Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Gama de culori.

 

Si cartusul amortizoarelor fata, dupa 2008.

Multumesc. Aceasta latura vreau sa o discutam. Sa inteleg ca modelul pana in 2008 avea o problema la suspensia fata? Ce ma sfatuiesti sa iau modelul 2007, 5000 km sau pe cel din 2009 cu 20000 km,cam la acelasi pret, care sincer cred ca-i 2008 si inmatriculat in 2009. La modelul 2009, culoarea argintie, jantele mai pot fi negre sau obligatoriu argintii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti foarte pretentios si te supara ceva zgomote in furca ia un motor dupa 2008, an de fabricatie. Pana in 2008 furca lucra la fel, dar mai zgomotoasa in anumite conditii, respective socuri mici, dar bruste pe sosea. Pe off sau drumuri de pamant, pietris nu era nici o problema. Fabio ar fi cel mai in tema sa spuna care sunt diferentele intre cele doua furci, gandindu-ma ca a avut ocazia sa le serviseze pe amandoua. Eventual daca se poate schimba cartusul vechi cu unul dupa 2008. La exterior furcile sunt identice.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa cumpar suporti laterali pt genti textile sau pt sidecase .De unde se pot achizitiona la un pret bun?

Salut.

 

In curand voi renunta la suportii mei Givi.

Daca nu gasesc sa le dau la schimb pt unii Hepco & Becker, o sa le vand la un pret bun. Asta e al 3-lea sezon, nu au stat cu genti pe ei. Le-am luat pt protectie.

Cel stang este putin julit in urma unei cazaturi (iti trimit poza daca e cazul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Aceasta latura vreau sa o discutam. Sa inteleg ca modelul pana in 2008 avea o problema la suspensia fata? Ce ma sfatuiesti sa iau modelul 2007, 5000 km sau pe cel din 2009 cu 20000 km,cam la acelasi pret, care sincer cred ca-i 2008 si inmatriculat in 2009. La modelul 2009, culoarea argintie, jantele mai pot fi negre sau obligatoriu argintii?

 

Modelul 2009...culoare argintie cu jante aliaj argintii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am ars-o pe offroad grav.. si cum aveam doar vstrom-ul la mine (wrr-ul era acasa :D) evident ca am asezat-o nitel pe jos la viteza foarte mica.

Cine stie unde/cum gasesc semnale integrate/lipite in carene care sa nu mai iasa in exterior (pe fata)?

Fabio, parca la tine in curte vazusem o stroama cu asa ceva. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reglajul electric al lupelor poate-l modifica cu un senzor pe bascula in functie de greutate ca acu doar umbla la un buton si idei mai are! urmatoarea crash barul pe care bogdan o sa-l fabrice dupa noua idee a lui sorin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am ars-o pe offroad grav.. si cum aveam doar vstrom-ul la mine (wrr-ul era acasa :D) evident ca am asezat-o nitel pe jos la viteza foarte mica.

Cine stie unde/cum gasesc semnale integrate/lipite in carene care sa nu mai iasa in exterior (pe fata)?

Fabio, parca la tine in curte vazusem o stroama cu asa ceva. :)

Vezi k sunt pe louis si din carbon.

 

http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/533

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare am va rog, pentru cei care utilizeaza inaltatoare de ghidon,

cum procedez cu racordul de frana care trece printr-un inel pe jugul inferior?

Nu mai pica ceva bine si imi atinge suportul carenei frontale, nu inteleg unde-i buba.

Si cu acceleratia, e ok reglajul standard la cabluri?

 

Cu stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Din fericire pt bugetul meu pot monta toba falsa si fara sa schimb suportii.

 

Acum nu imi mai trebuie decat capacul tobei.

 

 

 

Cine ma ajuta sa gasesc, chiar e tare, eu am epuizat sursele posibile de sapt trecuta.

 

 

Si in alta ordine de idei, se ocupa cineva in Romania cu asa ceva?

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie unde/cum gasesc semnale integrate/lipite in carene care sa nu mai iasa in exterior (pe fata)?

 

salut,

Alea lipite pe carene sunt mai putin vizibile din fata. In plus nu stiu daca le poti monta in acelasi loc fara sa faci modificari la forma carenei in zona semnalizarii acolo unde are o depresiune

Cele clasice aftermarket (bec sau led) sunt mult mai scurte decat cele OEM si nu mai ies in lateral atat. nu am testat (inca) dar cred ca daca ajungi cu alea scurte pe asfalt probabil nu o sa mai conteze o semnalizare in plus la pagubele totale :D.

 

stima,

paul

 

Salutari,

 

Acum nu imi mai trebuie decat capacul tobei.

 

Cine ma ajuta sa gasesc, chiar e tare, eu am epuizat sursele posibile de sapt trecuta.

bre, da' chiar ti s-a pus pata pe capacul acela. Cred ca merge si arata ok si daca va fi capatul tobei false vopsit negru.

Capacul acela nu se gaseste separat de nou si nu am vazut niciodata la vanzare pe piata sh doar capac (separat de toba/galerii).

Eu am galeriile si toba OEM date jos dar ma gandesc ca ar fi pacat pentru ca poate la un moment data o sa ii trebuiasca la cineva capacul acela cu toba/galerii cu tot.

In cel mai rau caz daca chiar ti s-a pus pata urat de tot se pot lua niste dimensiuni si manufactura.

 

stima,

paul

 

Multumesc. Aceasta latura vreau sa o discutam. Sa inteleg ca modelul pana in 2008 avea o problema la suspensia fata? Ce ma sfatuiesti sa iau modelul 2007, 5000 km sau pe cel din 2009 cu 20000 km,cam la acelasi pret, care sincer cred ca-i 2008 si inmatriculat in 2009. La modelul 2009, culoarea argintie, jantele mai pot fi negre sau obligatoriu argintii?

daca nr de km este real si ambele cam in aceeasi stare estetica/consumabile - eu unul as merge pe modelul cu km mai putini. Zgomotul clasic de furca (la modelele mai vechi - acel clanc) poate fi eliminat cu valvele ricor (http://store.ricorshocks.com/) ca si efect secundar. Efectul primar ramane imbunatatirea extraordinara la suspensia fata (pentru ambele tipuri de furci).

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

Am un spatiu pe bord unde se imbina partile alea 2 (sageata rosie) - cred ca e de la fostul proprietar care avea un gps care se sprijinea de buza bordului, si in ultima vreme parca bazaie ceva acolo. Cum as putea sa il rezolv? E greu de dat partea cu ceasurile jos sa vad ce e cu clemele alea dinauntru? Clemele marcate cu sageata galbena cum se desfac?

 

RmFM2kZ.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apesi cu ceva subtire pe mijloc. Miezul central intra 2-3 mm si poti scoate clema afara. Ca s-o pui la loc miezul trebuie tras afara si apasat pt blocare dupa ce l-ai bagat in gaura. Vezi ca suportul bordului si carenele laterale se mai prind intr ele in 4 suruburi pe dedesupt care de obicei sunt uitate sau neglijate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...