Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai da ce a-ti descoperit voi la Valeni de sunt asa multe afrikane la vanzare

Eu nu am gasit nimic si chiar am ramas in camping dupa ce a plecat lumea in tura . Sincer nu stiu cum ar trebui sa franeze sau cum franeaza altele dar babuta mea a carat doua persoane plus bagaje pana la Valeni si inapoi in cele mai bune conditii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai un enduro-touring caruia ii fortezi latura enduro si, in consecinta, ii pui cauciucuri cramponate, sincer, nu prea mai conteaza franele pt ca intervine limitarea data de aderenta scazuta a crampoanelor pe asfalt. Plus ca o anvelopa lata de 90 din start nu poate avea pretentii la niste frane prea bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si presupun ca in off nici nu te ajuta niste frane care sa 'inghete'.... obisnuit de pe speed unde aveam alta frana, pe Africana am observat ca ma ajuta felul cum franeaza...mai 'progresiv' ca sa zic asa (in off). Pe asfalt, ce-i drept, pastrez distanta mai mare fata de cei din fata decat pastram cu speedu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, caut pentru niste turisti rămasi in drum o pompa de apa pt o africană xrv750.

Lăsați daca aveti ceva info pe pm sau aici.

Hai sa vedem daca putem ajuta niste turisti greci rămasi in drum.

Ms. Evident contra cost pompa, sh sau nou, sh numai daca este încă buna....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Vand Africa twin inscrisa RO, stare foarte buna, revizii la 5000km, vopsea originala, fara cazaturi(crash bar neatinse), iarna conservata in hala, crash bar, topcase, toate instrumentele de bord functionale, motocicleta aflata in uz, rulaj perfect - fara goluri de putere in orice plaja de turatie- itp valabil, fara completari ulei de la un schimb la altul, sa reconstruita ptr confort executata la Tm.

An fabr 99, 3500eu, 0757070390, Popesti Leordeni, Ilfov.

post-91359-0-73116300-1472495104_thumb.jpg

post-91359-0-78778200-1472495135_thumb.jpg

post-91359-0-04172700-1472495159_thumb.jpg

post-91359-0-63247100-1472495177_thumb.jpg

post-91359-0-25140700-1472495199_thumb.jpg

post-91359-0-46310800-1472495220_thumb.jpg

post-91359-0-43168900-1472495253_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jerry- sigur pompa de apa? si nu de benzina. daca e aia de benzina sa monteze una de scuter vcuumatica sau sa bypaseze pompa si sa mearga pe gravitatie pana reusesc sa rezolve ceva.

@constantin, e jucaria ta si ceri cat vrei pe ea. dar, crashurile sunt de la HD cluj, montate ulterior deci argumentul ca sunt neatinse cade. discurile de frana sunt aftermarket la fel ca semnalizatoarele. cric central nu are. capacele laterale se decojesc. doar din pct de vedere al originalitatii motocicleta nu merita 3500e. in 16 ani se intampla multe.

pentru doritori, http://www.olx.ro/oferta/vand-honda-africa-twin-ID6S3eo.html#2c7db1cdbb , dar nici asta nu merita 3500e. asta, pentru colectionari si amatorii modelului ar face 3000e. si preturile pe dincolo, alea uriase care le da-ti c argument...is puse ca la noi, sa "negociezi" 30% din pret si sa te culci pe urechea ca vine unu si da pretul "corect"

nu zic asta pentru ca strugurii sunt acrii, e un motor fiabil, o motocicleta ok cu un look frumos dar dupa atat amar de timp...pretul asta crescut si tinut sus de fanii brandului (opinie personala) nu prea are succes in piata de azi unde la aceleasi sume poti gasi altceva mai nou, si mai performant


» Post actualizat in 29 Aug 2016 18:58

si o afrikana sincera , /index.php?/topic/740944-vand-africa-twin-650-rd03/


» Post actualizat in 29 Aug 2016 18:59

pentru toata lumea, daca ai rabdare si conexiuni iti cumperi afrikana la pret corect fara ghilimele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta functioneaza de 2.5 ani la mine si crash bar a fost montat acum 3 ani aprox cand a fost a fost cumparata de fratele meu (nici nu ma iluzionam ca cineva poate crede ca am motocicleta de noua cu bare..cauciucuri...si alte consumabile originale) eu sunt onest cu privire la istoricul cunoscut de mine si e unul relevant. Cu privire la pret e ceva ce tine de cerere si oferta si nu ma incearca nici o jena ptr ca fierul merge al dracului de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, caut pentru niste turisti rămasi in drum o pompa de apa pt o africană xrv750.

Lăsați daca aveti ceva info pe pm sau aici.

