Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Dragilor,

 

Merita puse bujii iridium pus pe dl?

Are cineva si a sesizat ceva diferente?

 

Numai bine,

Paul

 

 

Eu mi-am pus iridium si s-a simtit o mica, dar foarte mica diferenta. Dar de 4 anu nu am mai umblat la ele, adica peste 20000 km

 

Bafta

 

starea aia de multumire a durat citeva zile,apoi a urmat starea de draci pentru paguba,acum e starea de stres pina o repar (defapt trebuie schimbate jambele)...la mine a fost invers,un destept s-a gindit sa intoarca in intersectie fara sa se asigure,eu pe verde m-am trezit cu el in fata, m-am infipt in masina lui si am zburat peste capota masini,m-am dovedit mai tare ca fierul,nici macar o zgirietura (doar ceva dureri pe la genunchi citeva zile dupa) ...echipamentul si-a meritat banii.

Naspa e ca atunci cind iti place pe doua roti nu te impaci cu ideea sa stai pe bara,chiar si dupa un accident,eu n-am stat iarna fara plimbari,dar acum vara.. de necaz o perioada nici n-am mai intrat pe aici sau pe site-ul vstromania

numai bine va urez la toti :cheers:

Jhon dar ce sa- intimplat mai exact? Eu nu am mai citit o periada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in locul tau as fi fericit ca stai din cauza fierului decat sa stai din cauze medicale. parerea mea. ca eu anu trecut a stat tot anu din cauza unuia care s-a infipt in mine, fieru nu avea nimic, eu aveam fractura de tibie si peroneu plus suvenir pt 1 an de zile o tija de titaniu si 4 suruburi.

 

asa ca tu fii fericit!

 

pana nu trece fiecare prin asta..n o sa inteleaga..sanatatea si libertatea sunt sfinte

bine ca ai revenit si ..sa fie fost singura " clona" a lu' Robocop din viata ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana nu trece fiecare prin asta..n o sa inteleaga..sanatatea si libertatea sunt sfinte

bine ca ai revenit si ..sa fie fost singura " clona" a lu' Robocop din viata ta

 

multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Rul Cum a fost la intrunire? Imi pare rau ca nu am putut ajunge, dar anumite probleme de servici nu m-au lasat in pace. Azi iti pun parbrizul cu Cargus-ul :bigstar:

 

 

" DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! "

Nebunie..in sensul bun!!!nu am fost pregatiti pt o participare in numar asa mare..dar pana la urma cu bune si rele a iesit o intalnire reusita!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost o intrunire reusita. Multumiri si celor cativa vstromisti mai tineri care ne-au vizitat. Intradevar a fost multa lume. Vineri seara am numarat 46 de motoare, iar sambata au sosit si mai multe, dar le-am pierdut sirul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme DL1000, 2007, ~49.000 km:

 

- ~20.000 km: pierdere antigel; verificare si stringere coliere

 

- ~30.000 km: pierdere lichid frina pe la pistonul de jos al ambreiajului (DL1000 are hidraulic); pompa de jos schimbata, dupa 8 luni a reaparut problema, reconditionat fara schimbarea vreunei piese si de atunci e ok de 12 luni; reconditionarea a constat in curatarea si finisarea pe interior a cilindrului (in care culiseaza pistonul) cu smirghel foarte fin + ungerea garniturii pistonului cu putina vaselina

 

- ~32.000 km: bilbiiala pe accelerare la ~3.500 ture; depinde de benzina, depinde daca exista pasager sau nu, nu face intotdeauna, probabil se rezolva cu power commander, inca nu am instalat power commander

 

- ~44.000 km: magneti dezlipiti de pe rotor + stator ars pe o faza; schimbat cu stator nou + magneti lipiti, dupa 6 luni s-au dezlipit din nou magnetii, schimbat cu rotor nou

 

- ~44.000 km: infrinare violenta la accelerare puternica; nu pare sa fie din cauze mecanice, posibil de la regulatorul de tensiune, CDI sau alta piesa sensibila la tensiune si curent; ramine de investigat, cit mai curind, pina sa ramin in drum cu regulatorul stricat 100%

 

- ~46.000 km: rulmenti distrusi la roata spate; schimbati cu rulmenti noi (+ semeringuri)

 

- ~49.000 km: reglarea TPS-ului (throttle position sensor); raspunsul la turatii mici pare sa fie mai bun decit inainte insa mai trebuie testat, am mers foarte putin de la reglare

 

 

 

probleme din start:

 

- murea motorul dimineata la oprire cind inchideam gazul si stringeam ambreiajul, in primele 5-10 minute de la plecare; am ridicat relantiul de la 900 de ture cit era din fabrica pina la 1.200 de ture

