Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai NU,Africa Twin are legătură cu NXR-ul, Africa Twin a fost doar continuarea, pasul logic pentru producător, transpunerea unui model de competiție în varianta de strada,accesibila consumatorului,pana la urma,banii se fac pe producție în masa,nu pe concursuri. Uite aici găsești destul de multe despre ea http://www.honda-museum.com/honda-xrv650-africa-twin/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea din film sunt niste XRV 650-uri. Si Yamaha a avut YZE in raliu si XTZ in magazin. Si a castigat de 7 ori si nu mai e legenda.... Poate numai datorita pilotului....

 

 

PS. NXR-ul avea 127kg la gol doar daca o suiai pe cantar pe Luna. Sau era varianta de 125cc.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o greseala probabil, la gol avea 185kg

 

Specifications:

  • Type of engine: Water-cooled 4-stroke V-twin engine (4-Valve OHC)
  • Engine displacement: 779,1 ccm
  • Maximum power: 75PS / 7000rpm
  • Dry weight: 185kg
  • Fuel capacity: 59 liters
  • Seat hight: 990 mm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citesc intr-o carte scrisa de un englez ( Lawrence Bransby ) ca un robinet de benzina lasat deschis peste noapte a permis ca benzina sa treaca de carburator , sa ajunga lichida in cilindru , respectiv in capul pistonului , iar dimineata , la pornire , forta de compresie a pistonului sa smulga efectiv chiulasa de pe bloc , pentru ca benzina lichida este bineinteles, necompresibila .

 

Eu stiu ca nu inchid niciodata robinetul de benzina de sub rezervor . E clar ca ce a descris englezul se poate intampla , asa ca de acum incolo o sa inchid frumusel robinetii .

 

Voi cum faceti ?

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La africana sunt sanse minime sa se intample asta pentru ca nu are cum sa treaca de pompa de benzina in primul rand benzina....plus ca e un cui care inchide benzina in carburator (dar care ar putea sa se duca la un mom dat!). Si dupa sunt supapele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi si de ar ajunge in cilindru, nu are forta electromotorul sa scoata chiuloasa din loc.

 

Cel mai probabil se blocheaza motorul pana scoti o bujiile si dai la automat.

 

Cazul 2 , benzina trece de pistoane pe langa segmenti , ajunge in baia de ulei si calezi motorul in mers.

 

Cazul 3 , curge benzina din carb si iti dai seama ca ceva nu e in ordine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da smulsul chiulasei!!!!!!!!!! credeam ca am vazut toate prostiile despre mecanica!iar m-am inselat! hai ca explic ca la etc ...cum se comprima un licnid fie el si benzina? si sa explodeze? sa presupunem ca bagam benzina intr-un cric hidraulic, ar functiona perfect. altele sant problemele lipsa de informatii de a invata ceva ! ca netul nu are dreptate tot timpul . de ce anumite masini au admisia aerului sus pe langa cabina? si unele moto pe sub sa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...