Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Nu va complicati inutil,

eu am folosit la capat ace de seringa de diferite grosimi, de exemplu cu ac de 0,45mm curge cam o picatura la doua minute. Si ca sa unga uniform am fixat acul exact pe mijlocul lantului si picatura cade pe lant inainte de foaie. Pentru inchidere am folosit un electroventil mic de 24volti gasit prin piata care e alimentat din plusul de la contact.

Salutare si sarbatori fericite.

Eu vreau sa am la ungator toate posibilitatile oferite de Schotoiler. E bun si unul simplist, dar am observat ca sant situatii in care trebuie sa poti regla. Pe un drum de tara cu mult praf ungerea de la sosea nu mai este suficienta. La fel si pe ploaie. Am facut pana acum peste 4000 de km cu ungatorul meu. Fara a fi perfect, a facut ungerea bine, ceeace este cel mai important si cu un plin de ulei (170ml) am mers peste 3000km. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut tura aia de 50 km de care va vorbeam ieri. Mi-a aparut si mie eroarea aia FI dar nu dupa turatii. Mergeam normal in 90-95. Fara accelerari sau franari. Si s-a aprins ledul rosu (a ramasa aprins fara sa clipeasca) si imi in locul ceasului aparea FI. Am oprit si am taiat contactul. Cand l-am pus la loc nu a mai aparut eroarea. Dupa aproximativ 15 km am ajuns in oras si cand m-am oprit la primul semafor mi-a murit motorul. L-am pornit de vreo 3 ori dar se oprea mereu. Ghinionul naibii era ca era si soseaua in rampa si trebuia sa stau cu o frana cuplata. L-am tinut din acceleratie sa nu mai moara si pe urma m-am oprit imediat dupa semafor si am oprit motorul. Am dat casca jos abtinandu-ma sa nu dau cu ea de pamant si sa injur in gura mare (ca sunt Pastele) si dupa 2 minute am pus contactul si l-am pornit. Mergea rotund fara nici o problema. Am ajuns acasa fara alte incidente.

Se poate sa fie de la benzina? Am alimentat de la Rompetrol.

De la incidentul cu FI am mai facut 2 ture. Una in seara zilei respective si una ieri.

Aia de ieri a ajuns pe la 100 km in care au fost inclusi si niste drumuri de tara (de fapt se lucreaza la centura ocolitoare a sibiului si am fost "sa verific lucrarile"). Rezultatul : nici o problema. Am aflat de la cineva ca si el a avut probleme cu masina cand a alimentat de la Rompetrol (in Sibiu e o singura statie Rompetrol) asa ca pun eroarea si problemele pe seama benzinei proaste.

Indicatorul de treapta e super. Ma simt mult mai sigur pe motor de cand l-am montat. Stiu cate trepte sa scad daca vreau sa folosesc o anumita treapta. Sau cate mai am pana la punctul mort. Folositor 100%.

ATW cand treci prin Sibiu dau o bere fara alcool (sau cico, sau brifcor, sau TEC).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva. Am coborat parbrizul de la bogdan_harea cu o treapta (in asa fel incat acum de pe motor nu mai vad nici o gaura din H-ul care tine parbrizul pe motor). Acum vad bine si peste el si pana la 90 km/h cred ca pot sa si fumez in spatele lui. L-am folosit si offroad si nu ma mai deranjeaza inaltimea lui.

Acum pot sa spun ca motocicleta e customizata pentru mine.

 

Mai am de pus un scut, ungatorul de lant, si sa imi termin headsetul BT pentru montat in casca.

Si... cred ca o sa imi caut si niste protectii de maini (de preferinta cu ranforsare de aluminiu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut tura aia de 50 km de care va vorbeam ieri. Mi-a aparut si mie eroarea aia FI dar nu dupa turatii. Mergeam normal in 90-95. Fara accelerari sau franari. Si s-a aprins ledul rosu (a ramasa aprins fara sa clipeasca) si imi in locul ceasului aparea FI. Am oprit si am taiat contactul. Cand l-am pus la loc nu a mai aparut eroarea. Dupa aproximativ 15 km am ajuns in oras si cand m-am oprit la primul semafor mi-a murit motorul. L-am pornit de vreo 3 ori dar se oprea mereu. Ghinionul naibii era ca era si soseaua in rampa si trebuia sa stau cu o frana cuplata. L-am tinut din acceleratie sa nu mai moara si pe urma m-am oprit imediat dupa semafor si am oprit motorul. Am dat casca jos abtinandu-ma sa nu dau cu ea de pamant si sa injur in gura mare (ca sunt Pastele) si dupa 2 minute am pus contactul si l-am pornit. Mergea rotund fara nici o problema. Am ajuns acasa fara alte incidente.

