Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred ca o sa ma avantajeze un pret 'cu totul', intreaga. Cred ca 1150 eur.


» Post actualizat in 14 Oct 2015 14:52

Ca si detalii: am luat-o in luna Mai, anul curent, din Slobozia, cu 1500 eur. (avea vreo ~66.000 km), in prezent are vreo 70.000 si ceva (nu m am uitat exact in bord).

 

Cand am luat-o i-am schimbat ulei, filtru ulei,filtru aer, bujii,lichide (racire, de frana).

 

tehnic:

- nu mai reiterez problema cu uleiul,deja am scris suficient pe topic

-cauciucuri Heidenau K60 scout fata/spate, in stare buna

-kit de lant necesita schimbare

 

estetic:

-usita aia de la carena stanga spate, nu-i merge incuietoarea, am prins-o cu scotch ca sa stea inchisa (asa am luat-o)

-cateva zgarieturi pe rezervor in partea dreapta jos (asa am luat-o), am inteles ca proprietarul a cazut cu ea pe partea dreapta. Oricum am scapat-o si eu de nu stiu cate ori prin padure..pe ambele parti

-evacuarea originala mi-a dat-o jos cineva intr-o maniera retardata, taind-o in asa fel incat nu cred ca mai poate fi pusa inapoi decat cu adaptare. a montat o yoshimura mai usoara, care insa e pusa prost, incat imi afuma suportul de numar, semnalizarea, si scapa gaze la imbinare (jos la scarita)

-carenele arata foarte ok pt varsta ei (cateva zgarieturi pe alea laterale, se vede din poze, daca e nevoie, o sa le bibilesc atent si o sa pozez fiecare imperfectiune)

-chain slide ul (patina aia de cauciuc de pe bascula, care protejeaza bascula de lant este rupta in 2 locuri, insa lantul nu a atins bascula). Am un chain slide nou nout,original, in punga, nu l-am montat inca

 

Daca mi-a scapat ceva si-mi amintesc, o sa adaug. Incerc sa fiu cat mai transparent posibil...

Nu sunt disperat sa o dau,sunt doar dezamagit ca n-am apucat sa ma bucur de ea ...si daca nu e nimeni interesat, pana la urma poate o sa o repar. Nu prea ma coafeaza ideea de a o dezmembra...

 

 

post-90463-0-62440300-1444833444_thumb.jpg

post-90463-0-74777600-1444833445_thumb.jpg

post-90463-0-04389800-1444833447_thumb.jpg

post-90463-0-48244600-1444833448_thumb.jpg

post-90463-0-87085000-1444833449_thumb.jpg

post-90463-0-21794600-1444833451_thumb.jpg

post-90463-0-67587300-1444833452_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul tau n-are nici o problema ba adriane , ai uitat tu sa verifici uleiul asta e tot , mie imi consuma aproape un litru la mie , nu vreau sa spun cat am mers vara asta ca sa-ti dai seama cat ulei am cumparat . Nu-ti trebuie alezari honuiri segmentari si alte 'avioane' de astea , pune benzina si ulei si plimba-te !

P.S. un mic sfat : mare teapa iti vei lua daca o vinzi cu 1150 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul tau n-are nici o problema ba adriane , ai uitat tu sa verifici uleiul asta e tot , mie imi consuma aproape un litru la mie , nu vreau sa spun cat am mers vara asta ca sa-ti dai seama cat ulei am cumparat . Nu-ti trebuie alezari honuiri segmentari si alte 'avioane' de astea , pune benzina si ulei si plimba-te !

P.S. un mic sfat : mare teapa iti vei lua daca o vinzi cu 1150 ;)

 

La cum ii dai tu pun pariu ca si benzina consuma.....

 

iar la tine km per sezon nu se pun. roata spate se invarte mai repede ca aia fata. deci irelevant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e atat de mult de munca precum pare. Trebuie deschis motorul. Ah, si inca o chestie... ala care a montat toba in pozitia asta e un tembel.

