Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Poate era dereglet . DL1000 al unui prieten achizitionat de curand consuma 5,5 la mers 100-140 in afara loc. Mai mult decat rezonabil. Inainte de reglaje la fostul proprietar consuma cat a ta.

Curios...amicului meu ii consuma tot 8! Cam ce ar putea fi dereglat la un motor pe injectie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma alatur si eu clubului cu cateva intrebari:

 

De unde pot cumpara un scut + crashbar rezonabil, am cerut cateva oferte dar sub 1500 Ron amandoua nu gasesc, cred ca se poate mai ieftin de atat, sfaturi?

 

Am gasit pe ebay modelele acestea: http://www.ebay.co.uk/itm/ENGINE-GUARD-HEED-CRASH-BARS-V-STORM-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2012-/181110087620?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2b009fc4

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-V-strom-650-Vstrom-2004-2008-Engine-protector-Bash-4mm-Anodize-BLACK-NEW-/251136030565?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a78dfb765

 

Intrebarea: Sunt compatibile una cu alta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma alatur si eu clubului cu cateva intrebari:

 

De unde pot cumpara un scut + crashbar rezonabil, am cerut cateva oferte dar sub 1500 Ron amandoua nu gasesc, cred ca se poate mai ieftin de atat, sfaturi?

 

Am gasit pe ebay modelele acestea: http://www.ebay.co.uk/itm/ENGINE-GUARD-HEED-CRASH-BARS-V-STORM-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2012-/181110087620?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2b009fc4

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-V-strom-650-Vstrom-2004-2008-Engine-protector-Bash-4mm-Anodize-BLACK-NEW-/251136030565?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a78dfb765

 

Intrebarea: Sunt compatibile una cu alta?

Din pacate nu exista momentan cineva care sa le faca homemade. E posibil ca in viitor sperantele noastre sa se lege de manualitatea si priceperea lui Bogdan Harea.

Prima poza postata de tine este un engine-guard nu crash-bar. Crash-bar-ul iti protejeaza si carenele la o eventuala cazatura (mai putin semnalele, capatele de ghidon si hand-guard-urile). A doua poza de pe ebay contine un scut ceva mai ciudat cu toate ca este stantat Suzuki. In general scuturile la Vstrom se fixeaza de mobra cu doua suruburi in parte din spate iar in fata se uneste cu engine-guard-ul (nu cu crash-bar-ul de la Givi pentru care trebuie un adaptor special).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma alatur si eu clubului cu cateva intrebari:

 

De unde pot cumpara un scut + crashbar rezonabil, am cerut cateva oferte dar sub 1500 Ron amandoua nu gasesc, cred ca se poate mai ieftin de atat, sfaturi?

 

Am gasit pe ebay modelele acestea: http://www.ebay.co.uk/itm/ENGINE-GUARD-HEED-CRASH-BARS-V-STORM-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2012-/181110087620?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2b009fc4

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-V-strom-650-Vstrom-2004-2008-Engine-protector-Bash-4mm-Anodize-BLACK-NEW-/251136030565?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a78dfb765

 

Intrebarea: Sunt compatibile una cu alta?

fereste-te de scuturile care se prind de motor daca mai iesi inafara asfaltului, Ma vazusem pe undeva un scut "hard enduro" care se prindea de suruburile de la esapament pe cilindrul din fata. Decat o traznaie de genul ala mai bine fara.

Vorbeste cu Bogdan Harea sau cu altii ca el ex: heaavy duties etc sau cauta-le SH

Mai ai o solutie ieftina cu crashpaduri era cineva pe forum care le facea cu 150 de lei setul, dar nu protejeaza la fel de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma alatur si eu clubului cu cateva intrebari:

 

De unde pot cumpara un scut + crashbar rezonabil, am cerut cateva oferte dar sub 1500 Ron amandoua nu gasesc, cred ca se poate mai ieftin de atat, sfaturi?

 

Am gasit pe ebay modelele acestea: http://www.ebay.co.uk/itm/ENGINE-GUARD-HEED-CRASH-BARS-V-STORM-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2012-/181110087620?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2b009fc4

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-V-strom-650-Vstrom-2004-2008-Engine-protector-Bash-4mm-Anodize-BLACK-NEW-/251136030565?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a78dfb765

 

Intrebarea: Sunt compatibile una cu alta?

salut, cu scutul este intr-adevar o problema dar cu crashbar-ul se rezolva cu 110 euro modelul acesta:

post-46933-0-21861500-1365060798_thumb.jpg

 

daca e sa gasesti un scut chiar daca nu e compatibil se adapteaza fara probleme.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ai o solutie ieftina cu crashpaduri era cineva pe forum care le facea cu 150 de lei setul, dar nu protejeaza la fel de bine

eu ma gandeam sa-mi pun niste crash paduri prinse cumva de crash bar in partea de jos , sa pot sta cu picioarele pe ele iar la cazaturi sa protejeze mai bine pedalele :) . mai stii cine e tipul de le confectioneaza ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma gandeam sa-mi pun niste crash paduri prinse cumva de crash bar in partea de jos , sa pot sta cu picioarele pe ele iar la cazaturi sa protejeze mai bine pedalele :) . mai stii cine e tipul de le confectioneaza ?

