Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Salutare prieteni,

S-a dus naibii și sliderul de gumă de la lanț. Prima dată acu ceva ani l-am pus pe cel de la mobra de rezervă. Acum sunt în criză de soluții. A mai rezolvat cineva problema fără a plăti cei minim 50 euro pentru OEM?

 

Din pacate nu prea ai variante. Pe forumul german era un tip ce vindea un fel de cauciuc mai dur ce il lipeai pe bascula. Eventual cauta asa ceva si iti croiesti o tiganie din asta.

Personal prefer sa cumpar piesa OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai e varianta adaptarii unui slider de la ktm. Cred ca ceva din seria lor de 650. Nu se aseaza ca cel oem dar cotisem pe la strainezi ca isi face treaba si e la juma de pret

» Post actualizat in 01 Oct 2018 11:34

o varianta de chain slider mai ieftina. as adauga executarea unor canale unde vin soriceii, ca sa tina o perioada mai indelungata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Vinde careva o africana in stare buna ?? Eu am un Alp de 600 bun si sincer nu vreau sa iau ceva sub el ( africană batuta cu bâta la betie).

 

Eu sunt super fan RD03, dar stiu ca sunt rare ca naiba, as merge spre un RD07 /a pentru ca n am de ales. RD04 nu sunt super fan.

Sper ca intelegeti ca nu vreau sa dau ceva bun pe ceva mai rau si mai vechi (mai nou nu am cum dar macar bun sa fie). Oricum Africana nu e ceva extraordinar din alte dimensiuni peste Alp.

 

2hely74.jpg

 

 

Multumesc


» Post actualizat in 25 Oct 2018 11:20

Chiar asa ? Nimic nimic?

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Mai e varianta adaptarii unui slider de la ktm. Cred ca ceva din seria lor de 650. Nu se aseaza ca cel oem dar cotisem pe la strainezi ca isi face treaba si e la juma de pret

» Post actualizat in 01 Oct 2018 11:34

o varianta de chain slider mai ieftina. as adauga executarea unor canale unde vin soriceii, ca sa tina o perioada mai indelungata

Merci fain de sfaturi prieteni, am luat OEM de pe ebay până la urmă. Normal cu scârba de a da pe slider de 10 ori cât face, dar așa-i în tenis. Asta după ce mă uitasem îndelung la un covor de cauciuc pânzat care știu sigur că ar fi rezistat :) Da noah, Africa mea e deja bibelou istoric, și la cât m-a dus merită tratată cu respect. La membranele after market luate de la dilly point nu s-a mai dus adezivul, s-au rupt pur și simplu, atâta le-a fost viața (le-am schimbat în 2012 -6 ani) așa că recomand pentru prinderea lor nu porcăria de adeziv cu care vin, ci loctite gel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare baieti! 

Proaspat posesor de RD04, va salut si va doresc o iarna cu iesiri in enduro!

Aveti de vanzare careva un set de scarite pasager+suport, stanga + dreapta pentru RD04? M-am uitat olx, ebay, nu gasesc..

Seara faina!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare si bine v-am regasit. 

 

Se pare ca microbul asta nu moare niciodata, asa ca revin dupa o pauza de 6 ani. 

Fost posesor de transalp (2 bucati) si africa twin (1 buc), am ramas cu ce era mai bun, evident cu RD03-ul. 

 

Am lipsit o perioada lunga si simt ca mediul online a fost acaparat de zombi, pare totul atat de pustiu. 

 

transalp.ro si xrv.ro par complet abandonate, sau poate am luat-o eu razna. 

 

 

In fine, capra mea e bucati de 6 ani, dar totul se va schimba in curand.  

 

Mai exact: 

- cadrul este la sablat + vopsit electrostatic;

- motorul a trecut printr-o inspectie vizuala, nu ii pun nici lanturi nici ambreiaj momentan;

- fata completa de CRF 450 e pregatita sa fie aruncata pe motor (ax rectificat si disc de frana supradimensionat, fara modificari la arcuri, nu simt nevoia, am 75 kg)

- amortizorul spate de KTM Adventure trebuie sa fie servisat, nu stiu inca unde;

- bascula si roata raman originalele; 
- carena fata am o copie Boano, completa cu faruri, luata de la un coleg de pe forum. 

- rezervorul si restul pieselor sunt ok, cele originale. 