 

Salut,

 

Aceeasi problema am avut-o si eu. Descrierea ta este identica cu starea prin care am trecut cand mi s-a oprit motorul pe autostrada. Am fost la service, au cuplat motorul la calculator si nu a aparut nimic. De atunci nu mi s-a mai intamplat asa ceva ( asta fiind pe la 20000km, acum avand aprox 40000km). Ca solutie eu am folosit o turatie mai mare pt a nu mi se mai opri motorul ( in jur la 1500) si schimbat statie de benzina (acum alimentez doar de la omv).

 

AS25...ce pot sa zic...Felicitari omule, sa-ti traiasca si sa fie sanatos. Eu mai am de asteptat pana in septembrie, atunci voi deveni tatic :wink:

 

Bafta tuturor

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut tura aia de 50 km de care va vorbeam ieri. Mi-a aparut si mie eroarea aia FI dar nu dupa turatii. Mergeam normal in 90-95. Fara accelerari sau franari. Si s-a aprins ledul rosu (a ramasa aprins fara sa clipeasca) si imi in locul ceasului aparea FI. Am oprit si am taiat contactul. Cand l-am pus la loc nu a mai aparut eroarea. Dupa aproximativ 15 km am ajuns in oras si cand m-am oprit la primul semafor mi-a murit motorul. L-am pornit de vreo 3 ori dar se oprea mereu. Ghinionul naibii era ca era si soseaua in rampa si trebuia sa stau cu o frana cuplata. L-am tinut din acceleratie sa nu mai moara si pe urma m-am oprit imediat dupa semafor si am oprit motorul. Am dat casca jos abtinandu-ma sa nu dau cu ea de pamant si sa injur in gura mare (ca sunt Pastele) si dupa 2 minute am pus contactul si l-am pornit. Mergea rotund fara nici o problema. Am ajuns acasa fara alte incidente.

Se poate sa fie de la benzina? Am alimentat de la Rompetrol.

Sau am facut eu vreo prostie cand am montat indicatorul de treapta?

Nu am taiat nici unul dintre firele le care am legat indicatorul. Doar am taiat putin izolatia si am cuplat acolo firele. La sigurante m-am cuplat la firul portocaliu cu dunga albastra (fiind cel mai accesibil). A mai patit careva asa ceva dupa ce a montat indicatorul? ca daca nu a patit nimeni inseamna ca bezina a fost de cacao si nu ma bag de la aia.

Si ca sa revin la povestea de ieri: DA! am uitat sa trag cauciucul de protectie peste mufa (dar am facut-o azi dimineata).

Si ca sa va dau unfeedback: merge foarte bine indicatorul de treapta. Daca bate soarele pe el nu ma uit numai 1/4 de secunda la el ci 1/2 de secunda. Asa ca nu ma deranjeaza ca se vede mai vag numarul. Si m-a ajutat azi. Deci il pun la 100% investitie buna.

 

naspa. si ciudat; pentru ca la tine s-au manifestat cele 2 probleme in acelasi timp, eu nu le legasem intre ele pentru ca s-au manifestat la jumatate de zi una de alta. sa speram ca scapam ieftin si nu trebuie sa schimbam pompa de benzina sau sa curatam injectoarele.

