Sari la conținut

Honda St1300abs Paneuropean


asdfghjk
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu personal l-ash alege pe cel mai ushor (a se compara la plin), intotdeauna am fost dezamagit de greutatea prea mare a Pan E.

Shtiu ca vorbim de alte performantze, racire shi fiabilitate dar eu prefer r 1200 rt pe care din profil vad ca deja il ai

 

Dar strict la intrebarea ta opineia mea este K-ul - motivul: greutatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal l-ash alege pe cel mai ushor (a se compara la plin), intotdeauna am fost dezamagit de greutatea prea mare a Pan E.

Shtiu ca vorbim de alte performantze, racire shi fiabilitate dar eu prefer r 1200 rt pe care din profil vad ca deja il ai

 

Dar strict la intrebarea ta opineia mea este K-ul - motivul: greutatea.

 

am dat rt-ul inapoi la bavaria, e acolo. nu-mi place raportul de mase, e mult rau pe fata si are tendinta de derapaj lateral cu fata pe udatura. e f bun de oras, manevrabil. motor ok evident (e boxer bmw).

Editat de net
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...e tare grea alegerea ce o ai de facut!!...intre doua bmw-ri dintre care unul l-ai avut si o honda,nu orice honda :yikes: ...zau ca nu ti-e usor!!..i-ti doresc intelepciune in alegerea care o faci!!! :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as alege Honda.

Dar avand in vedere ca BMW-ul e mai scump cu "doar" aproape 1500 Eur, la vama va fi o diferenta...MARE, iar balanta se v inclina in favoarea BMW-ului, din motiva banesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa te intreb motivul pt care nu vrei FJR?

 

mi se pare mai mica pt mine (gabaritic) si mai sport decat doresc, caut spre capatul touring. fjr e super motor dar e mai sport.

 

 

Gata ai vandut Honda? Superb era motorul. Eu zic ia-ti tot Honda, ca vorba aia e Honda.

 

e inca la mine in hol dar am variante clare.

 

Eu as alege Honda.

Dar avand in vedere ca BMW-ul e mai scump cu "doar" aproape 1500 Eur, la vama va fi o diferenta...MARE, iar balanta se v inclina in favoarea BMW-ului, din motiva banesti.

 

honda e cip vreo 14500, bmw-ul 17000- are multe optionale- suspensie reglabila electric, sa incalzita, computer de bord. vama se pierde la leasing, se platesste cca 1000eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai touring si mai comod este cadillacul motoretelor, HONDA GL 1800 Goldwing

 

mai ai ZZR1400, noul model de la kawa

 

dar topul se prezinta cu paneuropean ca optiune viabila..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Ideea este ca daca exista posesori de asa ceva sa dea citeva date despre acest model precum si citeva considerente personale privind experienta lor cu aceasta motocicleta la drum lung.Multam anticipat.

 

!300CC,130 CP(limitati de producator pentru protejarea cardanului) 126NM,325 kg la plin,frumos de pica,sea reglabila ,minere incalzite,coburi si portbagaj de fabrica,instalatie de sonorizare profi,170 pe spate,120 pe fata,ABS in doua modele,rosu,negru sau argintiu,17.000 E,livrabil in 30 zile,etc.O sa incerc sa pun si poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este ca daca exista posesori de asa ceva sa dea citeva date despre acest model precum si citeva considerente personale privind experienta lor cu aceasta motocicleta la drum lung.Multam anticipat.

 

!300CC,130 CP(limitati de producator pentru protejarea cardanului) 126NM,325 kg la plin,frumos de pica,sea reglabila ,minere incalzite,coburi si portbagaj de fabrica,instalatie de sonorizare profi,170 pe spate,120 pe fata,ABS in doua modele,rosu,negru sau argintiu,17.000 E,livrabil in 30 zile,etc.O sa incerc sa pun si poze.

 

Nu am, dar am visat la unul. Indistructibil, merge pana te plictisesti si comod al naibii. Motor de politie, cu care se fac sute de km in fiecare zi (in Anglia au trecut de pe BMW pe Pan-uri). Daca poti sa iti iei si unu nou, sa-l stapanesti fericit ca o sa iti aduca numai bucurii.

 

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am, dar am visat la unul. Indistructibil, merge pana te plictisesti si comod al naibii. Motor de politie, cu care se fac sute de km in fiecare zi (in Anglia au trecut de pe BMW pe Pan-uri). Daca poti sa iti iei si unu nou, sa-l stapanesti fericit ca o sa iti aduca numai bucurii.

 

Marius

Ma bate gindul.Si ma bate la cap si nevasta.Da cam multi bani.Vedem .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

are referinte bune..

eu ti-as recomanda insa k1200lt..regina..alaturi de goldwing.

k1200lt este si mai frumos dupa parerea mea..are alta linie..este maiestuos..ornamente crom..cu mult peste stx1300..parerea mea.

insa pentru oras iti mai trebuie un scuter..cu vapoarele astea nu ai ce face..

bafta..

luigi vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1200LT nu-i din aceeasi categorie. Echivalentul BMW al STX-ului e K1200GT.

