Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Ok.

 

Acum am 2 variante:

 

1) O iau pe 2006 si vin cu ea la tine sa o montam.

 

2) Cumpar una 2007 din USA, ies doar putin mai ieftin, e identica cu a mea, insa imi va fi adusa peste o luna.

 

Ce recomanda cunoscatorii?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E compatibil cu motociclismul numai daca vrei, singur si nesilit de nimeni, sa renunti la suspensia pe fata. Daca pui jugul in deasupra aripii telescoapele nu se mai comprima ca luveste oala la telescop in jug.

Forkbrace se prinde de oale nu de tuburile la telescoape (nu mai stiu cum le zice la tuburile alea).

 

:crack: :crack: :crack: Savuroasa discutia legata de cel de-al treilea jug pe post forkbrace

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Daca intereseaza pe cineva,am o evacuare completa,originala de pe un V-strom 650 din 2006.

Pretul este 100 euro.

0720666609-ciprian

Multumesc si sper ca nu am deranjat cu acest post!

post-9235-0-03097800-1343205830_thumb.jpg

post-9235-0-89936900-1343205840_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

As vrea sa cumpar un v-strom 650cc, 2001 - 2004, daca cunoasteti pe cineva cu vreo oferta va rog sa-mi trimiteti un PM. Preferabil in Bucuresti - Ilfov. Multumesc!

 

Cam greu sa gasesti un 650 din perioada aia avand in vedere ca productia lui a inceput in 2004 :laugh: Da un search si pe bikeshop sau contacteaza-l pe Catalin din Ramnicu Valcea (ii gasesti anunturile tot pe bikeshop la sectiunea V-Strom)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Recent mi-am vandut batranul Pegas (Aprilia), si deja intru in sevraj. Este foarte probabil sa ma tratez cu o "vstroama" cum ii ziceti voi :). Am trecut in fuga prin cele aproape 700 de pagini :wacko: , am aflat si de o V-Stromanie reusita, care tocmai am ratat-o :(, am incercat sa caut ce probleme poate avea, si ce probleme as putea avea eu cu o vstroama, deoarece partile bune le cunosc deja in mare parte din citite, din pacate n-am apucat inca sa ma dau cu vreuna. Asadar vin si eu cu cateva intrebari, sunt aproape sigur ca este foarte posibil sa existe deja raspunsul undeva in acest forum si ma scuz in avans, motivat fiid de dorinta de a umple cat de repede partea goala a garajului.

 

1. Cer sfatul vstromistilor posesori de DL650, bine hraniti si cu inaltime peste 1,90m (eu am vreo 1,92 si 100 - 110kg), cum va impacati cu saua, pozitia in sa? Eu am avut noroc la batrana capra ca avea saua dreapta si ma dadeam in spate pana stateam aproape pe locul pasagerului, cu pasager chiar trebuia sa stau in fata, cu picioarele ghemuite, extrem de incomod. Voi ce modificari ati facut pentru imbunatatirea pozitiei la ghidon? E suficienta saua de la DL1000? E scumpa? Exista alte variante probabil mai inalte (Touratech, ...)?

 

Dupa inaltarea seii nu cumva e necesara si inaltarea barei ghidonului, probabil cu ceva distantiere sub bara? Cam cat se poate inalta fara intinderea periculoasa a cablurilor/furtunelor?

 

Am auzit ca exista si un kit pt coborarea scaritelor, nu stiu exact cum e si ce impact are asupra pedalelor (parca mi-ar fi teama sa modific pozitia pedalelor).

 

2. Am observat ca multa lume vorbeste de modificarea pompei de frana fata, si/sau etrierului. Sunt probleme cu sistemul de franare standard cu care vine din fabrica? E vreo diferenta la modelele cu ABS? Se comporta OK ABS-ul?

 

3. Sunt variante de vstrom cu carburator (probabil primele)? Sa stiu sa le evit.

 

4. Toate variantele au cutia de viteze in 6 trepte?

 

Momentan atat.

