tifrus Postat Februarie 18, 2019 Share Postat Februarie 18, 2019 Salutare stimați colegi, m-ar interesa pentru RD04, crash bars dacă are cineva de vânzare. Parcă nu aș da foarte mult pe un set nou așa că merge și ceva sh. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 20, 2019 Share Postat Februarie 20, 2019 U can't go wrong with HeawyDuties Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 20, 2019 Share Postat Februarie 20, 2019 Adica https://heavyduties.ro/honda/africa-twin-rd04/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tifrus Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 Am rezolvat cu Heavy Dutyes. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreim92 Postat Martie 13, 2019 Share Postat Martie 13, 2019 (editat) Dupa doi ani de Transalp trec si eu pe ceva mai pe marimea mea. XRV 750 1994 cu culoarea foarte faina Tasmanian Green. Dynojet, arcuri fata-spate Ohlins, ceva inaltatoare, mansoane Rally 714, Ghidon Renthal 613-01, Pompa cu vacuum de pe Tenere am inteles. Scut si jante vopsite in camp electrostatic. Daca ajung sa o iubesc sezonul asta ( Nu am mers pe ea) , o sa primeasca capace tot asa, vopsite in camp electrostatic. Cstelia o stie, haha. Editat Martie 13, 2019 de andreim92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 (editat) Va salut. Am un prieten cu o africana rd07a, cu motor de rd04. Ieri a facut o tura prin padure, cu pasager, motorul s-a incalzit, si la un moment dat s-a oprit. Dupa mai multe incercari de pornire( invartea dar nu pornea), si pauze sa se raceasca, a pornit, dar mergea foarte neregulat, nu statea la relanti, dadea rateuri, se oprea, ca si cum ar merge intr-un piston, sau mai rau. Vreo 2 tentative din astea, apoi dupa cateva accelerari si-a dat drumul si mergea frumos, rotund. In ziua de ieri au fost vreo 3 episoade din astea cum am povestit mai sus. Releul de incarcare e nou, baterie noua, pompa benzina vacuumatica, socul nu era tras, am verificat. Ce poate fi, de unde sa incepem sa cautam problema? Editat Martie 18, 2019 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 Bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 19, 2019 Share Postat Martie 19, 2019 Pornirea la rece e buna, la cald buna. Sa se opreasca asa din mers din cauza bujiilor se poate? Si nici nu a fost culcata sa putem zice ca de aceea a pornit greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreim92 Postat Martie 19, 2019 Share Postat Martie 19, 2019 Acum 3 ore, johny77 a spus: Pornirea la rece e buna, la cald buna. Sa se opreasca asa din mers din cauza bujiilor se poate? Si nici nu a fost culcata sa putem zice ca de aceea a pornit greu. Am un prieten caruia ii mergea transalpul foarte bine, si dintr o data ii statea numai intr un piston. Cauza au fost bujiile, dar de oprit nu s a oprit, o tinea intr unu si nici de a naiba nu voia sa isi revina. Mizerie in carburator? Benzina proasta?. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 19, 2019 Share Postat Martie 19, 2019 motorul de rd04 e acelasi cu rd07 si rd07a, ce au schimbat sunt carburatoarele si aprinderea Kaizen maderfucker in limbajul lor. Kudos. Trebuie vazut ce anume nu e in regula, verificat si testat tot, de la alimentare cu benzina, impuritati-filtre etc , reglaj carb, pana la aprindere si circuitul de racire (desi am senzatia ca e efect secindar supraincalzirea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 19, 2019 Share Postat Martie 19, 2019 Salut johnny77, dacă aveți cum, incercati cu o pompă originală. Am întâlnit o africană, rd07a, care nu se înțelege cu pompa vacuumatică, iar simptomele erau cam aceleași Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 19, 2019 Share Postat Martie 19, 2019 Domnilor, va multumesc pentru raspunsurile prompte. O sa incepem sa le luam prin eliminare, incepand cu bujii, fise, pipe. Treaba e ca nu tot timpul face problema asta, asa ca doar dacand multi km vom