Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Am tot stat si m-am gandit care e rolul foliei cu pernute de aer, si asta e singura explicatie. Cand te plictisesti, pocnesti pernute :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, domana mea se comporta ciudat. Joia trecuta am culcat-o sa-i schimb garnitura de la capacul din stanga ca pierdea ulei, "boala" nu are nicio legatura cu asta,dar dupa operatiune am observat ca da mai multe rateuri pe frana de motor (mai dadea si pana acum,am mai desfacut inca jumate suruburile de amestec,acum vreo luna-doua); bujia din fata dreapta,cea la care ajung e neagra,dar nu mai e uda (cum se intampla inainte sa mai desfac suruburile). Ce ma sfatuiti? Sa mai desfac din sfert in sfert suruburile pana dispar aproape de tot rateurile (toba nu e stock, e un MIVV foarte silentios).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) In pernute sunt invelite balasturile de la xenoane. In mod normal stau ascunse sub carene, altfel n-ar fi ramas o bula intreaga! Le-am legat provizoriu de montantii parbrizului pentru ca am iesit la un reglaj de xenoane. Xenoanele sunt extraordinare pt tine, dar daca nu le reglezi"la mustata" sunt un cosmar pentru ceilalti.

Bun, am sa postez un tutorial de inlocuire a termostatului, pentru ca daca asi fi gasit vreunul n-asi fi umblat vre-o 2 ani fara termostat, sau mai precis cu termostatul partial "dizolvat". Aparent este aproape imposibil de ajuns la termostat, practic insa e foarte usor, normal daca stii trik-ul.

 

Pozele vor spune totul, ideea e simpla, se demonteaza radiatorul drept si un singur furtun pe stanga, dupa care carcasa termostatului vine frumusel afara. Termostatul de matiz este identic, cu exceptia garniturii care se demonteaza de pe el. O-ringul original de sigilare a carcasei, daca nu aveti de unde-l procura (aproape sigur) se remonteaza bagand sub el silicon de chiulasa.

 

vedere partea dreaptapost-4028-0-71461800-1434950353_thumb.jpgvedere partea stg.post-4028-0-91300200-1434950354_thumb.jpgjos plasa protectiepost-4028-0-78289200-1434950355_thumb.jpgpost-4028-0-85726900-1434950356_thumb.jpgpost-4028-0-81747600-1434950357_thumb.jpgdam jos furtunepost-4028-0-97024200-1434950358_thumb.jpgpost-4028-0-24385700-1434950360_thumb.jpgpost-4028-0-55682800-1434950361_thumb.jpgpost-4028-0-79343300-1434950362_thumb.jpgdam jos radiatorul drt.si furtunul superior aferentpost-4028-0-94123000-1434950363_thumb.jpgpost-4028-0-01768300-1434951280_thumb.jpgtragem in fata si legam radiatorul sa nu ne incurcepost-4028-0-23213100-1434950396_thumb.jpgpost-4028-0-12978300-1434950398_thumb.jpgtermostatul e prins de cadru cu un singur surub, il demontampost-4028-0-99402200-1434950399_thumb.jpgtragem carcasa termostatului si daca nu vine suficient decuplam firul de la senzorul de temperatura sa nu-l rupempost-4028-0-64882600-1434950401_thumb.jpgpost-4028-0-99225900-1434950402_thumb.jpgcarcasa ajunge in pozitie de lucrupost-4028-0-36191000-1434950404_thumb.jpgdesfacem cele doua suruburi ale capacului post-4028-0-71616500-1434950405_thumb.jpgsi ne minuma apoi de halul in care a ajuns termostatulpost-4028-0-78963400-1434950406_thumb.jpgpost-4028-0-03451900-1434950408_thumb.jpglichid va curge foarte putin cand demontam furtunele mari stanga dreapta, cam 100 gramepost-4028-0-78012600-1434950426_thumb.jpg cam asa arata releul mosfet -imens dar i-am pus totusi si coolerul iar mufa originala a releului adaptat anterior am pastrat-o pentru o eventuala inlocuire (cam improbabila-e mosfet ce naiba!) la "botul calului"post-4028-0-28593600-1434950394_thumb.jpg


» Post actualizat in 22 Jun 2015 06:55

Salut, domana mea se comporta ciudat. Joia trecuta am culcat-o sa-i schimb garnitura de la capacul din stanga ca pierdea ulei, "boala" nu are nicio legatura cu asta,dar dupa operatiune am observat ca da mai multe rateuri pe frana de motor (mai dadea si pana acum,am mai desfacut inca jumate suruburile de amestec,acum vreo luna-doua); bujia din fata dreapta,cea la care ajung e neagra,dar nu mai e uda (cum se intampla inainte sa mai desfac suruburile). Ce ma sfatuiti? Sa mai desfac din sfert in sfert suruburile pana dispar aproape de tot rateurile (toba nu e stock, e un MIVV foarte silentios).