 

Multam in avans pt rabdare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1: nu pot sa iti raspund la asta ca eu am 1.80 si cam 96 kg. Varianta pentru sa: poti sa o refaci la @darian si iesi mai ieftin ca una Turatech. Eu pentru ghidon am pus niste risere care ridica nu 2,5 cm ghidonul si il aduc catre pilot cu aprox 1 cm. Acum stau in sa drept. Si inca ceva referitor la coborarea scaritelor. Trebuie sa iti cauti pozitia ta ideala pentru ca daca le cobori prea mult nu mai poti sa virezi cum trebuie. Nu mai poti apasa cu piciorul in scarita. Sa iti dau un exemplu: eu mi-am luat niste scarite enduro de pe ebay.uk, de la ceva Kawasaki dar se potriveau si la stroama. Cu saua normala erau putin prea sus cam 1 cm sau asa si pozitia era incomoda rau. Le-am pus la loc pe cele originale. Dupa un timp am refacut saua (retapitare si o mica inaltare - cred ca 2 cm de burete). Acum ca sa virez ca lumea trebuia sa pun varfurile la picioare in scarite pentru ca nu se inclina motorul cum trebuie. Saptamana trecuta mi s-a pus pata ca sa imi pun iar scaritele de enduro. Acum sunt perfecte. Saua ridicata + scarite ridicate = love.

2: Nu stiu care e lumea aia multa ca eu nu tin minte sa fi citit de asa ceva. Cred ca a fost careva customizator (gen Rul sau florin.radu) care scot si untul din motorul asta. Nu am auzit niciuna care sa ai probleme la pompa de frana. Singura problema la cele din 2004-2007 e ca au un cloncanit in furca la denivelari mai mari (nu se strica nimic e doar o problema auditiva).

3: Nu sunt. Din 2004 de cand e scos asta de 650 sunt pe injectie. Din cate tin minte mai vechi de 2004 sunt cele de 1000cmc.

4: Da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Recent mi-am vandut batranul Pegas (Aprilia), si deja intru in sevraj. Este foarte probabil sa ma tratez cu o "vstroama" cum ii ziceti voi :). Am trecut in fuga prin cele aproape 700 de pagini :wacko: , am aflat si de o V-Stromanie reusita, care tocmai am ratat-o :(, am incercat sa caut ce probleme poate avea, si ce probleme as putea avea eu cu o vstroama, deoarece partile bune le cunosc deja in mare parte din citite, din pacate n-am apucat inca sa ma dau cu vreuna. Asadar vin si eu cu cateva intrebari, sunt aproape sigur ca este foarte posibil sa existe deja raspunsul undeva in acest forum si ma scuz in avans, motivat fiid de dorinta de a umple cat de repede partea goala a garajului.

 

1. Cer sfatul vstromistilor posesori de DL650, bine hraniti si cu inaltime peste 1,90m (eu am vreo 1,92 si 100 - 110kg), cum va impacati cu saua, pozitia in sa? Eu am avut noroc la batrana capra ca avea saua dreapta si ma dadeam in spate pana stateam aproape pe locul pasagerului, cu pasager chiar trebuia sa stau in fata, cu picioarele ghemuite, extrem de incomod. Voi ce modificari ati facut pentru imbunatatirea pozitiei la ghidon? E suficienta saua de la DL1000? E scumpa? Exista alte variante probabil mai inalte (Touratech, ...)?

 

Dupa inaltarea seii nu cumva e necesara si inaltarea barei ghidonului, probabil cu ceva distantiere sub bara? Cam cat se poate inalta fara intinderea periculoasa a cablurilor/furtunelor?

 

Am auzit ca exista si un kit pt coborarea scaritelor, nu stiu exact cum e si ce impact are asupra pedalelor (parca mi-ar fi teama sa modific pozitia pedalelor).

 

2. Am observat ca multa lume vorbeste de modificarea pompei de frana fata, si/sau etrierului. Sunt probleme cu sistemul de franare standard cu care vine din fabrica? E vreo diferenta la modelele cu ABS? Se comporta OK ABS-ul?

