Marius R Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 furca aia nu se vinde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 salutare, care aveti un bloc de lumini stanga(ala cu semnalele) de vanzare? merge cumva cel de dominator, ca par identice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 salutare, care aveti un bloc de lumini stanga(ala cu semnalele) de vanzare? merge cumva cel de dominator, ca par identice? Ce an e Africana? La RD04 se pare ca e compatibil cel de la transalp 600 si 650 http://www.bike-parts-honda.com/microfiches-recherche_piece.html?text_recherche2=35200MM9000+&recherche2=oui&page=titre1&num_moto=&reference_vue=&modele=&annee=&type_recherche1=reference Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 (editat) new kid in town http://olx.ro/oferta/honda-africa-twin-xrv650-rd03-16-000km-unic-proprietar-ID64PLe.html#a8c2ddecf3 arata f bine,dar 16.000km din 88/89.... Imi este greu sa cred ca ar fi reali km. Nu imposibil dar greu. Sunteti carcotasi. A mea, din 91, are sub 2000 km la bord. Si nu am dat kilometrajul inapoi, doar inainte. Editat Aprilie 15, 2016 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Sunteti carcotasi. A mea, din 91, are sub 2000 km la bord. Si nu am dat kilometrajul inapoi, doar inainte. Te-am facut . RD04 din 1990 cu 880 km pe bord . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ro_Land Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Nu am africana , dar mi-as dori una Am gasit acest documentar pe youtube si vreau sa il impartasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Nu am africana , dar mi-as dori una Am gasit acest documentar pe youtube si vreau sa il impartasesc. Imi place la sfarsit cand scapa lumea in echipamente . Cred ca daca aveam voie as fi plecat de acolo in pulu gol dar cu lazi , crash si o gramada de alte accesorii . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Stie cineva daca se potriveste oala de ambreah de la rd04 la rd07 ? Multumesc » Post actualizat in 17 Apr 2016 08:55 Ambreaj, scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 se imbumba. daca te uiti atent, vei vedea pe motor stantat rd04 . la motoare in afara de carburatoare nu am modificat nik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Multumesc pentru raspuns raoulserban vazusem lucru asta , chiar am intrebat aici pe forum de ce pe motorul meu de rd07a seria incepe cu rd04, cand am vazut prima data am crezut ca motorul a fost schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 new kid in town http://olx.ro/oferta/honda-africa-twin-xrv650-rd03-16-000km-unic-proprietar-ID64PLe.html#a8c2ddecf3 arata f bine,dar 16.000km din 88/89.... Si in aia 16000 km a reusit sa rupa suruburile de la protectia galeriei de evacuare La mine dupa 96000 suruburile alea inca se desfac normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 astea-s 'detalii', daca motoru merge bine, sa fie asta cea mai mare problema pe mine ma dispera suruburile care prind scaritele cu imbus f ingus, cineva mi-a semi-futut unul, cand a incercat sa-mi dea jos o scarita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Eu le-am desfacut cand am schimbat cablul de ambreiaj si nu sunt rupte . Cred ca este momentul potrivit ptr o revizie la carburatoare . . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 pe mine ma dispera suruburile care prind scaritele cu imbus f ingus, cineva mi-a semi-futut unul, cand a incercat sa-mi dea jos o scarita. daca s-a rotunjit gaura si nu mai poti sa il scoti, bate un torx cu un numar mai mare in gaura si apoi incearca sa destrangi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 daca s-a rotunjit gaura si nu mai poti sa il scoti, bate un torx cu un numar mai mare in gaura si apoi incearca sa destrangi. ms de sfat, cam la asta ma gandeam si eu. Am noroc ca nu e futu.t inca, dar e pe cale. Trebuie sa umblu cu atentie, daca mai am treaba sa dau jos scarita aia Mi se pare cam aiurea solutia aleaza de japonezi,cu suruburile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 a airea cand oricine care nu se pricepe, cu orice scule chinezesti de bazar incerca sa desfaca ceva care a fost facut cu cap!. Alea sunt niste suruburi plate, e fix ce trebuie acolo.... parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 a airea cand oricine care nu se pricepe, cu orice scule chinezesti de bazar incerca sa desfaca ceva care a fost facut cu cap!. Alea sunt niste suruburi plate, e fix ce trebuie acolo.... parerea mea! surubul in sine o fi cu cap, dar n-as fi pus gaura aia de imbus,sincer..(sau cel putin mai larga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Pai si cum era mai bine? Cu sant de surubelnita? Gaura hexagonala e facuta cat trebuie pentru surub M6, crede-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Pai si cum era mai bine? Cu sant de surubelnita? in CRUCE ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 in CRUCE ))) Nuuuuuu . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Multumesc pentru raspuns raoulserban vazusem lucru asta , chiar am intrebat aici pe forum de ce pe motorul meu de rd07a seria incepe cu rd04, cand am vazut prima data am crezut ca motorul a fost schimbat mutarea productiei din Japonia in Italia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 La vremea respectiva , adicalea cand faceam parte din lumea buna si aveam AT am cautat informatia aceasta. Din ce am gasit eu, info pe www corelat cu descifrarea VIN ului africa twin s~a produs doar in Japan. Povestea cu rd04...nush or fi avut stoc, le fi fost lene sa schimbe matritele etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Atat timp cat nu modifici constructiv nimic, tipul de motor se pastreaza si se continua numerotarea seriilor. Nu mai stiu exact standardul care e aplicabil, dar l-am avut si cand lucram in EMS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Salut , caut sa cumpar capacul din plastic al motorului ( de 750 ) din partea lui stanga , ce acopera pinionul lantului . Il are cineva de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 oare cat iau pe Africana mea, in starea in care e acum (ne-reparata)? RD03 cu vreo 60-70 mii km, '89, gume ok, lant cam praf, toba aftermarket (pusa cam eronat), ceva probleme la motor cu consum ulei (cred ca o segmentare il asteapta), in rest, stock, fara defecte optice mari in afara de uzura tipica modelului (are o crapatura mica la o carena laterala sub sa si ceva zgarieturi fine in rest). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.