Desfacand suruburile imbogatesti amestecul, n-ai facut nimic. Suruburile alea le reglezi functie de tipul mobrei 2,1/4 rdo4 2,5 rd07 ture. Tu ai amestec bogat din alte cauze, ( cel mai probabil ai o membrana sparta). Se poate chiar sa nu-ti inchida bine cuiul poantou-faza cu culcatul motorului a deplasat jegul din carburi. Trebuie date jos carburile, curatate si vazut starea poantourilor si a membranlor (atat cele mari cat si cele mici-de ralenti fortat).

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiam ca e f usor sa schimbi termostatul ala -- l am schimbat si la un transalp si la o africana.

Cat despre bujia aia neagra...tre sa mai inchizi suruburile alea ca sa nu o innegreasca. Daca faci asta insa o sa dea rateuri mai multe.

 

Verifica sa nu ai perforate membranele alea mici (air cut off valves), si poate ai dereglat nivel in camera de nivel. La rd03 stiu ca se regleaza la 07 stiu ca nu. La 04 nu stiu! :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 22 Jun 2015 06:55

 

Desfacand suruburile imbogatesti amestecul, n-ai facut nimic. Suruburile alea le reglezi functie de tipul mobrei 2,1/4 rdo4 2,5 rd07 ture. Tu ai amestec bogat din alte cauze, ( cel mai probabil ai o membrana sparta). Se poate chiar sa nu-ti inchida bine cuiul poantou-faza cu culcatul motorului a deplasat jegul din carburi. Trebuie date jos carburile, curatate si vazut starea poantourilor si a membranlor (atat cele mari cat si cele mici-de ralenti fortat).

Hai sa introduc toate datele problemei ca sa ne intelegem bine :crack:

1 - In primavara am curatat si reglat carburatoarele, verificat sa mearga totul bine,sa inchida totul bine, membranele sunt ok,una arata chiar noua nouta, toate cablurile (inclusiv cele de la soc) sunt unse bine. Le-am sincronizat,i-am pus bujii noi. Dupa sincronizare am reglat suruburile, am inceput cu ce scrie in carte,dar nu cred ca mai e relevant ce scrie in carte cu ce e pe mobra din cauza uzurilor din carburatoare, motor supape,naiba s-o scuture... Dupa ce le-am desfacut ca in carte,am continuat sa le desfac pana a incetat sa mai miroasa a benzina pe esapament.

2 - Decizia sa mai desfac suruburile am luat-o dupa ce am desfacut cate o bujie pe cilindru si am constatat ca sunt ude, dupa ce le-am mai dat jumatate de tura la fiecare din suruburi am scos bujiile perfect uscate,dar evident,negre. (drept e ca niciodata nu am stiut cum exact functioneaza suruburile,la unele cica regleaza aerul la altele benzina).

Mda, am mai cautat acum si se pare ca la Alp/Africana, suruburile controleaza benzina, ciudat e ca atunci cand erau mai inchise dadea mai multe rateuri doamna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiam ca e f usor sa schimbi termostatul ala -- l am schimbat si la un transalp si la o africana.

Cat despre bujia aia neagra...tre sa mai inchizi suruburile alea ca sa nu o innegreasca. Daca faci asta insa o sa dea rateuri mai multe.

 

Verifica sa nu ai perforate membranele alea mici (air cut off valves), si poate ai dereglat nivel in camera de nivel. La rd03 stiu ca se regleaza la 07 stiu ca nu. La 04 nu stiu! :D.

L-ai schimbat pe sus probabil cu asistenta calificata. Poate ca data viitoare procedez si eu la fel. Umbland prima data am preferat calea comoda care nu implica degete de ginecolog. :P

» Post actualizat in 22 Jun 2015 08:46

Hai sa introduc toate datele problemei ca sa ne intelegem bine :crack:

1 - In primavara am curatat si reglat carburatoarele, verificat sa mearga totul bine,sa inchida totul bine, membranele sunt ok,una arata chiar noua nouta, toate cablurile (inclusiv cele de la soc) sunt unse bine. Le-am sincronizat,i-am pus bujii noi. Dupa sincronizare am reglat suruburile, am inceput cu ce scrie in carte,dar nu cred ca mai e relevant ce scrie in carte cu ce e pe mobra din cauza uzurilor din carburatoare, motor supape,naiba s-o scuture... Dupa ce le-am desfacut ca in carte,am continuat sa le desfac pana a incetat sa mai miroasa a benzina pe esapament.