 

- rateu (nu stiu exact cum sa-i zic) la ~2.500 de ture daca se tine turatia constanta; apare rar, eu nu merg de obicei sub 3.000 de ture

 

- comportament mediocru sub 2.500 de ture, s-a rezolvat partial cu bujii iridium si probabil se rezolva 100% cu power commander, inca nu am instalat power commander; posibil sa fie si de la TPS dereglat din fabrica, trebuie testat mai mult dupa reglarea recenta de TPS

 

- la turatii peste 5.000 de ture si pe drumuri cu denivelari imi apare eroare FI (fuel injection); ramine pe bord pina la luarea si punerea contactului; alte simptome nu sint

 

- blocare TPS dupa mers constant (cu acceleratia tinuta mult timp in aceeasi pozitie), moare brusc motorul la inchiderea gazului sau sub 3000 de ture; s-a manifestat de 3 ori de cind am motocicleta

- rezolvare gasita de mine pe marginea drumului, nu stiam ca e de la TPS: ridic turatia de relanti foarte sus ca sa nu mai moara motorul, peste 3500 de ture, si ma joc cu acceleratia; dupa ~10 minute dispare problema

- rezolvare citita pe forumuri externe, neprobata inca de mine: se scoate contactul, se pune contactul fara pornirea motorului si se misca acceleratia de la 0 la 100% de ~10 ori; ar trebui sa se deblocheze TPS-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-Strom 650 K4 luat la 20 000 km

~28 000 a trebuit sa curat contactul de la ambreiaj ca nu mai functiona si nu mai pornea motorul

~30 000 schimbat rulmenti pe fata (nu le gasesc in lista mea de mentenanta dar stiu ca toata distractia a fost sub 100 ron)

 

- o singura data mi-a aparut FI cand am bagat benzina de la Rompetrol. si asta mergand pe drum. am oprit pe dreapta, am oprit motorul si l-am pornit si a disparut si nu a mai aparut de atunci.

 

in rest totul merge ca uns. nu am nici un simptom pe care l-a enumerat adrian, nu curge, nu mizguie, nu moare, nu se ineaca, nu are intreruperi, adica nu are nici un simptom rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme DL1000, 2007, ~49.000 km:

 

- ~20.000 km: pierdere antigel; verificare si stringere coliere

 

- ~30.000 km: pierdere lichid frina pe la pistonul de jos al ambreiajului (DL1000 are hidraulic); pompa de jos schimbata, dupa 8 luni a reaparut problema, reconditionat fara schimbarea vreunei piese si de atunci e ok de 12 luni; reconditionarea a constat in curatarea si finisarea pe interior a cilindrului (in care culiseaza pistonul) cu smirghel foarte fin + ungerea garniturii pistonului cu putina vaselina

 

- ~32.000 km: bilbiiala pe accelerare la ~3.500 ture; depinde de benzina, depinde daca exista pasager sau nu, nu face intotdeauna, probabil se rezolva cu power commander, inca nu am instalat power commander

 

- ~44.000 km: magneti dezlipiti de pe rotor + stator ars pe o faza; schimbat cu stator nou + magneti lipiti, dupa 6 luni s-au dezlipit din nou magnetii, schimbat cu rotor nou

 

- ~44.000 km: infrinare violenta la accelerare puternica; nu pare sa fie din cauze mecanice, posibil de la regulatorul de tensiune, CDI sau alta piesa sensibila la tensiune si curent; ramine de investigat, cit mai curind, pina sa ramin in drum cu regulatorul stricat 100%

 

- ~46.000 km: rulmenti distrusi la roata spate; schimbati cu rulmenti noi (+ semeringuri)

 

- ~49.000 km: reglarea TPS-ului (throttle position sensor); raspunsul la turatii mici pare sa fie mai bun decit inainte insa mai trebuie testat, am mers foarte putin de la reglare

 

 

 

probleme din start:

 

- murea motorul dimineata la oprire cind inchideam gazul si stringeam ambreiajul, in primele 5-10 minute de la plecare; am ridicat relantiul de la 900 de ture cit era din fabrica pina la 1.200 de ture

 

- rateu (nu stiu exact cum sa-i zic) la ~2.500 de ture daca se tine turatia constanta; apare rar, eu nu merg de obicei sub 3.000 de ture

 

- comportament mediocru sub 2.500 de ture, s-a rezolvat partial cu bujii iridium si probabil se rezolva 100% cu power commander, inca nu am instalat power commander; posibil sa fie si de la TPS dereglat din fabrica, trebuie testat mai mult dupa reglarea recenta de TPS