vedea rezultatele. Va tin la curent cu orice schimbare. O seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 20, 2019 Share Postat Martie 20, 2019 Pune un furtun de vacuum mai gros, mai rezistent la temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreim92 Postat Martie 22, 2019 Share Postat Martie 22, 2019 La 11.02.2019 la 20:29, basea a spus: Salutare prieteni, de ceva vreme am trecut si eu pe Africa Twin. Momentan am doua bucati din 2000. Oare as avea vreo sansa sa gasesc un jigler la soc second sau numai nou pe original? Ce furci sunt alea pe aia albastra? De KTM? 950/990? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Martie 22, 2019 Share Postat Martie 22, 2019 Sunt furci Sachs de la Boano. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 27, 2019 Share Postat Martie 27, 2019 La 13.03.2019 la 15:17, andreim92 a spus: Cstelia o stie, haha. Da, cum sa nu o stiu. Ai facut o afacere buna, motorul e ca si nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 10, 2019 Share Postat Mai 10, 2019 Saua de RD03 se potriveste pe RD04? Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 10, 2019 Share Postat Mai 10, 2019 (editat) Acum 14 minute, Honda Cbr F4 a spus: Saua de RD03 se potriveste pe RD04? Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura. Aaa, non ti preocupa. Pana quando astepti sa iti continue niste straini judecata la observatii personale si directe, poate numai bine fortezi semeringurile si rasufla atat aerul cat si uleiul. Aaa, si, vede, non e si dificile. 5350 de postari, fratziwher :)))). Asta valoare adaugata. Editat Mai 10, 2019 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 10, 2019 Share Postat Mai 10, 2019 Un ra(H)tat inutil cu 4458 postari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreim92 Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 (editat) La 10.05.2019 la 22:44, Honda Cbr F4 a spus: Saua de RD03 se potriveste pe RD04? Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura. De sa nu stiu ce sa zic, dar pe asfalt eu merg cu 2 si 2 , daca zici ca e asa prost baga 1.5 fata spate, dar mai putin mi se pare aiurea, 1 bar e de offroad, si e periculos si acolo daca nu ai Rimlock.... Editat Mai 14, 2019 de andreim92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 La 10.05.2019 la 22:44, Honda Cbr F4 a spus: [...]Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura. Maxim 0.6 bar, cum e la manual, altfel scuipa simeringurile afara. Dar mai bine nici nu te incurci, comportamentul nu se schimba foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 Presiunea in roti 2 cu 2 pe asfalt e ok sau 1.5 bari in off. Parca am experimentat cu presiunea in telescoapele fata si scutura tare pe drum denivelat la 1bar, dar aveam si un ulei mai vascos, 10w ceva parca. Din amintiri, 5w cu 1bar era okeish pentru ambele variante, presiune in furca fata. Seile rd03 cu rd04 parca sunt interschimbabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreim92 Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 (editat) Ah, am citit ca prostul ceva si am inteles altceva. In mod normal acolo nu trebuie sa umbli. Cartea zice 0.4 si mai bine o lasi in pace . Uite aici. Editat Mai 14, 2019 de andreim92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 Mersi ! Gasesc la cineva de cumparat o sa originala? Am luat motorul cu o sa retapitata tip confort/touring, e lata, groasa si moale, nu ma prea prinde stilul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreim92 Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 (editat) La 14.05.2019 la 22:08, Honda Cbr F4 a spus: Mersi ! Gasesc la cineva de cumparat o sa originala? Am luat motorul cu o sa retapitata tip confort/touring, e lata, groasa si moale, nu ma prea prinde stilul asta. Ai incercat Ebay? Ce e? Rd04? Baga si tu o poza sa o vedem. Editat Mai 17, 2019 de andreim92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.