Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am nevoie de un ax roata fata pentru un xrv 750 rd04, cine are de vanzare unul sa imi dea pm. multumesc

nu stiu cum am reusit sa il stramb, nu este o strambatura nasoala dar mi-a afectat rulmentii de la jug!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce infatuati, ce ranchiunosi!

Doar tu ai observat ca eu beau o bere :D

 

Africanele sunt atat de bune incat nu mai avem ce scrie aici

Cred ca se poate inchide topicul :P

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat intr-un final motorul jos, ajutat de 2 amici.... munca nene, nu gluma :) ma dispera pozitionare anumitor suruburi/bracket-uri (mai ales in zona cilindrului fata)

 

acu' sincer , desi am zis ca vreau sa o fac neaparat, stau in dubii...

 

Sa zicem ca-i dau de cap si repar problema la propulsor, presupunand ca nu e super scump, stau si ma intreb daca se merita.... gen sa nu ma trezesc peste un an ca o sa cedeze cuzinetii sau alte cacaturi (avand in vedere ca am mers o perioada cu ulei putin) sau alte chestii/garnituri de pe la motor, care are totusi o varsta si o uzura

 

incep sa cochetez din ce in ce mai mult cu ideea de a pune un motor de transalp 650 (generatia 2000-2007)

 

pretul unui motor SH in stare buna e mai mic decat costurile de reparatie la al meu chiar si in cel mai optimist scenariu...

 

A mai facut cineva asta pe aici? sunt curios in primul rand la punctele de montare in cadru, am impresia ca cel de pe TA650 are un mount in plus sau minus fata de cel de Africa Twin, in rest, nu cred ca-i chiar rocket science, daca se porteaza si carburatoarele de pe TA650 (nu stiu daca se pupa cu airboxul de AT sau daca merge pus si airboxu de pe TA,sau daca are vreo importanta airboxul.... mai e faza cu 2 CDI uri vs unul si cablul de la stator parca, daca nu-mi mai scapa ceva?

 

any ideas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul e posibil pe lumea asta. Timp energie si resurse sa ai.

Odata dat jos motorul...e indicat un overhaul complet. Costa. Dar nu mai ai probleme cu el multa vreme. Sa il schimbi cu altul...same shit nu ai garantia ca inauntru nu sunt uzuri ce sa ceara reconditionare in 2-3ani.

Sa pui un motor de la alta motocicleta...ajungi sa ai costuri mai mari decat daca ai repara originalul. Plus ca e sh. Aceleasi dubii.

Nah...eu sunt stan patitul cu multe. Ma cam frustrez ca nu m am invatat minte sau nu am putut sa prezic multe, deh asa e cu speranta bato vina.

Daca finatele sunt subtiri si partea emotionala totusi nu este deosebita... rezumate la a face hobby ul asta la alt nivel cu alta mobra sau cu nesiguranta ca o moto sh tot iti va cere niste bani pt intretinere/reparatii mai devreme sau mai tarziu.

din tot sufletul...la cum ti am facut profilul conform postarilor, caita sa repari motorul actual sau macar sa ii prelungesti viata(nu trebuie sa fie totul nou) fa ceva plimbari cu el pentru ca tot il vei vinde. Si cand il vei vinde vei vedea ca ai dat multi bani pt lucruri de care nu te ai folosit la max si de banii aia puteai face altceva.

Mai e varianta sa o vinzi asa cum este, mai pui 1000e si iei un transalp650 cinstit si iti faci damblaua.

Tipii aia de ii vezi pe adv de modifica motorete enduro fac asta din pasiune si pasiunea , intro economie stabila ce te realizeaza cf Maslow, iti da voie ca dupa varsta de 40ani sa faci te miri ce si sa nu te uiti chioras la costuri. Era unul ce a pus motor de cb500 in crf450.

Vb lunga saracia omului...fiecare are nevoie de experientele lui ca sa aiba ce povesti la un pahar de tarie si sa stie sa isi educe urmasii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

any ideas?

Tot un Raul și aici. Pățit și eu cu îngropat serios bani într-o motocicleta total depășită...

Părerea mea - get over it. Vinde-o, întreaga sau pe bucăți și vezi tu după aceea cu planurile de viata. E un pietroi de gatul tău, dpmdv. Dacă vrei sa te faci mecanic pentru restul vieții, baga-ti nasul în ea. Dacă nu vrei asta, ai bani și vrei musai motorul asta în mod excepțional și extrem, scoate câteva sute de euro din buzunar, dă-l unui mecanic f bun din zona ta sau din Buc. ca sa ți-l repare peste iarna și la anul ai motor. Dacă nu ești în niciunul din scenariile astea, fa un stop joc, dă-o indiferent de suma, iarna e un sfetnic bun și de la primăvară vezi tu ce faci.

