Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Mersi, o sa incerc unde ai zis. Cu precizarea nu stau la granita dintre judete, in timpul saptamanii sunt in Cluj si in weekend in Salaj.

 

Numai bine

Glumeam! Mi-a placut cum ai imbinat cele doua resedinte! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloha! Bucurestiul s-a mai imbogatit cu un stromist. Il cheama Razvan si are un 650 galben nou-nout. Ii doresc asfalt uscat si multe satisfactii in sa. Se mareste trupa. :cheers:

Ieri la arc s-au adunat 9 stroame si eram cel mai compact grup din toata adunarea. Toa'shu Gigel aka Metamorphosis, te-am asteptat sa te cunoastem, dar nu-i bai, avem tot timpul sa o facem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati motoristi cu stroame, unde mergem simbata :cheers: ? am asteptat atit zilele insorite incit am cazut in admiratie si nu ne mai urnim din loc ?

treaba voastra ,eu nu stiu unde ma voi duce dar sigur ies la plimbare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mine o sa mai apara inca 3 prieteni motoristi din Baneasa,un F650 si 2 Transalpuri.Poate mergem asa,Alexandria,Turnu magurele,traversam cu bacul si pe urma pe malul bulgaresc spre Byala,Ruse si prin Giurgiu inapoi spre Bucuresti.Cum vi se pare?trebuie sa ne interesam si de programul bacului,ATW zicea ca a auzit ca ar fi doar 2 pe zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati motoristi cu stroame, unde mergem simbata :cheers: ? am asteptat atit zilele insorite incit am cazut in admiratie si nu ne mai urnim din loc ?

treaba voastra ,eu nu stiu unde ma voi duce dar sigur ies la plimbare ;)

 

Sigur ca iesim, doar am stabilit miercuri la arc sa facem o tura si toata lumea a raspuns prezent. Doar traseul mai ramane de stabilit. Hai ca am nevoie sa fac km in roti, sa prind si eu turma din urma, ca m-am saturat sa fiu oaia lenesa. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat din Zimnicea online

 

Taxa de trecere variaza in functie de mijlocul de transport.Pentru persoane pe jos, pretul este 2EURO, pentru motociclete-3EURO, un autoturism-13EURO, un microbuz-46EURO iar pentru un TIR taxa este de 90EURO.

Feribotul efectueaza cel putin doua drumuri pe zi iar timpul de trecere este de aproximativ 20 de minute.

 

Daca intradevar nu sunt decit 2 pe zi si il pierdem pe cel de dimineata e cam naspa.Poate reuseste cineva sa afle mai multe despre program.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alex ,daca sint doar doua traversari pe zi la turnul magurele trebuie sa te gindesti la drumul de intoarcere pe alta ruta dar alta decit cea cu zimnicea giurgiu ca e soseaua praf...dealtfel mai tot sudul romaniei a avut de suferit in urma iernii...

 

vlade daca vrei km multi baga la invirtit roata si in cursul sataminii,nu esti oaia lenesa,ci doar oaia mai fara experienta

unii le au cu viteza ,altii cu virajele..mai bine mai prudent decit imprudent si fara cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adicatelea...unii prefera sa mearga cu viteza,altora le plac soselele virajate si se avinta cu spor pe ele,n-am nimic nici cu unii nici cu altii.

cind ai experienta si talent o poti face incit totul pare usor...totul e sa stii cind o poti face fara necazuri,daia ziceam ca mai bine prudent decit....

domnu fabio nu-ti ridic statuie,nu te critic pentru felul in care mergi,departe gindul de mine,,,dar te invidiez pentru usurinta cu care abordezi traseele montane,eu n-am talent pentru asa ceva,eu merg atit cit ma simt in siguranta, experienta capatata (foarte multa la volanul conservei)pe soselele romaniste m-a invatat sa fiu mai prudent,insa placerea de a calatorii pe doua roti e mare.