 

- la turatii peste 5.000 de ture si pe drumuri cu denivelari imi apare eroare FI (fuel injection); ramine pe bord pina la luarea si punerea contactului; alte simptome nu sint

 

- blocare TPS dupa mers constant (cu acceleratia tinuta mult timp in aceeasi pozitie), moare brusc motorul la inchiderea gazului sau sub 3000 de ture; s-a manifestat de 3 ori de cind am motocicleta

- rezolvare gasita de mine pe marginea drumului, nu stiam ca e de la TPS: ridic turatia de relanti foarte sus ca sa nu mai moara motorul, peste 3500 de ture, si ma joc cu acceleratia; dupa ~10 minute dispare problema

- rezolvare citita pe forumuri externe, neprobata inca de mine: se scoate contactul, se pune contactul fara pornirea motorului si se misca acceleratia de la 0 la 100% de ~10 ori; ar trebui sa se deblocheze TPS-ul

Da, DL-ul de 1000 parca a fost construit de BMW!!! Cel de 650 dupa 80000km merge perfect cu toate piesele originale. Am schimbat numai consumabile si rulmentii la roti, preventiv.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, dl-ul asta e o porcarie, fiabilitate zero!!!! la 79.000 a inceput sa curga un simering la furca de parca as fi mers numai pe offroad. o mizerie dom'le o mizerie...........aaaa si i-am schimbat si rulmentul la jug.........si consumabilele.......

 

PS:sa-i dea Dumnezeu sanatate aluia de a inventat-o!!!

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

 

Asteptam ceva de genul:

 

6204-2RS for the rear wheel

6203-2RS for the front wheel

62/32-2RS for the sprocket carrier

Tapered 32006 (2 pcs.). (or 32006 JR) - ar trebuis a fie Size: 30x55x17mm (rulmenti jug)

 

...is mai comod de felul meu!

 

Mai caut dupa dimensiunile de la simeringuri fata/spate.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, DL-ul de 1000 parca a fost construit de BMW!!! Cel de 650 dupa 80000km merge perfect cu toate piesele originale. Am schimbat numai consumabile si rulmentii la roti, preventiv.

 

pentru mine e clar ca dl1000 are mai multe probleme decit dl650. la capitolul fiabilitate nu sint pe acelasi plan. oricum eu nu regret alegerea facuta, 1000 vs 650, pentru genul de calatorii facut de mine e mai potrivit cel de 1000.

 

dupa ultimele reglaje am avut simbata consum de 5.23. nu am avut atit decit cu benzina din vest si mers mai cuminte decit in romania; in romania aveam de obicei in jur de 6. nu am mers incet iar traseul nu a fost drept: caransebes, baile herculane, baia de arama, tirgu jiu, rimnicu vilcea.

 

asta cu bujiile ngk iridium cu care zisesem acum citeva saptamini ca nu se intelege motocicleta. nu era de la bujii.

 

ba, dl-ul asta e o porcarie, fiabilitate zero!!!! la 79.000 a inceput sa curga un simering la furca de parca as fi mers numai pe offroad. o mizerie dom'le o mizerie....

 

cine-a facut raportul asta? cine-a scris mizeria asta? :lol:

Editat de adrian cristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,saptamana vitoare vreau sa fac o plimbare, insa nu sunt hotarat daca pana la babele sau pana la sarmizegetusa.

Daca vrea sa mai vina cineva putem sa facem planul impreuna.

http://www.turismlan...-muntii-bucegi/

http://www.turismlan...-muntii-bucegi/

asta ar fi prima varianta. clasic, se pleaca sambata dimineata si ne intoarcem luni seara tinang cont ca nu se lucreaza luni. Se doarme la cort, facem un gratar ceva, etc.

 

Iar a II-a varianta ar fii:

http://www.turismlan...-sarmizegetusa/

http://www.turismlan...zegetusa-regia/

http://www.turismlan...ilor-hunedoara/

bucuresti- curtea de arges- calimanesti - brezoi - voineasa - petrosani -hateg - hunedoara

la fel, dormind cu cortul, mancat la foc, etc...

astept sugestii la 0740089797 dupa ora 18 ca nu pot raspunde pana atunci.

sau mail andrei_corobea@yahoo.com

motorul este un V-strom 1000 cu mult bagaj si o sotie in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar avea cca 800cm si ceva peste 80 CP ar fi intradevar lovitura de teatru, dar tare mi-e teama ca tot motorul de 650 va fi montat pe ea cu minime inbunatatiri legate de viitoarele norme Euro 4 si tot cam la aceeasi cai.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...