 

A, si vezi ca politia britanica a restrictionat utilizarea 1300-urilor, dupa faza aia dubioasa cu vibratiile.

 

Cat despre faza cu "limitati de producator pentru protejarea cardanului", erm, ce vrea sa insemne? :rolleyes: Aia de la Honda au cardane mai slabe decat aia de la Yamaha/Kawasaki/BMW?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1200LT nu-i din aceeasi categorie. Echivalentul BMW al STX-ului e K1200GT.

 

A, si vezi ca politia britanica a restrictionat utilizarea 1300-urilor, dupa faza aia dubioasa cu vibratiile.

 

Cat despre faza cu "limitati de producator pentru protejarea cardanului", erm, ce vrea sa insemne? :rolleyes: Aia de la Honda au cardane mai slabe decat aia de la Yamaha/Kawasaki/BMW?

Asta cu cardanu mi-a spus-o tipul de la reprezentanta cind l-am intrebat de ce are aceeasi putere cu ala de 1000CC.Mi se pare normal ca o crestere de capacitate sa duca si la o crestere de putere.Te rog sa detaliezi treaba cu vibratiile pentru ca am deschis acest topic tocmai pentru a afla si partile bune si partile rele.Multumesc.

 

are referinte bune..

eu ti-as recomanda insa k1200lt..regina..alaturi de goldwing.

k1200lt este si mai frumos dupa parerea mea..are alta linie..este maiestuos..ornamente crom..cu mult peste stx1300..parerea mea.

insa pentru oras iti mai trebuie un scuter..cu vapoarele astea nu ai ce face..

bafta..

luigi vicol

Pe scuter nu ma sui.Vaporul e clar ca nu-i pentru Bucuresti ci pentru Gibraltar ,eventual.Prin Bucuresti merg cu X4 1300 si n-am probleme.

De ce Paneuropean?Mi-a cazut cu tronc.Imi place foarte mult.Daca nu era modelul asta precis era un BMW.Mi-a placut tare mult GT-ul de la expozitie.Dar e mult mai scump ,parca.Azi ma duc la Honda sa fac un drive test cu Paneuropeanul si o sa spun aici tot ,ca la popa.Sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primii au patit-o britanicii, dup-aia americanii (cand au repetat manevrele). Vreo doi ofiteri au murit (cand patrulau) si cativa altii au fost raniti in teste, cand au descoperit ca o anumita viteza si turatie produc vibratii in cadru, care sunt transmise directiei (cauzeaza voblaj) si rezulta in high-side. Si americanii au constatat ca STX-urile lor faceau asta; un ofiter spunea ca o motocicleta a fost dezmembrata pentru piese si cadrul taiat, ca sa fie siguri ca nu pica pe mana vreunui ghinionist.

Faza nasoala e ca nu apare la toate motocicletele, e aleatorie. Intensitatea cu care apare e de asemenea variabila.

 

Cateva articole:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england...ide/6600897.stm

http://www.manchestereveningnews.co.uk/new..._grounded_.html

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/scotland/6657709.stm

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

K1200LT nu-i din aceeasi categorie. Echivalentul BMW al STX-ului e K1200GT.

 

 

 

..pai este diferenta mare intre k1200gt si stx 1300..de putere,de stil,de pret,de clasa..toate in favoarea bmw.

luigi vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1200LT nu-i din aceeasi categorie. Echivalentul BMW al STX-ului e K1200GT.

 

 

 

..pai este diferenta mare intre k1200gt si stx 1300..de putere,de stil,de pret,de clasa..toate in favoarea bmw.

luigi vicol

Am fost azi ca sa fac un drive test cu Paneuropeanu,sa vad cum ajung cu picioarele la pamint si altele.Nu am gasit o cheie ca sa-l pornim.Ramine pe altadata.Am sa trec si pe la BMW sa vad daca acolo o sa reusesc sa conduc ceva si sa vad preturile.Apropos de pret.Ce pret aproximativ are GT-ul nou nout.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?...t=0&start=0

aici vezi pretul unui gt nou,cit costa fiecare optiune si parerea omului destre bmw vis-a-vis de alte marci..inclusiv honda stx

luigi vicol

Am privit si mi se pare ,totusi, ca diferenta de pret este mult prea mare.Zic nu dau cu parul.Paneuropeanul vine cam la 17000 E.Poate putin mai mult.Din pacate nu am reusit sa merg cu unul pentru ca,de necrezut,nu se gasesc cheile.Eu m-am hotarit.Daca ajung bine cu picioarele la asfalt si nu am probleme deosebite cu manevrele din parcare se pare ca ma usurez bine de euroi.Sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...