 

 

Mesaj completat

si daca tot am inceput discutia pe tema asta...vlade cind eram eu tinar ( ehhhee ce vremuri ) am avut o biata mobra pe care am mers vreo 3 ani,cind am cumparat v-stromul mi-au trebuit vreo 4 luni sa ma obisnuiesc cu gabaritul ei ,cu greutatea ei ,cu reimprospatarea reflexelor,cu trecerea prin diferite situatii sa vad cum se comporta utilajul,cum ma adaptez eu situatiilor,cum pot controla mai usor motocicleta,am facut intii citeva mii de km singur in ritmul meu pentru a ma obisnui. n-am avut prieteni motociclisti cu care sa plec la drum,cei pe care ii cunosc din tinerete(cu pareri de rau n-am pastrat legatura) sint veterani acum ca si bogdan si inca sint activi ii vad pe topicul cu veteranii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca tot am inceput discutia pe tema asta...vlade cind eram eu tinar ( ehhhee ce vremuri ) am avut o biata mobra pe care am mers vreo 3 ani,cind am cumparat v-stromul mi-au trebuit vreo 4 luni sa ma obisnuiesc cu gabaritul ei ,cu greutatea ei ,cu reimprospatarea reflexelor,cu trecerea prin diferite situatii sa vad cum se comporta utilajul,cum ma adaptez eu situatiilor,cum pot controla mai usor motocicleta,am facut intii citeva mii de km singur in ritmul meu pentru a ma obisnui. n-am avut prieteni motociclisti cu care sa plec la drum,cei pe care ii cunosc din tinerete(cu pareri de rau n-am pastrat legatura) sint veterani acum ca si bogdan si inca sint activi ii vad pe topicul cu veteranii

 

Foarte adevarat ce spui. Experienta este ceea ce imi trebuie acum, dar experienta la drumuri lungi si binenteles in afara bucurestiului. Pana acum 2 saptm cand am fost impreuna la Ploiesti, eu nu am iesit decat o singura data din oras si nu cu stromul, ci cu viroaga consoartei pana la Pitesti. De cand mi-am luat A-ul in iunie anul trecut, am facut cam 4000 de km cu fazerul dar numai in oras. Plecam cate o jumatate de zi de nebun, din balta alba pana in militari, din berceni pana in drumul taberei, dar niciodata in afara. Nu am mers niciodata cu 120 km/h pe motor, pana acum doua saptam. Nici cu masina nu trec de 130-140 si asta pe autostrada si slava Domnului am peste 250.000 de km ca si conservar.

Eu am doua probleme de catre trebuie sa trec:

- vantul lateral care te fac sa inclini mobra pentru o traiectorie rectilinie

- aplecatul pe curbe peste limita de siguranta a unui incepator.

Foarte adevarat este si ceea ce spune Fabio ca la 300 de kg cat are motorul cu mine in sa, iti trebuie o mica vijelie sa te scoata in decor. Cand se va incalzi mai tare, vreau sa ma duc pe Amkart, sa dau jos oglinzile si semnalele si culc motorul pana la scarite pe curbele circuitului. Ma bate gandul sa fac si cursul ala de pilotaj moto organizat tot acolo. Cei care l-au facut mi-au spus ca au invatat sa conduca mult mai prudent si in mai multa siguranta dupa ce au derapat motorul in toate pozitiile posibile si pe toate tipurile de asfalt. Asemenea manevre le-am facut si cu masina de-a lungul timpului in poligoane (derapaj controlat cu frana de mana trasa, derapaj cu aquaplanare etc) tocmai pentru trece prin asemenea experiente, sa-ti limitezi cat mai mult instinctul de autoconservare si sa poti gestiona aceste rare situatii cu calm. Exista si explicatii neurofiziologice dar v-as plictisi cu ele.

Nu in ultimul rand exista si o frica organica datorita meseriei mele. V-as putea povesti multe intamplari traite la spital cu motociclisti raniti (in cel mai fericit caz) dar ar fi potrivit sa fac lucrul asta, la fel cum pasagerii unui avion s-ar uita la un documentar despre dezastre aviatice in timpul zborului. Si multi dintre cei intalniti la camera de garda erau veterani si in multe, multe cazuri vina nu era a motociclistilor. Asa ca daca Jhon o fost subtil, eu il sfatuiesc pe Fabio sa fie un pic mai ponderat in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) cine a mai pus HEIDENAU pe mobra..cum se comporta..pe mine(DL 1000) nu prea ma lasa sa ma "culc " pe curbe!! sa fie din cauza ca sunt B=bias si nu R =radial? de obicei eu nu ducem guma pana la margine...mai ramaneau 4-5 mm dar acum am 2 cm!! ;) ..sau am imbatranit si merg mai preventiv fara sa-mi dau seama..astept o tura cu voi sa pot avea un termen de comparatie :cheers: Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) cine a mai pus HEIDENAU pe mobra..cum se comporta..pe mine(DL 1000) nu prea ma lasa sa ma "culc " pe curbe!! sa fie din cauza ca sunt B=bias si nu R =radial? de obicei eu nu ducem guma pana la margine...mai ramaneau 4-5 mm dar acum am 2 cm!! ;) ..sau am imbatranit si merg mai preventiv fara sa-mi dau seama..astept o tura cu voi sa pot avea un termen de comparatie :cheers:

