Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Pai nu am avut o SV de 650?Mai al dreacu decat Stroama!Degeaba!Nimic nu se compara cu faptul ca atunci cand ai sub tine vreo 440-450 kg.sau mai mult chiar si accelerezi brutal,ai plecat ca din tun.Inchei discutia aici,deoarece nu are rost sa polemizez cu cei care nu au avut un ranjet pe toata mecla ivit atunci cand au incordat hotarat,cel putin un miar,incarcat full.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu am avut o SV de 650?Mai al dreacu decat Stroama!Degeaba!Nimic nu se compara cu faptul ca atunci cand ai sub tine vreo 440-450 kg.sau mai mult chiar si accelerezi brutal,ai plecat ca din tun.Inchei discutia aici,deoarece nu are rost sa polemizez cu cei care nu au avut un ranjet pe toata mecla ivit atunci cand au incordat hotarat,cel putin un miar,incarcat full.

Bine zis, eu n-am ascultat sfatul TUTUROR prietenilor care-mi recomandu 650...merg cu miarul si "ranjesc" tot timpul !

15000km anul asta, o placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine zis, eu n-am ascultat sfatul TUTUROR prietenilor care-mi recomandu 650...merg cu miarul si "ranjesc" tot timpul !

15000km anul asta, o placere.

:D

eu unul n-as da 650 pe 1000.

Si da, am mers cu miar - si in oras si in tura.

si cu siguranta toti ranjim in casca - si aia cu 650 si aia cu 1000 - probabil din motive diferite.

 

stima.

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi dar nu ma "coafeaza". E suficient 650-ul. Motoreta respectiva e adusa special pentru mine si in proportie de 99% se va incheia tranzactia. N-as vrea sa bat maine un drum pana la Bucuresti sa o vad eu (sunt convins ca e ok) si apoi sa dorm o noapte acolo asteptand mecanicul (tot posesor de v-strom) cu remorca, cand pot veni direct duminica cu el daca "bozoro" zice ca-i ok. Singura nelamurire a mea e ca tipul cand a cumparat-o, mi-a zis ca se aude un zgomot in momentul in care nu e cuplat ambreiajul, iar cand il cuplezi dispare. Chipurile ar fi ceva comun la v-strom, asa zice el... Asta ar fi singura nelamurire. Acel zgomot sa nu fie vreo bataie sau ceva... sau sa nu fie nimic si sa i se fi parut lui... etc.

 

Iti trimit in urmatoarele minute PM. Mersi fain!

ps: sa-mi zici ce bere preferi

Daca se duce bozoro sa o vada nu mai ai nevoie de alt mecanic,

 

Gata domnilor.Mos Craciun a venit si la mine.2010 cu abs si toate cele.sa fie intr-un ceas bun si multa sanatate tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata domnilor.Mos Craciun a venit si la mine.2010 cu abs si toate cele.sa fie intr-un ceas bun si multa sanatate tuturor.

Asteptam poze !

 

Unul care compara cu mult bun simt 650-ul cu 1000-arul, nu se da balena si nu e atoatestiutor. Vezi concluzia finala :)

 

http://www.jackphelps.com/vstrom/comparison.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi V-Stromeri , doamna din imagine este o fericita posesoare din 2008 . Mobra galbena a fost adusa de Mos Craciun , de noua . Stiti cum a numit-o ? Mom -Strom !!!

 

Inainte de ea, a avut un KLR 650 din 2005 dar si-a dorit o motocicleta cu care sa mearga mai bine pe asfalt, intrucat dorea sa participe la un raliu ( de amatori , desigur ) .

 

Si pentru ca atunci nu exista nici un raliu dedicat acestei motociclete , a organizat ea unul : 2011 North American - V-Strom west rally :) Pe bune !

 

 

 

 

 

250171870-L.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni vreau si eu sa cumpar doua piese din furca v-stromului (damper rods le numesc englezoii) pt un proiect, are cineva disponibil.

Macar de inchiriat ca sa incerce strungarul sa le faca de la zero dar mai lungi :)

post-37264-0-93228500-1387006599_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, am mai sters din mesaje. Poti sa imi spui si anul de fabricatie al motocicletei ?

Ambele piese costa 50 euro, termen livrare doua saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

In cazul in care nu gasesti imprumut, una noua costa 115 lei, termen livrare doua saptamani.

Astept sa vad poate gasesc unele second, sau macar una de imprumut sa vad daca poate face strungarul dupa ea doua bucati cu 40mm mai lungi. Altfel noi nu renteaza sa le iau si sa pun flexul pe ele in caz ca nea caisa spune sa sunt prea complicat de facut.