 

Imi lipsesc:

- CDI-urile le-am imprumutat nu stiu cui, sper sa dau de urma lor; 

- Un rezervor suplimantar spate, nu stiu daca are rost, ca au aparut canistre de plastic de toate formele si dimensiunile; 

- crash-bars, ca dau cu ea de pamant regulat;

- suporti cutii + cutii; 

- computer bord ca sa renunt la hardughia veche. 

- sina lant dintr-un material dur (am rugat pe cineva sa imi faca una), pentru ca acum frecarea e mai mare (amortizorul de KTM e mai lung)

 

Nu ma luati de urechi ca nu am de gand sa o mentin originala. Vremuri noi, tehnologie noua. Pasionatii de vechituri inca au sansa sa cumpere un RD03 original si sa il lustruiasca in fiecare dimineata, nu e cazul meu. 

 

Mi-ar placea sa postez proiectul, dar nu stiu unde, astept un sfat referitor la asta. La modificarile anterioare am primit multe sfaturi utile si cred ca am ajutat si pe altii prin faptul ca am postat cat mai multa informatie. 

 

Toate cele bune, 

 

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fata completa de CRF 450 e pregatita sa fie aruncata pe motor (ax rectificat si disc de frana supradimensionat, fara modificari la arcuri, nu simt nevoia, am 75 kg)

@I bow to the God within you- vezi ca tu ...fulga din fulg de nea de panda , dar uiti de diferenta de kg intre crf450 si rd03. Anyway e clar ca trebuie sa testezi si sa aduci adaugiri, asa e la custom builds.

- cat despre zombi...marea majoritate a subiectelor au fost acoperite, chiar destul de bine, sapoi lumea prefera sa se plimbe si sa discute f2f.

legat de Mi-ar placea sa postez proiectul, dar nu stiu unde, astept un sfat referitor la asta. La modificarile anterioare am primit multe sfaturi utile si cred ca am ajutat si pe altii prin faptul ca am postat cat mai multa informatie....posteaza pe xrv.ro

- crash-bars, ca dau cu ea de pamant regulat;- suporti cutii + cutii;  recomand HeavyDuties.ro

- sina lant dintr-un material dur (am rugat pe cineva sa imi faca una), pentru ca acum frecarea e mai mare (amortizorul de KTM e mai lung)- poate merita sa analizezi si oasele, curba de amortizare samd, my2cents

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, raoulserban a spus:

fata completa de CRF 450 e pregatita sa fie aruncata pe motor (ax rectificat si disc de frana supradimensionat, fara modificari la arcuri, nu simt nevoia, am 75 kg)

@I bow to the God within you- vezi ca tu ...fulga din fulg de nea de panda , dar uiti de diferenta de kg intre crf450 si rd03. Anyway e clar ca trebuie sa testezi si sa aduci adaugiri, asa e la custom builds.

- cat despre zombi...marea majoritate a subiectelor au fost acoperite, chiar destul de bine, sapoi lumea prefera sa se plimbe si sa discute f2f.

 legat de Mi-ar placea sa postez proiectul, dar nu stiu unde, astept un sfat referitor la asta. La modificarile anterioare am primit multe sfaturi utile si cred ca am ajutat si pe altii prin faptul ca am postat cat mai multa informatie....posteaza pe xrv.ro

 - crash-bars, ca dau cu ea de pamant regulat;- suporti cutii + cutii;  recomand HeavyDuties.ro

- sina lant dintr-un material dur (am rugat pe cineva sa imi faca una), pentru ca acum frecarea e mai mare (amortizorul de KTM e mai lung)- poate merita sa analizezi si oasele, curba de amortizare samd, my2cents

Furca am avut-o in acceasi configuratie  pe un  transalp, impreuna cu amortizorul de KTM. M-am dat 2 ani, fara probleme. Singurele modificari au fost la densitatea uleiului si diametrul discului de frana. Bineinteles, oasele au fost modificate pentru ca altfel n-ar fi incaput amortizorul. Am alergat-o mult la coclau, inclusiv sarituri, se comporta exemplar, dar era facuta pe genunchi, doar de distractie si de test. Cred ca o sa schimb arcurile, trimit toata suspensia la Mandula pentru o servisare. 

 

Din pacate e nevoie de o sina mai dura, indiferent de ce modific la oase, bascula tot in jos se va duce, deci o sa frece mai tare. Nu e de speriat, in aceeasi configuratie pe Transalp mi-a mancat o sina aproximativ 1 an, dar am mers cu motorul ala ca alergat de demoni.

