Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Salut la toata lumea, imi poate spune cineva daca se poate schimba bujia cilindrului din spate la un RD07A fara sa dau jos rezervorul ? Azi am vrut sa ies cu motorul si am observat ca merge numai intr-un piston (in cel dim spate) am vrut sa schomb bujiile intre ele sa vad daca e de vina bujia sa altceva si nu am gasit nici o modalitate sa dau jos bujia de pe cilindru din spate. Poate si pt era inserat afara si am lucrat la lanterna telefonului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Vanquisher:

Ai frana fata cam slaba, dar nu e dezastruoasa, incearca sa franezi fata+spate daca nu faci asta.

suspensiile la tine mi se par foarte ok, mai ales pe off, nu as face fata mai tare.

etrier brembo + placute sinter and tou're good to go

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e la CDI, nu la bujii

Sau la bobina de inductie pentru cilindrul spate

Sau poate a iesit un cablu dintr-o mufa pe circuitul primar

 

Si cu certitudine trebuie sa dai jos semicarenele din fata, saua si rezervorul

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te panica, e un singur CDI (care de fapt nu este CDI, se numeste Digital Transistorised with Electronic Advance Ignition Module)

Daca iti merge un cilindru, nu e de la acest modul, ci de la o mufa (contact defectuos) sau bobina de inductie si/sau cablurile/mufele aferente

Din 1996 AT nu mai are doua bobine de inductie pe cilindru, ci cate o singura bobina care comanda fiecare cate doua bujii

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns korben, cred ca am scapat destul de usor, am schimbat doar bujia din dreapta de pe cilindru din fata (cea la care am avut acces prin carena) si motocicleta merge cum mergea initial, nu stiu daca merge bine sau rau, nu am avut ocazia sa merg cu alta africana inafara de a mea. Azi am mers 80 km cu ea si a mera destul de bine, am mers cu 140 km/h pe drum drept si cu 90-100 urcand pasul Tihuta. Imi poate spune cineva din experienta cat de pacatoase sun CDI-urile la africane si daca merita sa dau 300-400€ pe unu sa il tin " pe stoc" ca poate vreodata se va strica al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat o protectie de caldura pentru galeria de evacuare ( piesa neagra in forma de S ) dar vanzatorul mi-a livrat-o fara suruburi, explicandu-mi ca s-au rupt la demontare . Am vazut ca sunt diametre mici acolo , stie cineva exact ce tip de suruburi ar trebui sa caut ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de care ai tu nu se strica asa usor. Poate ar fi bine sa schimbi toate cele 4 bujii.


» Post actualizat in 17 May 2015 05:59

Am cumparat o protectie de caldura pentru galeria de evacuare ( piesa neagra in forma de S ) dar vanzatorul mi-a livrat-o fara suruburi, explicandu-mi ca s-au rupt la demontare . Am vazut ca sunt diametre mici acolo , stie cineva exact ce tip de suruburi ar trebui sa caut ?

 

M6 si foarte scurte. Smecheria e ca acolo, la fiecare dintre suruburi, sunt si cate 2 saibe dintr-un material izolator termic (gen azbest)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te pui cu SPATELE la motocicleta si o ridici pana aproape de verticala, apoi te intorci cu fata

Cauta pe youtube, sunt o gramada de filmulete

 

Sa stii ca nu merge cu "lantul nu e asa larg"

Trebuie verificat, pe cricul lateral sa aiba sageata de 40-50 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aia de dupa 2000 ce are?

Este prea noua si nu da bine pe modele pana in 2000 :crack:

Cred ca astia la Honda au aceleasi truse si chei din 1800 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, cine vrea scarite late la Africana, poate sa-si comande linistit scarite de CR80. Eu mi-am luat de la firma DRC. Singurul ne-ajuns, pt mine, e ca sunt cu vreo 5mm mai inalte decat cele originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum trage KTM 950 , n-am avut placerea . Deocamdata, imi place cum trage XRV 750 .

Iti zic ca e diferenta mare,anul trecut am detinut in paralel cele 2 modele.Ktm more fun cu suspensii mult mai bune...Dar nu in asta consta vraja Africanei......ci in tot "pachetul" de calitate fiabilitate polivalenta...As vrea un Adventure cu fiabilitatea si calitatea Africanei(fara sa intram in polemici ca una e mai buna decat alta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta e Africana care trage ca un taur pe drumuri de munte :peace: .

 

Saua orignala a primit un strat de burete nou si moale si o husa simpla din skay rosu . Rezultatul obtinut e foarte confortabil , am coborat vreo 2 cm in inatlime si am cheltuit cu aceasta modificare maxim 15 Euro si o ora de munca proprie la intins skayul si capsat .

 

E coborata din jug vreo 2,5 cm tot in ideea de a reduce inaltimea la sa , dar mi se pare prea jos , o sa o ridic inapoi la pozitia ei normala .

Porneste bine la rece si la cald , trage bine , schimba bine , se aude bine ( mai ales in tuneluri ) , pe scurt, isi face treaba ei de Africana neinfricata.

 

La cercul rotii din fata am vazut o umflatura crapata de circa 3 cm lungime, in zona valvei , semn ca janta a inceput sa se corodeze puternic pe interior . Stie cineva cat de repede evolueaza coroziunea asta ? Mai rezista pana la toamna ? Sau trebuie sa schimb roata urgent ?

post-59520-0-59262600-1432048389_thumb.jpg

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cercul rotii din fata am vazut o umflatura crapata de circa 3 cm lungime, in zona valvei , semn ca janta a inceput sa se corodeze puternic pe interior . Stie cineva cat de repede evolueaza coroziunea asta ? Mai rezista pana la toamna ? Sau trebuie sa schimb roata urgent ?

In general e doar vopseaua... nu cred ca e cazul sa iti faci probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general e doar vopseaua... nu cred ca e cazul sa iti faci probleme.

Ar fi bine sa ai dreptate , insa sunt sigur ca a inceput sa corodeze si metalul de dedesubt.

 

Imi e teama sa trag , dar sigur pot sa desprind aschii de metal de acolo, de sub vopsea . Am vazut la o firma de dezmembrari o janta din asta corodata si pur si simplu aluminiul se transforma intr-un praf alb ... repet, nu stiu cat de profund si accelerat e procesul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca e chiar in halul ala... Praful ala alb era la suprafata. Adica am vazut jante de zici ca au stat in saramura, cu vopseaua toata facuta basici si dupa ce au fost luate la perie/sablate s-au mai folosit timp indelungat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca e chiar in halul ala... Praful ala alb era la suprafata. Adica am vazut jante de zici ca au stat in saramura, cu vopseaua toata facuta basici si dupa ce au fost luate la perie/sablate s-au mai folosit timp indelungat...

 

Ei , uite , asta numesc eu o veste buna ! Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...