Dacă as fi acasă, eu asta as face cu a mea. Eu a trebuit doar sa amân momentul, dar asta voi face, după care vad cu ce vine la pachet restartul.

Parerea mea și scuze dacă a părut prea personala abordarea.

» Post actualizat in 30 Jul 2016 21:06

Au fost niște ani când îmi plăcea sa surubaresc, sa petrec ore și zile în garaj, etc, etc. S-au schimbat mult lucrurile în prezent. Nu mai vreau și nici nu mai am nici un chef sau timp sa fac asta. Am sperat ca piața mecanicilor din Timișoara se va schimba. Sunt aceeași patetici disperați după munca lejera, ars clienți neștiutori, făcut combinații sau favoritisme, etc.

Niște maneliști patetici care se întreabă de ce mor de foame și nu le mai pica în curte măcar un Audi.

În condițiile astea, mergem și noi cu piața. Ne vom lua moare noi, le vom face întreținerea la reprezentante sau acasă, fiindca atâta lucru sunt sigur ca voi tanti sa mai fac și restul...m**e. Vedea-i-as angajați la reprezentante patetice pe toți filosofii ăștia care nu sunt în stare sa își tina în picioare o afacere din care vor sa trăiască ei și familia lor...

» Post actualizat in 30 Jul 2016 21:12

Cu alte cuvinte, da, sper ca în câțiva ani sa fac ce trebuia sa fac de mult - un motor nou sau cat mai aproape de nou, un garaj decent și reprezentanta/mecanici de afara. Sau probabil o sa ajung sa îmi iau motor în fct de reputația mecanicilor. În genul celor câțiva de prin București. Na, mergem acolo cu ele.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa va raspund la amandoi odata :) oricum ati prezentat destul de bine/precis situatia :)

 

Timp o sa am, insa cel mai tare ma opreste de la a-mi baga nasul prea tare faptul ca nu am un loc unde pot face asta. Nu stiu, ma bucur pentru cei care dezmembreaza motoare si repara distributii in fata blocului, eu nu pot face asta. Cand nu esti mecanic si iti 'prinzi urechile', e bine, daca te apuci de ceva, sa ai un garaj sau un loc amenajat,unde...in caz ca te-ai apucat si n-ai terminat,sa poti relua a doua zi sau in alta zi,fara frica de ploaie, de vreme, sau ca-ti 'dispare' ceva...

 

Cum am zis, mobra imi place foarte mult (dpdv a ceea ce ofera): motorizare, sasiu, capabilitati off, etc... si nu prea as avea alte alternative la ea...

 

Transalp nu vreau sub nici o forma. Nu-mi place, si nu e Africa Twin..nu e la fel de robusta sau ok in off (nu ca oi fi eu cine stie ce off-road-ist, dar pentru asta am luat-o). Daca era sa fac mai mult asfalt, ma orientam la un Caponord (ca am mai avut Aprilia).

 

Cum ati spus, daca motorul e jos si e de reparat, e pacat totusi sa nu fac un 'overhaul'.. E pacat sa rezolv treaba cu pistoanele/segmenti/simeringuri supape si sa nu ma uit la distributie si sa nu verific cuzinetii etc... Acum am vazut cat chin e sa-l dai jos,si e stupid sa-l semi-repari, sperand ca o sa mai 'mearga' o perioada, si apoi sa crape iar ceva si sa necesite iar sa fie dat jos...

 

Problemele la propulsor in general sunt costisitoare mai ales dpdv al manoperei, nu doar al pretului pieselor...

 

Un motor SH de africa twin e exclus pentru ca sunt foarte rare si chiar daca gasesc, sansele sa fie in 'mintile'lui sunt mici si ar fi pur si simplu ruleta sau bani aruncati la risc.

Ma gandeam mai mult la un motor de Transalp 650 pentru ca e generatie mult mai noua (daca as gasi unu 2004/2005+, sau oricum, unul din generatia 2000-2007), si sansele sa fie in mintile lui sunt mult mai mari decat in cazul unuia din '89 (daca e sa luam chiar toate componentele ce alcatuiesc ansamblul). Costul unui motor de 650 in stare buna este mult mai mic decat un overhaull complet la actualul propulsor, muult mai mic.