Eu am haidenau, nu poti sa duci guma pana la margine pentru ca e mai bombata (raza de curbura a suprafetei de rulare e mai mica) fata de alea mai destepte. Asta e, la banii dati pe ele tre sa te multumesti si sa nu te apuci de raliuri cu ele.

Asfaltu' sa ne fie uscat, asta-i important!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus de o saptamina heidenau k76 pe mobra,am facut deja 1000km cu ele si mi se par foarte ok ,se lipesc bine pe asfalt,nici un fel de zgomot sau trepidatii ceva ,astept sa vad cum se comporta pe umed.

nici pe mine nu ma lasa sa ma culc pe curbe ...dar e vorba de teama ;)

eu pe mobra ma simt mereu tinar :cheers: prudenta vine usor usor odata cu virsta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am doua probleme de catre trebuie sa trec:

- vantul lateral care te fac sa inclini mobra pentru o traiectorie rectilinie

- aplecatul pe curbe peste limita de siguranta a unui incepator.

 

Hehe, efectul giroscopic e mai puternic decat un amarat de vant lateral.

Aplecatul pe curbe se invata cel mai bine pe Amkart. De ce?

- pentru ca circuitul este mic si f virajat, e practic o inlantuire de curbe gen Cheia cu o f scurta linie dreapta

- pentru ca spre deosebire de strada poti sa te inclini fara grija ca la urmatoarea curba vei prinde nisip, balega, ulei, pensionari neatenti

- pentru ca vitezele nu sunt niciodata indeajuns de mari ca sa patesti mare lucru. Cel mai adesea iti va aluneca spatele din cauza limitei de aderenta sau a vitezei nepotrivite cu care abordezi un viraj si motoreta se va culca pe o parte pe crashbaruri sau crashpads.

- pentru ca este cineva cu ochii pe tine si iti corecteaza obiceiurile proaste

 

Am facut cursul cu motocicleta veche, un GS500 si as merge din nou cu Vstromul sa ii tocesc un pic cauciucurile :cheers:. Da un semn cand te duci, poate facem gasca

 

L-am sunat pe Trancanici, cursurile incep dupa Paste si costa 200 de eur.

Editat de lenoyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am haidenau, nu poti sa duci guma pana la margine pentru ca e mai bombata (raza de curbura a suprafetei de rulare e mai mica) fata de alea mai destepte. Asta e, la banii dati pe ele tre sa te multumesti si sa nu te apuci de raliuri cu ele.

Asfaltu' sa ne fie uscat, asta-i important!

 

Asta am observat si eu am pe margine "pussy stripes" oricat as trage de ele :cheers:

La o plimbare cu 3 prieteni cu gixxere in acelasi ritm pe un drum virajat, gumele lor michelin pilot sport se duceau pe toata suprafata de rulare, cel putin pe spate, iar la mine ramaneau cam 2 cm pe fiecare parte. Nu este problema de inclinare ca ne inclinam toti la fel. Probleme de aderenta nu am avut desi erau DOT 07.

In seara asta ma duc sa iau o pereche de K76 fabricate 2010 ;) Sunt foarte multumit de modelul asta mai ales ca si-au dat duhul dupa aproape 26000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut cursul cu motocicleta veche, un GS500 si as merge din nou cu Vstromul sa ii tocesc un pic cauciucurile :cheers:. Da un semn cand te duci, poate facem gasca

 

L-am sunat pe Trancanici, cursurile incep dupa Paste si costa 200 de eur.

 

Ba bag si eu. Din cate auzisem sezonul trecut, doritori erau destui si a trebuit omul sa faca o lista de asteptare destul de mare. Nu stiu cum este anul asta, dar daca este loc, ma inscriu si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pt miine,varianta cu turnu magurele a cazut,trebuie sa ne gindim la altceva.Pe mine m-au mai sunat niste colegi care vor sa ni se alature,daca nu deranjeaza,deci vor fi,2 transalpuri,un f650,un cruiser Yamaha warrior si un gixxer de 1000.Propuneri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am zis mai demult problema ca la 80-100 imi vobleaza cand dau drumul la ghidon.

