andrei belcic Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 (editat) Dificultatile la servisarea amortizoarelor spate sunt: - aerisirea (eliminarea spatiilor fara ulei si a bulelor din ulei) - presurizarea (bagatul azotului) Daca nu faci astea doua, nu poti spune ca ai servisat amortizorul, chiar daca ii schimbi toate garniturile. Editat Octombrie 13, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 cautand diverse,as usual, am gasit si aceasta varianta de reparare a pompei de benzina. ceva mai scumputa decat platini noi cu dioda sau releu . http://www.lc8.nl/download/Fuelpumpprint_mounting_manual_V3.pdf modul este pt KTM, care foloseste aceeasi pompa mitsubishi http://advrider.com/index.php?threads/dr-beans-950-fuel-pump-kits.823347/ cont pe advrider, mail la nenea Dr Bean si daca nu aveti paypal samd va recomand transfergo (folosit de subsemnatul cu succes si la sume maricele cu costuri muhhuuuult mai mici decat la paypal) » Post actualizat in 14 Oct 2016 07:13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Nu cred ca are rost sa te complici cu montaje .părere personala spiritul mercantil este în fiecare din noi dar de acolo și pana a cumpăra de la dn păstaie e cale lunga. Folosește ce ai la îndemână dioda sau pompa facet și crede.mă pe cuvânt de pioner mobra o sa meargă mult mai bine . Pana la urma e treaba de degustibus . Nu baga bani în ceva ce merge .spor în toate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Jucaria lu pastaie anuleaza complet platinile. Und3 gasesc si eu muratura aia de 860? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 La mine în ograda cresc precum buruienile .lăsând gluma știu ca am expediat una la tm cred ca pt tine dar nu e stress Îți. Mai caut una. Se numește mur 860 dioda ultra rapida. Spor în toate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 sigurat nu catre mine. cum facem? nu gasesc mag de electronice. ori is dosite si nu ma descurc ori nu exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 (editat) Parerea mea e ca ai exagerat cu sudura la pinion. Daca ma uit mai bine la pinionul cela, e cam uzat sa fie al tau. Editat Octombrie 14, 2016 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 ZDAROVAIA. Doar demonstram ca nu orice cautare pe net duce la pornosaguri . Am gasit altceva mai elegant , similar sistemului Nemtesc de combatere a uzurii suplimenatre a Getriebeanganswelle http://www.xrv.org.uk/forums/transalp/79745-knock-knock-knocking-3.html » Post actualizat in 14 Oct 2016 12:46Gaw. Getriebeausgangwelle. Pt cine are banuti e un italian ce vinde la 200e axul cu toata cutia de vit . Stare f f buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 Parerea mea e ca ai exagerat cu sudura la pinion. Daca ma uit mai bine la pinionul cela, e cam uzat sa fie al tau. E de pe undeva de pe Advrider, etc poza, o stiu si eu. Ceva nene, calator in jurul lumii, fara nici o alta solutie decenta la indemana prin locurile in care era atunci (Africa, A de Sud, nu mai stiu exact). Pe de alta parte, cu scuzele de rigoare pentru trollaj, este incredibil ce citesc numai pe pagina asta - reparatii de zeci de euro la pompa de benzina si de zeci/sute de euro pentru o montare decenta a pinionului. Numai simplu, fiabil si ieftin nu rezulta din ce scrieti voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 estem mai multe cazuri de suduri pinioane pe advrider. asta e de pe reddit si e cea mai grosolana ever. Sudura pinionului pe ax este ultima solutie in cazul uzurii canelurilor, asta cu conditia in care mai vrei sa tragi un 30k km de motor pana la reparatie (aduni piese, banuti samd). De asemenea alte variante de a mai prelungi inevitabilul, reparatia motorului prin schimbarea axului, au fost prezentate, care mai de care mai inteligente sau mai putin costisitoare. Inca o data, fiindca ca acest fenomen nu este intalnit doar la AT, Honda , ci si la alti producatori trag concluzia generala ca uzura se datoreaza reglarii incorecte a slack-ului (burta) la lant si folosirea unor pinioane aftermarket foarte foarte dure comparativ cu materialul din care e facut axul. Regula generala, verifica si chestia asta la cumpararea unei mototciclete SH Pompa de benzina este fail cunoscut, se datoreaza platinilor. reparatie e simpla si imbunatatirea sistemul e cunoscuta de asemenea. am prezentat o alternativa "electronica" mai putin cunoscuta si usor mai scumpa. cat despre amortizoare...dupa 20 de ani...mai greu sa gasesti unul in mintile lui. ideal scoti dinero si realizezi ce comportament imbunatatit are mobra de la un amarat de amortizor. eu am vazut asta la masina dar daca scoti dinero ...la revanzare constatic a nu te cauta nimeni si uite asa inteleg eu de ce strainezii isi upgradeaza babutele, pastreaza piesele originale si functie de cumparator ofera pachetul upgradat sau cel standard si recupereaza pe ebay prin vanzarea item-urilor Nu te lua de AT ca-ti gasesc Tenere-ul ala misto ce-l ai si iti las mesaj AT rules » Post actualizat in 15 Oct 2016 10:19ps: o pompa noua costa 100e, kitul de reparatie doar 25e. » Post actualizat in 15 Oct 2016 13:28interesanta reclama din 93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 intr-un final m-am hotarat sa imi vand africana, poate intreseaza pe cineva /index.php?