 

stiu, crede-ma ca...stiu :) Ma umplu de spume mereu cand ma uit la ea.... Dar asa e cand vrei sa iesi mai ieftin la pret...

» Post actualizat in 15 Oct 2015 08:10

Of, acolo e de muncă, nu glumă

Dar cu răbdare (și bani, desigur) se poate face treabă bună. Marea întrebare e dacă merită :(

 

E vorba de bani,nu de munca.

 

Cu suficienti bani, munca pare o joaca.. :)

 

 

Cum a zis si Cstelia, trebuie doar dat jos motorul de pe ea (si apoi vazut ce si cum...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu e sa nu te zgarcesti la bani cand vine vorba de reparatie. Una e sa fi cumpatat si alta zgarcit. Daca vei fi zgarcit, o sa cheltui niste bani si vei sfarsi prin a o dezmembra sau vinde si mai ieftin. Si tot ce ai cheltuit e de pomana. Fa o reparatie ca lumea la un mecanic de motociclete, nu mecanic auto, si o sa vezi ca o sa te tina motorul asta mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu e sa nu te zgarcesti la bani cand vine vorba de reparatie. Una e sa fi cumpatat si alta zgarcit. Daca vei fi zgarcit, o sa cheltui niste bani si vei sfarsi prin a o dezmembra sau vinde si mai ieftin. Si tot ce ai cheltuit e de pomana. Fa o reparatie ca lumea la un mecanic de motociclete, nu mecanic auto, si o sa vezi ca o sa te tina motorul asta mult si bine.

 

asta si intentionez,ca lucrurile facute pe jumatate se soldeaza cu cheltuieli mult mai mari ulterior...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-l dai pe nasturi, piulite, suruburi, sunt eu :hug: .

Faina tare schema asta de culori si parca e destul de rara pe la noi. Spor la vanzare.

 

In alta ordine de idei "VAND AFRICA TWIN" :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din trasalp te ajuta? Vezi ca asemanator cu scramblerul mai e si Flat track racer-ul, daca tot te mananca sa o modifici, dar vezi ca si in cazurile in care modificarile presupun sa dai jos de pe motor, tot vei ajunge sa bagi destul de multi bani ei el.

Clipboard02-2_20.jpg

 

P.S. subscriu, a lui Zoli e de invidiat.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neh . . . . Ptr mine , asta este divinitatea AT-urilor . AT-ul suprem . ......

Asa te falfaie vantu pe genul asta de carena :crack:

Bine,noi suntem si inalti,dar am mers pe stock, avea o mica prelungire la parbriz,cat de-o latime de palma, cum ridicam aia cum era liniste ca-n biblioteca. Da,pe rally raid,pentru ce e gandita ea, nu te intereseaza atat de mult protectia la vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, la motoarele astea cu multi km ce papa ulei ar ajuta sau ar dauna variantele astea duralube/metabond. La auto , testat de mine pe o honda crv ce consuma 100ml la 1000km am diminuat consumul cu un ulei mai "gros". De la 5w40 am trecut pe 15w40. 100ml la 3000km. Ma gandesc ca nu sunt neaparat tzepe astea cu metaduraglicopisicioil. Am vazut produse similare si pt moto cu ambreiaj in baie de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africana mea la 113mii are o problema in mers: nu se mai misca acul de la kilometraj deloc. N-am umblat niciodata la cablu sau la melc, doar le-am uns. Nu a prezentat niciun semn ca cedeaza ceva. Brusc a cazut acul la 0.

Ce naiba are?

Cred ca nici nu a fost schimbat ceva inainte, eu am luat-o pe la 30mii.

 

» Post actualizat in 16 Oct 2015 19:48

Banuiesc ca nu-i vreo siguranta arsa :-)))

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate siguranta sarita, nu arsa. Ce e electric la kilometraj (vitezometru)?

Poate ti s-a desurubat cablul din ceas.

 

PS. Cica tripmasterul se poate seta sa-ti arate si viteza. Daca se sunteaza niste terminale. Google.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...