Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

@Adrian , da, e 2007, inmatriculata in oct . 2007 de catre primul proprietar . Cauciucurile au DOT din 10. 2006 , de unde trag concluzia ca sunt cele originale . Motocicleta avea 26.900 km cand am cumparat-o .

 

 

Am ridicat suportul parbrizului in pozitia superioara . N-am castigat mare lucru in atenuarea turbulenteleor ( cred ) dar nici nu am mers cu viteze mari avand in vedere conditiile . Deci chestiunea cu parbrizul ramane in studiu , deschisa .

http://www.madstad.com/s.nl/sc.7/category.750/.f

 

 

http://www.louis.de/_50d4c0512f5d7ee1da46bbcbfbe6415270/index.php?topic=artnr&artnr=20012002

 

http://www.louis.de/_50d4c0512f5d7ee1da46bbcbfbe6415270/index.php?topic=artnr&artnr=20015244

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pin-lock sefu!!! :)

pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul .

 

 

Poate consideri si asta :

 

http://www.louis.de/_1050f5ea028b23c45b3c850eb2aac633f9/index.php?partner=hurra&topic=artnr_gr&artnr_gr=204828&lang=en

 

Sincer, numai experiente pozitive cu ea atat dpdv al "vajaitului" cat si antifog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul .

daca-ti pui un parbriz gandit bine n-o sa mai vajaie

 

caberg sunt niste mizerii sinistre

 

fa-i o revizie la etrierii fata, sunt veriga slaba la motocicleta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n 43 este una din cele mai reusite casti de vara. pe vremea asta nu e chiar cea mai cea. cand aduci mobra iti arat eu ce si cum. :)

De acord.. n43 air super faina si modulabila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul .

iti recomand shoei qwest. e 279 euro pe louis, redusa de la 399.

http://www.louis.de/_5011a868e9deb50c85489412131a90389e/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=215231

e o casca buna pt touring, aerisirea e buna, ai pinlock si chin curtain, nu vajaie, viziera se poate bloca.

am una si sunt foarte multumit de ea. si pretul e f bun, eu am dat mult mai mult pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si citi bani imparate luminate.cit scrie acolo?

 

:D

Salut maestre,

e neagra?

nu se taie nimic - toba aftermarket trebuie sa vina si cu galerii cap-coada (cu loc pt sonda).

 

stima,

paul

Alb sidefat maestre.vroiam ceva sec hand pt tobe.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cat scrie acolo + vreo 40 eur(nu mai stiu exact) transportul. Nu sustin ca am facut vreo afacere desteapta insa raportul pret / sound / posibilitate rapida sa schimb dB killerele mi-a convenit ,desi nu e un brand de top - mi-am asumat asta cu buna stiinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vroiam ceva sec hand pt tobe.

chiar si second - iti trebuie galeriile cap-coada.

daca iei doar toba si vrei sa folosesti galeriile existente - s-ar putea sa iasa tziganie.

in plus - exista niste calculatii intre diametrul galeriilor si toba. nu ar fi de ignorat nici unghiurile coatelor facute de la cilindru spre toba.

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian , da, e 2007, inmatriculata in oct . 2007 de catre primul proprietar . Cauciucurile au DOT din 10. 2006 , de unde trag concluzia ca sunt cele originale . Motocicleta avea 26.900 km cand am cumparat-o .

 

 

Am ridicat suportul parbrizului in pozitia superioara . N-am castigat mare lucru in atenuarea turbulenteleor ( cred ) dar nici nu am mers cu viteze mari avand in vedere conditiile . Deci chestiunea cu parbrizul ramane in studiu , deschisa .

Am Nolan N43, e super. Am si Schuberth...fara alt parbriz nu rezolvi zgomotul !

 

Solutia completa:

http://www.youtube.com/watch?v=yWIj1odKcyY

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa moara Titicaca! Vroiam sa mai citesc si eu una alta fiind plecat in uichend, cand colo am gresit topicul, sunt la Bemve, ba nu la V strom 1000

ba nu la veuri de-o mie, ba nu uite-i si pe aia cu tinichele de 650, w.t.f.?

 

Hai noroc! Stati, nu va catraniti dijeaba, tot asfaltul ala naspa il impartim.

Sarbautori fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca v-am parut cam poet , dar se datora doar entuziasmului generat de mult laudata ( pe buna dreptate ) Stroama .

 

In disputa bembeu - strom nu ma pricep ( inca ) , dar am citit multi americani care au facut trecerea exact in acest sens : BMW vandut - cumparat V-Strom .

Nu ca ar fi ciudat , mi se pare chiar fireasca alegerea lor . Vedeti ca incep sa ma pricep ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur e si o chestie de buget in aprinsa controversa , pe langa diferenta de cilindree/lant - cardan/dotari. Probabil ca socoteala : un V Strom SH bine pus la punct ( 3500 eur - 5000 eur ) fata de un 1200 GS/GSA SH bine pus la punct ( 11.000 eur - 12.500 eur ), care genereaza aprox.7.500 eur diferenta, ii determina pe multi sa aleaga V Strom (sau altele).

Teoria se aplica si la pretul de nou.

 

- diferenta poate e lipsa la buget si atunci asta e ................, nu e nici o rusine.

- diferenta e prioritizata pe altceva: casa, familie ,alte hoby-uri,alte nevoi pe termen scurt, mediu si lung, etc

- diferenta se poate traduce in cateva(si nu putine !!!) ture foarte faine in care V Stromul (sau altele) iti e suficient ca sa te simti bine, implinit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar si second - iti trebuie galeriile cap-coada.

daca iei doar toba si vrei sa folosesti galeriile existente - s-ar putea sa iasa tziganie.

in plus - exista niste calculatii intre diametrul galeriilor si toba. nu ar fi de ignorat nici unghiurile coatelor facute de la cilindru spre to

DA. Momentan la preturile astea raman asa.

 

De unde cumparati filtre uleiuri,placute etc pt vstrom.Am vb la motor team si ma cam pus pe ginduri,Nici din cele mai proaste nu vreau sa pun, ceva bun sa fie.Tb sa schimb si eu pina la primavara ulei ,filtre.Are si filtru de benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur e si o chestie de buget in aprinsa controversa , pe langa diferenta de cilindree/lant - cardan/dotari. Probabil ca socoteala : un V Strom SH bine pus la punct ( 3500 eur - 5000 eur ) fata de un 1200 GS/GSA SH bine pus la punct ( 11.000 eur - 12.500 eur ), care genereaza aprox.7.500 eur diferenta, ii determina pe multi sa aleaga V Strom (sau altele).

 

 

Cam la 8000euro e diferenta si intre un Vstrom nou si un GS1200 LC - eu sunt de acord ca BMW-ul are suspensii mai bune, frane mai bune, comfort mai mare, putere mai multa, protectie la vant mai buna si ce a mai fi. Lasand la o parte fiabilitatea este o motocicleta mai buna. DAR nu de 6-8000 euro mai buna. Deci pana la urma se reduce la diferenta aia de bani, pentru dublul pretului nu primesti dublu motocicleta. Raportul valoare/bani este clar in favoarea Vstromului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...