Multumesc de oferta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteptam poze !

 

Unul care compara cu mult bun simt 650-ul cu 1000-arul, nu se da balena si nu e atoatestiutor. Vezi concluzia finala :)

 

Ce vrei sa spui?Ca m-am dat balena?Am mers cu ambele si am ajuns la concluzia ca in afara de consum, aia mica nu ma avantajeaza deloc,desi are multe alte puncte pozitive.Eu ma refer strict la pretentiile mele fata de un motor.Mai aud pe unii care se plang ca e grea.O fi, dar e bicicleta dupa ce te deprinzi cu ea.Si la urma urmei ea ma duce in carca,nu invers....

 

http://www.jackphelps.com/vstrom/comparison.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp te referi la pretentiile si concluziile conform experientei tale totul e OK si in limitele bunului simt.

Atata vreme cat emiti pareri de genul ca esti unicul posesor de "ranjet" iar noi astialalti ar trebui sa debordam de tristete si "vezi Doamne" nu ne inaltam la valentele experientei tale, nu mai e OK.

La fel si cu dispretul tau vis a vis de....gadgeturi inutile la o anume V Star 1100.

Conteaza mult modul in care exprimi o parere , fie ea avizata sau mai putin...

Si cu asta basta, ajung si eu la concluzia ta cu polemizatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asteptam poze !

 

Unul care compara cu mult bun simt 650-ul cu 1000-arul, nu se da balena si nu e atoatestiutor. Vezi concluzia finala :)

 

Ce vrei sa spui?Ca m-am dat balena?Am mers cu ambele si am ajuns la concluzia ca in afara de consum, aia mica nu ma avantajeaza deloc,desi are multe alte puncte pozitive.Eu ma refer strict la pretentiile mele fata de un motor.Mai aud pe unii care se plang ca e grea.O fi, dar e bicicleta dupa ce te deprinzi cu ea.Si la urma urmei ea ma duce in carca,nu invers....

 

http://www.jackphelps.com/vstrom/comparison.htm

Daca te mananca in coor sa mergi dupa un 650 pe off o sa vezi ca diferenta nu este doar de consum. Aia mare are draci pe ea si rupe aderenta imediat, scutura mult mai tare si cutia nu este la fel de elastica, plus ca mie-mi pare ca are tendinta sa se infiga in nisip/noroi in loc sa treaca peste.

Altfel sunt de acord cu tine pentru turing si asfalt si pasager si orice mai vrei tu :D este peste 650.

Mai sunt oameni ca mine care nu vor sa auda de miar, cel putin nu de cel pana in 2014. Mobra asta are limitari mult mai mari decat puterea motorului suspensia si franele si la 650 si la 1000. Cu ce ma ajuta ca V-stromul are 150 de cai daca tot aceeasi garda la sol o are si tot la fel de tare pot lua curbele, sau daca la 200 este velier oricum n-as putea alerga cu 280 cat ar prinde poate un motor de 150 de cai.

La neajunsuri nu ma refer la ESA sau la alte kkturi gen semnale pe led, tempomat sau o infectie de cardan dublu articulat oricum desi are 12 ani de cand e in productie tot are o tinuta de drum mai buna ca un cazan cu blazon alb albastru

 

l.e. Care mergeti pe vremea asta si la voi oscileaza temperatura intre 2 si 3 liniute?

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La neajunsuri nu ma refer la ESA sau la alte kkturi gen semnale pe led, tempomat sau o infectie de cardan dublu articulat oricum desi are 12 ani de cand e in productie tot are o tinuta de drum mai buna ca un cazan cu blazon alb albastru

ce cazan ai testat tu, in afara de cz si vstrom? si ma refer test adevarat, nu stat pe motor la smaeb? ai habar macar ce vorbesti?

cu ce faci comparatie? cu f650gs? nu cred ca ai facut comparatie cu clasa de 1200 ga/gsa. si f800gs e la ani lumina distanta de vstrom. si apropos de mancatu in poponeata, du-te in offroad dupa un 800gs si vorbim dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept sa vad poate gasesc unele second, sau macar una de imprumut sa vad daca poate face strungarul dupa ea doua bucati cu 40mm mai lungi. Altfel noi nu renteaza sa le iau si sa pun flexul pe ele in caz ca nea caisa spune sa sunt prea complicat de facut.