2 - Decizia sa mai desfac suruburile am luat-o dupa ce am desfacut cate o bujie pe cilindru si am constatat ca sunt ude, dupa ce le-am mai dat jumatate de tura la fiecare din suruburi am scos bujiile perfect uscate,dar evident,negre. (drept e ca niciodata nu am stiut cum exact functioneaza suruburile,la unele cica regleaza aerul la altele benzina).

Mda, am mai cautat acum si se pare ca la Alp/Africana, suruburile controleaza benzina, ciudat e ca atunci cand erau mai inchise dadea mai multe rateuri doamna.

Umblatul la pilot-screw-uri anuleaza sincronizarea. Cu cat suruburile sunt mai desfacute amestecul e mai bogat! Cred ca ai nevoie de un mecanic -profesionist si pe deasupra specialist in japoneze. Se poate sa ai de fapt alte probleme, aprindere, distributie, supape. Chestia cu uscat/negru irelevanta. Bujiile se vizualizeaza corect doar dupa min 10-20 km facuti in regimuri diverse, preferabil afara din oras.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 08:50

Vezi ca se poate sa-ti fi dezechilibrat grav timoneria de sicronizare. Pune surubul ala la mijloc (carburile egal accelerate) pune apoi pilot-screw-urile la turele indicate anterior si la urma sincronizezi. Daca nici atunci nu merge ok, ai carburile total decalibrate sau alte probleme la motor.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 08:57

Si inca ceva, vezi cablurile alea de soc, degeaba sunt unse daca nu ai joc initial (il verifici tragand cablul de la fiecare carb cu mana). Jocul initial se regleaza la cam 5 grade rotatie maneta soc din intinzatorul de pe cablu. Verifici deasemenea si starea de uzura a cauciucului de pe pistonasele se soc, se poate ca unul sa nu inchida. La transalpuri si africane e moneda curenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț

2. Nicu (XL) - Full option

3. Zoli (XL) - és az élelmiszer

XXL please!

» Post actualizat in 22 Jun 2015 18:45

Galen, daca se aliniaza astrele, vin eu, te tin la curenti :)

Haide, chiar daca nu ma tii la curent ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț


2. Nicu (XL) - Full option


3. Zoli (XL) - és az élelmiszer


4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt)


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa mai adaugi un tricou XL
Bineinteles, daca primiti si un Transalp pe acolo. :)

 

1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț

2. Nicu (XL) - Full option

3. Zoli (XL) - és az élelmiszer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ma usor ca inca nu-i furata,da' daca-l suna cineva sa o vada, imediat o rezolva :mytruck:


» Post actualizat in 24 Jun 2015 04:33

:crack: Cred ca vanzatorul frecventeaza forumul http://olx.ro/oferta/honda-african-twin-750-1999-ID49grO.html#b4c7043d38

Zic si eu negociabil, dar sa tai 2000 de lei din pret, asa de pe-o zi pe alta... Cand ajunge la 2000 de lei o iau :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da parca ziceai ca vrei alt calut, sa duca si muberu la viteze supersonice si sa iti alimenteze cardul de benzina. Pare ok in poze, cineva a avut grija de ea, pozele sunt in UK facute.

Dar...daca e furgasita...eu unul as vreao inapoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu so dat africana ...ii in borsa la unu dubios am sunat si asa am aflat ca ii in borsa noroc ca am un amic acolo si l-am trimis sa o vada si sa zica ca o vrea ...o lasato la 3000 ron dar nu este cea din poza deloc mio spus ca nu lo lasat sa faca poza la ea si o fost sa o vada undeva in padure ...in modelul din 94 de culoare albastra si nu mai are carene decat rezervoru are crampoane pe ea si ceva oglinzi rababile ata o vazut la ea si o zis ca nu il intereseaza .....sigur este furata acuma nu stiu daca din tara dar daca este furata una de culoare albastra posili sa fie aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum vad ca o sters vad ca anuntul de frica probabil ....ii un tip la vreo 25-30 ani blondut si cu cosuri pe fata si ii taiat la fata si poarta un bandaj pe fata ,sta undeva in apropriere de str cibinului ,o zis ca poate face rost si de acte false si so tot ascuns ca cica nu are permis ca nu ii inmatriculata si nu vrea probleme cu politia ...cam atat o retinut amicul meu ..si acuma imi zice ca o primit mesaje de amentintare de la el si o zis ca se duce la politie ....acesta ii nr la hot 0755773657


» Post actualizat in 24 Jun 2015 20:45


http://nimfomane.com/forum/user/167345-san7al/

 

cam atat am gasit despre el pana acuma pe baza nr de tel

Editat de dan_r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o fi prins cârnatu ca ceva e putred de l-a întrebat cineva azi de ea pe OLX și a și venit altcineva sa o vadă... Lasă că e bine ca a prins frică,poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...