 

 

'traiti

am descris in topicurile anterioare problema mea...

am cumparat la second rezervor cu pompa de benzina de pe un dl650...

am desfacut si problemele gasite au fost foarte ciudate... nu stiu ce sa zic dar imi pare un inceput de problema de proiectare daca o pot numi asa... filtrul de benzina are atasat un regulator de presiune care e asigurat cu o prindere clips de plastic. clipsu asta era deformat si a cazut in timp cazand si regulatorul de presiune... am inlocuit filtrul meu cu filtrul de la dl650 (cu tot cu regulator) si problemele s-au rezolvat. weekendul trecut am fost pana la mare si dupa o buna bucata de mers 140-160 cand incetineam si trageam ambreiajul motorul murea dupa care porneam si totul e ok. concluzia este ca tre sa gasesc un stand serios de curatat injectoare. in paralel lansez o intrebare pentru colegii din italia: cine imi (ne) poate trimite produse de pe elesi.it (pret cu tot cu comision), multumesc.

 

io ma gindeam sa scot limitarea ca sa creada ca e mereu intr-a patra. poate e o problema la programul care tine relantiul in treapta I si oricum vroiam sa o fac (sa scot limitarea).

 

am observat ca problema tine o fractiune de secunda dupa ce trag ambreiajul fiind in treapta I; la relanti sau treptele superioare nu mi s-a intimplat. de fapt nu s-a mai intimplat sa se opreasca motorul de tot de la incidentul de la pitesti dar am observat ca dimineata cind e motorul rece cind trec in treapta I si trag apoi ambreiajul ca sa ma opresc de tot scade turatia foarte mult, pe la 700 de ture, pentru un sfert de secunda, si apoi revine unde trebuie. sper ca daca el crede ca e intr-a patra sa aiba un comportament diferit.

 

oricum daca reusesti sa cureti injectoarele te rog sa ne spui si noua unde si daca se comporta diferit.

 

adrian

 

 

 

 

Salut,

 

Aceeasi problema am avut-o si eu. Descrierea ta este identica cu starea prin care am trecut cand mi s-a oprit motorul pe autostrada. Am fost la service, au cuplat motorul la calculator si nu a aparut nimic. De atunci nu mi s-a mai intamplat asa ceva ( asta fiind pe la 20000km, acum avand aprox 40000km). Ca solutie eu am folosit o turatie mai mare pt a nu mi se mai opri motorul ( in jur la 1500) si schimbat statie de benzina (acum alimentez doar de la omv).

 

tot v-strom ai? 650, 1000?

 

merci

adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru urari.

 

 

FELICITARI!!! :wink:

Presimt ca n-o sa prea mai ai timp de motor o perioada (vorbesc din proprie experienta :wink: ), dar nimic nu se compara cu experienta de tatic.

Ce e? Motociclist sau motociclista?

 

Motociclista va fi daca va vrea. Traim si vedem.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot v-strom ai? 650, 1000?

merci

adrian

 

Salut,

 

Da, tot V-strom, de 650.

AS25, eu si inca cineva (nu mai retin numele) le-am cumparat in aceeasi zi din aprilie 2006. La vremea aceea eram cam 4-5 cu VStromuri. Ma bucur ca acum sunt foarte multi care au inteles ca Vstromul este o motocicleta excelenta.

 

Salve tuturor

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Da, tot V-strom, de 650.

AS25, eu si inca cineva (nu mai retin numele) le-am cumparat in aceeasi zi din aprilie 2006. La vremea aceea eram cam 4-5 cu VStromuri. Ma bucur ca acum sunt foarte multi care au inteles ca Vstromul este o motocicleta excelenta.

 

Salve tuturor

 

Alex

 

Este un baiat pe nume Catalin, cu una albastra la fel ca a mea parca. Nu a intrat nici o data pe forum. Am mers prin 2006 la doua plimbari impreuna dar dupa aia nu mai stiu nimic. Dar mai tii minte ca noi doi le-am ridicat in aceasi zi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un baiat pe nume Catalin, cu una albastra la fel ca a mea parca. Nu a intrat nici o data pe forum. Am mers prin 2006 la doua plimbari impreuna dar dupa aia nu mai stiu nimic. Dar mai tii minte ca noi doi le-am ridicat in aceasi zi?

 

Daaaa :D , ce vremuri...ce emotii cand m-am suit prima data pe el. Imi amintesc ca tu erai deja langa motor cand am venit eu la magazin.

 

Si uite asa au trecut 3 ani...40.000 km...7 cazaturi :lol: , noi intregi si nevatamati :D . Sper ca la 100.000km sa spunem acelasi lucru.