Multumesc de oferta

vrei sa lungesti furca?, mai usor sa-i faci 2 prelungitoare pe strung care se prind in capul tuburilor interioare, un strungar destept iti face prelungitoare cu reglaj de preload.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa lungesti furca?, mai usor sa-i faci 2 prelungitoare pe strung care se prind in capul tuburilor interioare, un strungar destept iti face prelungitoare cu reglaj de preload.

Cred ca vrea sa mareasca si cursa suspensiilor si asta presupune si modificari la interior. Asteptam detalii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp te referi la pretentiile si concluziile conform experientei tale totul e OK si in limitele bunului simt.

Atata vreme cat emiti pareri de genul ca esti unicul posesor de "ranjet" iar noi astialalti ar trebui sa debordam de tristete si "vezi Doamne" nu ne inaltam la valentele experientei tale, nu mai e OK.

La fel si cu dispretul tau vis a vis de....gadgeturi inutile la o anume V Star 1100.

Conteaza mult modul in care exprimi o parere , fie ea avizata sau mai putin...

Si cu asta basta, ajung si eu la concluzia ta cu polemizatul.

Yamo!Cine plm.a decretat ca aia cu 650 sunt intr-un anume fel?Am spus ca prefer sa vorbesc cu cei cu motor identic cu al meu,deoarece sunt mai multe sanse sa fim pe aceeasi lungime de unda...Ce tot ii dai cu dispret,cu atitudine superioara si cu alte rahaturi?Citeste inca odata ce am scris,daca esti greu de bostan....Ori daca te-a deranjat faptul ca am remarcat ca erau prea multe tinichele pe VStarul ala,asta e...!!!Dar nu veni acum cu dejectii de genul asta....In ceea ce ma priveste orice motorist are tot tot respectul meu,indiferent de marca,cilindree si tinichele...Ce tot vii cu basini gen "vezi Doamne" nu ne inaltam la valentele experientei tale"?

Am sustinut eu asa ceva?Eu vorbesc despre cum vad situatia referitor la motorul meu,intelegi?Asta-i tot!Fiecare are ce motor vrea si este liber sa-si spuna parerea si sa isi puna experientele avute pe tapet,aici.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@transilvania 72: esti ca o placa stricata frate.... Inteleg ca tot ridici in slavi cilindreea....ca sa-ti vinzi motoreta......dar ce ti-e asa greu sa intelegi ca pt majoritatea, 650 e ARHISUFICIENT...

 

Eu tot dupa DL650 salivez, si momentan am un V de 1000.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum trecem la treburi serioase.Am observat ca imi curge putin lichid de frana de la pompa secundara a ambreiajului.Am demontat tot ansamblul si constatai ca pierdere de lichid se datoreaza spray-ului de lant!!!!!!Da!Ati citit bine!Pistonul hidraulic,aflandu-se in vecinatatea pinionului primar se pare ca este predispus la contaminare cu spray de lant in pofida unei garnituri de protectie suplimentare.Lichidul este tinut pe loc de o garnitura gen simering care este incastrata in piston.Daca ajunge pe ea mazga datorata lubrifierii lantului nu mai etanseaza corect desi fizic este intacta.Tot cu aceasta ocazie am constata urme superficiale de rugina pe oglinda pistonului.La fel si in interiorul cilindrului.Toate petele le-am eliminat cu smirghel foarte fin si cu mare atentie.Acum totul este neted si curat.Urmeaza sa primesc semeringul si protectia,ambele noi...Dupa care remontez totul la loc,aerisesc furtunul si gata.Cred ca cei cu ambreiaj hidraulic ar putea face o verificare in momentul in care schimba lichidul de farana.

Deoarece pe langa posibila mazga in interiorul pompei pot aparea pete de rugina cara vor duce si ele la o etansare imperfecta.

post-44963-0-16053800-1387038779_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-as intreba pe userul BigFoot de fiabilitatea motorului cumparat de nou. :scratch: Sau puteti sa cititi singuri pataniile dansului aici: /index.php?/topic/661746-legenda/page-28 . O zi buna tuturor.

stiu foarte bine toata povestea. cu toate astea, bigfoot zice clar ca nu ar cumpara altceva (nu ar mai lua bmw din tara, dar la ce-i trebuie lui, ceva mai bun ca r1200r nu este).

la stilul lui de mers crezi ca ar fi mai bun dl-ul de 650? :) despre asta-i vorba. ce-i trebuie fiecaruia, dar sunt unii pe forum, mari specialisti dealtfel, care compara mere cu pere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@transilvania 72: esti ca o placa stricata frate.... Inteleg ca tot ridici in slavi cilindreea....ca sa-ti vinzi motoreta......dar ce ti-e asa greu sa intelegi ca pt majoritatea, 650 e ARHISUFICIENT...

