Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

» Post actualizat in 04 Apr 2017 09:51

 

Trebuie să dai jos ghidonul, apoi îl poți cert îndrepta, nu foarte ușor dar se poate sigur. Este foarte tare și meseriaș, (nu știu cum ai putut să-l îndoi) îți recomand să-l îndrepți decît să iei altul care se îndoaie mult mai ușor. Mie mi-a s-a îndoit doar în urma saltului de circ la 3 m înălțime pe grămada de balast care bloca drumul săpat atunci în turul României din 2009. La trînte normale în teren niciodată.

 

A fost indoit cand l-am luat. Dar nu a fost asa deranjant.

Acum vreau sa rezolv si problema asta, ca raman fara probleme de rezolvat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dacă tot trebuie să răspund, am să adaug spre știința lui Samo că în ultima vreme cel puțin la auto, nu se mai dă ITP-ul cu xenoane neoriginale (amenda e imensă și ITP-iștii nu se riscă- a trebuit să le dau jos de pe conservă) și s-ar putea ca „boala” să se extindă și la moto. Dacă nu încetează procesul asta absurd de „chiorîre” a motocicliștilor vom fi nevoiți să renunțăm la xenoane. Eu mai am vre-o 4 lămpi și cînd se termină și alea, voi trece probabil din nou la becuri H4 și voi monta în schimb proiectoare ușor de dat jos la nevoie. asta avînd în vedere că tehnologia LED avansează și am văzut deja proiectoare care luminau deja destul de acceptabil.

» Post actualizat in 04 Apr 2017 09:51

Trebuie să dai jos ghidonul, apoi îl poți cert îndrepta, nu foarte ușor dar se poate sigur. Este foarte tare și meseriaș, (nu știu cum ai putut să-l îndoi) îți recomand să-l îndrepți decît să iei altul care se îndoaie mult mai ușor. Mie mi-a s-a îndoit doar în urma saltului de circ la 3 m înălțime pe grămada de balast care bloca drumul săpat atunci în turul României din 2009. La trînte normale în teren niciodată.

Multumesc, eu oricum ce fac rost,fac rost de xenoane cu 3200 sau 4000 (nu am retinut exact), alea sunt o idee mai "moi", o solutie poate ar fi folie din aia galbuie pe faruri sa nu-si dea seama la ITP ca sunt xenoane?

Despre ghidon, confirm ca se indreapta foarte greu, chiar si incalzit; am tras 2 oameni de el si pleca bancul de lucru din loc, dar daca insisti, merge pana la urma, ideea e sa ai cum sa il fixezi bine in ceva si suficienta forta sa tragi de el cu altcineva. Mentionez ca am prins ghidonul in menghina undeva aproape de indoitura, am pus o teava de vreun metru jumate pe el si am inceput sa tragem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, eu oricum ce fac rost,fac rost de xenoane cu 3200 sau 4000 (nu am retinut exact), alea sunt o idee mai "moi", o solutie poate ar fi folie din aia galbuie pe faruri sa nu-si dea seama la ITP ca sunt xenoane?

Despre ghidon, confirm ca se indreapta foarte greu, chiar si incalzit; am tras 2 oameni de el si pleca bancul de lucru din loc, dar daca insisti, merge pana la urma, ideea e sa ai cum sa il fixezi bine in ceva si suficienta forta sa tragi de el cu altcineva. Mentionez ca am prins ghidonul in menghina undeva aproape de indoitura, am pus o teava de vreun metru jumate pe el si am inceput sa tragem.

Nu te sfătuiesc de loc să pui xenoane mai jos de 6000. Ai dreptate, pentru păcălit gaborii sunt ok, dar mai ales pe ud nu vei vedea nimic, am încercat 4000k pe mașină și le-am dat jos imediat ce le-am pus. Cele de 6000 și mai ales cele de 8000 luminează aparent mai slab (pata de lumină e mai vagă) dar absolut tot ce reflectă lumina strălucește de la mare distanță cumva ca în videogame-uri . Dinții de oameni sau animale, panourile reflectorizante, vopseaua reflectorizantă a marcajelor rutiere, etc, etc. Chiar dacă nu vezi o imagine reală noaptea te descurci EXCELENT cu lumină 6000-8000k. Cele de 4000k definesc clar pata de lumină gălbuie pe șosea în afară de care nu prea vezi însă nimic. :)

 

Acuma clar și cele de 4000k sunt superioare unor becuri H4 care au și dezavantajul unui consum mare de curent care belește releul anemic și solicită la maxim alternatorul care la africane e și el la limită.

Un ultim sfat. Ca să mai reduc consumul de xenoane chinezești de doi ani pe unul l-am făcut decuplabil și îi dau drumul doar cînd circul noaptea. Am reglat cu mare atenție geometria fasciculului și bătaia, așa că nu iau flash-uri și văd excepțional, aproape ca ziua, ceea ce niciodată nu voi avea cu becuri clasice. Xenoanele sunt imbatabile, iar teoriile „experților” cum că trebuie faruri speciale sau xenoane cu lupă sunt ca multe altele aberații născute din invidia fabricanților și posesorilor de supermașini cu xenoane din fabricație și normal din prostia decidenților oricînd gata să limiteze drepturile oricui. Ăstora le doresc să-și rupă gîtul într-o noapte ploioasă și neagră ca smoala, alunecînd pe treptele de la intrarea de la bordel, că presiune în instalație să umble cu motorul oricum n-au!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu am incercat. E prima oara cand am pus Mitas pe motocicleta. Comparativ cu desenul de la E10 am zis ca E09 descarca mai bine noroiul la o adica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si LEDurile astea mai noi nu sunt OK? Gen http://stores.advmonster.com/h4-r3-led-headlight/

 

Dinasta vreau sa iau..

Sunt scumpe încă comparativ cu HID-urile. ceea ce n-ar fi o problemă dacă durabilitatea lor ar fi rezonabilă și fără să scadă lumina în timp. Dacă producătorii nu mint la lumeni sunt și foarte puternice, cu 1/3 mai tari decăt HID-urile de 30W. Și mai ales este probabil că vor intra sub incidența acelorași dispoziții aberante. Dar viitorul se pare că e al lor, în timp vor înlocui halogenele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat rezista mai exact? 10-12.000?

 

In jur de 8-9000, daca faci offorad moderat. Eu am facut unul varza in 6000 dar am mers mult pe piatra. Andry e mai usor, el uzeaza mai greu anvelopele :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am schimbat la 30k și mai mergeam cu el două sezoane fără grețuri. (am făcut ITP și l-am schimbat, pentru că avea două tăieturi în pereții laterali, de câte 2cm fiecare :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am făcut ITP și l-am schimbat, pentru că avea două tăieturi în pereții laterali, de câte 2cm fiecare :D)

Ala mergea lejer cusut si puse petece :scooter:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sfântul și mult iubit releu de încărcare se duce încet și sigur. Îmi puteți recomanda un loc de unde să cumpăr altul?

Cel actual era varianta ieftina, în jur de 220 de ron. Acum vreau sa iau unul mai bun, cele care sunt in jur de 400 de Ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mosfet, google it

Am cauta si pare o varianta foarte ok. Mersi !

» Post actualizat in 02 May 2017 06:02

Incearca varianta Ignitech.

Il gasesc undeva in Romania? sau pot sa il comand doar din Cehia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...