/topic/742266-vand-honda-africa-twin-rd07a-1998/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 Info legate de scoaterea motorului din cadru. Rd03-04 Rd07 se suspenda motorul si se roteste cadrul in jurul lui sau se culca pe o parte si se procedeaza la fel. Evident ca toate cele din jur se demonteaza apriori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 Info legate de scoaterea motorului din cadru. Rd03-04 tardiv bo$$, e scos din cadru' deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Raulicastrica tot nu se lasa. . Aveam ceva bale de acid pe bascula, pe langa o smegma care de abia a iesit la frecat asiduu. Asadar legat de petele de acid. Purced la polishare si constat ca au un luciu mai intens decat resttul zonelor. Am tras concluzia ca sigur e anodizata bascula. Dat fiind ca vreau un look uniform pircedem la deanodizare. O sa incerc sa fac un video. » Post actualizat in 17 Oct 2016 09:55 Si acuma ma duc sa polishez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 (editat) Tizule, ma vad pe mine acum vreo 2-3 ani )). Nu te încurajez (ca sa nu ajungi cu nervii la final, ca mine) dar nici pe departe de mine gândul sa te descurajez. Arata genial zona polisata. Sunt pe fuga și nu am apucat sa vad tot filmulețul. Poate răspunsul e acolo. Dacă da, let me know. Daca nu, intrebare: Cu ce protejezi bascula după polish? La mine jugurile sunt asa. Le-am dat un strat de lac la vopsitorie, asa, pentru liniștea mea, dar nu ma aștept sa reziste ani și ani. Bascula este și mai expusa, asa ca de aici întrebarea mea. Editat Octombrie 17, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Avem diodeee...avem valoareee...ole ole ole » Post actualizat in 17 Oct 2016 13:44 Am gasit ceva intre 1N4007 si Mur860. Bir 399 blabla.3A si ceva sute de V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Sau pompa de benzina vacumatica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Ori! Asa m am ars la dejte cu chinezaria mea de pishtol. » Post actualizat in 17 Oct 2016 18:13 Sigur am futu ceva » Post actualizat in 18 Oct 2016 05:01 Foto cu creatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Iti recomand sa cauti si sa pui totusi MUR860 Ii zice dioda rapida sau dioda de comutatie pentru ca deschide jonctiunea mult mai repede decat 1N4007 sau echivalent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Bre ma lasi. E buna asta. Si asa am cautat de nebun magazine.ba nu aveau ba nu ii gaseam. E oricum mai cu mot decat 1N4007. Dha...tot caut sa inteleg de ce punem dioda acolo. Eu stiu ca dioda e un soi de valva pt curent si e folosita ca protectie. Cum ajuta efectiv la protejarea platinilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Pune in scurtcircuit tensiunea inversa Pompa electrica si contactul respectiv se comporta ca ansamblul platina/bobina de inductie la Daciile vechi De aceea face scanteie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Prostii. Pompa vacumatica si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 In pompele de scuter n am incredere. Si cand ma batea gandul sa pun una vacuumatica acu ceva anisori n aveam stuturi si restu acareturilor. Ba scula ba nu scula iese okeysh. Pt impact vizual parca dunga lata mata pe mijloc e mai ok. Legat de stratul de oxid prin anodizare...am constatat ca in unele zone era mai gros si in altele mai subtire. Banuiesc ca de la timp spalari samd » Post actualizat in 18 Oct 2016 10:22 Cred ca ma duc pana la 1500 apoi polish. Din seria nu vreau nik.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Eu am pus pompa vacumatica de motocicleta. Yamaha. Si n-a sighitat de loc. Dar bine, eu am incredere in Yamaha...... Aluminiul lustruit va oxida in timp scurt. Pt a impiedica asta trebuie.... anodizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Nimi nu e menit sa tina vesnic, oxideaza, lustruiesc sau cine stie ii trag o vopsea turbata si... va oxida daca nu este ingrijit. de fel orice piesa lustruita se trateaza cu ceara/sealent. ceara care fct de calitate rezista la 3-5 spalari, inclusiv cu spuma activa. am luat in calcul povestea asta cu oxidatul . in UK am gasit unde anodizeaza, am si vazut cum arata, mult mai lucios decat "original dupa 20ani" dar nicidecum oglinda. cert este ca anodizarea are plusurile ei. cel mai cool mi se pare anodizarea cu diverse nuante. ca sa ii raspund tizului, pt a pastra aspectul se lacuieste/ se da cu clearcoat (in special la rotile auto, buza) , sau se aplica folie clara sau , cel mai intalnit ...se ceruieste si ingrijeste constant . ca sa scot oglinda bascula a trebuit sa trec la o bormasina mai puternica, cea cu acumulatori e prea slaba, are turatie mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.