 

Eu tot dupa DL650 salivez, si momentan am un V de 1000.....

Nu e musai sa o dau....E doar o idee.Si nu o vand decat la pretul corect,deoarece vreau ceva mai mare....Pe de-o parte!Pe alta parte cei care cunosc si vor motoare mari stiu ca nu e vorba de nici o ridicare in slavi!Am spus ca prefer miarul si am mai si specificat dece....Am mai spus ca 650-ul e fain,nu degeaba a fost de 2 ori rege la Alpenmaster.Ce dracu e asa greu de inteles?Sau mai nou deranjeaza faptul ca spui ce motor iti place sau ce iti place la motorul tau?Atunci ce rost mai are topicul asta?Vrei 650?Ia-ti tataie 650 si bucura-te de el...

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa omitem un aspect foarte important, si anume pretul. Unul este un budget tourer, iar altul se apropie de varful de gama, diferenta principala fiind pretul dublu al R-ului.

bingo! asta ziceam si eu. compara unii mere cu pere. nu e corect sa compari prin prisma pretului (poti compara eventual cu 650gs).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

L-as intreba pe userul BigFoot de fiabilitatea motorului cumparat de nou. :scratch: Sau puteti sa cititi singuri pataniile dansului aici: /index.php?/topic/661746-legenda/page-28 . O zi buna tuturor.

la primavara te invit sa te dai cu stromul in spatele lui bigfoot......

stiu o sa incepi sa mi povestesti de diferenta de putere si cilindree.......

 

POVESTI .... la cum merge schimba cateva stromuri.....daca macar ar fi avut ciclisica BMW....

 

Daca te mananca in coor sa mergi dupa un 650 pe off o sa vezi ca diferenta nu este doar de consum. Aia mare are draci pe ea si rupe aderenta imediat, scutura mult mai tare si cutia nu este la fel de elastica, plus ca mie-mi pare ca are tendinta sa se infiga in nisip/noroi in loc sa treaca peste.

Altfel sunt de acord cu tine pentru turing si asfalt si pasager si orice mai vrei tu :D este peste 650.

Mai sunt oameni ca mine care nu vor sa auda de miar, cel putin nu de cel pana in 2014. Mobra asta are limitari mult mai mari decat puterea motorului suspensia si franele si la 650 si la 1000. Cu ce ma ajuta ca V-stromul are 150 de cai daca tot aceeasi garda la sol o are si tot la fel de tare pot lua curbele, sau daca la 200 este velier oricum n-as putea alerga cu 280 cat ar prinde poate un motor de 150 de cai.

La neajunsuri nu ma refer la ESA sau la alte kkturi gen semnale pe led, tempomat sau o infectie de cardan dublu articulat oricum desi are 12 ani de cand e in productie tot ARE O TINUTA DE DRUM MAI BUNA ca un cazan cu blazon alb albastru

 

l.e. Care mergeti pe vremea asta si la voi oscileaza temperatura intre 2 si 3 liniute?

tu cand scrii asa ceva .....ARE O TINUTA DE DRUM MAI BUNA ...........poti sa spui ca ai mers la drum si cu un BMW??????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce cazan ai testat tu, in afara de cz si vstrom? si ma refer test adevarat, nu stat pe motor la smaeb? ai habar macar ce vorbesti?

cu ce faci comparatie? cu f650gs? nu cred ca ai facut comparatie cu clasa de 1200 ga/gsa. si f800gs e la ani lumina distanta de vstrom. si apropos de mancatu in poponeata, du-te in offroad dupa un 800gs si vorbim dupa.

Stai tu linistit in banca ta ca nu duc lipsa de motoare testate, sau de mers pe motociclete. Ai facut o presupunere bazata pe nimic. Trebuie sa-mi cumar un cotet ca sa-mi pot spune parerea? Daca merg pe el 10-15km nu e valabil? Vezi-ti de cazanu tau ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa lungesti furca?, mai usor sa-i faci 2 prelungitoare pe strung care se prind in capul tuburilor interioare, un strungar destept iti face prelungitoare cu reglaj de preload.

nu vreau sa fac asta pentru ca la baza exista un "oil-lock" care mai mult ca sigur se anuleaza. Stiu de metoda asta folosita mai demult la motocross dar nu ma avantajeaza.

Piesa respectiva la Freewind este cu 2 cm mai lunga - insuficient iar la DR 650 cu 10cm - adica prea mult. eu vreau fix 40mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...