Ei bine am fost la mecanic si a zis ca am nevoie de guma noua pe fata (cica pe spate nu trebuie sa o schimb).

Mie mi-a recomandat mecanicul Metzeler Tourance. 430 RON fata. Pretul mi s-a parut bun ca pe net sunt cam la fel (plus ca o sa mai vina si transportul).

Comentarii referitoare la cauciuc?

 

La anu' o sa schimb si spatele fortat pentru ca Pirelli Scorpion care le am eu am impresia ca pe ud sunt prea putin aderente. Si daca mai ajuns si pe un marcaj din ala de trecere de pietoni sunt ca pe gheata. Si spatele se blocheaza parca prea repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce spunea un tip care a urmat cursurile lui Trancanici prin 2007. (scuze pentru cei care au lecturat deja postul)

 

In urma achizitionarii noul motor m-a decis sa urmez cursurile de siguranta tinute de Razvan si Victor pe circuitul de la Tunari. Aceste cursuri constau in invatarea si cunoasterea propriei motociclete, lucru foarte important pt utilizarea in siguranta pe strada. Cursul este compus din 10 sedinte a o ora si jumatate sedinta toata tinuta pe circuit, de 3 ori pe saptamana. Pretul cursului este de 500 lei.

Se mai invata:

- abordarea corecta a virajelor, esentiala oricarui rider. Mie personal acest lucru mi-a schimbat stilul de mers. Experienta acumulata de mine in 4 sezoane a ~30.000km nu a insemnat nici 2% fata de lucrurile invatate la acest curs.

- franarea de urgenta- se inavata si se cunosc franele motorului. Pur si simplu inveti sa franezi eficient, lucru greu de invatat pe strada.

- franarea de uregenta in viraje - aceasi treaba ca si mai sus

- franele de urgenta cu evitare si continuarea franarii - Inveti evitarea pe franare a eventualeor obstacole aparute in calea ta (caini, pietoni dar mai ales masini) si controlul asupra Point fixation, de fapt eliminarea lui.

- pozitia corecta pe motocicleta

- pozitia corecta pe motocicleta in regin raceing

 

O sedinta se desfasoara astfel:

- tura de incalzire a cauciucurilor (2 tururi de circuit)

- invatarea manevrabilitatii - 2 tururi cu o singura mana pe ghidon - Cu acest exercitiu deprinzi contolul motorului doar prin distribuirea greutatii corpului pe o scarita sau pe cealalta. Tot la acest capitol se mai face un exercitiu de mers in picioare pe scarite (2 ture de circuit) - aici inveti cu adevarat cum sta treaba cu greutatea pe motor.

- pauza de relaxare 5~10 minute. Esentiala ca mersul in picioare pe viraje te rupe. te dor aproape toti muschii.

- tura de jaloane. Aici sunt 2 tipuri de jaloane. Jaloane ca la scoala in linie si jaloane departate in zig-zag. Prinzi dexteritate si usurinta in evitarea pe strada a unei gropi, masini, pieton, toate aparute din senin.

- urmeaza franarile - prima data inveti franarea in linie dreapta. Inveti cum sa franezi de urgenta fara sa blochezi rotile. Efectiv inveti cum franeaza motocicleta ta, lucru care te ajuta in mersul pe strada foarte mult. Urmeaza franarea in curba, urmatoarea sedinta inveti franarea cu evitare. Asta mi-a placut mie cel mai mult.

 

Eu am exemplificat in mare ce se invata la acest curs, nu inveti intr-o singura sedinta tot ce am enumerat mai sus dar asta este structura cursului.

 

 

PS. Din propria mea mea experienta recomand tuturor riderilor de weekend, incepatorilor, avansatilor sa urmeze acest curs. Se merita, investesti in siguranta ta si a motorului dar in SPECIAL DEPRINZI MERSUL PE STRADA IN SIGURANTA. Desi am urmat acest curs dupa 4 sezoane si ~30.000km fara accidente nasoale pur si simplu sunt alt rider. Poate ca nu merg mai sportiv, dar merg in siguranta si m-a bucur de 100 x mai mult de plimbarea cu motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...