Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Ieri și azi i-am făcut văcuței un cadou: reglat supape, una singură era reglată brici, cea de pe evacuarea de pe cilindrul din față, în rest,toate erau cu 5 chiar 10 peste. Bujiile (eram curios tare aici), arătau ok,ultima vreme am mers numai prin oraș și numai drumuri scurte și mă așteptam să fie pateu,dar erau ok,un pic negre,cred ca vrea sa fie mânată o idee mai turată, mă induce în eroare sunetul tobei. Momentan nu știu cum suna și cum merge pentru ca am lăsat-o desfăcută sa îi mai trag niște cabluri de la baterie,pentru priza și pentru voltmetru și sa îi cablez și bordul. Va țin la curent.

Și sa nu uit:VÂND SCUMP AFRICA TWIN!!!

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Mihutz -> primu test simplu. Desfaci șurubelu de la cablu de la vitezometru ce se prinde la roată (la melc). Pui "soba" pe cricu central și facu cumva să stea ridicată de față și învârți roata față. Dacă lamela aia se învarte inseamnă că totul e ok la melc.... și ori ai cablu de la vitezometru rupt/întrerupt (eu am pățit-o) ori s-a desfiletat din ceasul vitezometrului.

Dacă nu se învârte lamela aia.. buba e la melc.

P.S. Dacă o lași așa o să ai mereu 'godin' tânăr. ;) spor la meșterit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre deci..


Bogdan: nu te mai uita la poze cu prototiptiluri, scremblăre, reisăre şi altele. Parcă aveai altă problemă... ?

Arthur, e frumoasă dar nu prea. Doar de centru, cu rezervorul ăla mori încet la rally raid.

Raoulserban: Eu nu recomand folosirea unui ulei mai gros, ci din contră: folosiţi ulei cât mai subţire la rece. Cu un ulei gros(chiar şi cele de mega extra calitate care crează o "peliculă permanentă şi rezistentă pe componente") se realizează târziu ungerea la pornirea motorului şi atunci este momentul când se uzează cel mai tare un motor, oricare ar fi acela. Deci ulei cât mai subţire, completat. Dacă mănâncă mult, atunci foloseşti ulei mai ieftin. Faci pe tine (generalizat) să salvezi un ban de pe urma uleiului consumat şi ajungi să schimbi axa cu came şi alte ţigănii prin motor.

Mihuţ: aşa îţi trebuie! Pe lângă cele descrise mai sus, s-ar putea să fie şaiba ce învârte melcul de plastic, are două urechi metalice ce se mai pot plia şi nu mai fac contact cu urechile melcului.

Sebicoizaur: Puie Monta, pentru fecioreasca din septembrie ! X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

andrei.belcic: ai fost bulangiu la faza cu motorul functional :)))

@Andry, logic ma :) ma uit la modificari asa, ca e toamna/iarna si ca mobra e pe dreapta... de ciuda ma uit... Iti dai seama ca nu pot fi realist cu vreo modificare, atata timp cat motorul e pe butuci (propulsorul)

 

Partea proasta e ca tre sa iau gume noi la logan + bielete antiruliu + directie + planetara stanga + capete de bara + facut unghiuri la roti...


Deci clar reparatia la mobra va mai astepta :( Mi-e ciuda ca m-as mai fi bucurat putin acu pana dadea zapada (gen Decembrie...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te consoleaza cu ceva, nici eu nu ies, cu toate ca am motorul ok, acte ok. Ploua in draci

 

Am fost in weekend cu Loganu in Calimani, la Retitis (la cabana/statia meteo) si mi se parea dement de mers cu motorul acolo.... pacat ca e pe dreapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e pe dreapta?

 

 

motoreta

 

 

Apropos, stie careva personal RD03 ala la vanzare? ala la 2200 eur

 

http://olx.ro/oferta/honda-africa-twin-ID4NA28.html#1618e738f5

 

ma intereseaza motorul in ce stare e...

» Post actualizat in 19 Oct 2015 14:42

Lovanul la Golan.

 

Calimani:

 

iti pun si eu o poza din weekend dupa ce le descarc :)))

 

aici am lasat masina: 47.095401, 25.225759

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a fost soare, cald, am avut doar doua roti si am facut traversarea complet, de la sud la nord :)

 

Sambata am urcat dinspre Gura Haitii, pe la cariera, pe platoul de la cariera am lasat masina si am urcat pe Negoiul Unguresc (am vrut sa ajung si pe Pietrosul ,dar era ceata si nu vedeai decat 30 -40 metri in fata si n-avea rost ca se insera deja).

 

Iar masina am lasat-o la coordonatele mentionate in postul anterior.