 

3. Sunt variante de vstrom cu carburator (probabil primele)? Sa stiu sa le evit.

 

4. Toate variantele au cutia de viteze in 6 trepte?

 

Momentan atat.

 

Multam in avans pt rabdare

 

 

0733546951 Fabio vino pana la garaj si vezi daca iti sade bine in sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0733546951 Fabio vino pana la garaj si vezi daca iti sade bine in sa.

 

Merci mult, am "auzit" multe de bine despre Fabio. La proxima mea vizita prin Bucuresti voi trece si pe la garaj, daca nu ma vstromific deja pana atunci, sau de ce nu, sa trec pe la el si calare pe noua achizitie :)

 

1: nu pot sa iti raspund la asta ca eu am 1.80 si cam 96 kg. Varianta pentru sa: poti sa o refaci la @darian si iesi mai ieftin ca una Turatech. Eu pentru ghidon am pus niste risere care ridica nu 2,5 cm ghidonul si il aduc catre pilot cu aprox 1 cm. Acum stau in sa drept. Si inca ceva referitor la coborarea scaritelor. Trebuie sa iti cauti pozitia ta ideala pentru ca daca le cobori prea mult nu mai poti sa virezi cum trebuie. Nu mai poti apasa cu piciorul in scarita. Sa iti dau un exemplu: eu mi-am luat niste scarite enduro de pe ebay.uk, de la ceva Kawasaki dar se potriveau si la stroama. Cu saua normala erau putin prea sus cam 1 cm sau asa si pozitia era incomoda rau. Le-am pus la loc pe cele originale. Dupa un timp am refacut saua (retapitare si o mica inaltare - cred ca 2 cm de burete). Acum ca sa virez ca lumea trebuia sa pun varfurile la picioare in scarite pentru ca nu se inclina motorul cum trebuie. Saptamana trecuta mi s-a pus pata ca sa imi pun iar scaritele de enduro. Acum sunt perfecte. Saua ridicata + scarite ridicate = love.

2: Nu stiu care e lumea aia multa ca eu nu tin minte sa fi citit de asa ceva. Cred ca a fost careva customizator (gen Rul sau florin.radu) care scot si untul din motorul asta. Nu am auzit niciuna care sa ai probleme la pompa de frana. Singura problema la cele din 2004-2007 e ca au un cloncanit in furca la denivelari mai mari (nu se strica nimic e doar o problema auditiva).

3: Nu sunt. Din 2004 de cand e scos asta de 650 sunt pe injectie. Din cate tin minte mai vechi de 2004 sunt cele de 1000cmc.

4: Da.

 

 

Riserele alea pentru ghidon suna bine, nu a fost problema cu cablurile sau furtunul de frana? Ma gandesc sa nu ramana scurt cablul de acceleratie, ma trezesc ca dau de ghidon la maxim intr-o parte si se ambaleaza motoru' :))

 

Aproape sigur voi modifica si saua.

 

Scaritele de KTM au venit si cu alte pedale, sau cum se aliniaza pedalele la pozitia noilor scarite? Oricum prefer sa nu modific partea aia.

 

 

Multam de info!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

As vrea sa cumpar un v-strom 650cc, 2001 - 2004, daca cunoasteti pe cineva cu vreo oferta va rog sa-mi trimiteti un PM. Preferabil in Bucuresti - Ilfov. Multumesc!

 

 

Ce pret esti dispus sa platesti pentru unul din 2004? Parbriz MRA, engine guard, cric central, 2 prize 12v, side si top case originale Suzuki,estetic avand in vedere varsta si tehnic fara probleme, 47.000 km.Alte fotografii cu ea n-am!

post-24473-0-36082000-1343401246_thumb.jpg

post-24473-0-06647200-1343401349_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Pompele de frana nu pica, eu am schimbat-o ca si upgrade mai ales ca am in plan si sa montez etrieri cu 4 pistonase de gsxr sau de cbr, insa mai studiez problema aici ca sa vad in ce masura afecteaza functionarea corecta a abs-ului. Cosider franele standard ale v-strom-ului bune de standard care devin insa foarte bune cu niste placute de calitate.