 

Stiu ca la ala de 650 Transalp axul de la bascula nu mai trece prin motor (nu mai are mounting point ul ala motorul), ceva cu senzorul de impuls care merge la CDI,etc... Adica nu e rocket science (pentru un mecanic normal).

 

Atasat emotional nu sunt de mobra, recunosc, imi place mult, dar trebuie sa am in vedere si restul chestiilor ce trebuiesc schimbate: kitul de lant e muci, bateria 100% e dusa si ea, mai un furtun doua de benzina, de antigel (scoapte etc), set garnituri motor (chiulasa, ambreiaj, stator, si prin motor), piesele de reparat propulsorul in sine, si deja ajungem la un pret destul de mare....


E de (cuvant urat) ca trebuiesc facute toate odata, nu e ca atunci cand ai o mobra cu lantu impuscat si sa zicem ca schimbi acu lantu,te mai plimbi, shcimbi placutele in 2-3 luni, mai mergi, etc...

 

Cat despre partea cu surubarit/mecanica, prefer sa ma plimb decat sa lucrez la ea. Cum am zs, daca aveam unde sa fac asta,mi-ar fi placut sa mai experimentez, sa mai invat una alta, sa nu fiu un n00b chiar, dar din moment ce nu am un asemenea loc... si deja stau pe bara de anul trecut, cheful de a surubari este zero barat in comparatie cu cheful de a ma da cu ea...sau cu oricare.... Pe de alta parte nici nu sunt genul disperat care sa o dau bucati rapid,nu mai sa-mi iau alta gioarsa sh ca sa ma dau o luna anul asta... (oricum eu nu vad sezonul doar 'vara')

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa robustete ciclistica si designto cmai motorul face din africa twin un africatwin

 

eu ma gandeam ca sasiul mai rigid, suspensiile cu travel mai lung, rotile de 21+17 o fac diferita fata de Transalp :)

 

Ce diferente mari pot fi intre motoru de Africa Twin 650 si Transalp 650, sa zicem din rapoartele din cutie,dar te poti juca si din kitul de lant..

 

Am vb cu cineva care a pus motor de TA650 in AFrica Twin 650, si a zis ca-i placea mai mult motorul de AT....insa nu cred ca-i capat de tara.... totusi e tot V2 de 650,nu e mono :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cativa ani de cand am AT, cel mai mult ma deranjeaza garda la sol mica. Apoi manevrabilitatea (deci ciclistica).

Cel mai mult apreciez robustetea. Apoi motorul pt ca nu consuma ulei si trage destul de de jos pt un bicilindru.

Judec mobra dpdv offroad mai mult, pt ca pe asfalt oricum e un mare castig fata de orice alt monocilindru, monocilindre ale caror fan sunt pt potentialul lor offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut un rezervor de Africa Twin din 1996. daca stiti cumva cine are la dezmembrat asa ceva va rog sa imi ziceti.

 

Cam greu de gasit... Dar ce a patit al tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cativa ani de cand am AT, cel mai mult ma deranjeaza garda la sol mica. Apoi manevrabilitatea (deci ciclistica).

Cel mai mult apreciez robustetea. Apoi motorul pt ca nu consuma ulei si trage destul de de jos pt un bicilindru.

Judec mobra dpdv offroad mai mult, pt ca pe asfalt oricum e un mare castig fata de orice alt monocilindru, monocilindre ale caror fan sunt pt potentialul lor offroad.

 

ai cam pus punctul pe 'i', asta e si parerea mea...

 

ma tot uitam la un LC4 640 (fie adventure R, fie Enduro) dar nu pot trece peste faptul ca e mono.... (ce-i drept,sunt si prost pentru ca n-am mers cu un mono inca, poate cine stie, imi place, desi in comparatie cu V2 de pe africa/transalp, slabe sanse)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor , care sunt coordonatele GPS ptr locatia de la Valenii de Munte ?

 

/index.php?/topic/36157-honda-africatwin-xrv650750/?p=4211051

Faci zoom pe Google Earth, pui mouse-ul pe punct si in dreapta jos apar coordonatele geografice ale mouse-ului. Din Tools-Options-3DView-ShowLat/Long poti seta si cum sa arate zecimalele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, ce liniste e pe aici... Nimeni nu mai spune nimic, nu mai are nimeni nici o problema cu motorul, nu se mai plimba nimeni sa puna vreo poza... apatie generala :)

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...