 

Duminica, a doua zi ,a fost misto vremea, se vedea de jos muntele unde urcasem cu o zi inainte si eram frustrat, ca sambata nu s-a vazut nici o pwla de sus.......

post-90463-0-31946700-1445277761_thumb.jpg

post-90463-0-84763000-1445277761_thumb.jpg

post-90463-0-81210800-1445277762_thumb.jpg

post-90463-0-29518100-1445277763_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep să cred că trebuie să-mi dau comandă pentru un releu de încărcare de la ignitech. Motorul cu farurile aprinse și în turație... 3000rpm... nu mai încarcă sau încarcă foarte puțin ... adică 12.6...13 V. La relanti fără consumatori încarcă normal 14.4V și cu faruri deschise 13.6V. Problema e că în mers nu încarcă.... mai studiez puțin, dar sunt convins că releul este pe ducă.

 

Mai sunt doritori pentru relee de la ignitech?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep să cred că trebuie să-mi dau comandă pentru un releu de încărcare de la ignitech. Motorul cu farurile aprinse și în turație... 3000rpm... nu mai încarcă sau încarcă foarte puțin ... adică 12.6...13 V. La relanti fără consumatori încarcă normal 14.4V și cu faruri deschise 13.6V. Problema e că în mers nu încarcă.... mai studiez puțin, dar sunt convins că releul este pe ducă.

 

Mai sunt doritori pentru relee de la ignitech?

 

Mie imi incarca prea mult, undeva pe la 16 V, dar la recomandarea unui prieten am montat relaul de incarcare de pe un Transalp 600V si acum e totul ok.

 

 

» Post actualizat in 22 Oct 2015 06:58

Ce ziceti, e o solutie asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat un releu de incarcare de VFR 800 . Nu e in functiune, ci doar este pozitionat pe cadrul motocicletei , cu cablurile pregatite sa fie conectate daca cel vechi va incepe sa faca figuri . Conectarea celui nou se poate face si pe marginea drumului . Si pe cel vechi il monitorizez cu voltmetrul din bord . 13,5 V imi arata , dar in realitate e mai mult, pentru ca se pierde tensiune pe lungimea cablurilor, de la borne pana in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice soluție tehnică ce ține tensiunea între 13.1V (chiar dacă e puțin ... incarcă) și 15V (e multișor... dar încă în parametrii) e ok.

Ideal e undeva între 13.6V și 14.6V

Dacă scade sub 13V.... stingi farurile și mergi fără consumatoru mai mult pe baterie. Nu e grav... ajungi acasă fără să strici nimic.

Dacă ai peste 15.5V.... scoți releul (mufele). Riști să explodezi/fierbi bateria, arzi CDI, becuri și alte chestii de pe motor.

 

Discuția despre ce releu e mai bun sau de care a pus fiecare ... e altă poveste. Sunt ieftine și scumpe. Calitatea teoretic e direct proporțională cu prețu.

Cu oricare îți faci treaba... Întrebarea e cât timp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discuția despre ce releu e mai bun sau de care a pus fiecare ... e altă poveste. Sunt ieftine și scumpe. Calitatea teoretic e direct proporțională cu prețu.

Cu oricare îți faci treaba... Întrebarea e cât timp?

Tot adept ignitech sunt si eu, de ce? Pentru ca Honda are istoric la relee si colour me crazy,dar nu am incredere nici in releele lor puse pe alte modele, mai ales daca sunt din ani identici cu productia de Africane.

» Post actualizat in 22 Oct 2015 12:07

la RD03 e si pozitionat cam eronat....nu prea are aerisire/racire eficienta... ma gandeam si eu sa-l repozitionez....dar n-am mai apucat...

Iei un vent de PC de 12V, il prinzi pe releu cum vrei tu: sa traga sau sa bage aer pe releu, firele le bagi direct in mufa de pozitie, aia tre sa fie undeva pe sub sa si esti rezolvat. Bine,in cazul tau... dar poate mai au colegii nevoie de inspiratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incarcarea slaba nu este neaparat de la releu. Aceiasi problema am prezentat-o acum cateva zile pe o pagina anteriaora. A fost o legatura prajita la releul demarorului(din cate am inteles de la electrician). Dupa ce am refacut contactele si am schimbat respectivul releu, incarcarea si-a revenit la peste 14V indifferent ca sunt sau nu farurile aprinse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare o carena BOANO sau similar ( rally style ) pentru RD 04 ?

Am eu un rd04 intreg de vanzare. Vezi ca e ceva de lucru si de cheltuit daca vrei sa faci schimbarea. Daca nu, baietii de la radauti fac niste copii din fibra de sticla, eu de acolo o am, iar acum au si ceva modele mai noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...