 

Zi buna tuturor,

 

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare:

Unde gasesc de cumparat de la GIVI Crash Guard si suport de cutii laterale.

Am nevoie de TN532 si PL532.

Eventual daca stiti o firma care trimite prin posta sau curier.

 

Multumesc anticipat!

 

salut

de la oricine aduce de pe auner.at

eu am luat de la allmotowear.ro (arad) si mai sunt unii in cluj care aduc. sigur mai sunt si altii

norok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, dupa o asteptare de 6 luni am intrat si eu in posesia unui V-strom - e din 2004 are 22000 si ca uograde-uri are crashguard si manere incalzite - Pun doua poze cu el si sper sa ne vedem la Arc.

 

Azi am venit pe el de le Constanta si a fost super - Am observat si eu problema de la furca cu acel zgomot cand treci peste muchii. Deasemenea si prblema cu parbrizul care provoaca ceva turbulente - eu il aveam sus de tot si nu am umvlat la el - urmeaza in weekend sa modific.

 

sa auzim numai de bine si sa ne bucuram de frumoasele noastre motoare .

 

post-10231-1240514150.jpg

post-10231-1240514176.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

de la oricine aduce de pe auner.at

eu am luat de la allmotowear.ro (arad) si mai sunt unii in cluj care aduc. sigur mai sunt si altii

norok

De la Auner aduc si bbmoto, au magazine in Bucuresti si Gheorghieni.

www.bbmoto.ro

 

Azi, dupa o asteptare de 6 luni am intrat si eu in posesia unui V-strom - e din 2004 are 22000 si ca uograde-uri are crashguard si manere incalzite - Pun doua poze cu el si sper sa ne vedem la Arc.

Felicitari, si sa te poarte sanatos cat mai multi km! :D

 

P.S. Inca unul care a trecut de la cruiser la V-Strom - buna alegere! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, dupa o asteptare de 6 luni am intrat si eu in posesia unui V-strom - e din 2004 are 22000 si ca uograde-uri are crashguard si manere incalzite - Pun doua poze cu el si sper sa ne vedem la Arc.

 

Azi am venit pe el de le Constanta si a fost super - Am observat si eu problema de la furca cu acel zgomot cand treci peste muchii. Deasemenea si prblema cu parbrizul care provoaca ceva turbulente - eu il aveam sus de tot si nu am umvlat la el - urmeaza in weekend sa modific.

 

sa auzim numai de bine si sa ne bucuram de frumoasele noastre motoare .

 

post-10231-1240514150.jpg

post-10231-1240514176.jpg

Sa-l stapanesti sanatos! Ambele probleme sant generale la V-Strom. Suspensia, daca te deranjaza zgomotul si moliciunea, se rezolva prin inlocuirea arcurilor, uleiului si adaugarea unor supape. La parbriz exista mai multe variante, deflector, vario sau pur si simplu un parbriz mai inalt ( Givi, MRA). Daca stai mai prost cu finantele mai am eu unul artizanal mai inalt cu 13 cm. Cu al meu la 150km/h merg cu viziera deschisa si nu intra curent in ochi, iar prin inclinarea putin catre spate, s-a redus mult zgomotul. :D

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, dupa o asteptare de 6 luni am intrat si eu in posesia unui V-strom - e din 2004 are 22000 si ca uograde-uri are crashguard si manere incalzite - Pun doua poze cu el si sper sa ne vedem la Arc.

 

Azi am venit pe el de le Constanta si a fost super - Am observat si eu problema de la furca cu acel zgomot cand treci peste muchii. Deasemenea si prblema cu parbrizul care provoaca ceva turbulente - eu il aveam sus de tot si nu am umvlat la el - urmeaza in weekend sa modific.

 

sa auzim numai de bine si sa ne bucuram de frumoasele noastre motoare .