Sincer nu cred ca o sa gasesti motocicleta mai fiabila si mai economica in categoria asta, are destule limitari pe offroad insa inghite zeci de mii de kilometrii pe nerasuflate la un consum de scuter.

Am gasit la un depozit de materiale de constructii de prin apropiere plasa de sarma impletita pentru protectia la far. Cum am putin timp liber ma apuc de bricolat.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un bun upgrade la frane este inlocuirea furtunelor cu cele metalice. Pt doar cca 300 roni franarea se inbunatateste evident. Cele mai bune placute de frana pe care le-am folosit eu au fost cele originale, Nissin parca. Celelalte si au fost detoate sunt praf.Ferodo, SBS, si inca cateva pe care le-am uitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am furtune metalice si acu vreo luna jumate am schimbat Nissin cu Brembo albastre si sunt multumit de ele. E drept ca nici nu prea folosesc frana. :burnout:

!

Bogdane, pune vreo doua poze cu cutiile pe care le faci, sa vada si ochiul nostru, :ok:

 

Azi am cumparat domeniul www.NSEWmoto.ro si urmeaza sa populez site-ul cu poze si text.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care aveti fork brace si ce recomandati in acest sens?

 

(azi mobra a fost rezolvata la Fabio)

 

salut,

io - de la rick:

Richland Rick

Visit our website for ordering and installation instructions http://www.adventuretech.biz

509-521-7040

 

dar eu mi-as lua arcuri liniare - mai utile decat forkbrace.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivul principal pt care iau brace-ul este intarirea furcii, asta dupa ce am reusit sa indoi jugul inferior :P

 

Cand oi avea bani si pt arcuri, sunt si alea in plan..

Arcuri liniare sau progresive? :o

 

momentan pot spune ca nu ma costa brace-ul, vine din State pt achitarea unei datorii ;)

 

 

 

Motivul principal pt care iau brace-ul este intarirea furcii, asta dupa ce am reusit sa indoi jugul inferior :P

 

Cand oi avea bani si pt arcuri, sunt si alea in plan..

Arcuri liniare sau progresive? :o

 

.....................

 

pustiu pe aici in ultima luna, sa inteleg ca lumea e prea ocupata sa se plimbe, ma bucur daca asta e cazul.

 

am pus presiune in roti:

(calaresc singur, ~75 kg)

2,25 pe fata

2,65 pe spate (am facut eu o medie de om destept rau; pt singur recomandat e 2,5 si pt cu pasager 2,8)

 

 

la o curba pe care am mai luat-o de multe ori fara pb, a inceput sa-mi vobleze spatele.

care o fi explicatia?

presiunea in roata spate sau faptul ca am anvelope noi noute (tourance)

 

in principiu merg singur, sa las presiunea pe spate 2,5? am pb daca merg cu 2,65?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat arcuri progresive pentru SV,sora cu V STROAMELE voastre cu 316 ron. eu zic ca merita

salut,

la vstrom arcurile standard sunt progresive - nu imi mai amintesc cu ce indici.

dupa mine standard indicele initial este prea mic - la frana brusca se afunda ca fras in fata.

din cele citite pe ici pe colo arcurile progresive sunt mai potrivite pentru furcile cu cursa f. lunga - nu este si cazul DL-ului.

la mine a fost ok dupa ce pus liniare cu 0.85 - sonic arcurile si am ales touring cu 90kg eu - disparut afundarea in fata la frana brusca si absoarbe ok adanciturile - disparatu si clank-ul acela specific.

nah - nush ce sa zic - doar o parere.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai tot discutat pe aici. Arcurile originale nu sunt progresive ci au doua constante fixe rezultate din pasul infasurarii care are doua valori. Cele progresive au pasul infasurarii variabil si caracteristica variabila pe toata cursa suspensiei. Persoane care se pricep, recomandau arcuri cu caracteristica constanta, mai tari decat cele originale, ca fiind mai potrivite pt amortizarea fata destul de putin elaborata. Eu am luat tot SonicSpring 0,9kg/mm pt tot cca 90kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...