Hai sa vedem daca putem ajuta niste turisti greci rămasi in drum.

Ms. Evident contra cost pompa, sh sau nou, sh numai daca este încă buna....

Dacă au cum sa ajungă în BV îi cazez la mine,am garaj cu sculele necesare. Câte persoane sunt? 0724205019 - Alex Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dacă au cum sa ajungă în BV îi cazez la mine,am garaj cu sculele necesare. Câte persoane sunt? 0724205019 - Alex

Deocamdată nu stiu mult mai mult, greci, in Sighishoara, paletele pompei de apa rupte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-s 100% sigur...dar se prea poate sa fie aceeasi pompa de apa ca aia de transalp. exrem de rar am auzit de probleme la circuitul de racire. de fel era termostatul.

is curios cum de or patit necazul. ma gandesc ca s-au culcat pe km reali ai motoretei, care toti is la 60.000 pt mobre de 20 de ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

60.000 pt mobre de 20 de ani

De ce nu crezi ? A mea are 6300 km :crack:

» Post actualizat in 30 Aug 2016 07:30

In 2013 , la prima inmatriculare , babuta avea 72.000 km . Azi , are 106300 . :hug: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai cred. sunt multe de spus.

ca fapt divers, km se dau inainte. gen, motocicleta are 80-90k km, arata bine , deci ar fi credibil sa scazi 30-40k km. asadar , dai km inainte pana ajungi la km doriti. urmenu prea gasesti legat de proces, sau poate ai noroc ca si X-ulescu sa gasesti pe filtru un sticker cu alti km la ultima verificare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terapia intensiva? Adevaru ca niste frane mai serioase merita AT ul

Frîne mai serioase înseamnă ABS. Din contră la motoarele grele fără ABS, frînele trebuie să fie cît mai progresive, altfel s-ar înmulți creierii împrăștiați pe asfalt. M-a frapat și pe mine inițial cît e de greu să blochezi la viteză fața la un AT (am reușit doar de două ori, o dată la 30cm de portiera unei dudui blonde, a doua dată la faza cu bolovanul din valea Jiului ) , dar așa și trebuie, micuții cu ochii oblici au dozat așa intenționat pîrghia la maneta de frînă. De aia plăcuțele față (oricum duble) țin 4-5 sezoane, pe cînd pe spate schimbi 2-3 seturi pe sezon dacă e cu drumuri și cît anul și te dai 25-30 mii.

 

La fel în teren sau pe macadam dozajul fin e obligatoriu, am reușit de căteva ori să mă conving personal inclusiv foarte recent la coborîrea de pe Ciucaș cînd dacă blocam fața eram pe jos instant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pui furtune racing ai sa vezi cat de usor se blocheaza fata.

dozajul vine de la manutza si greier. greier care anticipeaza si calculeaza tot. oricum e o diferenta foarte mare intre furtune de frana vechi si cele noi, la fel si cu lichid de frana schimbat regulat la 2-3 ani fata de o vesnicie.

pe coborare mai usor cu frana fata, si asta numai daca stai pe verticala si ai drum drept altfel e cu cantec. frana de motor si frana spate. personal trebuie sa recunosc ca am folosit doar frana spate in acele putine situatii si moamaa ce ardea discul cand am ajuns la drum drept.

puteau oblicii sa puna niste discuri mai mari pe fata, si la modelele ulterioare nu cred ca le era greu sa puna discuri dastea flotante.

de-a lungul istoriei modelului, au crescut capacitate cilindrica si au adaugat al doilea disc fata. apoi au umblat la carburatie din cauza consumului, cadru si rezervor, la ultimele modele parca au imbunatatit electroni...in rest nimik. cand trebuiau sa vina cu ceva serios au intrerupt modelul. Varadero flop, transalp 650-700 flop, nc pisici si restul la fel. au avut noroc ca au pastrat fiabilitatea . ma mir cum de le-a venit mintea la cap acum cu noua AT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu crezi ? A mea are 6300 km :crack:

» Post actualizat in 30 Aug 2016 07:30

In 2013 , la prima inmatriculare , babuta avea 72.000 km . Azi , are 106300 . :hug: .

Kilometrajul e ultimul reper după care te poți lua. Gumele de pe bulaniere și schimbător, uzura și starea de originalitate a discurilor, uzura manetelor de pe ghidon, originalitatea vopselurilor și starea mai proaspătă sau nu a carenajelor sunt repere mult mai importante. A mea avea 48 mii pe ceas și raportat la una pe care am luat-o la 60 mii reali, avea cred în jur de 150k km. Acuma are pe cale de consecință 350 mii iar dacă o vînd noah, căt arată acum kilometrajul vre-o 50 mii :P.

