Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dupa doi ani de Transalp trec si eu pe ceva mai pe marimea mea. XRV 750 1994 cu culoarea foarte  faina Tasmanian Green. Dynojet, arcuri fata-spate Ohlins, ceva inaltatoare, mansoane Rally 714, Ghidon Renthal 613-01, Pompa cu vacuum de pe Tenere am inteles. Scut si jante vopsite in camp electrostatic. Daca ajung sa o iubesc sezonul asta ( Nu am mers pe ea) , o sa primeasca capace tot asa, vopsite in camp electrostatic.

 

Cstelia o stie, haha.

 

 

9495ce57-4a86-40d6-97b3-858ad7b8f225.jpg

ede2460c-25e1-4aeb-b386-56f3bc0d1e5c.jpg

5bee123c-3f47-4ac1-b918-789441192c96.jpg

b88dcb76-a2ff-4f15-987f-4e2f89aad595.jpg

3efedb60-55e5-4002-ae74-6186a9d078be.jpg

b576e654-d72f-47f1-9fab-90d9a2108570.jpg

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

     Am un prieten cu o africana rd07a, cu motor de rd04.

     Ieri a facut o tura prin padure, cu pasager, motorul s-a incalzit, si la un moment dat s-a oprit.

Dupa mai multe incercari de pornire( invartea dar nu pornea), si pauze sa se raceasca, a pornit, dar mergea foarte neregulat, nu statea la relanti, dadea rateuri, se oprea, ca si cum ar merge intr-un piston, sau mai rau. Vreo 2 tentative din astea, apoi dupa cateva accelerari si-a dat drumul si mergea frumos, rotund.

       In ziua de ieri au fost vreo 3 episoade din astea cum am povestit mai sus.

       Releul de incarcare e nou, baterie noua, pompa benzina vacuumatica, socul nu era tras, am verificat.

      Ce poate fi, de unde sa incepem sa cautam problema?

       

       

 

 

Editat de johny77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, johny77 a spus:

Pornirea la rece e buna, la cald buna.

Sa se opreasca asa din mers din cauza bujiilor se poate?

Si nici nu a fost culcata sa putem zice ca de aceea a pornit greu.

Am un prieten  caruia ii mergea transalpul foarte bine, si dintr o data ii statea numai intr un piston. Cauza au fost bujiile, dar de oprit nu s a oprit, o tinea intr unu si nici de a naiba nu voia sa isi revina.

Mizerie in carburator? Benzina proasta?.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul de rd04 e acelasi cu rd07 si rd07a, ce au schimbat sunt carburatoarele si aprinderea Kaizen maderfucker in limbajul lor. Kudos.

Trebuie vazut ce anume nu e in regula, verificat si testat tot, de la alimentare cu benzina, impuritati-filtre etc ,  reglaj carb, pana la aprindere si circuitul de racire (desi am senzatia ca e efect secindar supraincalzirea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut johnny77, dacă aveți cum, incercati cu o pompă originală. Am întâlnit o africană, rd07a, care nu se înțelege cu pompa vacuumatică, iar simptomele erau cam aceleași

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, va multumesc pentru raspunsurile prompte.

O sa incepem sa  le luam prin eliminare, incepand cu bujii, fise, pipe.

Treaba e ca nu tot timpul face problema asta, asa ca doar dacand multi km vom vedea rezultatele.

Va tin la curent cu orice schimbare.

 O seara buna.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.02.2019 la 20:29, basea a spus:

Salutare prieteni, de ceva vreme am trecut si eu pe Africa Twin. Momentan am doua bucati din 2000. Oare as avea vreo sansa sa gasesc un jigler la soc second sau numai nou pe original? 

IMG_20181020_182954.jpg

IMG_20190208_152114.jpg

Ce furci sunt alea pe aia albastra? De KTM? 950/990? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator _Raul_
Acum 14 minute, Honda Cbr F4 a spus:

Saua de RD03 se potriveste pe RD04?

Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura.

 

Aaa, non ti preocupa.

Pana quando astepti sa iti continue niste straini judecata la observatii personale si directe, poate numai bine fortezi semeringurile si rasufla atat aerul cat si uleiul.

Aaa, si, vede, non e si dificile.

 

5350 de postari, fratziwher :)))).

Asta valoare adaugata. 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.05.2019 la 22:44, Honda Cbr F4 a spus:

Saua de RD03 se potriveste pe RD04?

Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura.

De sa nu stiu ce sa zic, dar pe asfalt eu merg cu 2 si 2 , daca zici ca e asa prost baga 1.5 fata spate, dar mai putin mi se pare aiurea, 1 bar e de offroad, si e periculos si acolo daca nu ai Rimlock....

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.05.2019 la 22:44, Honda Cbr F4 a spus:

[...]Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura.

 

Maxim 0.6 bar, cum e la manual, altfel scuipa simeringurile afara. Dar mai bine nici nu te incurci, comportamentul nu se schimba foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea in roti 2 cu 2 pe asfalt e ok sau 1.5 bari in off.

Parca am experimentat cu presiunea in telescoapele fata si scutura tare pe drum denivelat la 1bar, dar aveam si un ulei mai vascos, 10w ceva parca. 

Din amintiri, 5w cu 1bar era okeish pentru ambele variante, presiune in furca fata.

Seile rd03 cu rd04 parca sunt interschimbabile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, am citit ca prostul ceva si am inteles altceva. In mod normal acolo nu trebuie sa umbli. Cartea zice 0.4 si mai bine o lasi  in pace . Uite aici.

 

Capture.thumb.JPG.e5e81a9de0491d6624e2d0c11b872900.JPG

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...