa o ridic inapoi la pozitia ei normala . Porneste bine la rece si la cald , trage bine , schimba bine , se aude bine ( mai ales in tuneluri ) , pe scurt, isi face treaba ei de Africana neinfricata. La cercul rotii din fata am vazut o umflatura crapata de circa 3 cm lungime, in zona valvei , semn ca janta a inceput sa se corodeze puternic pe interior . Stie cineva cat de repede evolueaza coroziunea asta ? Mai rezista pana la toamna ? Sau trebuie sa schimb roata urgent ? Editat Mai 19, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 La cercul rotii din fata am vazut o umflatura crapata de circa 3 cm lungime, in zona valvei , semn ca janta a inceput sa se corodeze puternic pe interior . Stie cineva cat de repede evolueaza coroziunea asta ? Mai rezista pana la toamna ? Sau trebuie sa schimb roata urgent ? In general e doar vopseaua... nu cred ca e cazul sa iti faci probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 In general e doar vopseaua... nu cred ca e cazul sa iti faci probleme. Ar fi bine sa ai dreptate , insa sunt sigur ca a inceput sa corodeze si metalul de dedesubt. Imi e teama sa trag , dar sigur pot sa desprind aschii de metal de acolo, de sub vopsea . Am vazut la o firma de dezmembrari o janta din asta corodata si pur si simplu aluminiul se transforma intr-un praf alb ... repet, nu stiu cat de profund si accelerat e procesul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Ma indoiesc ca e chiar in halul ala... Praful ala alb era la suprafata. Adica am vazut jante de zici ca au stat in saramura, cu vopseaua toata facuta basici si dupa ce au fost luate la perie/sablate s-au mai folosit timp indelungat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Ma indoiesc ca e chiar in halul ala... Praful ala alb era la suprafata. Adica am vazut jante de zici ca au stat in saramura, cu vopseaua toata facuta basici si dupa ce au fost luate la perie/sablate s-au mai folosit timp indelungat... Ei , uite , asta numesc eu o veste buna ! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.