 

De ce nu iti cumperi scarite sa le montezi pe crash? Sunt unele de chopper care merg.

Deja suntem cativa care vrem asta...daca ne strangem poate obtinem reducere :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scarite de genul highway peg vreau si eu, dar tot ce am gasit sunt din alea de chopper care sunt nichelate si care dau ca nuca-n perete cu un tourer.

Daca gaseste cineva negre sau gri sa imi zica si mie unde.

Ca zica ca numai chopperistii merg cu picioarele sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In iarna asta am montat eu pe mobra un gen de scarite pe crash-bar. A iesit asa ceva:

post-3876-0-71998100-1365077956_thumb.jpg post-3876-0-34421500-1365077964_thumb.jpg

 

Am plecat de la asa http://www.motomike.eu/autonet/search/710.54.22+/article/271505

 

Scaritele in sine (cumparate la un pret de nimic) nu sunt de o calitate foarte buna, dar rezultatul final e multumitor.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aveam de gand la ST sa fac un crach bar din teava si undeva in interiorul tevii, sau din teava, sa se detaseze un segment, care sa se constitue in scarita pt atarnat picioarele. In orice caz "ceva-ul", sa nu se vada deloc, atunci cand este pliat. Mi se pare naspa dpdv design scaritele avansate pe un enduro-turing. La Vstrom era oarecum imperios la drum lung pt ca datorita pozitiei relativ adunate ale picioarelor dupa 2-300 km amorteam si incepeam gimnastica cunoscuta. Din fericire la ST pozitia este un pic mai relaxata, nu mult, dar suficient cat circulatia sangelui sa fie OK si sa nu-mi mai amorteasca picioarele. Cum si lenea-i mare am abandonat deocamdata ideea, dar nu se stie pt la iarna ce va mai fi.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am noroc ca sunt mic de statura si nu amortesc asa repede...dar dupa 6-700km as mai intinde picioarele.

scaritele din poza nu ma tenteaza in schimb mi-au dat o idee cum sa prind acele crash paduri la care ma gandeam . faptul ca sunt prinse cu niste coliere sunt ok pentru o eventuala cazatura intrucat s-ar buli primele :)

nu am pretentia sa stau cu piciorul perfect pe el ci macar atat cat sa mai schimb pozitia . o sa mai investighez problema cand mi-oi mai face timp :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am prins ceva discount de Pastele catolic la Louis, si mi-am comandat crash-uri sw-motech, cu tot cu expediere in Romania m-a costat vreo 133 de euro. Sper sa fie ok, ca despre crash-uri givi citisem fel si fel de probleme - suduri rupte, si vibratii la anumite turatii ale motorului.

 

Tot la Louis este si scut sw-motech care pare sa fie aproape ok, dar unii spun despre el ca se slabesc niturile :( si mai e si ffff scump, deci o sa ma mai gandesc daca-l iau pe ala sau caut alta varianta.

Editat de bibix2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna bine M.A.N.-ul ala.. am urmarit si in iarna un pic discutiile, ma bucur ca s-a concretizat ceva, si pare promitator mai ales ca organizatorii imi inspira incredere(din cat ii stiu dp forum)

 

In privinta amortelii la drum lung, eu ma mai mut pe scaunul din spate cand sunt singur si ma mai dezmortesc asa, sau ma ridic in picioare.. Cand nu sunt singur oricum opresc mai des :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M.A.N.-ul vrea sa inaugureze o traditie pt motociclisti. Un upgrade de ultim moment al obiectivelor MAN este Ziua Motociclistului. In fiecare an, in primul weekend din iulie, odata cu MAN va fi si Ziua Motociclistului, un prilej de bucurie si sarbatoare pt toti bikerii. Marea mucificare :) glumesc, bineinteles. Va astept pe toti deopotriva sa ne fiti alaturi la ceea ce se doreste a fi cea mai mare mobilizare moto organizata vreodata in tara noastra. Cu stima, Gospo ;)

 

P.S. Planul e cam asa: 28-30 iunie Vstromania, duminica 30 plecam spre Dubrovnik, unde ne lefaim vreo trei zile si apoi fuguta la MAN, ce spuneti?

zicem ca daca vrei si vstromisti pe acolo sa mutam vstromania. sau ne cazezi gratis. cum vrei. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari din Cta Bogdan. Uite cum arata sistemul glisant, montat pe parbrizul original de vStrom. Numai bine.

PS Azi I-am facut si proba ( 100-120 km/h odata cu pozitia cea mai de jos, dupa care cea mai de sus si e considerabil mai bine ).

post-55813-0-95390600-1365267577_thumb.jpg

post-55813-0-14854600-1365267598_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As-ule si eu sper sa fim cat mai multi vestromisti :) de plecarea din Ploiesti ma ocup eu

 

Felicitari si la cit mai multe zile insorite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari din Cta Bogdan. Uite cum arata sistemul glisant, montat pe parbrizul original de vStrom. Numai bine.

PS Azi I-am facut si proba ( 100-120 km/h odata cu pozitia cea mai de jos, dupa care cea mai de sus si e considerabil mai bine ).

Mai trebuie 10-15 cm de parbriz in sus si va fi si mai bine. Saua ai facut-o la flacaul dinTimisoara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...