 

post-10231-1240514150.jpg

post-10231-1240514176.jpg

 

Felicitari, sa-l stapanesti sanatos si sa fii ferit de cazaturi :D

 

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am mai citit si eu cate ceva pe aici dar nu prea am timp!o intrebare ..eu am dominator650 si as vrea ceva de drumuri mai lungi fara sa obosesti asa de rau si sincer imi place foarte mult v-strom de650 numai ca eu sun mai mic de statura si as vrea sa stiu daca se simt acele kg in plus si cat de manevrabil este???apropo pana la urma se poate merege pe drumuri de tzara?va multzumesc si va doresc asfalt uscat!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am citit despre acele tije cu ajutoul carora poti sa inalti sau sa cobori mtorul . si-a montat careva asa ceva? care a fost efectul - cum s-a comportat . cam am probleme cu atinsul nu pot sa stau cu ambele talpi pe jos - ma cam enerveaza si azi a si lasato usor pe crashbar cand s-a suit pasagera -

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iacomia...sa-l stapanesti sanatos ,bine ai venit in randurile noastre

 

SilviuR....v-stromul e motocicleta mai de sosea dar stai linistit merge si pe drumuri de tara si daca vrei enduro schimba-i cauciucurile si sa vezi atunci ce poate acest motor.Poti merge ore intregi cu ea fara sa simti oboseala iar pasageru se simte bine si sta comod.Eu am 1,71 inaltime si ma impac foarte bine cu ea acum,la inceput eram si eu speriat de dimensiunile ei dar cu timpul te obisnuiesti cu ea mai ales ca este foarte manevrabila si cu o ciclistica buna.

 

eu am acele tije (lowering links...)le-am comandat in ideea de a cobori motorul cu 2cm,dar acum cand m-am obisnuit cu ea am renuntat sa le mai montez,asa ca nu stiu cum e cu ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzumesc jhon-n!Sincer nu am banutzi de una noua :D si vreau sa-mi cumpar una SH din Germania) , am gasit una la vre-o 43000km din 2004 meriat cu 3300e?Cat mai duce,sau mai bine in cati km sa caut una si la ce anume sa ma uit ca sa nu ma fraieresc!?Va Multzumesc!!!Poate ajung si eu unul de-al vostru! :D Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la 7-80000 km din ce am citit eu nu apar probleme, daca se face o intretinere corecta. La kilomerajul asta, dupa ce o cumperi, in afara de consumabile, ar mai trebui o verificare la supape si la clapetele de acceleratie. Pana la 100000 singurele probleme ce pot aparea sant pompa de apa si ambreiajul. Daca faci verificarile , reglajele si gresajele la timp, mai ai mult si bine de mers cu motorul fara sa bagi multi bani in ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare domnilor posesori de V-Strom!

 

a venit vremea sa-mi schimb cauciucurile.Am 18.000 km cu cele originale (BRIDGESTONE)

Pana acum m-am inteles foarte bine cu ele,dar s-au cam dus.

 

Ce sa-mi iau ? Mai multe persoane mi-au zis sa-mi iau aceleasi cauciucuri ca cele cu care vine motocicleta din fabrica.

Voi ce ziceti?

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare domnilor posesori de V-Strom!

 

a venit vremea sa-mi schimb cauciucurile.Am 18.000 km cu cele originale (BRIDGESTONE)

Pana acum m-am inteles foarte bine cu ele,dar s-au cam dus.

 

Ce sa-mi iau ? Mai multe persoane mi-au zis sa-mi iau aceleasi cauciucuri ca cele cu care vine motocicleta din fabrica.

Voi ce ziceti?

 

Multumesc !

 

Salutare,

 

Exista multe opinii legate de cauciucurile pt V-strom ( daca nu ma insel au fost si aici niste discutii ). Prima data cand mi-am schimbat cauciucurile au fost cu niste Michelin Anakee ( fata si spate ), asta fiind pe la 25000km. Anakee-ul mi s-a parut a fi ok cu singura precizare ca imi cam aluneca in curbe cand era asfaltul ud. La 36000km am luat un cui pe roata din spate si am decis sa-l schimb cu un

Metzeler Tourance. Am facut aproximativ 3000km cu Anakee fata si Tourance pe spate si pot sa spun ca, din punctul meu de vedere, Tourance este exceptional. Se comporta extraordinar, indiferent de astfalt.

Ca si concluzie, din ce cauziucuri am folosit, eu as alege Metzler, apoi Bridgestone si ultimul Anakee.

 

 

Te salut,

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...