 

O sa postez pe xrv.ro si uk. Am ceva experienta cu modificarile insa comunitatea ma ajuta prin faptul ca ma tine in priza si ma motiveaza sa lucrez si cand sunt frant. 

 

Uite ca am gasit si niste poze. Din cele doua o sa iasa una.

 

 

 

DSC_0303.JPG

DSC_0309.JPG

DSC_0366.JPG

Editat de namaste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, bine v-am regasit.

 

Dupa vreo 2-3 ani de cand imi sta pe dreapta Africana, stricata, m-am decis sa o vand.


M-ar interesa sa o vand la 'pachet', toata, decat sa o dezmembrez si sa vand piesa cu piesa ,riscand sa raman inutil cu un numar mare de piese.


E vorba de XRV 650 (RD03), an 1989. Are o problema la motor, in speta cilindru fata.

Motorul este dat jos (nu mai este pe motocicleta), si este desfacut.

 

Daca e cineva interesat, dati-mi un semn.

 

tel: 0740 454 181 (adrian), sau PM pe forum.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi pe la pasionatii de zbor, cluburi aeropisici, pompa asta e f intalnita pe la avioane usoare.

Din ce imi amintesc, mai era o pompa vaccumatica de pe la yamaha, iarasi f durabila si simpla de montat.

Si...din amintiri, era un nene ce a facut un PCB electronic smecher care elimina platinile si poti folosi pompa OEM. Eu am avut la Dacia 1310 ceva similar, si pana am facut BUF cu Dacioata, nu am mai avut necaz cu aprinderea asta electronica

Ca sa nu zic ca platini de schimb gasesti la 100ron, ii mai tragi o dioda MUR xxx si in teorie, pompa nu mai are moarte.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am dat seama ca am facut ceva ce ma dispera enorm la altii. Am lansat o 'sageata' cu posibila vanzare a Africanei mele, fara sa ofer detalii de bun simt. Nu incercam sa 'testez' piata, ci pur si simplu am fost indolent si prost.


Am primit cateva mesaje, la care n-am apucat sa raspund. O parte din carenaje le am in alta localitate (acasa), si vreau sa le adun toate intr-un loc, sa fac si poze, si sa ma decid ce fac, si sa revin cu un pret, daca doresc sa o dau.

 

Ce e garantat este ca nu o voi da pe bucati. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ramane uimit. pe bucati poti scoate o suma mai mare, evident pe o perioada de timp mai lunga (vb din experienta, proiectul meu Dominator a ajuns vanzare pe bucati si am scos dublul investitiei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 22.01.2019 la 11:36, raoulserban a spus:

cat e halatul? 500-700Eur?

 

La 02.02.2019 la 19:48, the insider a spus:

Ce e garantat este ca nu o voi da pe bucati. 

 

Acum 4 ore, raoulserban a spus:

ai ramane uimit. pe bucati poti scoate o suma mai mare, evident pe o perioada de timp mai lunga (vb din experienta, proiectul meu Dominator a ajuns vanzare pe bucati si am scos dublul investitiei)

 

Deci dupa ce ii ceri motorul la bani de seminte, postezi treaba cu Dominatorul. 🤣 Bun asa...

Daca as fi @the insideras sta mai mult cu ea pe bara si ti-as trimite-o surub cu surub pana scot 1400 de euro de pe tine. 😂

Asa ca mai bine fa-i omului o oferta de 1000 de euro si gata vorba lunga.😏😁

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oferta mea nu era serioasa, era fix pe masura momelii aruncata in balta. 

Cat despre experienta mea cu Dominatorul, am uitat sa spun si stresul ce l-am avut dupa ce m-am vazut cu o gramada de fiare, gaura in buzunar si nici o luminita in zare.

vandutul pe piese este o alta rezolvare la aceeasi problema...am un fier si nu ma dau cu el

Oferta mea nu era serioasa, era fix pe masura momelii aruncata in balta. 

Cat despre experienta mea cu Dominatorul, am uitat sa spun si stresul ce l-am avut dupa ce m-am vazut cu o gramada de fiare, gaura in buzunar si nici o luminita in zare.

vandutul pe piese este o alta rezolvare la aceeasi problema...am un fier si nu ma dau cu el.

@Tizule, pe unde mai umbli, ce mai faci? nu de alta da ne mananca coruptii , incultii si incompetentii, mafioti ce mai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...