» Post actualizat in 30 Aug 2016 08:20

Mi-e cam greu sa cred ca paletele pompei de apa s-au rupt... asa... pur si simplu, doar prin simpla utilizare

S-au rupt precis la demontare, ideea e ce le-a cășunat să umble acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am remorca moto, detin garaj cu scule,ma pricep la mecanica.Pot sa-i aduc in BRASOV Termin munca la 19;00. Tel 0744842164

Ok, retinut, baiul mare este piesa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pui furtune racing ai sa vezi cat de usor se blocheaza fata.

dozajul vine de la manutza si greier. greier care anticipeaza si calculeaza tot. oricum e o diferenta foarte mare intre furtune de frana vechi si cele noi, la fel si cu lichid de frana schimbat regulat la 2-3 ani fata de o vesnicie.

pe coborare mai usor cu frana fata, si asta numai daca stai pe verticala si ai drum drept altfel e cu cantec. frana de motor si frana spate. personal trebuie sa recunosc ca am folosit doar frana spate in acele putine situatii si moamaa ce ardea discul cand am ajuns la drum drept.

puteau oblicii sa puna niste discuri mai mari pe fata, si la modelele ulterioare nu cred ca le era greu sa puna discuri dastea flotante.

de-a lungul istoriei modelului, au crescut capacitate cilindrica si au adaugat al doilea disc fata. apoi au umblat la carburatie din cauza consumului, cadru si rezervor, la ultimele modele parca au imbunatatit electroni...in rest nimik. cand trebuiau sa vina cu ceva serios au intrerupt modelul. Varadero flop, transalp 650-700 flop, nc pisici si restul la fel. au avut noroc ca au pastrat fiabilitatea . ma mir cum de le-a venit mintea la cap acum cu noua AT

 

poate is mai nou eu in ale off-road ului, dar mi se pare mai usor de blocat spatele decat fata, pe coborare (spun din patite). Aveam K60 scout fata/spate. Daca apuci sa blochezi spatele, deja o ia intr-o parte si incearca sa te depaseasca (spatele), si apoi panicat risti sa blochezi si fata, si e o chestiune de secunda pana esti pe jos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am primit cateva fotografii de la Nikolas

https://lh6.googleusercontent.com/2oMa6Uh-2gFRGBVnv6iw0OIzC5KkJTfeUhc_PgBAin28yazMMuw1hBRJrBoffIiQtkM8Q9bIQ79upmmGnOPfjsULcz1rA7xgXQaP=w1366-h633-rw

https://lh6.googleusercontent.com/P038f6tC0JycDXpsAk-TMAIPaT6UcqmYUTpnLS-Cr9Gs2Zf4p7E_aCingGJg40waLHyA_QpVAlkh7ZzZw5qwyvxJhdHbejQc80P3=w1366-h633-rw


» Post actualizat in 30 Aug 2016 12:22

Am postat eu, pentru ca probabil din cate tin eu minte nu ii va fi usor sa faca un cont pe motociclism

Daca primesc mai multe detalii la multe intrebari am sa scriu.

Acum Nikolas este in camping la Cartisoara.

 

Intrebari la care asteptam raspuns

"Is only the pump case broke? is the pump broke? do you still have water inside?

can you open it? do you have the tools?
I will post on the forum, as it might be difficult for you to make an account,
but we need details."

» Post actualizat in 30 Aug 2016 12:27

WP_20160830_003.jpg

 

WP_20160830_004.jpg

 

WP_20160830_006.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

 

Am primit cateva fotografii de la Nikolas

https://lh6.googleusercontent.com/2oMa6Uh-2gFRGBVnv6iw0OIzC5KkJTfeUhc_PgBAin28yazMMuw1hBRJrBoffIiQtkM8Q9bIQ79upmmGnOPfjsULcz1rA7xgXQaP=w1366-h633-rw

https://lh6.googleusercontent.com/P038f6tC0JycDXpsAk-TMAIPaT6UcqmYUTpnLS-Cr9Gs2Zf4p7E_aCingGJg40waLHyA_QpVAlkh7ZzZw5qwyvxJhdHbejQc80P3=w1366-h633-rw

» Post actualizat in 30 Aug 2016 12:22

Am postat eu, pentru ca probabil din cate tin eu minte nu ii va fi usor sa faca un cont pe motociclism

Daca primesc mai multe detalii la multe intrebari am sa scriu.

Acum Nikolas este in camping la Cartisoara.

 

Intrebari la care asteptam raspuns

"Is only the pump case broke? is the pump broke? do you still have water inside?

can you open it? do you have the tools?
I will post on the forum, as it might be difficult for you to make an account,
but we need details."
salut, este vorba despre turistii greci care ieri erau in Sighisoara?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...